Detail kreativce
Underline a. s.
a.s. - akciová společnost
IČO: 25294482
Kontakt:
Marek Řídký
+420 602 780 876
marek.ridky@underline.cz
O profilu kreativce
KREATIVITA . ZKUŠENOST . SPOLEHLIVOST Máme rádi navrhování a realizaci efektivních kampaní napříč všemi nástroji. Při vytváření konceptu podle zvolené strategie komunikace se nijak neomezujeme. Zaměřujeme se na co nejzajímavější a nejefektivnější řešení problému, bez ohledu na to, jaké komunikační nástroje a v jaké kombinaci použijeme. Jde nám o kreativní a při tom efektivní řešení.
Strategická, kreativní a komunikační agentura
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Štulcova 89/1
Praha 2 128 00 -
Kontaktní adresa:
Masarykovo nábřeží 250/1
Praha 1 11000
Hlavní město Praha
-
-
-
Provozovna:
Masarykovo nábřeží 250/1
Praha 1
Hlavní město Praha
Marek Řídký
+420 602 780 876
marek.ridky@underline.cz
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Balíček od E.ON
E.ON, 2016
Zadání: Navrhnout koncept na získání nových zákazníků mimo stávající zásobovací území E.ON, core kampaně spočívá v informaci o produktové nabídce společnosti E.ON a zvýšení povědomí o značce E.ON mezi potenciálními zákazníky. Řešení: Návrh konceptu jsme postavili na komplexnosti produktové nabídky, která obsahovala s minimálními náklady hned tři produkty - elektřinu, plyn a servis (který zatím nikdo z konkurence nenabízí). S produktovou nabídkou jsme pracovali jako s „Balíčkem“ a tomu jsme přizpůsobili i kreativu a message: „S Balíčkem od E.ON ušetříte balík.“ V integrované komunikační kampani jsme využili maximum médií. Jako např.: drop mail, rádio, handy média, tiskovou inzerci, vklady, BB, CLV, internetové bannery nebo hostess promo. CS: Potenciální noví zákazníci (20 – 30 % obyvatelstva, většinou stávající zákazníci RWE pro plyn a ČEZ pro elektřinu).
Zadání: Navrhnout koncept na získání nových zákazníků mimo stávající zásobovací území E.ON, core kampaně spočívá v informaci o produktové nabídce společnosti E.ON a zvýšení povědomí o značce E.ON mezi potenciálními zákazníky. Řešení: Návrh konceptu jsme postavili na komplexnosti produktové nabídky, která obsahovala s minimálními náklady hned tři produkty - elektřinu, plyn a servis (který zatím nikdo z konkurence nenabízí). S produktovou nabídkou jsme pracovali jako s „Balíčkem“ a tomu jsme přizpůsobili i kreativu a message: „S Balíčkem od E.ON ušetříte balík.“ V integrované komunikační kampani jsme využili maximum médií. Jako např.: drop mail, rádio, handy média, tiskovou inzerci, vklady, BB, CLV, internetové bannery nebo hostess promo. CS: Potenciální noví zákazníci (20 – 30 % obyvatelstva, většinou stávající zákazníci RWE pro plyn a ČEZ pro elektřinu).
-
CBRE social media, digital, print, outdoor, interní komunikace
CBRE, 2017-2021
Řešení: Pro společnost CBRE jsme od roku 2017 vytvořili velké množství interních i externích materiálů, včetně konceptu významných brandových i salesových kampaní pro online. Na začátku naší spolupráce jsme pro klienta vytvořili vizuální styl, který pro český trh doplnil mezinárodní corporate identity CBRE. Grafický styl jsme postupně aplikovali do všech komunikačních materiálů. Během naší spolupráce jsme připravili set brožur představující CBRE i jednotlivé service lines společnosti a již první z nich se stala natolik úspěšnou, že dala vzniknout dalším brožurám v naší agentuře, tentokrát pro region CEE! Po celou dobu spolupráce jsme spravovali všechny firemní profily CBRE Czech republic na sociálních sítích (Facebook, LinkedIn, Twitter) a dříve také soutěže CBRE Zasedačka roku (Facebook, LinkedIn, Instagram). Veškeré materiály jsme připravovali v českém i anglickém jazyce, klientovi jsme poskytovali nejen překlady, ale i cizojazyčný copywriting.
