Detail kreativce

Zpět na galerii

Kontakt:

+420605533743

david.palivec@dataserver.cz

O profilu kreativce

Remmark a.s. je česká full service komunikační agentura. Náš tým je postavený na zkušených strategických plánovačích, protřelých marketérech, skutečných seniorních accountech a jen zdánlivě nepraktických kreativcích (ideamaking, copywriting, grafika, digitál, animace, DTP). Za více než dvacet let existence máme za sebou stovky úspěšných kampaní a projektů pro české i nadnárodní značky.

REMMARK, a.s.

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Křemencova 178
      Praha 1 11000
    • Kontaktní adresa:

      Křemencova 178
      Praha 1 11000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Online marketing

    • Buldo

      DIGITAL BUILD, s.r.o., 2020 - 2021

      Obrázek reference

      Strategie komunikace pro první fázi Vzbuzení zájmu pomocí call to action: reklamní sdělení pro akvizici fanoušků v podobě „s námi vše vyřešíte elektronicky“, „už žádný papír“, „stavba pod kontrolou“ = série facebook ads (cílení reklamy)…každý facebook ad bude věnován jednomu z výhod Bulda, každý bude mít jednotný layout s využitím tematických reklamních fotografií Obsah ve stylu „problém“ vs „řešení“… aplikace konceptu, který jsme chtěli dělat v hraných videích…formou blogových příspěvků (seriál příběhů stavebníků) - Ztracená propiska x elektronický podpis, Zničené dokumenty x elektronický stavební deník, Vada na stavbě (prasklá dlaždice) x elektronická fotodokumentace, Vyhrocený telefonát x timeline a přehledná el. Komunikace, Naštvaný neinformovaný stavař stavař x správa zaměstnanců, řízení lidských zdrojů… Edukace v podobě poradenství – projdeme dílčí administrativní kroky v rámci stavebního řízení = stavební povolení (co vše je potřeba?), jak zažádat o poskytnutí služeb u jednotlivých energetických sítí?, kolaudace (co vše je potřeba?)…s tím spojené ankety a soutěže, legislativní okénko (novinky v rámci stavebního zákona) Tutorialy – série příspěvků věnující se práci v aplikaci (nastřihaná videa ze základního „masa“, které tvoříme v PREZI) Zapojení fanoušků formou zábavy – největší fakapy na stavbách = sdílení zábavného obsahu/fotografií, co vše se může stát za chyby…zároveň prostor pro sdílení vlastních zážitků fanoušků Styl komunikace Neformální, přátelská, vyvolávající zájem, vzbuzující zvědavost Bez stylistických a gramatických chyb Nekonfliktní, bez vulgarit Využívání hashtagů Maximální využití fotografií, videí a dalších vizuálních materiálů

      Strategie komunikace pro první fázi Vzbuzení zájmu pomocí call to action: reklamní sdělení pro akvizici fanoušků v podobě „s námi vše vyřešíte elektronicky“, „už žádný papír“, „stavba pod kontrolou“ = série facebook ads (cílení reklamy)…každý facebook ad bude věnován jednomu z výhod Bulda, každý bude mít jednotný layout s využitím tematických reklamních fotografií Obsah ve stylu „problém“ vs „řešení“… aplikace konceptu, který jsme chtěli dělat v hraných videích…formou blogových příspěvků (seriál příběhů stavebníků) - Ztracená propiska x elektronický podpis, Zničené dokumenty x elektronický stavební deník, Vada na stavbě (prasklá dlaždice) x elektronická fotodokumentace, Vyhrocený telefonát x timeline a přehledná el. Komunikace, Naštvaný neinformovaný stavař stavař x správa zaměstnanců, řízení lidských zdrojů… Edukace v podobě poradenství – projdeme dílčí administrativní kroky v rámci stavebního řízení = stavební povolení (co vše je potřeba?), jak zažádat o poskytnutí služeb u jednotlivých energetických sítí?, kolaudace (co vše je potřeba?)…s tím spojené ankety a soutěže, legislativní okénko (novinky v rámci stavebního zákona) Tutorialy – série příspěvků věnující se práci v aplikaci (nastřihaná videa ze základního „masa“, které tvoříme v PREZI) Zapojení fanoušků formou zábavy – největší fakapy na stavbách = sdílení zábavného obsahu/fotografií, co vše se může stát za chyby…zároveň prostor pro sdílení vlastních zážitků fanoušků Styl komunikace Neformální, přátelská, vyvolávající zájem, vzbuzující zvědavost Bez stylistických a gramatických chyb Nekonfliktní, bez vulgarit Využívání hashtagů Maximální využití fotografií, videí a dalších vizuálních materiálů

