Detail kreativce
Proficio Marketing s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 01749315
Kontakt:
+420 736 241 014
info@proficio.cz
O profilu kreativce
Jsme skupina Proficio. A rádi propojujeme. Už deset let úspěšně budujeme přímé spojení mezi marketingem a businessem. Jako skupina tří firem poskytujeme marketingové a konzultační služby s využitím špičkových technologií. Staráme se o strategický rozvoj klientů v oblasti brandu i výkonu – od high-level marketingových strategií až po konkrétní taktiky.
Proficio
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Za divadlem 586/2
Brno 60200 -
Kontaktní adresa:
Za divadlem 586/2
Brno 60200
Jihomoravský kraj
-
-
-
Provozovna:
Anglická 140/20
Praha
Hlavní město Praha
+420 736 241 014
info@proficio.cz
-
Provozovna:
Budovcova 10
České Budějovice
Jihočeský kraj
+420 736 241 014
info@proficio.cz
-
Provozovna:
Sokolská třída 1263/24
Ostrava
Moravskoslezský kraj
+420 736 241 014
info@proficio.cz
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Jak jsme z Moravy doletěli na Letiště Bratislava
Letiště Bratislava, začátek spolupráce 2018
Největším úspěchem spolupráce je znatelné navýšení počtu cestujících. „Od začátku roku do konce října jsme odbavili 2 011 927 cestujících na příletu a odletu. Je to o 18 % více než ve stejném období loni. Už teď je zřejmé, že Letiště Bratislava dosáhne tento rok pravděpodobně nejvyššího počtu odbavených cestujících v historii,“ uvedl Jozef Pojedinec, předseda představenstva Letiště Bratislava v článku pro Airways.cz. Díky námi zvolenému marketingovému mixu klient zaznamenal meziroční nárůst neplacené návštěvnosti téměř 50 %, v Jihomoravském kraji dokonce o 104 %.
Největším úspěchem spolupráce je znatelné navýšení počtu cestujících. „Od začátku roku do konce října jsme odbavili 2 011 927 cestujících na příletu a odletu. Je to o 18 % více než ve stejném období loni. Už teď je zřejmé, že Letiště Bratislava dosáhne tento rok pravděpodobně nejvyššího počtu odbavených cestujících v historii,“ uvedl Jozef Pojedinec, předseda představenstva Letiště Bratislava v článku pro Airways.cz. Díky námi zvolenému marketingovému mixu klient zaznamenal meziroční nárůst neplacené návštěvnosti téměř 50 %, v Jihomoravském kraji dokonce o 104 %.
-
Marketingové strategie
-
Navýšení prodejů o 97 % – za půl roku! Pomohl náš brandbuilding
Showmax s.r.o., začátek spolupráce 9/2022
Naším cílem bylo transformovat strategii mediální komunikace Showmaxu a přeorientovat se z pouze výkonnostně orientované komunikace na vyváženou kombinaci brand buildingu a výkonu. Během půl roku se týmům podařilo zvýšit prodeje streamovací platformy o 97 procent, přičemž cena za akvizici klesla o 67 procent. Za úspěchem stojí definování vhodných cílů a příprava komplexní strategie s konkrétními akčními kroky.
Naším cílem bylo transformovat strategii mediální komunikace Showmaxu a přeorientovat se z pouze výkonnostně orientované komunikace na vyváženou kombinaci brand buildingu a výkonu. Během půl roku se týmům podařilo zvýšit prodeje streamovací platformy o 97 procent, přičemž cena za akvizici klesla o 67 procent. Za úspěchem stojí definování vhodných cílů a příprava komplexní strategie s konkrétními akčními kroky.
-
Otočili jsme kohoutkem evropského trhu pro Sanitino
SANITINO s.r.o., začátek spolupráce 2017
Klientovi jsme připravili komplexní digitální strategii na míru. Postavili jsme ji na pečlivě zvoleném marketingovém mixu s cílem stát se strategickým partnerem pro otázky růstu celého byznysu. Ve výsledku jsme zvýšili obraty e-shopu o desítky procent a pomohli definovat klíčové trhy pro expanzi.
Klientovi jsme připravili komplexní digitální strategii na míru. Postavili jsme ji na pečlivě zvoleném marketingovém mixu s cílem stát se strategickým partnerem pro otázky růstu celého byznysu. Ve výsledku jsme zvýšili obraty e-shopu o desítky procent a pomohli definovat klíčové trhy pro expanzi.
-