Detail kreativce

Zpět na galerii

Underline a. s.

a.s. - akciová společnost

IČO: 25294482

Kontakt:

Marek Řídký

+420 602 780 876

marek.ridky@underline.cz

O profilu kreativce

KREATIVITA . ZKUŠENOST . SPOLEHLIVOST Máme rádi navrhování a realizaci efektivních kampaní napříč všemi nástroji. Při vytváření konceptu podle zvolené strategie komunikace se nijak neomezujeme. Zaměřujeme se na co nejzajímavější a nejefektivnější řešení problému, bez ohledu na to, jaké komunikační nástroje a v jaké kombinaci použijeme. Jde nám o kreativní a při tom efektivní řešení.

Strategická, kreativní a komunikační agentura

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Štulcova 89/1
      Praha 2 128 00
    • Kontaktní adresa:

      Masarykovo nábřeží 250/1
      Praha 1 11000
      Hlavní město Praha
    • Provozovna:

      Masarykovo nábřeží 250/1
      Praha 1
      Hlavní město Praha

      Marek Řídký

      +420 602 780 876

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Balíček od E.ON

      E.ON, 2016

      Obrázek reference

      Zadání: Navrhnout koncept na získání nových zákazníků mimo stávající zásobovací území E.ON, core kampaně spočívá v informaci o produktové nabídce společnosti E.ON a zvýšení povědomí o značce E.ON mezi potenciálními zákazníky. Řešení: Návrh konceptu jsme postavili na komplexnosti produktové nabídky, která obsahovala s minimálními náklady hned tři produkty - elektřinu, plyn a servis (který zatím nikdo z konkurence nenabízí). S produktovou nabídkou jsme pracovali jako s „Balíčkem“ a tomu jsme přizpůsobili i kreativu a message: „S Balíčkem od E.ON ušetříte balík.“ V integrované komunikační kampani jsme využili maximum médií. Jako např.: drop mail, rádio, handy média, tiskovou inzerci, vklady, BB, CLV, internetové bannery nebo hostess promo. CS: Potenciální noví zákazníci (20 – 30 % obyvatelstva, většinou stávající zákazníci RWE pro plyn a ČEZ pro elektřinu).

      Zadání: Navrhnout koncept na získání nových zákazníků mimo stávající zásobovací území E.ON, core kampaně spočívá v informaci o produktové nabídce společnosti E.ON a zvýšení povědomí o značce E.ON mezi potenciálními zákazníky. Řešení: Návrh konceptu jsme postavili na komplexnosti produktové nabídky, která obsahovala s minimálními náklady hned tři produkty - elektřinu, plyn a servis (který zatím nikdo z konkurence nenabízí). S produktovou nabídkou jsme pracovali jako s „Balíčkem“ a tomu jsme přizpůsobili i kreativu a message: „S Balíčkem od E.ON ušetříte balík.“ V integrované komunikační kampani jsme využili maximum médií. Jako např.: drop mail, rádio, handy média, tiskovou inzerci, vklady, BB, CLV, internetové bannery nebo hostess promo. CS: Potenciální noví zákazníci (20 – 30 % obyvatelstva, většinou stávající zákazníci RWE pro plyn a ČEZ pro elektřinu).

      https://www.underline.cz/
    • CBRE social media, digital, print, outdoor, interní komunikace

      CBRE, 2017-2021

      Obrázek reference

      Řešení: Pro společnost CBRE jsme od roku 2017 vytvořili velké množství interních i externích materiálů, včetně konceptu významných brandových i salesových kampaní pro online. Na začátku naší spolupráce jsme pro klienta vytvořili vizuální styl, který pro český trh doplnil mezinárodní corporate identity CBRE. Grafický styl jsme postupně aplikovali do všech komunikačních materiálů. Během naší spolupráce jsme připravili set brožur představující CBRE i jednotlivé service lines společnosti a již první z nich se stala natolik úspěšnou, že dala vzniknout dalším brožurám v naší agentuře, tentokrát pro region CEE! Po celou dobu spolupráce jsme spravovali všechny firemní profily CBRE Czech republic na sociálních sítích (Facebook, LinkedIn, Twitter) a dříve také soutěže CBRE Zasedačka roku (Facebook, LinkedIn, Instagram). Veškeré materiály jsme připravovali v českém i anglickém jazyce, klientovi jsme poskytovali nejen překlady, ale i cizojazyčný copywriting.

