Detail kreativce
Delicate Crime s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 19536101
Kontakt:
Petr Pavlíček
+420 776 818 012
petr@delicatecrime.com
O profilu kreativce
Pomáháme značkám a produktům v cestě na vrchol. Vymýšlíme nové věci, nastavujeme strategie, pouštíme je do světa Pro produkty připravujeme monetizační modely. Aplikujeme strategické scénáře. Pomáháme využít potenciál služeb a produktů. Pro brand&marketing připravujeme identity, strategie, marketingové podklady a pomáháme exekuovat.
Delicate Crime
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Jeseniova 1151/55
Praha 130 00 -
Kontaktní adresa:
Jeseniova 1151/55
Praha 130 00
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Online marketing
-
Goodlunch
Goodlunch, 10/2023 - 4/2024
Pro Goodlunch jsme vytvořili publikační plán a strategii komunikace pro sociální sítě s cílem zvýšení zájmu o projekt. Vytvořili jsme tematické okruhy komunikace, které podporují hodnoty značky a doplnili je o časový plán k publikaci. Připravovali jsme podklady pro všechny příspěvky, které zahrnovaly sběr všech materiálů, tvorbu nových video výstupů i fotografických výstupů. Začali jsme prezentovat brand v celku a představovat jednotlivé zaměstnance konceptu.
Pro Goodlunch jsme vytvořili publikační plán a strategii komunikace pro sociální sítě s cílem zvýšení zájmu o projekt. Vytvořili jsme tematické okruhy komunikace, které podporují hodnoty značky a doplnili je o časový plán k publikaci. Připravovali jsme podklady pro všechny příspěvky, které zahrnovaly sběr všech materiálů, tvorbu nových video výstupů i fotografických výstupů. Začali jsme prezentovat brand v celku a představovat jednotlivé zaměstnance konceptu.
-
Lunchbox
Lunchbox, 05/2024 - 07/2024
Pro projekt Lunchbox jsme vytvořili publikační plán pro sociální sítě a intranet klientů. V této komunikaci zdůrazňujeme hodnoty projektu, které jsou zásadní pro přesvědčovací komunikaci a konkurenční diferenciaci. Zásadní pro komunikaci je vizuální brand příslušnost, která se propisuje také do offline výstupů.
Pro projekt Lunchbox jsme vytvořili publikační plán pro sociální sítě a intranet klientů. V této komunikaci zdůrazňujeme hodnoty projektu, které jsou zásadní pro přesvědčovací komunikaci a konkurenční diferenciaci. Zásadní pro komunikaci je vizuální brand příslušnost, která se propisuje také do offline výstupů.
-
-
Grafický design / branding
-
Goodlunch
Goodlunch, 10/2023 - 4/2024
Připravili jsme podklady značky a její definici. Z ní jsme vytvořili grafický Master design a Tone of Vioce značky. Následně jsme vše začali zpracovávat do konkrétních výstupů a exekucí. Vytvořili jsme jednotnou prezentaci značky v prostřed firemních kantýn, na automobilech a na veškerých digitálních nosičích. Připravujeme také veškeré textové podklady a pomáháme tvořit marketing celého subjektu.
Připravili jsme podklady značky a její definici. Z ní jsme vytvořili grafický Master design a Tone of Vioce značky. Následně jsme vše začali zpracovávat do konkrétních výstupů a exekucí. Vytvořili jsme jednotnou prezentaci značky v prostřed firemních kantýn, na automobilech a na veškerých digitálních nosičích. Připravujeme také veškeré textové podklady a pomáháme tvořit marketing celého subjektu.
-
Lunchbox
Lunchbox, 1/2024 - 3/2024
Naši grafici nasměrovali brand moderním směrem a vytvořili master design, z něhož designéři a copywriteři připravili kompletní identitu. V základu jsme navrhli možnosti růstu a koncepční uchopení značky. Podařilo se nám ji oddělit od předešlého konceptu a vtiskli jsme ji směr a tvar, kterým dokáže komunikovat na další cílové skupiny.
Naši grafici nasměrovali brand moderním směrem a vytvořili master design, z něhož designéři a copywriteři připravili kompletní identitu. V základu jsme navrhli možnosti růstu a koncepční uchopení značky. Podařilo se nám ji oddělit od předešlého konceptu a vtiskli jsme ji směr a tvar, kterým dokáže komunikovat na další cílové skupiny.