Řešení: Pro společnost CBRE jsme od roku 2017 vytvořili velké množství interních i externích materiálů, včetně konceptu významných brandových i salesových kampaní pro online. Na začátku naší spolupráce jsme pro klienta vytvořili vizuální styl, který pro český trh doplnil mezinárodní corporate identity CBRE. Grafický styl jsme postupně aplikovali do všech komunikačních materiálů. Během naší spolupráce jsme připravili set brožur představující CBRE i jednotlivé service lines společnosti a již první z nich se stala natolik úspěšnou, že dala vzniknout dalším brožurám v naší agentuře, tentokrát pro region CEE! Po celou dobu spolupráce jsme spravovali všechny firemní profily CBRE Czech republic na sociálních sítích (Facebook, LinkedIn, Twitter) a dříve také soutěže CBRE Zasedačka roku (Facebook, LinkedIn, Instagram). Veškeré materiály jsme připravovali v českém i anglickém jazyce, klientovi jsme poskytovali nejen překlady, ale i cizojazyčný copywriting.
-
Dobrá Voda Poděbradka - Velká rodinná aukce Promotion & Loyality Program
Dobrá Voda Poděbradka, 2018
Zadání: Segment balených vod poslední roky ztrácí na objemu. Dobrá voda se proto rozhodla podpořit prodej produktu promotion a výraznou in-store komunikací. Řešení: Připravili jsme mechaniku, která se skládala ze dvou nezávislých soutěží, z nichž každá byla postavena pro jiný segment účastníků promotions. Lidé mohli získat instantní výhru (plyšového psa) anebo se zúčastnit aukce, ve které mohli vyhrát drobné (např. stolní hry) anebo hodnotnější incentivy (xbox, dovolená). Měnou v aukci byla víčka z balení Dobré vody. K tomu jsme připravili komplexní kampaň zahrnující tag-on ke spotu, instore komunikaci, digital, CLV, print atd… Výsledek: Soutěžící nám zaslali důkaz o nákupu více než 2,2 milionů lahví Dobré vody, což je o desítky procent více, než v jiné soutěži konané před dvěma lety s podobným rozpočtem.
Zadání: Segment balených vod poslední roky ztrácí na objemu. Dobrá voda se proto rozhodla podpořit prodej produktu promotion a výraznou in-store komunikací. Řešení: Připravili jsme mechaniku, která se skládala ze dvou nezávislých soutěží, z nichž každá byla postavena pro jiný segment účastníků promotions. Lidé mohli získat instantní výhru (plyšového psa) anebo se zúčastnit aukce, ve které mohli vyhrát drobné (např. stolní hry) anebo hodnotnější incentivy (xbox, dovolená). Měnou v aukci byla víčka z balení Dobré vody. K tomu jsme připravili komplexní kampaň zahrnující tag-on ke spotu, instore komunikaci, digital, CLV, print atd… Výsledek: Soutěžící nám zaslali důkaz o nákupu více než 2,2 milionů lahví Dobré vody, což je o desítky procent více, než v jiné soutěži konané před dvěma lety s podobným rozpočtem.
-
OBI BTL support, produktová komunikace
OBI, 2008-2017
Pro klienta OBI jsme 9 let zajišťovali veškerou BTL komunikaci. Řešení: Realizace produktové reklamy (letáky, katalogy, speciální akce), instore i outdoor komunikace, interních materiálů včetně firemního časopisu, guerillové kampaně, eventů, věrnostních programů a crosspromotion. CS: Široká veřejnost, profesionální řemeslníci, malé firmy, zaměstnanci OBI.