      Řešení: Pro společnost CBRE jsme od roku 2017 vytvořili velké množství interních i externích materiálů, včetně konceptu významných brandových i salesových kampaní pro online. Na začátku naší spolupráce jsme pro klienta vytvořili vizuální styl, který pro český trh doplnil mezinárodní corporate identity CBRE. Grafický styl jsme postupně aplikovali do všech komunikačních materiálů. Během naší spolupráce jsme připravili set brožur představující CBRE i jednotlivé service lines společnosti a již první z nich se stala natolik úspěšnou, že dala vzniknout dalším brožurám v naší agentuře, tentokrát pro region CEE! Po celou dobu spolupráce jsme spravovali všechny firemní profily CBRE Czech republic na sociálních sítích (Facebook, LinkedIn, Twitter) a dříve také soutěže CBRE Zasedačka roku (Facebook, LinkedIn, Instagram). Veškeré materiály jsme připravovali v českém i anglickém jazyce, klientovi jsme poskytovali nejen překlady, ale i cizojazyčný copywriting.

      https://www.underline.cz/
  • Online marketing

    • ČMSS on-line kampaň

      Českomoravská stavební spořitelna, a.s, 2016

      Obrázek reference

      Zadání: ​Vytvoření konceptu a realizace on-line hry s cílem rozšíření povědomí a seznámení se s věrnostním programem ČMSS – „Získejte u Lišky“. Webová aplikace měla sloužit také jako nástroj pro aktivní komunikaci v budoucnu.  Rozpohybovali jsme loajalitní program „Získejte u lišky“ tím, že jsme dali CS možnost postavit si vlastní virtuální domeček. Kdo chtěl stavět, musel sbírat zlaté známky umístěné na webu loajalitního programu. Za mimořádnou aktivitu (osobní návštěvu poradenského centra ČMSS nebo prodejny partnera) získali soutěžící bonusový stavební prvek. Po celých 6 měsíců trvání soutěže zájem účastníků neupadal a za jejich aktivitu jsme je pravidelně odměňovali. Na majitele 100 nejkrásnějších domečků, o kterých rozhodli registrovaní uživatelé v hlasování, čekali krásné hlavní ceny! Komunikace soutěže probíhala především prostřednictvím pravidelných e-mailingu na zákazníky ČMSS. Spuštění soutěže bylo krátce podpořeno digitální kampaní. Výsledky byly ohromující. Soutěžní webovou aplikaci navštívilo 20 % z jednoho milionu oslovených zákazníků. 50 % návštěvníků se zapojilo do stavby domečku a 5 % z nich domeček dokončilo. Úspěch potvrzuje fakt, že nadšení účastníci se spontánně dožadovali pokračování :-). CS: Stávající klienti ČMSS, ale i neklienti, kteří mohou čerpat výhody na portálu „Získejte u Lišky“.