    • Oborová zdravotní pojišťovna

      Oborová zdravotní pojišťovna, 2022

      Obrázek reference

      Mediální podpora kampaně na Google a Seznam formou PPC reklamy s proklikem na microsite dle textu: https://www.chcidoozp.cz/ za použití klíčových výrazů, s regionálním cílením po celé ČR. Výsledné měření – souhrn: Google + Seznam – Textová PPC reklama Motiv Kliky Garance Dentálka 9 111 50 000 Obecný 16 546 Maminky 5 609 Sport 4 475 Hodinky 8 685 Vitakarta 5 655 Celkem 50 081 Bannerová kampaň – souhrn plnění: Platforma Formát Plánováno Realizováno % Seznam Bannery 30 000 prokliků 30 121 prokliků 100,4 % Remarketing 7 500 prokliků 7 700 prokliků 102,7 % Platforma Formát Plánováno Realizováno % RTB Bannery 1 000 000 impresí 1 215 128 impresí 121,5 % iDNES.cz Mobilní bannery 1 000 000 impresí 1 088 837 impresí 108,9 % • Bannerová PPC reklama – Seznam Mediální podpora na Seznamu formou bannerové reklamy s proklikem na microsite dle motivu: https://www.chcidoozp.cz/ s regionálním cílením po celé ČR. Bannerová PPC reklama – Seznam Motiv Kliky Imprese CTR Dentálka 8 475 6 802 638 0,11 % Obecný 7 049 5 615 826 0,11 % Maminky 7870 4 458 523 0,09 % Sport Rodina 1 677 2 142 045 0,08 % Sport Lucie 1 313 1 094 777 0,12 % Hodinky ciferník 1 241 941 976 0,13 % Hodinky Lucie 1 215 1 137 560 0,11 % Sport Matonoha 1 281 1 076 522 0,10 % Celkem 30 121 23 269 867 • Remarketing Mediální podpora na Seznamu formou bannerové reklamy s proklikem na microsite dle motivu: https://www.chcidoozp.cz/ a stránky s přihláškou https://www.ozp.cz/prihlaska-pojistence/hlavni/index/chcidoozp?_gl=1*o8k4lb*_gcl_aw*R0NMLjE2NDgyMDU2OTUuQ2owS0NRancwUFdSQmhES0FSSXNBUEtIRkdoTVU5d1FaY3FYOWVQTktBNkFwRE90UDllcTkwenV2T1MzNWtaVGV4ZFN5Z2ZrSTZIXzJDd2FBcWVHRUFMd193Y0I.&_ga=2.196161455.2087828451.1649256916-2022843135.1647862343&_gac=1.187120090.1648205695.Cj0KCQjw0PWRBhDKARIsAPKHFGhMU9wQZcqX9ePNKA6ApDOtP9eq90zuvOS35kZTexdSygfkI6H_2CwaAqeGEALw_wcB s regionálním cílením po celé ČR. Platforma Garance Splněno % Seznam 7 500 prokliků 7 700 prokliků 102,7 %

      Mediální podpora kampaně na Google a Seznam formou PPC reklamy s proklikem na microsite dle textu: https://www.chcidoozp.cz/ za použití klíčových výrazů, s regionálním cílením po celé ČR. Výsledné měření – souhrn: Google + Seznam – Textová PPC reklama Motiv Kliky Garance Dentálka 9 111 50 000 Obecný 16 546 Maminky 5 609 Sport 4 475 Hodinky 8 685 Vitakarta 5 655 Celkem 50 081 Bannerová kampaň – souhrn plnění: Platforma Formát Plánováno Realizováno % Seznam Bannery 30 000 prokliků 30 121 prokliků 100,4 % Remarketing 7 500 prokliků 7 700 prokliků 102,7 % Platforma Formát Plánováno Realizováno % RTB Bannery 1 000 000 impresí 1 215 128 impresí 121,5 % iDNES.cz Mobilní bannery 1 000 000 impresí 1 088 837 impresí 108,9 % • Bannerová PPC reklama – Seznam Mediální podpora na Seznamu formou bannerové reklamy s proklikem na microsite dle motivu: https://www.chcidoozp.cz/ s regionálním cílením po celé ČR. Bannerová PPC reklama – Seznam Motiv Kliky Imprese CTR Dentálka 8 475 6 802 638 0,11 % Obecný 7 049 5 615 826 0,11 % Maminky 7870 4 458 523 0,09 % Sport Rodina 1 677 2 142 045 0,08 % Sport Lucie 1 313 1 094 777 0,12 % Hodinky ciferník 1 241 941 976 0,13 % Hodinky Lucie 1 215 1 137 560 0,11 % Sport Matonoha 1 281 1 076 522 0,10 % Celkem 30 121 23 269 867 • Remarketing Mediální podpora na Seznamu formou bannerové reklamy s proklikem na microsite dle motivu: https://www.chcidoozp.cz/ a stránky s přihláškou https://www.ozp.cz/prihlaska-pojistence/hlavni/index/chcidoozp?_gl=1*o8k4lb*_gcl_aw*R0NMLjE2NDgyMDU2OTUuQ2owS0NRancwUFdSQmhES0FSSXNBUEtIRkdoTVU5d1FaY3FYOWVQTktBNkFwRE90UDllcTkwenV2T1MzNWtaVGV4ZFN5Z2ZrSTZIXzJDd2FBcWVHRUFMd193Y0I.&_ga=2.196161455.2087828451.1649256916-2022843135.1647862343&_gac=1.187120090.1648205695.Cj0KCQjw0PWRBhDKARIsAPKHFGhMU9wQZcqX9ePNKA6ApDOtP9eq90zuvOS35kZTexdSygfkI6H_2CwaAqeGEALw_wcB s regionálním cílením po celé ČR. Platforma Garance Splněno % Seznam 7 500 prokliků 7 700 prokliků 102,7 %

  • Marketingové strategie

    • Dejte druhou šanci bioodpadu

      Hlavní město Praha, 2020

      Na projektu jsme mimo jiné připravili kompletní marketingovou strategii. Kampaň „Dejte druhou šanci bioodpadu“ měla za úkol informovat a edukovat pražskou veřejnost o svozu bioodpadu. Informovat o možnostech využití služeb (hnědých popelnic) a edukovat o následném využití bioodpadu v kompostárnách a bioplynných stanicích. Podíl bioodpadpu ve směsném odpadu bych kolem 20 %. Cílovou skupinou byly majitelé nemovitostí, ale i podnájemníci. Celá koncepce byla vymyšlena tak, aby byla aplikovatelná pro další agendy cirkulární ekonomiky (např. gastroodpad, reuse apod).

