Detail kreativce
Barbora Šímová
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 11930331
Kontakt:
Mgr. Barbora Šímová
+420 724 017 918
simova.barbora@seznam.cz
O profilu kreativce
Jmenuji se Barbora Šímová, grafice, designu, písmu se věnuji cca od roku 2019. Jsem především výtvarnice, mezi mé práce patří tvorba pracovního sešitu hry na flétnu, vizuální nabídka značky Cocovan na Střeleckém ostrově a Malé Straně v Praze, diplomy, plakáty aj. návrhy pro mateřské a základní školy. Jsem velice přizpůsobivá, pracuji v online, ale i v offline sféře.
Grafické návrhy, kaligrafie, akvarelová malba
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Lešenská 548
Praha 18100 -
Kontaktní adresa:
Lešenská 548
Praha 18100
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Karlovarský kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Řemesla
-
Grafický design / branding
-
Tvorba vizuálnícg materiálů pro MŠ a ZŠ
MŠ Lešenská, ZŠ Glowackého, 02/19-01/24
Tvorba vizuální materiálů pro MŠ a ZŠ MŠ Lešenská ZŠ Glowackého Pravidelné vytváření diplomů, plakátů, poutačů, svátečních přání, pracovních listů, vizuální ŠVP aj. Práce s akvarelovou či kašovou technikou, převedení do digitální verze, dokončení v programu Procreate.
-
Využití hry na sopránovou flétnu v hodinách hudební výchovy
MUNI, 01/23-06/23
Diplomová práce je zaměřena na využití sopránové zobcové flétny v hodinách hudební výchovy v prvním období prvního stupně základní školy, tj. od první do třetí třídy, jako nástroje pro výuku nejen hudební nauky, ale také k rozvoji hudebního cítění, tvořivosti a vytvoření pozitivního vztahu k hudbě jako takové. V první, teoretické, části je popisována nejen historie tohoto nástroje, ale i její obecné parametry. Dále se zabývá pojetím hudební výchovy v rámcově vzdělávacím programu a obsahuje poměrně detailní popis aktuální literatury a jejích výhod či nevýhod pro výuku na tento nástroj. Závěr teoretické části nabízí ohlédnutí za nejsilnějšími českými osobnostmi v průlomu hry na sopránovou zobcovou flétnu u nás. Praktická část obsahuje deset lekcí, kdy jedna se skládá minimálně ze dvou pracovních listů, které jsou složené z různých dechových a prstových cvičení, spousty notového materiálu na trénování hmatů, jednotlivá cvičení na procvičování hudební nauky a zhudebněná říkadla či oblíbené dětské písně. Na pracovní listy navazuje metodika pro učitele, která pro něj má být v hodinách hudební výuky inspirací a oporou.
Diplomová práce je zaměřena na využití sopránové zobcové flétny v hodinách hudební výchovy v prvním období prvního stupně základní školy, tj. od první do třetí třídy, jako nástroje pro výuku nejen hudební nauky, ale také k rozvoji hudebního cítění, tvořivosti a vytvoření pozitivního vztahu k hudbě jako takové. V první, teoretické, části je popisována nejen historie tohoto nástroje, ale i její obecné parametry. Dále se zabývá pojetím hudební výchovy v rámcově vzdělávacím programu a obsahuje poměrně detailní popis aktuální literatury a jejích výhod či nevýhod pro výuku na tento nástroj. Závěr teoretické části nabízí ohlédnutí za nejsilnějšími českými osobnostmi v průlomu hry na sopránovou zobcovou flétnu u nás. Praktická část obsahuje deset lekcí, kdy jedna se skládá minimálně ze dvou pracovních listů, které jsou složené z různých dechových a prstových cvičení, spousty notového materiálu na trénování hmatů, jednotlivá cvičení na procvičování hudební nauky a zhudebněná říkadla či oblíbené dětské písně. Na pracovní listy navazuje metodika pro učitele, která pro něj má být v hodinách hudební výuky inspirací a oporou.