Detail kreativce

Zpět na galerii

Kontakt:

Nikola Březinová

+420 776 343 310

nikola.brezinova@littlegreta.co.uk

O profilu kreativce

Jsme Little Greta, strategická kreativní agentura. Specializujeme se na strategii a budování značek a následnou kreativní aplikaci prostřednictvím designu, multimédií, digitálních médií, sociálních sítí a experience.

Little Greta s.r.o.

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Vyšehradská 1349/2
      Nové Město (Praha 2) 128 00
    • Kontaktní adresa:

      Vavrečkova 5262
      Zlín 76001
      Zlínský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Marketingové strategie

    • Komunikační a strategická kampaň Live in Zlin

      Technologické Inovační Centrum Zlín, 2022

      Obrázek reference

      Vytvoření strategie a komunikační kampaně "Žít ve Zlíně" (zkráceně "LiZ"), jejímž cílem bylo informovat o pozitivních aspektech kvality života v tomto regionu.

      Vytvoření strategie a komunikační kampaně "Žít ve Zlíně" (zkráceně "LiZ"), jejímž cílem bylo informovat o pozitivních aspektech kvality života v tomto regionu.

    • Nová vizuální identita a strategie pro Zlínský kraj

      Zlínský kraj, 2022

      Obrázek reference

      Součástí tvorby nové VI byl také strategický koncept.

      Součástí tvorby nové VI byl také strategický koncept.

  • Film / Video / Televize

    • Komunikační kampaň Live in Zlin

      Technologické Inovační Centrum Zlín, 2022

      Obrázek reference

      Vytvoření komunikační kampaně "Žít ve Zlíně" (zkráceně "LiZ"), jejímž cílem bylo informovat o pozitivních aspektech kvality života v tomto regionu.

      Vytvoření komunikační kampaně "Žít ve Zlíně" (zkráceně "LiZ"), jejímž cílem bylo informovat o pozitivních aspektech kvality života v tomto regionu.

    • Spoty pro produktové řady značky Sebamed

      Sebamed, 2020-2021

      Obrázek reference

      Návrh a tvorba spotů pro značku Sebamed a její jednotivé produktové řady včetně návrhu grafického řešení propagačních a prodejních materiálů.

      Návrh a tvorba spotů pro značku Sebamed a její jednotivé produktové řady včetně návrhu grafického řešení propagačních a prodejních materiálů.

  • Design služeb

    • Nová vizuální identita a webové stránky pro Dětské centrum Zlín

      Dětské centrum Zlín, 2017-2022

      Tvorba nové vizuální identity pro příspěvkovou organizaci Dětské centrum Zlín včetně jednotlivých aplikací a webových stránek.

      Tvorba nové vizuální identity pro příspěvkovou organizaci Dětské centrum Zlín včetně jednotlivých aplikací a webových stránek.

    • Nová vizuální identita a webové stránky pro Poradenské a krizové centrum Zlín

      Poradenské a krizové centrum Zlín, 2023-současnost

      Tvorba nové vizuální identity pro příspěvkovou organizaci Poradenské a krizové centrum Zlín včetně jednotlivých aplikací a webových stránek.

      Tvorba nové vizuální identity pro příspěvkovou organizaci Poradenské a krizové centrum Zlín včetně jednotlivých aplikací a webových stránek.

  • Grafický design / branding

    • Nová vizuální identita pro město Břeclav

      město Břeclav, 2022

      Obrázek reference

      Nové logo s komplexním systémem vizuální identity a jeho zavedení do fyzických a digitálních kanálů.

      Nové logo s komplexním systémem vizuální identity a jeho zavedení do fyzických a digitálních kanálů.

    • Nová vizuální identita pro pivovar Primátor

      Primátor, 2018

      Obrázek reference

      Nová vizuální identita která dává značce piva Primátor moderní vzhled a sází především na jednoduchost.

      Nová vizuální identita která dává značce piva Primátor moderní vzhled a sází především na jednoduchost.