      Na projektu jsme mimo jiné připravili kompletní marketingovou strategii. Kampaň „Dejte druhou šanci bioodpadu“ měla za úkol informovat a edukovat pražskou veřejnost o svozu bioodpadu. Informovat o možnostech využití služeb (hnědých popelnic) a edukovat o následném využití bioodpadu v kompostárnách a bioplynných stanicích. Podíl bioodpadpu ve směsném odpadu bych kolem 20 %. Cílovou skupinou byly majitelé nemovitostí, ale i podnájemníci. Celá koncepce byla vymyšlena tak, aby byla aplikovatelná pro další agendy cirkulární ekonomiky (např. gastroodpad, reuse apod).

    • Kvalita šetrná k přírodě - Ekoznačky

      Česká informační agentura životního prostředí - CENIA, 2022

      Na projektu jsme mimo jiné připravili kompletní marketingovou strategii. Marketingová kampaň se zaměřovala na přiblížení problematiky ekoznačení a jeho výhod jak koncovým spotřebitelům (s cílem motivovat je k nákupu těchto produktů a služeb), tak výrobcům a poskytovatelům služeb. Pro účely kampaně vznikla postava Ekolífka – Jedná se o bájnou bytost, která se přihlásila, že s celým projektem pomůže. Je to trochu elf, trochu skřítek a trochu ent, je pomyslným certifikujícím subjektem, ztělesněním CENIA. Hlavně je ale hodně eko. Kampaň byla svým rozsahem největší takovou kampaní v ČR zaměřenou na problematiku ekoznačení.

      Na projektu jsme mimo jiné připravili kompletní marketingovou strategii. Marketingová kampaň se zaměřovala na přiblížení problematiky ekoznačení a jeho výhod jak koncovým spotřebitelům (s cílem motivovat je k nákupu těchto produktů a služeb), tak výrobcům a poskytovatelům služeb. Pro účely kampaně vznikla postava Ekolífka – Jedná se o bájnou bytost, která se přihlásila, že s celým projektem pomůže. Je to trochu elf, trochu skřítek a trochu ent, je pomyslným certifikujícím subjektem, ztělesněním CENIA. Hlavně je ale hodně eko. Kampaň byla svým rozsahem největší takovou kampaní v ČR zaměřenou na problematiku ekoznačení.

  • UX design

    • Dejte druhou šanci bioodpadu

      Hlavní město Praha, 2020

      Obrázek reference

      Na projektu jsme zajišťovali mimo jiné veškeré práce spojené s UX designováním. Kampaň „Dejte druhou šanci bioodpadu“ měla za úkol informovat a edukovat pražskou veřejnost o svozu bioodpadu. Informovat o možnostech využití služeb (hnědých popelnic) a edukovat o následném využití bioodpadu v kompostárnách a bioplynných stanicích. Podíl bioodpadpu ve směsném odpadu bych kolem 20 %. Cílovou skupinou byly majitelé nemovitostí, ale i podnájemníci. Celá koncepce byla vymyšlena tak, aby byla aplikovatelná pro další agendy cirkulární ekonomiky (např. gastroodpad, reuse apod).

      Na projektu jsme zajišťovali mimo jiné veškeré práce spojené s UX designováním. Kampaň „Dejte druhou šanci bioodpadu“ měla za úkol informovat a edukovat pražskou veřejnost o svozu bioodpadu. Informovat o možnostech využití služeb (hnědých popelnic) a edukovat o následném využití bioodpadu v kompostárnách a bioplynných stanicích. Podíl bioodpadpu ve směsném odpadu bych kolem 20 %. Cílovou skupinou byly majitelé nemovitostí, ale i podnájemníci. Celá koncepce byla vymyšlena tak, aby byla aplikovatelná pro další agendy cirkulární ekonomiky (např. gastroodpad, reuse apod).

    • Regionální potravina

      Státní zemědělský intervenční fond, 2022

      Obrázek reference

      Na projektu jsme zajišťovali mimo jiné veškeré práce spojené s UX designováním. Mobilní aplikace Aplikace je rozdělená do pěti sekcí. Uživatel v ní tak může nalézt nejbližší místo prodeje regionálních potravin od jeho domova, kompletní soupis s detaily jednotlivých výrobků, seznam všech výrobců a kalendář akcí, na kterých se je možné s regionální potravinou setkat. Webová aplikace Na homepage nalezne návštěvník seznam oceněných potravin, soupis výrobců, kalendář tematických akcí i aktuality, recepty a tipy na výlet. Samostatná kapitola pro výrobce obsahuje přehledný návod, jak se o značku „Regionální potravina“ ucházet včetně všech potřebných dokumentů a krajských koordinátorů.

      Na projektu jsme zajišťovali mimo jiné veškeré práce spojené s UX designováním. Mobilní aplikace Aplikace je rozdělená do pěti sekcí. Uživatel v ní tak může nalézt nejbližší místo prodeje regionálních potravin od jeho domova, kompletní soupis s detaily jednotlivých výrobků, seznam všech výrobců a kalendář akcí, na kterých se je možné s regionální potravinou setkat. Webová aplikace Na homepage nalezne návštěvník seznam oceněných potravin, soupis výrobců, kalendář tematických akcí i aktuality, recepty a tipy na výlet. Samostatná kapitola pro výrobce obsahuje přehledný návod, jak se o značku „Regionální potravina“ ucházet včetně všech potřebných dokumentů a krajských koordinátorů.

