Detail kreativce

Zpět na galerii

Denis Dudek

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 71415297

Kontakt:

Denis Dudek

+420728734041

den-nis@seznam.cz

O profilu kreativce

Jsem Senior Art Director se zkušenostmi z kampaní pro světové i české značky. Jsem fotograf s akademickou průpravou od Prof. Štechy. Jsem grafický designer. Vytvářím kreativní koncepty, reklamní kampaně, buduji značky a identity. Klientům pomáhám jasně formulovat jejich sdělení tak, aby byla srozumitelná. Za svoji práci jsem získal celou řadu kreativních ocenění.

Denis Dudek | SeniorArtDirector | IdeaMaker

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      K Lesu 1434
      Starý Plzenec 332 02
    • Kontaktní adresa:

      K Lesu 1434
      Starý Plzenec 332 02
      Plzeňský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Czech National Culinary Team | Logo

      Czech National Culinary Team, 36 měsíců

      Obrázek reference

      Logo, branding a grafika pro Národní kuchařský tým.

      Logo, branding a grafika pro Národní kuchařský tým.

    • Fame Factory | Logo

      DDB Prague, 12 měsíců

      Logo pro DDB inhouse produkční studio Fame Factory.

      Logo pro DDB inhouse produkční studio Fame Factory.

  • Marketingové strategie

    • Hannah | Kampaň

      Hannah, 30 měsíců

      Návrh konceptu a realizace image kampaně pro výrobce outdoorového vybavení Hannah - kolekce podzim/zima 2015.

      Návrh konceptu a realizace image kampaně pro výrobce outdoorového vybavení Hannah - kolekce podzim/zima 2015.

    • Raiffeisenbank | Komunikační koncept

      Raiffeisenbank | DDB Prague, 24 měsíců

      Respekt je název nového komunikačního konceptu. Zachovává v něm vnímání Raiffeisenbank jako prestižní a klientsky orientované banky, která oslovuje i širší spektrum klientů. Reklamní kampaň na podporu osobních a podnikatelských účtů.

      Respekt je název nového komunikačního konceptu. Zachovává v něm vnímání Raiffeisenbank jako prestižní a klientsky orientované banky, která oslovuje i širší spektrum klientů. Reklamní kampaň na podporu osobních a podnikatelských účtů.

  • Film / Video / Televize

    • Pilsner Urquell | Hrdý Partner českého hokeje

      Pilsner Urquell | VMLY&R Praha, 12 měsíců

      Obrázek reference

      TVC Sponzorský vzkaz pro Zimní olympijské hry 2022.

      TVC Sponzorský vzkaz pro Zimní olympijské hry 2022.

    • Volkswagen užitkové | Moje cesta

      VW užitkové vozy | DDB Prague, 32 měsíců

      Obrázek reference

      Kampaň Moje cesta. Užitkové vozy Volkswagen mají bohatou historii plnou příběhů. Vy s nimi tvoříte budoucnost. A to je kampaň VW Moje cesta. Žádní herci, ale opravdoví lidé. A opravdové příběhy.

      Kampaň Moje cesta. Užitkové vozy Volkswagen mají bohatou historii plnou příběhů. Vy s nimi tvoříte budoucnost. A to je kampaň VW Moje cesta. Žádní herci, ale opravdoví lidé. A opravdové příběhy.

  • Online marketing

    • Půjčky | Česká Spořitelna

      Česká Spořitelna | VMLY&R Praha, 12 měsíců

      Online kampaň Půjčka online, pro klienty i neklienty ČS.

      Online kampaň Půjčka online, pro klienty i neklienty ČS.

    • VW Transporter | 70 let

      VW užitkové vozy | DDB Prague, 32 měsíců

      Kampaň k výročí velké legendy v kategorii užitkových vozů. Když v roce 1950 opustil továrnu Volkswagenu první užitkový vůz řady T označovaný jako Bulli (z německého Bus, Lastwagen und Lieferwagen), nikdo netušil, jak moc významným se stane pro řemeslníky, cestovatele i rodiny po celém světě.

      Kampaň k výročí velké legendy v kategorii užitkových vozů. Když v roce 1950 opustil továrnu Volkswagenu první užitkový vůz řady T označovaný jako Bulli (z německého Bus, Lastwagen und Lieferwagen), nikdo netušil, jak moc významným se stane pro řemeslníky, cestovatele i rodiny po celém světě.