Pro klienta OBI jsme 9 let zajišťovali veškerou BTL komunikaci. Řešení: Realizace produktové reklamy (letáky, katalogy, speciální akce), instore i outdoor komunikace, interních materiálů včetně firemního časopisu, guerillové kampaně, eventů, věrnostních programů a crosspromotion. CS: Široká veřejnost, profesionální řemeslníci, malé firmy, zaměstnanci OBI.
-
-
Online marketing
-
ČMSS on-line kampaň
Českomoravská stavební spořitelna, a.s, 2016
Zadání: Vytvoření konceptu a realizace on-line hry s cílem rozšíření povědomí a seznámení se s věrnostním programem ČMSS – „Získejte u Lišky“. Webová aplikace měla sloužit také jako nástroj pro aktivní komunikaci v budoucnu. Rozpohybovali jsme loajalitní program „Získejte u lišky“ tím, že jsme dali CS možnost postavit si vlastní virtuální domeček. Kdo chtěl stavět, musel sbírat zlaté známky umístěné na webu loajalitního programu. Za mimořádnou aktivitu (osobní návštěvu poradenského centra ČMSS nebo prodejny partnera) získali soutěžící bonusový stavební prvek. Po celých 6 měsíců trvání soutěže zájem účastníků neupadal a za jejich aktivitu jsme je pravidelně odměňovali. Na majitele 100 nejkrásnějších domečků, o kterých rozhodli registrovaní uživatelé v hlasování, čekali krásné hlavní ceny! Komunikace soutěže probíhala především prostřednictvím pravidelných e-mailingu na zákazníky ČMSS. Spuštění soutěže bylo krátce podpořeno digitální kampaní. Výsledky byly ohromující. Soutěžní webovou aplikaci navštívilo 20 % z jednoho milionu oslovených zákazníků. 50 % návštěvníků se zapojilo do stavby domečku a 5 % z nich domeček dokončilo. Úspěch potvrzuje fakt, že nadšení účastníci se spontánně dožadovali pokračování :-). CS: Stávající klienti ČMSS, ale i neklienti, kteří mohou čerpat výhody na portálu „Získejte u Lišky“.
Zadání: Vytvoření konceptu a realizace on-line hry s cílem rozšíření povědomí a seznámení se s věrnostním programem ČMSS – „Získejte u Lišky“. Webová aplikace měla sloužit také jako nástroj pro aktivní komunikaci v budoucnu. Rozpohybovali jsme loajalitní program „Získejte u lišky“ tím, že jsme dali CS možnost postavit si vlastní virtuální domeček. Kdo chtěl stavět, musel sbírat zlaté známky umístěné na webu loajalitního programu. Za mimořádnou aktivitu (osobní návštěvu poradenského centra ČMSS nebo prodejny partnera) získali soutěžící bonusový stavební prvek. Po celých 6 měsíců trvání soutěže zájem účastníků neupadal a za jejich aktivitu jsme je pravidelně odměňovali. Na majitele 100 nejkrásnějších domečků, o kterých rozhodli registrovaní uživatelé v hlasování, čekali krásné hlavní ceny! Komunikace soutěže probíhala především prostřednictvím pravidelných e-mailingu na zákazníky ČMSS. Spuštění soutěže bylo krátce podpořeno digitální kampaní. Výsledky byly ohromující. Soutěžní webovou aplikaci navštívilo 20 % z jednoho milionu oslovených zákazníků. 50 % návštěvníků se zapojilo do stavby domečku a 5 % z nich domeček dokončilo. Úspěch potvrzuje fakt, že nadšení účastníci se spontánně dožadovali pokračování :-). CS: Stávající klienti ČMSS, ale i neklienti, kteří mohou čerpat výhody na portálu „Získejte u Lišky“.