      Zadání: ​Vytvoření konceptu a realizace on-line hry s cílem rozšíření povědomí a seznámení se s věrnostním programem ČMSS – „Získejte u Lišky“. Webová aplikace měla sloužit také jako nástroj pro aktivní komunikaci v budoucnu.  Rozpohybovali jsme loajalitní program „Získejte u lišky“ tím, že jsme dali CS možnost postavit si vlastní virtuální domeček. Kdo chtěl stavět, musel sbírat zlaté známky umístěné na webu loajalitního programu. Za mimořádnou aktivitu (osobní návštěvu poradenského centra ČMSS nebo prodejny partnera) získali soutěžící bonusový stavební prvek. Po celých 6 měsíců trvání soutěže zájem účastníků neupadal a za jejich aktivitu jsme je pravidelně odměňovali. Na majitele 100 nejkrásnějších domečků, o kterých rozhodli registrovaní uživatelé v hlasování, čekali krásné hlavní ceny! Komunikace soutěže probíhala především prostřednictvím pravidelných e-mailingu na zákazníky ČMSS. Spuštění soutěže bylo krátce podpořeno digitální kampaní. Výsledky byly ohromující. Soutěžní webovou aplikaci navštívilo 20 % z jednoho milionu oslovených zákazníků. 50 % návštěvníků se zapojilo do stavby domečku a 5 % z nich domeček dokončilo. Úspěch potvrzuje fakt, že nadšení účastníci se spontánně dožadovali pokračování :-). CS: Stávající klienti ČMSS, ale i neklienti, kteří mohou čerpat výhody na portálu „Získejte u Lišky“.

      https://underline.cz
    • Panasonic Beauty Care on-line kampaň

      Panasonic, 2020

      Obrázek reference

      Zadání: Vytvořit dlouhodobou online komunikaci na podporu awareness produktových řad Panasonic - beauty care woman/man doplněnou o dílčí sales kampaně. Značka Panasonic bojovala na českém a slovenském trhu s nízkým povědomím o produktových řadách beauty care pro muže a ženy. Panasonic si široká veřejnost spojuje především s domácí elektronikou. Během 4 leté spolupráce se nám podařilo zvýšit awareness díky online komunikaci, která byla zaměřena na ty nejnovější technologie a benefity. Při komunikaci jsme využili VIP osobností, influencery, soutěže a další zajímavé mechaniky jako například Cash Back nebo Money Back Guarantee, které jsme také realizovali. V online prostoru jsme využili ke komunikaci především sociální sítě a dalšími formáty, které byly relevantní pro CS. CS: ČR a SK – 70/30, Ženy a muži, 25 - 45, soc.-dem. skupina ABC se zájmy: péče o tělo, móda, trendy, sociální, nakupování, životní styl, značky, sport.

      Zadání: Vytvořit dlouhodobou online komunikaci na podporu awareness produktových řad Panasonic - beauty care woman/man doplněnou o dílčí sales kampaně. Značka Panasonic bojovala na českém a slovenském trhu s nízkým povědomím o produktových řadách beauty care pro muže a ženy. Panasonic si široká veřejnost spojuje především s domácí elektronikou. Během 4 leté spolupráce se nám podařilo zvýšit awareness díky online komunikaci, která byla zaměřena na ty nejnovější technologie a benefity. Při komunikaci jsme využili VIP osobností, influencery, soutěže a další zajímavé mechaniky jako například Cash Back nebo Money Back Guarantee, které jsme také realizovali. V online prostoru jsme využili ke komunikaci především sociální sítě a dalšími formáty, které byly relevantní pro CS. CS: ČR a SK – 70/30, Ženy a muži, 25 - 45, soc.-dem. skupina ABC se zájmy: péče o tělo, móda, trendy, sociální, nakupování, životní styl, značky, sport.

      https://underline.cz
  • Marketingové strategie

    • Pet Care video spoty

      Panasonic, 2023

      Obrázek reference

      Zadání: Vytvořit kampaň pro novou produktovou řadu Pet Care od společnosti Panasonic s chytrou elektronikou pro mazlíčky, zaměřených specificky na chytrou fontánku a feeder pro psy a kočky. Cílem je připravit půdu pro příchod této řady na trh v Evropě a v zemích APAC. Řešení: Pro kampaň jsme připravili logo, podpůrné materiály (letáky a další reklamní materiály pro použití v onlinu i tisku) a dále jsme natočili dva profesionální spoty ukazující kvality chytré fontánky i feederu. První spot zdůrazňuje důležitost pitného režimu pro zdraví mazlíčků, druhý se soustředí na feeder a jeho možnosti dávkování, sledování stravovacích návyků a ovládání přes mobilní aplikaci. Oba spoty byly vytvořeny pro mezinárodní publikum, a jsou doplněny roztomilými momenty s pejskem a kočičkou. CS: Majitelé psů i koček, technologičtí nadšenci, zaměstnaní lidé, kteří hledají chytré řešení pro péči o své mazlíčky