  • Webdesign

    • Dejte druhou šanci bioodpadu

      Hlavní město Praha, 2020

      Obrázek reference

      Na projektu jsme zajišťovali mimo jiné veškeré práce spojené s webdesignováním. Kampaň „Dejte druhou šanci bioodpadu“ měla za úkol informovat a edukovat pražskou veřejnost o svozu bioodpadu. Informovat o možnostech využití služeb (hnědých popelnic) a edukovat o následném využití bioodpadu v kompostárnách a bioplynných stanicích. Podíl bioodpadpu ve směsném odpadu bych kolem 20 %. Cílovou skupinou byly majitelé nemovitostí, ale i podnájemníci. Celá koncepce byla vymyšlena tak, aby byla aplikovatelná pro další agendy cirkulární ekonomiky (např. gastroodpad, reuse apod).

      Na projektu jsme zajišťovali mimo jiné veškeré práce spojené s webdesignováním. Kampaň „Dejte druhou šanci bioodpadu“ měla za úkol informovat a edukovat pražskou veřejnost o svozu bioodpadu. Informovat o možnostech využití služeb (hnědých popelnic) a edukovat o následném využití bioodpadu v kompostárnách a bioplynných stanicích. Podíl bioodpadpu ve směsném odpadu bych kolem 20 %. Cílovou skupinou byly majitelé nemovitostí, ale i podnájemníci. Celá koncepce byla vymyšlena tak, aby byla aplikovatelná pro další agendy cirkulární ekonomiky (např. gastroodpad, reuse apod).

    • Kvalita šetrná k přírodě - Ekoznačky

      Česká informační agentura životního prostředí - CENIA, 2022

      Obrázek reference

      Na projektu jsme zajišťovali mimo jiné veškeré práce spojené s webdesignováním. Marketingová kampaň se zaměřovala na přiblížení problematiky ekoznačení a jeho výhod jak koncovým spotřebitelům (s cílem motivovat je k nákupu těchto produktů a služeb), tak výrobcům a poskytovatelům služeb. Pro účely kampaně vznikla postava Ekolífka – Jedná se o bájnou bytost, která se přihlásila, že s celým projektem pomůže. Je to trochu elf, trochu skřítek a trochu ent, je pomyslným certifikujícím subjektem, ztělesněním CENIA. Hlavně je ale hodně eko. Kampaň byla svým rozsahem největší takovou kampaní v ČR zaměřenou na problematiku ekoznačení.

      Na projektu jsme zajišťovali mimo jiné veškeré práce spojené s webdesignováním. Marketingová kampaň se zaměřovala na přiblížení problematiky ekoznačení a jeho výhod jak koncovým spotřebitelům (s cílem motivovat je k nákupu těchto produktů a služeb), tak výrobcům a poskytovatelům služeb. Pro účely kampaně vznikla postava Ekolífka – Jedná se o bájnou bytost, která se přihlásila, že s celým projektem pomůže. Je to trochu elf, trochu skřítek a trochu ent, je pomyslným certifikujícím subjektem, ztělesněním CENIA. Hlavně je ale hodně eko. Kampaň byla svým rozsahem největší takovou kampaní v ČR zaměřenou na problematiku ekoznačení.

  • Práce s texty

    • Není zvěř jako zvěř

      Správa Krkonošského národního parku, 2019 - 2021

      Obrázek reference

      V rámci projektu jsme zajišťovali mimo jiné veškeré copywriterské práce. Určitě vás taky štvou odhozené odpadky v české přírodě. Ty s sebou nesou nejen ekologickou, ale i estetickou zátěž. Rozhodli jsme se proto vyrazit do boje za čistší přírodu a v rámci projektu Není zvěř jako zvěř tento nešvar z českých luhů a hájů vymýtit. Naše mise poprvé odstartovala v roce 2019 v Krkonošském národním parku. Zde byl objeven nový živočišný druh – odpadkouši. Na jejich výzkumu a odchytu byla postavena celá následná kampaň. Za boj s těmito škůdci horoval i samotný Krakonoš, který dokonce přijel osobně do Prahy jednat o společném postupu s ministrem životního prostředí! Vzhledem k úspěchu kampaně vzniklo v roce 2021 její pokračování. Do něho se vedle KRNAP zapojily i Národní park České Švýcarsko, Národní park Podyjí a Národní park Šumava. Tím jsme jednak získali celostátní pokrytí, ale také prostor pro vytvoření národního superhrdiny v podobě kapitána Hejkala – lovce odpadkoušů v podání Jakuba Koháka, ambasadora druhé fáze projektu. Mediální strategie byla rozkročena vskutku doširoka. Pro komunikaci s cílovou skupinou – návštěvníky národních parků, jsme využívali všechny dostupné prostředky. Kampaň tak probíhala na sociálních sítích, v rámci inzerce, kontaktních akcí, pomocí soutěží apod. Jednotným cílem obou fází kampaně, jak v roce 2019, tak v roce 2021, pak bylo přesvědčit tyto lidi, aby vzali za své heslo: Co si do přírody přinesu, to si také odnesu!

      V rámci projektu jsme zajišťovali mimo jiné veškeré copywriterské práce. Určitě vás taky štvou odhozené odpadky v české přírodě. Ty s sebou nesou nejen ekologickou, ale i estetickou zátěž. Rozhodli jsme se proto vyrazit do boje za čistší přírodu a v rámci projektu Není zvěř jako zvěř tento nešvar z českých luhů a hájů vymýtit. Naše mise poprvé odstartovala v roce 2019 v Krkonošském národním parku. Zde byl objeven nový živočišný druh – odpadkouši. Na jejich výzkumu a odchytu byla postavena celá následná kampaň. Za boj s těmito škůdci horoval i samotný Krakonoš, který dokonce přijel osobně do Prahy jednat o společném postupu s ministrem životního prostředí! Vzhledem k úspěchu kampaně vzniklo v roce 2021 její pokračování. Do něho se vedle KRNAP zapojily i Národní park České Švýcarsko, Národní park Podyjí a Národní park Šumava. Tím jsme jednak získali celostátní pokrytí, ale také prostor pro vytvoření národního superhrdiny v podobě kapitána Hejkala – lovce odpadkoušů v podání Jakuba Koháka, ambasadora druhé fáze projektu. Mediální strategie byla rozkročena vskutku doširoka. Pro komunikaci s cílovou skupinou – návštěvníky národních parků, jsme využívali všechny dostupné prostředky. Kampaň tak probíhala na sociálních sítích, v rámci inzerce, kontaktních akcí, pomocí soutěží apod. Jednotným cílem obou fází kampaně, jak v roce 2019, tak v roce 2021, pak bylo přesvědčit tyto lidi, aby vzali za své heslo: Co si do přírody přinesu, to si také odnesu!