-
Panasonic Beauty Care on-line kampaň
Panasonic, 2020
Zadání: Vytvořit dlouhodobou online komunikaci na podporu awareness produktových řad Panasonic - beauty care woman/man doplněnou o dílčí sales kampaně. Značka Panasonic bojovala na českém a slovenském trhu s nízkým povědomím o produktových řadách beauty care pro muže a ženy. Panasonic si široká veřejnost spojuje především s domácí elektronikou. Během 4 leté spolupráce se nám podařilo zvýšit awareness díky online komunikaci, která byla zaměřena na ty nejnovější technologie a benefity. Při komunikaci jsme využili VIP osobností, influencery, soutěže a další zajímavé mechaniky jako například Cash Back nebo Money Back Guarantee, které jsme také realizovali. V online prostoru jsme využili ke komunikaci především sociální sítě a dalšími formáty, které byly relevantní pro CS. CS: ČR a SK – 70/30, Ženy a muži, 25 - 45, soc.-dem. skupina ABC se zájmy: péče o tělo, móda, trendy, sociální, nakupování, životní styl, značky, sport.
Zadání: Vytvořit dlouhodobou online komunikaci na podporu awareness produktových řad Panasonic - beauty care woman/man doplněnou o dílčí sales kampaně. Značka Panasonic bojovala na českém a slovenském trhu s nízkým povědomím o produktových řadách beauty care pro muže a ženy. Panasonic si široká veřejnost spojuje především s domácí elektronikou. Během 4 leté spolupráce se nám podařilo zvýšit awareness díky online komunikaci, která byla zaměřena na ty nejnovější technologie a benefity. Při komunikaci jsme využili VIP osobností, influencery, soutěže a další zajímavé mechaniky jako například Cash Back nebo Money Back Guarantee, které jsme také realizovali. V online prostoru jsme využili ke komunikaci především sociální sítě a dalšími formáty, které byly relevantní pro CS. CS: ČR a SK – 70/30, Ženy a muži, 25 - 45, soc.-dem. skupina ABC se zájmy: péče o tělo, móda, trendy, sociální, nakupování, životní styl, značky, sport.
-
Ticketmaster sociální sítě
Ticketmaster, 2023
Zadání: příprava a realizace strategické marketingové komunikace pro značku Ticketmaster, a to především s využitím sociálních sítí s důrazem na TikTok a Instagram, součástí je i poradenská činnost a další doplňkové marketingové aktivity, příprava jejich návrhů a realizace Na trhu vstupenek jsou problémy: dynamický vývoj a vznik nových značek, nízká identifikovatelnost (a rozlišitelnost značek), tlak na marže (nutnost získávat zákazníky efektivně a udržet si je). Naším cílem bylo podpořit identifikovatelnost, awareness, top of mind a preferenci značky Ticketmaster a vytvořit nadšení ze sdílení společných zážitků. Ukázali jsme, že díky Ticketmaster je možné si užít zábavu ve skvělé společnosti. CS: Gen Z, mileniálové.
Zadání: příprava a realizace strategické marketingové komunikace pro značku Ticketmaster, a to především s využitím sociálních sítí s důrazem na TikTok a Instagram, součástí je i poradenská činnost a další doplňkové marketingové aktivity, příprava jejich návrhů a realizace Na trhu vstupenek jsou problémy: dynamický vývoj a vznik nových značek, nízká identifikovatelnost (a rozlišitelnost značek), tlak na marže (nutnost získávat zákazníky efektivně a udržet si je). Naším cílem bylo podpořit identifikovatelnost, awareness, top of mind a preferenci značky Ticketmaster a vytvořit nadšení ze sdílení společných zážitků. Ukázali jsme, že díky Ticketmaster je možné si užít zábavu ve skvělé společnosti. CS: Gen Z, mileniálové.
