Detail kreativce
Denis Dudek
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 71415297
Kontakt:
Denis Dudek
+420728734041
den-nis@seznam.cz
O profilu kreativce
Jsem Senior Art Director se zkušenostmi z kampaní pro světové i české značky. Jsem fotograf s akademickou průpravou od Prof. Štechy. Jsem grafický designer. Vytvářím kreativní koncepty, reklamní kampaně, buduji značky a identity. Klientům pomáhám jasně formulovat jejich sdělení tak, aby byla srozumitelná. Za svoji práci jsem získal celou řadu kreativních ocenění.
Denis Dudek | SeniorArtDirector | IdeaMaker
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
K Lesu 1434
Starý Plzenec 332 02 -
Kontaktní adresa:
K Lesu 1434
Starý Plzenec 332 02
Plzeňský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Czech National Culinary Team | Logo
Czech National Culinary Team, 36 měsíců
Logo, branding a grafika pro Národní kuchařský tým.
Logo, branding a grafika pro Národní kuchařský tým.
-
Fame Factory | Logo
DDB Prague, 12 měsíců
Logo pro DDB inhouse produkční studio Fame Factory.
Logo pro DDB inhouse produkční studio Fame Factory.
-
FTW | Logo
DDB Prague, 12 měsíců
Logo pro globální síťovou agenturu zaměřenou na esports a gaming, nazvanou DDB For The Win, zkráceně DDB FTW.
Logo pro globální síťovou agenturu zaměřenou na esports a gaming, nazvanou DDB For The Win, zkráceně DDB FTW.
-
McDelivery | McDonald's
McDonald's | DDB Prague, 30 měsíců
Nápad vychází ze silného insightu, že lidé neradi myjí nádobí. A právě špinavé nádobí se stalo hlavním prvkem kampaně. Ukázali jsme ikonické produkty McDonald’s v netradiční vizuální podobě. Talíře naskládané na sebe vypadají jako Big Mac, miska s vidličkami nápadně připomíná hranolky v obalu z tvrdého papíru a sklenička se zmačkaným ubrouskem, lžičkou a odšťavňovačem zpodobňuje zmrzlinu McSundae. Kampaň získala prestižní ceny PHNX Tribute Creative Awards, Golden Drum a ADC*Europe
Nápad vychází ze silného insightu, že lidé neradi myjí nádobí. A právě špinavé nádobí se stalo hlavním prvkem kampaně. Ukázali jsme ikonické produkty McDonald’s v netradiční vizuální podobě. Talíře naskládané na sebe vypadají jako Big Mac, miska s vidličkami nápadně připomíná hranolky v obalu z tvrdého papíru a sklenička se zmačkaným ubrouskem, lžičkou a odšťavňovačem zpodobňuje zmrzlinu McSundae. Kampaň získala prestižní ceny PHNX Tribute Creative Awards, Golden Drum a ADC*Europe
-
McSafe Drive
McDonald's | DDB Prague, 30 měsíců
Osvětová outdoorová kampaň McSafe Drive, v níž upozorňujeme na větší bezpečnost na silnicích. Vizuály jsou inspirované nezaměnitelným logem McDonald’s. Jeho křivky jsme proměnili v kužely světel, tachometr nebo bezpečnostní pás – tři motivy, které symbolizují tři časté prohřešky proti pravidlům provozu.
Osvětová outdoorová kampaň McSafe Drive, v níž upozorňujeme na větší bezpečnost na silnicích. Vizuály jsou inspirované nezaměnitelným logem McDonald’s. Jeho křivky jsme proměnili v kužely světel, tachometr nebo bezpečnostní pás – tři motivy, které symbolizují tři časté prohřešky proti pravidlům provozu.
-
-
Marketingové strategie
-
Hannah | Kampaň
Hannah, 30 měsíců
Návrh konceptu a realizace image kampaně pro výrobce outdoorového vybavení Hannah - kolekce podzim/zima 2015.
Návrh konceptu a realizace image kampaně pro výrobce outdoorového vybavení Hannah - kolekce podzim/zima 2015.
-
Raiffeisenbank | Komunikační koncept
Raiffeisenbank | DDB Prague, 24 měsíců
Respekt je název nového komunikačního konceptu. Zachovává v něm vnímání Raiffeisenbank jako prestižní a klientsky orientované banky, která oslovuje i širší spektrum klientů. Reklamní kampaň na podporu osobních a podnikatelských účtů.
Respekt je název nového komunikačního konceptu. Zachovává v něm vnímání Raiffeisenbank jako prestižní a klientsky orientované banky, která oslovuje i širší spektrum klientů. Reklamní kampaň na podporu osobních a podnikatelských účtů.
-
-
Film / Video / Televize
-
Pilsner Urquell | Hrdý Partner českého hokeje
Pilsner Urquell | VMLY&R Praha, 12 měsíců
TVC Sponzorský vzkaz pro Zimní olympijské hry 2022.
TVC Sponzorský vzkaz pro Zimní olympijské hry 2022.
-
Volkswagen užitkové | Moje cesta
VW užitkové vozy | DDB Prague, 32 měsíců
Kampaň Moje cesta. Užitkové vozy Volkswagen mají bohatou historii plnou příběhů. Vy s nimi tvoříte budoucnost. A to je kampaň VW Moje cesta. Žádní herci, ale opravdoví lidé. A opravdové příběhy.
Kampaň Moje cesta. Užitkové vozy Volkswagen mají bohatou historii plnou příběhů. Vy s nimi tvoříte budoucnost. A to je kampaň VW Moje cesta. Žádní herci, ale opravdoví lidé. A opravdové příběhy.
-
-
Online marketing
-
Půjčky | Česká Spořitelna
Česká Spořitelna | VMLY&R Praha, 12 měsíců
Online kampaň Půjčka online, pro klienty i neklienty ČS.
Online kampaň Půjčka online, pro klienty i neklienty ČS.
-
VW Transporter | 70 let
VW užitkové vozy | DDB Prague, 32 měsíců
Kampaň k výročí velké legendy v kategorii užitkových vozů. Když v roce 1950 opustil továrnu Volkswagenu první užitkový vůz řady T označovaný jako Bulli (z německého Bus, Lastwagen und Lieferwagen), nikdo netušil, jak moc významným se stane pro řemeslníky, cestovatele i rodiny po celém světě.
Kampaň k výročí velké legendy v kategorii užitkových vozů. Když v roce 1950 opustil továrnu Volkswagenu první užitkový vůz řady T označovaný jako Bulli (z německého Bus, Lastwagen und Lieferwagen), nikdo netušil, jak moc významným se stane pro řemeslníky, cestovatele i rodiny po celém světě.
-