    • Parádní kraj

      Regionální rozvojová agentura Pardubického kraje, 2020 - 2022

      Obrázek reference

      V rámci projektu jsme zajišťovali mimo jiné veškeré copywriterské práce. Pardubický kraj je region, ve kterém se skvěle daří inovacím, výzkumu i byznysu. Je to prostě Parádní kraj! Cílem stejnojmenného projektu bylo vytvořit jednotný portál pod tímto názvem, jenž návštěvníkům na jednom místě poskytne informace z oblasti regionálního rozvoje a pomůže podnikatelům, výzkumníkům, představitelům samospráv, studentům, jejich rodičům i učitelům. Naše práce spočívala jak v kompletní tvorbě samotného portálu Paradnikraj.cz, tak souvisejícího webového nástroje na adrese Paradnibudoucnost.cz. Ten slouží primárně budoucím středoškolákům, aby si otestovali své dovednosti a na základě výsledků jsou jim doporučeny vhodné obory pro další studium. Věnovali jsme se i propagační kampani, jejímž cílem bylo zvýšení povědomí o značce Parádní kraj a oslovení potenciálních partnerů jako jsou inovační firmy, výzkumné organizace, podnikatelské inkubátory, školy a podobně. Online kampaň byla vedena pomocí sociálních sítí (zejména skrze Facebook a LinkedIn) či bannerových a PPC kampaní. Pracovali jsme také s advertoriály v lokálních zpravodajích a regionálních denících, rozhlasovými spoty a reklamními nosiči CLV. V neposlední řadě REMMARK zajišťoval také produkci a propagaci eventů. Podílel se mimo jiné na zajištění velmi úspěšné akce krajské pobočky Hospodářské komory pod názvem Hitparáda škol a zaměstnavatelů Pardubického kraje.

      V rámci projektu jsme zajišťovali mimo jiné veškeré copywriterské práce. Pardubický kraj je region, ve kterém se skvěle daří inovacím, výzkumu i byznysu. Je to prostě Parádní kraj! Cílem stejnojmenného projektu bylo vytvořit jednotný portál pod tímto názvem, jenž návštěvníkům na jednom místě poskytne informace z oblasti regionálního rozvoje a pomůže podnikatelům, výzkumníkům, představitelům samospráv, studentům, jejich rodičům i učitelům. Naše práce spočívala jak v kompletní tvorbě samotného portálu Paradnikraj.cz, tak souvisejícího webového nástroje na adrese Paradnibudoucnost.cz. Ten slouží primárně budoucím středoškolákům, aby si otestovali své dovednosti a na základě výsledků jsou jim doporučeny vhodné obory pro další studium. Věnovali jsme se i propagační kampani, jejímž cílem bylo zvýšení povědomí o značce Parádní kraj a oslovení potenciálních partnerů jako jsou inovační firmy, výzkumné organizace, podnikatelské inkubátory, školy a podobně. Online kampaň byla vedena pomocí sociálních sítí (zejména skrze Facebook a LinkedIn) či bannerových a PPC kampaní. Pracovali jsme také s advertoriály v lokálních zpravodajích a regionálních denících, rozhlasovými spoty a reklamními nosiči CLV. V neposlední řadě REMMARK zajišťoval také produkci a propagaci eventů. Podílel se mimo jiné na zajištění velmi úspěšné akce krajské pobočky Hospodářské komory pod názvem Hitparáda škol a zaměstnavatelů Pardubického kraje.

  • Film / Video / Televize

    • Není zvěř jako zvěř

      Správa Krkonošského národního parku ČR, 2019 - 2021

      Obrázek reference

      Určitě vás taky štvou odhozené odpadky v české přírodě. Ty s sebou nesou nejen ekologickou, ale i estetickou zátěž. Rozhodli jsme se proto vyrazit do boje za čistší přírodu a v rámci projektu Není zvěř jako zvěř tento nešvar z českých luhů a hájů vymýtit. Naše mise poprvé odstartovala v roce 2019 v Krkonošském národním parku. Zde byl objeven nový živočišný druh – odpadkouši. Na jejich výzkumu a odchytu byla postavena celá následná kampaň. Za boj s těmito škůdci horoval i samotný Krakonoš, který dokonce přijel osobně do Prahy jednat o společném postupu s ministrem životního prostředí! Vzhledem k úspěchu kampaně vzniklo v roce 2021 její pokračování. Do něho se vedle KRNAP zapojily i Národní park České Švýcarsko, Národní park Podyjí a Národní park Šumava. Tím jsme jednak získali celostátní pokrytí, ale také prostor pro vytvoření národního superhrdiny v podobě kapitána Hejkala – lovce odpadkoušů v podání Jakuba Koháka, ambasadora druhé fáze projektu. Mediální strategie byla rozkročena vskutku doširoka. Pro komunikaci s cílovou skupinou – návštěvníky národních parků, jsme využívali všechny dostupné prostředky. Kampaň tak probíhala na sociálních sítích, v rámci inzerce, kontaktních akcí, pomocí soutěží apod. Jednotným cílem obou fází kampaně, jak v roce 2019, tak v roce 2021, pak bylo přesvědčit tyto lidi, aby vzali za své heslo: Co si do přírody přinesu, to si také odnesu!