-
-
Marketingové strategie
-
Pet Care video spoty
Panasonic, 2023
Zadání: Vytvořit kampaň pro novou produktovou řadu Pet Care od společnosti Panasonic s chytrou elektronikou pro mazlíčky, zaměřených specificky na chytrou fontánku a feeder pro psy a kočky. Cílem je připravit půdu pro příchod této řady na trh v Evropě a v zemích APAC. Řešení: Pro kampaň jsme připravili logo, podpůrné materiály (letáky a další reklamní materiály pro použití v onlinu i tisku) a dále jsme natočili dva profesionální spoty ukazující kvality chytré fontánky i feederu. První spot zdůrazňuje důležitost pitného režimu pro zdraví mazlíčků, druhý se soustředí na feeder a jeho možnosti dávkování, sledování stravovacích návyků a ovládání přes mobilní aplikaci. Oba spoty byly vytvořeny pro mezinárodní publikum, a jsou doplněny roztomilými momenty s pejskem a kočičkou. CS: Majitelé psů i koček, technologičtí nadšenci, zaměstnaní lidé, kteří hledají chytré řešení pro péči o své mazlíčky
Zadání: Vytvořit kampaň pro novou produktovou řadu Pet Care od společnosti Panasonic s chytrou elektronikou pro mazlíčky, zaměřených specificky na chytrou fontánku a feeder pro psy a kočky. Cílem je připravit půdu pro příchod této řady na trh v Evropě a v zemích APAC. Řešení: Pro kampaň jsme připravili logo, podpůrné materiály (letáky a další reklamní materiály pro použití v onlinu i tisku) a dále jsme natočili dva profesionální spoty ukazující kvality chytré fontánky i feederu. První spot zdůrazňuje důležitost pitného režimu pro zdraví mazlíčků, druhý se soustředí na feeder a jeho možnosti dávkování, sledování stravovacích návyků a ovládání přes mobilní aplikaci. Oba spoty byly vytvořeny pro mezinárodní publikum, a jsou doplněny roztomilými momenty s pejskem a kočičkou. CS: Majitelé psů i koček, technologičtí nadšenci, zaměstnaní lidé, kteří hledají chytré řešení pro péči o své mazlíčky
-
Raiffeisenbank Stavební Spořitelna spoty, outdoor, promo, e-mailing, guerilla, magazíny, integrovaná kampaň, TV
Raiffeisen stavební spořitelna a.s., 2010
Zadání: Vytvořit ucelený koncept, který by podpořil image a známost značky RSTS a upevnil její pozici mezi leadery mezi stavebními spořitelnami. Sekundárním cílem byly nové smlouvy o stavebním spoření. Základním prvkem byla miminka, demonstrovali jsme touhu dětí po stavebním spoření již od malička. Vkládali jsme jim do úst vtipné dialogy na téma SS a jeho výhod a přizpůsobili je danému nosiči v daném prostředí. Ústředním komunikačním kanálem byla televize formátu 30“ a 3 x 10“, podpořená celostátně bigboardy, CLV, printovou inzercí na regionální bázi, bannerovou a PPC reklamou, dropmailem, rádiem a guerillou. CS: Široká veřejnost, zejména klienti, kteří si chtějí pořídit vlastní bydlení formou úvěru a hledají vhodnou formou výhodné půjčky. Výsledek: Naprostá většina 97 % spontánních reakcí na kampaň byla emočně výrazná a pozitivní. Během promotion jsme uzavřeli o 14 % více smluv než byl stanovený cíl.
Zadání: Vytvořit ucelený koncept, který by podpořil image a známost značky RSTS a upevnil její pozici mezi leadery mezi stavebními spořitelnami. Sekundárním cílem byly nové smlouvy o stavebním spoření. Základním prvkem byla miminka, demonstrovali jsme touhu dětí po stavebním spoření již od malička. Vkládali jsme jim do úst vtipné dialogy na téma SS a jeho výhod a přizpůsobili je danému nosiči v daném prostředí. Ústředním komunikačním kanálem byla televize formátu 30“ a 3 x 10“, podpořená celostátně bigboardy, CLV, printovou inzercí na regionální bázi, bannerovou a PPC reklamou, dropmailem, rádiem a guerillou. CS: Široká veřejnost, zejména klienti, kteří si chtějí pořídit vlastní bydlení formou úvěru a hledají vhodnou formou výhodné půjčky. Výsledek: Naprostá většina 97 % spontánních reakcí na kampaň byla emočně výrazná a pozitivní. Během promotion jsme uzavřeli o 14 % více smluv než byl stanovený cíl.
