Detail kreativce

Zpět na galerii

Pavel Holomek

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 75246899

Kontakt:

Pavel Holomek

+420 774 312 908

pajinac.h@gmail.com

O profilu kreativce

Pavel Holomek se zabývá navrhováním vizuálních identit, grafickému designu eventů a aplikací designu do fyzického i online prostředí. Nyní spolupracuje např. s Galerií Tic, Galerií Industra art, Lhotska Jewellery, Object concept store... Díky specificky naladěným výtvarným motivům ho často oslovují kulturní provozy a spolky jako Amphibian records, Festival Gravity (Ankali), Vitamin market,...

Graphic designer & illustrator

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Nopova 3606/51
      Brno 61500
    • Kontaktní adresa:

      Nerudova 320/6
      Brno-střed 60200
      Jihomoravský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Vizuální identita 45000 L

      Galerie 45000 L, 03/2022—10/2023

      Obrázek reference

      Vizuální identita, logo, tiskoviny, doprovodné ilustrace, social media a označení místa pro galerii 45000 L. Která sama sebe označuje jako "Objem pro angažovanou architekturu". Pětačtyřicet tisíc litrů je objem, který přesahuje stěny instituce do veřejného prostoru. Cílem galerie je konfrontovat každodenní realitu s problematikou současné architektury spolu s jejími mezioborovými přesahy. Výstavní program hledá aktuální společenská témata a reflektuje je v kontextu města. S tím souvisí i otázka, jak taková témata vystavit a zprostředkovat kolemjdoucím prostřednictvím formátu výlohy.

      Vizuální identita, logo, tiskoviny, doprovodné ilustrace, social media a označení místa pro galerii 45000 L. Která sama sebe označuje jako "Objem pro angažovanou architekturu". Pětačtyřicet tisíc litrů je objem, který přesahuje stěny instituce do veřejného prostoru. Cílem galerie je konfrontovat každodenní realitu s problematikou současné architektury spolu s jejími mezioborovými přesahy. Výstavní program hledá aktuální společenská témata a reflektuje je v kontextu města. S tím souvisí i otázka, jak taková témata vystavit a zprostředkovat kolemjdoucím prostřednictvím formátu výlohy.

    • Vizuální identita pro Lhotska Jewellery

      Šperkařka a deignérka Eliška Lhotská, 03/2023—09/2023

      Obrázek reference

      Při rebrandingu z Eliška Lhotská Jewellery na Lhotská Jewellery jsme hledali výraz, který by nebyl lokální a předvídatelně "vhodný". Obsahově měl vypovídat o kvalitním řemeslném zpracování se sofistikovaným konceptem, ale zároveň s ironickou lehkostí (určitý sporty moment 🙃). Původní kulatá značka/avatar zůstala zachována, ale prezentujeme ji méně stydlivě. Tu doprovází typografická část identity s ambicí předávat koncept a manifest brandu v textové podobě. Celá identita se opírá o dvě hlavní tvarosloví loga LhotskaJewellery. Pro Designblok Prague 2023 se podařilo dotáhnout první aplikace a také označení nového showroomu (Závěsy, etikety, tiskoviny s kolekcemi, ukázky prodejních akcí...)

      Při rebrandingu z Eliška Lhotská Jewellery na Lhotská Jewellery jsme hledali výraz, který by nebyl lokální a předvídatelně "vhodný". Obsahově měl vypovídat o kvalitním řemeslném zpracování se sofistikovaným konceptem, ale zároveň s ironickou lehkostí (určitý sporty moment 🙃). Původní kulatá značka/avatar zůstala zachována, ale prezentujeme ji méně stydlivě. Tu doprovází typografická část identity s ambicí předávat koncept a manifest brandu v textové podobě. Celá identita se opírá o dvě hlavní tvarosloví loga LhotskaJewellery. Pro Designblok Prague 2023 se podařilo dotáhnout první aplikace a také označení nového showroomu (Závěsy, etikety, tiskoviny s kolekcemi, ukázky prodejních akcí...)

      https://www.instagram.com/lhotskajewellery/
  • Webdesign

    • Web a vizuální identita pro festival Conference on Nothing

      Spolek vědců a umělců conference.on.nothing, 04/2023—10/2023

      Obrázek reference

      Konference o ničem v umění a vědě se představuje jako transdisciplinární experiment, který má za asistence současného umění testovat dosud neprověřené možnosti popularizace vědy. Design webu nominovaný na: https://www.awwwards.com/sites/conference-on-nothing Code — https://studiobau.haus/

      Konference o ničem v umění a vědě se představuje jako transdisciplinární experiment, který má za asistence současného umění testovat dosud neprověřené možnosti popularizace vědy. Design webu nominovaný na: https://www.awwwards.com/sites/conference-on-nothing Code — https://studiobau.haus/

      https://conferenceonnothing.cz/
    • Web a vizuální identita pro Object concept store

      Kurátorovaný obchod Object concept store, 07/2022—10/2022

      Obrázek reference

      V roce 2021 vznikla nová vizuální identita pro Object concept store a s odstupem jednoho roku jsme se dostali k aplikování vizálu na web. Za celým projektem stojí Jana Longaverová, která vytváří kurátorský výběr osobitých produktů, které mají příběh, ale také vizi. Vyhledává výjimečné značky, které mají co říct svou kvalitou, přitom jsou odpovědné a nebojí se být udržitelné. Na jednom místě tak najdete čistou kosmetiku, slow fashion a design pro každodenní život. Proto musel vzniknoujt prostor, který koresponduje s myšlenkou Object concept storu. Web, který s sebou nese jednoznačný názor, informaci neschovává, účastníka přehledně provede jasnou konstrukcí, ale nebere si pozornost na úkor produktů, které nese. Web celý store pojí v jeden ekosystém a produkty důstojně představuje.

      V roce 2021 vznikla nová vizuální identita pro Object concept store a s odstupem jednoho roku jsme se dostali k aplikování vizálu na web. Za celým projektem stojí Jana Longaverová, která vytváří kurátorský výběr osobitých produktů, které mají příběh, ale také vizi. Vyhledává výjimečné značky, které mají co říct svou kvalitou, přitom jsou odpovědné a nebojí se být udržitelné. Na jednom místě tak najdete čistou kosmetiku, slow fashion a design pro každodenní život. Proto musel vzniknoujt prostor, který koresponduje s myšlenkou Object concept storu. Web, který s sebou nese jednoznačný názor, informaci neschovává, účastníka přehledně provede jasnou konstrukcí, ale nebere si pozornost na úkor produktů, které nese. Web celý store pojí v jeden ekosystém a produkty důstojně představuje.

      https://objectstore.cz/