      Určitě vás taky štvou odhozené odpadky v české přírodě. Ty s sebou nesou nejen ekologickou, ale i estetickou zátěž. Rozhodli jsme se proto vyrazit do boje za čistší přírodu a v rámci projektu Není zvěř jako zvěř tento nešvar z českých luhů a hájů vymýtit. Naše mise poprvé odstartovala v roce 2019 v Krkonošském národním parku. Zde byl objeven nový živočišný druh – odpadkouši. Na jejich výzkumu a odchytu byla postavena celá následná kampaň. Za boj s těmito škůdci horoval i samotný Krakonoš, který dokonce přijel osobně do Prahy jednat o společném postupu s ministrem životního prostředí! Vzhledem k úspěchu kampaně vzniklo v roce 2021 její pokračování. Do něho se vedle KRNAP zapojily i Národní park České Švýcarsko, Národní park Podyjí a Národní park Šumava. Tím jsme jednak získali celostátní pokrytí, ale také prostor pro vytvoření národního superhrdiny v podobě kapitána Hejkala – lovce odpadkoušů v podání Jakuba Koháka, ambasadora druhé fáze projektu. Mediální strategie byla rozkročena vskutku doširoka. Pro komunikaci s cílovou skupinou – návštěvníky národních parků, jsme využívali všechny dostupné prostředky. Kampaň tak probíhala na sociálních sítích, v rámci inzerce, kontaktních akcí, pomocí soutěží apod. Jednotným cílem obou fází kampaně, jak v roce 2019, tak v roce 2021, pak bylo přesvědčit tyto lidi, aby vzali za své heslo: Co si do přírody přinesu, to si také odnesu!

    • Parádní kraj

      Regionální rozvojová agentura Pardubického kraje, 2020 - 2022

      Obrázek reference

      Pardubický kraj je region, ve kterém se skvěle daří inovacím, výzkumu i byznysu. Je to prostě Parádní kraj! Cílem stejnojmenného projektu bylo vytvořit jednotný portál pod tímto názvem, jenž návštěvníkům na jednom místě poskytne informace z oblasti regionálního rozvoje a pomůže podnikatelům, výzkumníkům, představitelům samospráv, studentům, jejich rodičům i učitelům. Naše práce spočívala jak v kompletní tvorbě samotného portálu Paradnikraj.cz, tak souvisejícího webového nástroje na adrese Paradnibudoucnost.cz. Ten slouží primárně budoucím středoškolákům, aby si otestovali své dovednosti a na základě výsledků jsou jim doporučeny vhodné obory pro další studium. Věnovali jsme se i propagační kampani, jejímž cílem bylo zvýšení povědomí o značce Parádní kraj a oslovení potenciálních partnerů jako jsou inovační firmy, výzkumné organizace, podnikatelské inkubátory, školy a podobně. Online kampaň byla vedena pomocí sociálních sítí (zejména skrze Facebook a LinkedIn) či bannerových a PPC kampaní. Pracovali jsme také s advertoriály v lokálních zpravodajích a regionálních denících, rozhlasovými spoty a reklamními nosiči CLV. V neposlední řadě REMMARK zajišťoval také produkci a propagaci eventů. Podílel se mimo jiné na zajištění velmi úspěšné akce krajské pobočky Hospodářské komory pod názvem Hitparáda škol a zaměstnavatelů Pardubického kraje.

      Pardubický kraj je region, ve kterém se skvěle daří inovacím, výzkumu i byznysu. Je to prostě Parádní kraj! Cílem stejnojmenného projektu bylo vytvořit jednotný portál pod tímto názvem, jenž návštěvníkům na jednom místě poskytne informace z oblasti regionálního rozvoje a pomůže podnikatelům, výzkumníkům, představitelům samospráv, studentům, jejich rodičům i učitelům. Naše práce spočívala jak v kompletní tvorbě samotného portálu Paradnikraj.cz, tak souvisejícího webového nástroje na adrese Paradnibudoucnost.cz. Ten slouží primárně budoucím středoškolákům, aby si otestovali své dovednosti a na základě výsledků jsou jim doporučeny vhodné obory pro další studium. Věnovali jsme se i propagační kampani, jejímž cílem bylo zvýšení povědomí o značce Parádní kraj a oslovení potenciálních partnerů jako jsou inovační firmy, výzkumné organizace, podnikatelské inkubátory, školy a podobně. Online kampaň byla vedena pomocí sociálních sítí (zejména skrze Facebook a LinkedIn) či bannerových a PPC kampaní. Pracovali jsme také s advertoriály v lokálních zpravodajích a regionálních denících, rozhlasovými spoty a reklamními nosiči CLV. V neposlední řadě REMMARK zajišťoval také produkci a propagaci eventů. Podílel se mimo jiné na zajištění velmi úspěšné akce krajské pobočky Hospodářské komory pod názvem Hitparáda škol a zaměstnavatelů Pardubického kraje.