-
Super C Komando Kontrola cen
AHOLD, 2013
Zadání: Uvést nadlinkovou komunikaci do života – dát lidem důkaz, že cenové komando opravdu existuje a plní co slibuje! Řešení: Čtyřčlenné týmy v uniformách agentů cenového komanda Albert „SuperC“ navštěvovalo prodejny po celé České republice. Komando složené z více než 1 000 agentů v průběhu dvou dnů navštěvovalo jednotlivé prodejny konkurence i obchody Albert. Hlavním úkolem komanda bylo přímo na prodejně provést cenový výzkum základních potravin a před prodejnou průzkum mezi návštěvníky prodejny. Cílem bylo zaujmout a být vidět. Týmy spatřilo během dvou dnů přes milión lidí. Řízeni byli prostřednictvím call centra a softwarové aplikace, díky níž jsme měli dokonalý přehled o každém týmu. CS: Všichni zákazníci řetězce Ahold i všech konkurenčních řetězců v celé České republice. Pokračování: Úkolem agentury bylo využít stávající prvek agentů cenového komanda Albert Super C a zajímavou formou je znovu ukázat veřejnosti. Řešení: Zvolili jsme přechody pro chodce na frekventovaných křižovatkách v Praze, Brně a Plzni. Agenti Cenového komanda Super C secvičili jednoduchou choreografii a pomocí krabic s písmeny tvořili na přechodech nápisy - „ALBERT“, „LEVNĚ“, „JSTE“, „BLÍZKO!“. Akce trvala 14 dní a vzbudila pozitivní reakce mezi řidiči i kolemjdoucími. Cenové komando na přechodech vidělo necelých 22 tisíc osob a oslovilo téměř 15 000 řidičů. CS: Všichni zákazníci řetězce Ahold a všech konkurenčních řetězců se zaměřením na řidiče automobilů a chodce v okolí prodejen Albert.
Zadání: Uvést nadlinkovou komunikaci do života – dát lidem důkaz, že cenové komando opravdu existuje a plní co slibuje! Řešení: Čtyřčlenné týmy v uniformách agentů cenového komanda Albert „SuperC“ navštěvovalo prodejny po celé České republice. Komando složené z více než 1 000 agentů v průběhu dvou dnů navštěvovalo jednotlivé prodejny konkurence i obchody Albert. Hlavním úkolem komanda bylo přímo na prodejně provést cenový výzkum základních potravin a před prodejnou průzkum mezi návštěvníky prodejny. Cílem bylo zaujmout a být vidět. Týmy spatřilo během dvou dnů přes milión lidí. Řízeni byli prostřednictvím call centra a softwarové aplikace, díky níž jsme měli dokonalý přehled o každém týmu. CS: Všichni zákazníci řetězce Ahold i všech konkurenčních řetězců v celé České republice. Pokračování: Úkolem agentury bylo využít stávající prvek agentů cenového komanda Albert Super C a zajímavou formou je znovu ukázat veřejnosti. Řešení: Zvolili jsme přechody pro chodce na frekventovaných křižovatkách v Praze, Brně a Plzni. Agenti Cenového komanda Super C secvičili jednoduchou choreografii a pomocí krabic s písmeny tvořili na přechodech nápisy - „ALBERT“, „LEVNĚ“, „JSTE“, „BLÍZKO!“. Akce trvala 14 dní a vzbudila pozitivní reakce mezi řidiči i kolemjdoucími. Cenové komando na přechodech vidělo necelých 22 tisíc osob a oslovilo téměř 15 000 řidičů. CS: Všichni zákazníci řetězce Ahold a všech konkurenčních řetězců se zaměřením na řidiče automobilů a chodce v okolí prodejen Albert.
-