  • UX design

    • Nový web a vizuální identita pro Demagog.cz

      Demagog.cz, 2018 a 2022

      Obrázek reference

      Sjednocení a zatraktivnění vizuální komunikace Demagog.CZ, nastavení stylu komunikace na sociálních sítích a zachování maximální serióznosti. Změna vizuální identity se dotkla i sesterského projektu DemagogTV. Na původní projekt v roce 2018 navázala další spolupráce v roce 2022, během níž jsme dále rozvíjeli a akulturovali vizuální identitu. Kromě toho jsme také redesignovali webové stránky a pomohli nastavit zásady pro komunikaci na sociálních sítích.

      Sjednocení a zatraktivnění vizuální komunikace Demagog.CZ, nastavení stylu komunikace na sociálních sítích a zachování maximální serióznosti. Změna vizuální identity se dotkla i sesterského projektu DemagogTV. Na původní projekt v roce 2018 navázala další spolupráce v roce 2022, během níž jsme dále rozvíjeli a akulturovali vizuální identitu. Kromě toho jsme také redesignovali webové stránky a pomohli nastavit zásady pro komunikaci na sociálních sítích.

    • UX Fairo app

      Creative Dock, 2020

      Obrázek reference

      Kompletní návrh a příprava UX/UI pro mobilní aplikaci Fairo

      Kompletní návrh a příprava UX/UI pro mobilní aplikaci Fairo

  • Architektura / Interiérový design / Design nábytku / Světelný design

    • Výstava Rozum versus cit: Zlínský průmyslový design 1918–1958

      Krajská galerie výtvarného umění ve Zlíně, 2019-2020

      Obrázek reference

      Výstava Rozum versus cit: Zlínský průmyslový design 1918-1958 byla součástí rozsáhlého společného projektu pořádaného Fakultou multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Rep., Národním technickým muzeem v Praze a Galerií výtvarného umění ve Zlíně. Na realizaci všech aspektů této výstavy, od počátečního tvůrčího konceptu přes architektonický a nábytkový návrh až po výrobu všech tištěných materiálů, pracoval tým deseti lidí po dobu tří měsíců. Od začátku bylo jasné, že téma lze nejlépe vysvětlit pomocí imerzivních technologií, jako je rozšířená realita a 360° imerzivní video, s čímž nám pomohla naše sesterská agentura VRCOT.

      Výstava Rozum versus cit: Zlínský průmyslový design 1918-1958 byla součástí rozsáhlého společného projektu pořádaného Fakultou multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Rep., Národním technickým muzeem v Praze a Galerií výtvarného umění ve Zlíně. Na realizaci všech aspektů této výstavy, od počátečního tvůrčího konceptu přes architektonický a nábytkový návrh až po výrobu všech tištěných materiálů, pracoval tým deseti lidí po dobu tří měsíců. Od začátku bylo jasné, že téma lze nejlépe vysvětlit pomocí imerzivních technologií, jako je rozšířená realita a 360° imerzivní video, s čímž nám pomohla naše sesterská agentura VRCOT.

    • Výstava Rozum versus cit: Zlínský průmyslový design 1918–1958

      Krajská galerie výtvarného umění ve Zlíně, 2020-2021

      Obrázek reference

      Výstava Smysl versus cit²: Zlínský průmyslový design 1959-1992 byla součástí rozsáhlého společného projektu pořádaného Fakultou multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Rep., Národním technickým muzeem v Praze a Galerií výtvarného umění ve Zlíně. Věděli jsme, že nejlepším způsobem, jak téma vysvětlit, je využití imerzivních technologií, jako je rozšířená realita (AR), s čímž nám pomohla naše sesterská agentura VRCØT.

      Výstava Smysl versus cit²: Zlínský průmyslový design 1959-1992 byla součástí rozsáhlého společného projektu pořádaného Fakultou multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Rep., Národním technickým muzeem v Praze a Galerií výtvarného umění ve Zlíně. Věděli jsme, že nejlepším způsobem, jak téma vysvětlit, je využití imerzivních technologií, jako je rozšířená realita (AR), s čímž nám pomohla naše sesterská agentura VRCØT.