  • Grafický design / branding

    • Není zvěř jako zvěř

      Správa Krkonošského národního parku, 2019 - 2021

      Obrázek reference

      Určitě vás taky štvou odhozené odpadky v české přírodě. Ty s sebou nesou nejen ekologickou, ale i estetickou zátěž. Rozhodli jsme se proto vyrazit do boje za čistší přírodu a v rámci projektu Není zvěř jako zvěř tento nešvar z českých luhů a hájů vymýtit. Naše mise poprvé odstartovala v roce 2019 v Krkonošském národním parku. Zde byl objeven nový živočišný druh – odpadkouši. Na jejich výzkumu a odchytu byla postavena celá následná kampaň. Za boj s těmito škůdci horoval i samotný Krakonoš, který dokonce přijel osobně do Prahy jednat o společném postupu s ministrem životního prostředí! Vzhledem k úspěchu kampaně vzniklo v roce 2021 její pokračování. Do něho se vedle KRNAP zapojily i Národní park České Švýcarsko, Národní park Podyjí a Národní park Šumava. Tím jsme jednak získali celostátní pokrytí, ale také prostor pro vytvoření národního superhrdiny v podobě kapitána Hejkala – lovce odpadkoušů v podání Jakuba Koháka, ambasadora druhé fáze projektu. Mediální strategie byla rozkročena vskutku doširoka. Pro komunikaci s cílovou skupinou – návštěvníky národních parků, jsme využívali všechny dostupné prostředky. Kampaň tak probíhala na sociálních sítích, v rámci inzerce, kontaktních akcí, pomocí soutěží apod. Jednotným cílem obou fází kampaně, jak v roce 2019, tak v roce 2021, pak bylo přesvědčit tyto lidi, aby vzali za své heslo: Co si do přírody přinesu, to si také odnesu!

      Určitě vás taky štvou odhozené odpadky v české přírodě. Ty s sebou nesou nejen ekologickou, ale i estetickou zátěž. Rozhodli jsme se proto vyrazit do boje za čistší přírodu a v rámci projektu Není zvěř jako zvěř tento nešvar z českých luhů a hájů vymýtit. Naše mise poprvé odstartovala v roce 2019 v Krkonošském národním parku. Zde byl objeven nový živočišný druh – odpadkouši. Na jejich výzkumu a odchytu byla postavena celá následná kampaň. Za boj s těmito škůdci horoval i samotný Krakonoš, který dokonce přijel osobně do Prahy jednat o společném postupu s ministrem životního prostředí! Vzhledem k úspěchu kampaně vzniklo v roce 2021 její pokračování. Do něho se vedle KRNAP zapojily i Národní park České Švýcarsko, Národní park Podyjí a Národní park Šumava. Tím jsme jednak získali celostátní pokrytí, ale také prostor pro vytvoření národního superhrdiny v podobě kapitána Hejkala – lovce odpadkoušů v podání Jakuba Koháka, ambasadora druhé fáze projektu. Mediální strategie byla rozkročena vskutku doširoka. Pro komunikaci s cílovou skupinou – návštěvníky národních parků, jsme využívali všechny dostupné prostředky. Kampaň tak probíhala na sociálních sítích, v rámci inzerce, kontaktních akcí, pomocí soutěží apod. Jednotným cílem obou fází kampaně, jak v roce 2019, tak v roce 2021, pak bylo přesvědčit tyto lidi, aby vzali za své heslo: Co si do přírody přinesu, to si také odnesu!

    • Parádní kraj

      Regionální rozvojová agentura Pardubického kraje, 2020 - 2022

      Obrázek reference

      Pardubický kraj je region, ve kterém se skvěle daří inovacím, výzkumu i byznysu. Je to prostě Parádní kraj! Cílem stejnojmenného projektu bylo vytvořit jednotný portál pod tímto názvem, jenž návštěvníkům na jednom místě poskytne informace z oblasti regionálního rozvoje a pomůže podnikatelům, výzkumníkům, představitelům samospráv, studentům, jejich rodičům i učitelům. Naše práce spočívala jak v kompletní tvorbě samotného portálu Paradnikraj.cz, tak souvisejícího webového nástroje na adrese Paradnibudoucnost.cz. Ten slouží primárně budoucím středoškolákům, aby si otestovali své dovednosti a na základě výsledků jsou jim doporučeny vhodné obory pro další studium. Věnovali jsme se i propagační kampani, jejímž cílem bylo zvýšení povědomí o značce Parádní kraj a oslovení potenciálních partnerů jako jsou inovační firmy, výzkumné organizace, podnikatelské inkubátory, školy a podobně. Online kampaň byla vedena pomocí sociálních sítí (zejména skrze Facebook a LinkedIn) či bannerových a PPC kampaní. Pracovali jsme také s advertoriály v lokálních zpravodajích a regionálních denících, rozhlasovými spoty a reklamními nosiči CLV. V neposlední řadě REMMARK zajišťoval také produkci a propagaci eventů. Podílel se mimo jiné na zajištění velmi úspěšné akce krajské pobočky Hospodářské komory pod názvem Hitparáda škol a zaměstnavatelů Pardubického kraje.

      Pardubický kraj je region, ve kterém se skvěle daří inovacím, výzkumu i byznysu. Je to prostě Parádní kraj! Cílem stejnojmenného projektu bylo vytvořit jednotný portál pod tímto názvem, jenž návštěvníkům na jednom místě poskytne informace z oblasti regionálního rozvoje a pomůže podnikatelům, výzkumníkům, představitelům samospráv, studentům, jejich rodičům i učitelům. Naše práce spočívala jak v kompletní tvorbě samotného portálu Paradnikraj.cz, tak souvisejícího webového nástroje na adrese Paradnibudoucnost.cz. Ten slouží primárně budoucím středoškolákům, aby si otestovali své dovednosti a na základě výsledků jsou jim doporučeny vhodné obory pro další studium. Věnovali jsme se i propagační kampani, jejímž cílem bylo zvýšení povědomí o značce Parádní kraj a oslovení potenciálních partnerů jako jsou inovační firmy, výzkumné organizace, podnikatelské inkubátory, školy a podobně. Online kampaň byla vedena pomocí sociálních sítí (zejména skrze Facebook a LinkedIn) či bannerových a PPC kampaní. Pracovali jsme také s advertoriály v lokálních zpravodajích a regionálních denících, rozhlasovými spoty a reklamními nosiči CLV. V neposlední řadě REMMARK zajišťoval také produkci a propagaci eventů. Podílel se mimo jiné na zajištění velmi úspěšné akce krajské pobočky Hospodářské komory pod názvem Hitparáda škol a zaměstnavatelů Pardubického kraje.

