Detail kreativce

Zpět na galerii

Ing. Jan Beneš

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 71257322

Kontakt:

Jan Beneš

+420 603 750 214

poison@tiscali.cz

O profilu kreativce

Dodám vám graficky vyladění a především funkční vizuální styl nebo web, který Vám pomůže zvýšit zisky.

Jan Beneš Design

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      17. listopadu 99
      Kutná Hora - Šipší 28401
    • Kontaktní adresa:

      17. listopadu 99
      Kutná Hora - Šipší 28401
      Středočeský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Logo a vizuální styl Australian Floorball Association

      AFF, 2015

      Obrázek reference

      Pro Australskou florbalovou asociaci jsem realizoval kompletní novou vizuální identitu. Symbol loga reprezentuje spojení florbalového míčku a souhvězdí Jižního kříže, jenž je vidět pouze z jižní polokoule a je i součástí australské vlajky. Míček vznikl ve 3D, aby byla zaručena přesná perspektiva po překreslení do vektorů.

      Pro Australskou florbalovou asociaci jsem realizoval kompletní novou vizuální identitu. Symbol loga reprezentuje spojení florbalového míčku a souhvězdí Jižního kříže, jenž je vidět pouze z jižní polokoule a je i součástí australské vlajky. Míček vznikl ve 3D, aby byla zaručena přesná perspektiva po překreslení do vektorů.

      https://www.floorballaustralia.org.au/home/
    • Vizuální styl #ceskarepre

      FAČR, 2016

      Obrázek reference

      V roce 2016 jsem připravoval nový vizuální styl pro Českou fotbalovou reprezentaci, který byl plánován pro celou kvalifikaci na MS v Moskvě 2018. Vizuál jsem vytvořil ve dvou variantách, v bílé pro online komunikaci a v rudé pro brandování stadionů. Hlavním motivem je 3D symbol fotbalového míče, který se používá jako hlavní sjednocující prvek.

      V roce 2016 jsem připravoval nový vizuální styl pro Českou fotbalovou reprezentaci, který byl plánován pro celou kvalifikaci na MS v Moskvě 2018. Vizuál jsem vytvořil ve dvou variantách, v bílé pro online komunikaci a v rudé pro brandování stadionů. Hlavním motivem je 3D symbol fotbalového míče, který se používá jako hlavní sjednocující prvek.