-
-
Webdesign
-
Goodlunch
Goodlunch/Lunchbox, 11/2023 - 2/2024
Webové stránky pro projekt Goodlunch stojí na několika pilířích brandu, které se prezentují i v dalších komunikačních plochách. Jde o zásadní prezentaci projektu, která je vysoce brandová. Podařilo se nám navrhnout logiku webu tak, abychom navýšili návštěvnosti oproti předchozím stránkám o 300 %. Navrhli jsme veškeré texty a zpracování grafiky.
Webové stránky pro projekt Goodlunch stojí na několika pilířích brandu, které se prezentují i v dalších komunikačních plochách. Jde o zásadní prezentaci projektu, která je vysoce brandová. Podařilo se nám navrhnout logiku webu tak, abychom navýšili návštěvnosti oproti předchozím stránkám o 300 %. Navrhli jsme veškeré texty a zpracování grafiky.
-
Manabau
Manabau, 11/2023 - 1/2024
Pomohli jsme definovat nový grafický standard pro Manabau. Připravili jsme návrh identity a master designu. Z něho jsme připravili logiku a prezentaci společnosti na webových stránkách. Cílem bylo prezentovat plnohodnotnou růstovou aspiraci subjektu. Více se přiblížit k zásadám a hodnotám brandu a efektivně prezentovat provedené referenční stavby.
Pomohli jsme definovat nový grafický standard pro Manabau. Připravili jsme návrh identity a master designu. Z něho jsme připravili logiku a prezentaci společnosti na webových stránkách. Cílem bylo prezentovat plnohodnotnou růstovou aspiraci subjektu. Více se přiblížit k zásadám a hodnotám brandu a efektivně prezentovat provedené referenční stavby.
-
Party Stany Hned
Party Stany Hned, 8/2023
Najít novou vizuální identitu a komunikační strategii byla výzva. Založili jsme ji na čistém designu webu, který je pro společnost informačním i konverzním kanálem. Cílem bylo vytvořit platformu, která bude funkční a efektivní. Podařilo se nám díky struktuře webu výrazně snížit časovou náročnost s poptávkami.
Najít novou vizuální identitu a komunikační strategii byla výzva. Založili jsme ji na čistém designu webu, který je pro společnost informačním i konverzním kanálem. Cílem bylo vytvořit platformu, která bude funkční a efektivní. Podařilo se nám díky struktuře webu výrazně snížit časovou náročnost s poptávkami.
-
-
Marketingové strategie
-
Lunchbox
Lunchbox, 1/2024 - 3/2024
Pro značku Lunchbox jsme kromě grafické identity a webu vytvořiili také marketingovou strategii. Koncepčně jsme strategii směřovali k tomu, aby přinesla zvýšení zájmu o projekt a zároveň zajistil lepšía monetizační úroveň celého projektu. Jádrem strategie je souvislá komunikační strategie přes komunikační platformy klientů. Výsledkem je lepší představa konkurenční diferenciace projektu.
Pro značku Lunchbox jsme kromě grafické identity a webu vytvořiili také marketingovou strategii. Koncepčně jsme strategii směřovali k tomu, aby přinesla zvýšení zájmu o projekt a zároveň zajistil lepšía monetizační úroveň celého projektu. Jádrem strategie je souvislá komunikační strategie přes komunikační platformy klientů. Výsledkem je lepší představa konkurenční diferenciace projektu.
-
Nutric Bistro
Nutric Bistro, 06/2024 - 08/2024
Pro značku Nutric Bistro připravujeme kompletní změnu v úrovni všech marketingových výstupů. Připravili jsme marketingovou strategii, ve které jsme vyjádřili nové směřování a diferenciaci projektu v silně saturovaném trhu. Jako zásadní jsme vyhodnotili grafiku a prezentaci projektu. Součástí strategie byl také akční plán, který dál plníme a aplikujeme pro následující kroky projektu.
Pro značku Nutric Bistro připravujeme kompletní změnu v úrovni všech marketingových výstupů. Připravili jsme marketingovou strategii, ve které jsme vyjádřili nové směřování a diferenciaci projektu v silně saturovaném trhu. Jako zásadní jsme vyhodnotili grafiku a prezentaci projektu. Součástí strategie byl také akční plán, který dál plníme a aplikujeme pro následující kroky projektu.
-