  • Informační / komunikační technologie

    • Parádní budoucnost

      Regionální rozvojovou agenturu Pardubického kraje, 2021

      Obrázek reference

      Kampaň vycházela ze strategie komunikace Pardubického kraje jako Parádního kraje. Konkrétně pod umbrellou „Tvoříme budoucnost Parádního kraje“, která otevírá možnost „dialogu“ mezi jednotlivými stakeholdery a cílovými skupinami jako jsou podnikatelský, výzkumný, veřejnoprávní a vzdělávací segment. Celou strategii bylo ale třeba stylizovat tak, aby měla vysokou afinitu tonality vůči cílové skupině „žáci ZŠ“ (13–15 let), pro které je aktuální téma volby střední školy. Explikovali jsme animovanou postavu Zlatana jako průvodce osobnostním testem, který svou dynamickou exekutivní podobou umí cílovou skupinu oslovit. Nicméně podoba je formální aspekt. Jakýkoliv osobnostní test je nutné stavět na certifikovaných základech. Po konzultaci s psychology jsme využili sérii 60 testovacích otázek struktury zájmů (AIST-R) a využili algoritmus, který dokáže prostřednictvím inklinace k jednomu z vrcholů Hollandova hexagonálního modelu osobnosti a pracovního prostředí (tzv. RIASEC) identifikovat pro jaké povolání se uživatel hodí. Tato povolání byla přes webový nástroj spárována s nabídkou konkrétních škol a pracovní nabídkou v regionu. Celou aktivitu jsme podpořili videi na podporu všech progresivních oborů kraje. Pardubický kraj generuje spoustu technologických produktů, které se distribuují po celém světě. Ví o tom dospívající generace? Pokud nevěděla, tak teď už ano. Přizvali jsme totiž ke spolupráci Jana Macáka (alias MenTa). Tedy youtubera – průvodce našimi videi.

      Kampaň vycházela ze strategie komunikace Pardubického kraje jako Parádního kraje. Konkrétně pod umbrellou „Tvoříme budoucnost Parádního kraje“, která otevírá možnost „dialogu“ mezi jednotlivými stakeholdery a cílovými skupinami jako jsou podnikatelský, výzkumný, veřejnoprávní a vzdělávací segment. Celou strategii bylo ale třeba stylizovat tak, aby měla vysokou afinitu tonality vůči cílové skupině „žáci ZŠ“ (13–15 let), pro které je aktuální téma volby střední školy. Explikovali jsme animovanou postavu Zlatana jako průvodce osobnostním testem, který svou dynamickou exekutivní podobou umí cílovou skupinu oslovit. Nicméně podoba je formální aspekt. Jakýkoliv osobnostní test je nutné stavět na certifikovaných základech. Po konzultaci s psychology jsme využili sérii 60 testovacích otázek struktury zájmů (AIST-R) a využili algoritmus, který dokáže prostřednictvím inklinace k jednomu z vrcholů Hollandova hexagonálního modelu osobnosti a pracovního prostředí (tzv. RIASEC) identifikovat pro jaké povolání se uživatel hodí. Tato povolání byla přes webový nástroj spárována s nabídkou konkrétních škol a pracovní nabídkou v regionu. Celou aktivitu jsme podpořili videi na podporu všech progresivních oborů kraje. Pardubický kraj generuje spoustu technologických produktů, které se distribuují po celém světě. Ví o tom dospívající generace? Pokud nevěděla, tak teď už ano. Přizvali jsme totiž ke spolupráci Jana Macáka (alias MenTa). Tedy youtubera – průvodce našimi videi.

    • Regionální potravina

      Státní zemědělský intervenční fond, 2022

      Obrázek reference

      Mobilní aplikace Aplikace je rozdělená do pěti sekcí. Uživatel v ní tak může nalézt nejbližší místo prodeje regionálních potravin od jeho domova, kompletní soupis s detaily jednotlivých výrobků, seznam všech výrobců a kalendář akcí, na kterých se je možné s regionální potravinou setkat. Webová aplikace Na homepage nalezne návštěvník seznam oceněných potravin, soupis výrobců, kalendář tematických akcí i aktuality, recepty a tipy na výlet. Samostatná kapitola pro výrobce obsahuje přehledný návod, jak se o značku „Regionální potravina“ ucházet včetně všech potřebných dokumentů a krajských koordinátorů.

      Mobilní aplikace Aplikace je rozdělená do pěti sekcí. Uživatel v ní tak může nalézt nejbližší místo prodeje regionálních potravin od jeho domova, kompletní soupis s detaily jednotlivých výrobků, seznam všech výrobců a kalendář akcí, na kterých se je možné s regionální potravinou setkat. Webová aplikace Na homepage nalezne návštěvník seznam oceněných potravin, soupis výrobců, kalendář tematických akcí i aktuality, recepty a tipy na výlet. Samostatná kapitola pro výrobce obsahuje přehledný návod, jak se o značku „Regionální potravina“ ucházet včetně všech potřebných dokumentů a krajských koordinátorů.