Detail kreativce

Zpět na galerii

Proficio Marketing s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 01749315

Kontakt:

+420 736 241 014

info@proficio.cz

O profilu kreativce

Jsme skupina Proficio. A rádi propojujeme. Už deset let úspěšně budujeme přímé spojení mezi marketingem a businessem. Jako skupina tří firem poskytujeme marketingové a konzultační služby s využitím špičkových technologií. Staráme se o strategický rozvoj klientů v oblasti brandu i výkonu – od high-level marketingových strategií až po konkrétní taktiky.

Proficio

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Za divadlem 586/2
      Brno 60200
    • Kontaktní adresa:

      Za divadlem 586/2
      Brno 60200
      Jihomoravský kraj
    • Provozovna:

      Anglická 140/20
      Praha
      Hlavní město Praha

      +420 736 241 014

    • Provozovna:

      Budovcova 10
      České Budějovice
      Jihočeský kraj

      +420 736 241 014

    • Provozovna:

      Sokolská třída 1263/24
      Ostrava
      Moravskoslezský kraj

      +420 736 241 014

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Brand Redesign skupiny Proficio

      Proficio Marketing s.r.o., 11/2022 – 2/2023

      Obrázek reference

      Vizuální identitu navrženou studiem Najbrt jsme ve spolupráci s naší dceřinou společností Porta Design implementovali napříč komunikačními kanály –⁠ od webu přes sociální sítě a propagační materiály až po interní reporting.

      Vizuální identitu navrženou studiem Najbrt jsme ve spolupráci s naší dceřinou společností Porta Design implementovali napříč komunikačními kanály –⁠ od webu přes sociální sítě a propagační materiály až po interní reporting.

    • Jak jsme z Moravy doletěli na Letiště Bratislava

      Letiště Bratislava, začátek spolupráce 2018

      Obrázek reference

      Největším úspěchem spolupráce je znatelné navýšení počtu cestujících. „Od začátku roku do konce října jsme odbavili 2 011 927 cestujících na příletu a odletu. Je to o 18 % více než ve stejném období loni. Už teď je zřejmé, že Letiště Bratislava dosáhne tento rok pravděpodobně nejvyššího počtu odbavených cestujících v historii,“ uvedl Jozef Pojedinec, předseda představenstva Letiště Bratislava v článku pro Airways.cz. Díky námi zvolenému marketingovému mixu klient zaznamenal meziroční nárůst neplacené návštěvnosti téměř 50 %, v Jihomoravském kraji dokonce o 104 %.

      Největším úspěchem spolupráce je znatelné navýšení počtu cestujících. „Od začátku roku do konce října jsme odbavili 2 011 927 cestujících na příletu a odletu. Je to o 18 % více než ve stejném období loni. Už teď je zřejmé, že Letiště Bratislava dosáhne tento rok pravděpodobně nejvyššího počtu odbavených cestujících v historii,“ uvedl Jozef Pojedinec, předseda představenstva Letiště Bratislava v článku pro Airways.cz. Díky námi zvolenému marketingovému mixu klient zaznamenal meziroční nárůst neplacené návštěvnosti téměř 50 %, v Jihomoravském kraji dokonce o 104 %.

  • Marketingové strategie

    • Navýšení prodejů o 97 % – za půl roku! Pomohl náš brandbuilding

      Showmax s.r.o., začátek spolupráce 9/2022

      Obrázek reference

      Naším cílem bylo transformovat strategii mediální komunikace Showmaxu a přeorientovat se z pouze výkonnostně orientované komunikace na vyváženou kombinaci brand buildingu a výkonu. Během půl roku se týmům podařilo zvýšit prodeje streamovací platformy o 97 procent, přičemž cena za akvizici klesla o 67 procent. Za úspěchem stojí definování vhodných cílů a příprava komplexní strategie s konkrétními akčními kroky.

      Naším cílem bylo transformovat strategii mediální komunikace Showmaxu a přeorientovat se z pouze výkonnostně orientované komunikace na vyváženou kombinaci brand buildingu a výkonu. Během půl roku se týmům podařilo zvýšit prodeje streamovací platformy o 97 procent, přičemž cena za akvizici klesla o 67 procent. Za úspěchem stojí definování vhodných cílů a příprava komplexní strategie s konkrétními akčními kroky.

    • Otočili jsme kohoutkem evropského trhu pro Sanitino

      SANITINO s.r.o., začátek spolupráce 2017

      Obrázek reference

      Klien­tovi jsme připrav­ili kom­plexní dig­itál­ní strate­gii na míru. Postavili jsme ji na pečlivě zvoleném mar­ketingovém mixu s cílem stát se strate­gick­ým part­nerem pro otázky růs­tu celého byznysu. Ve výsledku jsme zvýšili obraty e-shopu o desítky procent a pomohli definovat klíčové trhy pro expanzi.

      Klien­tovi jsme připrav­ili kom­plexní dig­itál­ní strate­gii na míru. Postavili jsme ji na pečlivě zvoleném mar­ketingovém mixu s cílem stát se strate­gick­ým part­nerem pro otázky růs­tu celého byznysu. Ve výsledku jsme zvýšili obraty e-shopu o desítky procent a pomohli definovat klíčové trhy pro expanzi.