      Zadání: Vytvořit kampaň pro novou produktovou řadu Pet Care od společnosti Panasonic s chytrou elektronikou pro mazlíčky, zaměřených specificky na chytrou fontánku a feeder pro psy a kočky. Cílem je připravit půdu pro příchod této řady na trh v Evropě a v zemích APAC. Řešení: Pro kampaň jsme připravili logo, podpůrné materiály (letáky a další reklamní materiály pro použití v onlinu i tisku) a dále jsme natočili dva profesionální spoty ukazující kvality chytré fontánky i feederu. První spot zdůrazňuje důležitost pitného režimu pro zdraví mazlíčků, druhý se soustředí na feeder a jeho možnosti dávkování, sledování stravovacích návyků a ovládání přes mobilní aplikaci. Oba spoty byly vytvořeny pro mezinárodní publikum, a jsou doplněny roztomilými momenty s pejskem a kočičkou. CS: Majitelé psů i koček, technologičtí nadšenci, zaměstnaní lidé, kteří hledají chytré řešení pro péči o své mazlíčky

      https://www.underline.cz
    • Raiffeisenbank Stavební Spořitelna spoty, outdoor, promo, e-mailing, guerilla, magazíny, integrovaná kampaň, TV

      Raiffeisen stavební spořitelna a.s., 2010

      Obrázek reference

      Zadání: Vytvořit ucelený koncept, který by podpořil image a známost značky RSTS a upevnil její pozici mezi leadery mezi stavebními spořitelnami. Sekundárním cílem byly nové smlouvy o stavebním spoření. Základním prvkem byla miminka, demonstrovali jsme touhu dětí po stavebním spoření již od malička. Vkládali jsme jim do úst vtipné dialogy na téma SS a jeho výhod a přizpůsobili je danému nosiči v daném prostředí. Ústředním komunikačním kanálem byla televize formátu 30“ a 3 x 10“, podpořená celostátně bigboardy, CLV, printovou inzercí na regionální bázi, bannerovou a PPC reklamou, dropmailem, rádiem a guerillou. CS: Široká veřejnost, zejména klienti, kteří si chtějí pořídit vlastní bydlení formou úvěru a hledají vhodnou formou výhodné půjčky. Výsledek: Naprostá většina 97 % spontánních reakcí na kampaň byla emočně výrazná a pozitivní. Během promotion jsme uzavřeli o 14 % více smluv než byl stanovený cíl.

      Zadání: Vytvořit ucelený koncept, který by podpořil image a známost značky RSTS a upevnil její pozici mezi leadery mezi stavebními spořitelnami. Sekundárním cílem byly nové smlouvy o stavebním spoření. Základním prvkem byla miminka, demonstrovali jsme touhu dětí po stavebním spoření již od malička. Vkládali jsme jim do úst vtipné dialogy na téma SS a jeho výhod a přizpůsobili je danému nosiči v daném prostředí. Ústředním komunikačním kanálem byla televize formátu 30“ a 3 x 10“, podpořená celostátně bigboardy, CLV, printovou inzercí na regionální bázi, bannerovou a PPC reklamou, dropmailem, rádiem a guerillou. CS: Široká veřejnost, zejména klienti, kteří si chtějí pořídit vlastní bydlení formou úvěru a hledají vhodnou formou výhodné půjčky. Výsledek: Naprostá většina 97 % spontánních reakcí na kampaň byla emočně výrazná a pozitivní. Během promotion jsme uzavřeli o 14 % více smluv než byl stanovený cíl.

      https://www.underline.cz/