Detail kreativce

Zpět na galerii

Insighters s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 27621081

Kontakt:

+420739280905

tomas.stanek@insighters.cz

O profilu kreativce

Komunikační a kreativní agentura založena v roce 2006 s 60 odborníky a sítí externích spolupracovníků. Zkušenosti v segmentech: IT a technologie, FMCG, automotive, logistika, korporátní komunikace, finance, zdravotnictví a farmacie, home and construction ad. Tým složený z expertů se zkušenostmi ze strany médií, klientů i nadnárodních agentur.

Insighters

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Jankovcova 1037/49
      Praha 17000
    • Kontaktní adresa:

      Jankovcova 1037/49
      Praha 17000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Práce s texty

    • Články pro Exeltis

      Exeltis, únor 2023-současnost

      Obrázek reference

      Farmaceutická firma Exeltis vlastní e-shop lejdyeshop.cz prodávající doplňky stravy a zdravotnické přípravky pro ženy. Abychom zvýšili edukaci o tématech ženského zdraví a pohody, připravili jsme ve spolupráci sérii článků o nejvyhledávanějších problémech žen, které jsme umístili na klíčová ženská média.

      Farmaceutická firma Exeltis vlastní e-shop lejdyeshop.cz prodávající doplňky stravy a zdravotnické přípravky pro ženy. Abychom zvýšili edukaci o tématech ženského zdraví a pohody, připravili jsme ve spolupráci sérii článků o nejvyhledávanějších problémech žen, které jsme umístili na klíčová ženská média.

    • Copywriting pro projekt Mnohočetného myelomu

      Janssen, únor 2023-současnost

      Obrázek reference

      Na jaře 2023 jsme pro klienta Janssen a pacientskou organizaci Klub pacientů mnohočetného myelomu vytvořili kampaň na povědomí o této nemoci a možnostech léčby. Pro tuto kampaň jsme vytvářeli texty na web mamtovkrvi.cz a PR vstupy, které si převzala klíčová česká média.

      Na jaře 2023 jsme pro klienta Janssen a pacientskou organizaci Klub pacientů mnohočetného myelomu vytvořili kampaň na povědomí o této nemoci a možnostech léčby. Pro tuto kampaň jsme vytvářeli texty na web mamtovkrvi.cz a PR vstupy, které si převzala klíčová česká média.

  • Fotografie

    • Eventové fotografie – Silicon Valley Accelerator

      Seed Starter ČS, duben–květen 2023

      Obrázek reference

      Pro Seed Starter České spořitelny pravidelně připravujeme eventové fotografie na jejich akcích. Součástí zadání je zachycení všech klíčových momentů eventu tak, aby finální balíček fotografií živě vykreslil atmosféru celé akce a fotografie tak mohly být využity v promo materiálech klienta.

      Pro Seed Starter České spořitelny pravidelně připravujeme eventové fotografie na jejich akcích. Součástí zadání je zachycení všech klíčových momentů eventu tak, aby finální balíček fotografií živě vykreslil atmosféru celé akce a fotografie tak mohly být využity v promo materiálech klienta.

    • Produktové fotografie pro Sodexo Benefity

      Sodexo Benefity, září 2022–květen 2023

      Obrázek reference

      Pro našeho klienta Sodexo Benefity vytváříme lifestylové produktové fotografie k využití primárně ve vizuálech na sociálních sítích. Fotografie zpracováváme od výběru konkrétního benefitu po realizaci a postprodukci.

      Pro našeho klienta Sodexo Benefity vytváříme lifestylové produktové fotografie k využití primárně ve vizuálech na sociálních sítích. Fotografie zpracováváme od výběru konkrétního benefitu po realizaci a postprodukci.

  • Film / Video / Televize

    • Instruktážní video pro nové GLS ParcelBoxy

      GLS, leden 2023

      Instruktážní video vysvětlující, jak se pomocí nové služby GLS ParcelBox vyzvedávají zásilky. Video se natáčelo na Praze 4 a bylo použito na sociálních sítích a webu klienta.

      Instruktážní video vysvětlující, jak se pomocí nové služby GLS ParcelBox vyzvedávají zásilky. Video se natáčelo na Praze 4 a bylo použito na sociálních sítích a webu klienta.

    • Krátká videa do kampaně „Alkohol je jen jeden“

      Unie výrobců a dovozců lihovin České republiky, duben-květen 2023

      Vytvořili jsme tři krátká videa pro užití v kampani upozorňující na neznalost Čechů o množství alkoholu v různých alkoholických nápojích. Cílem videí bylo ukázat absurdní situace, kdy pít „měkký alkohol“ jako je pivo nebo víno je sociálně přijatelné, ale „tvrdý“ alkohol už ne, přestože obsahují stejné množství alkoholu. Video bylo užito primárně v kampani na sociálních sítích.

      Vytvořili jsme tři krátká videa pro užití v kampani upozorňující na neznalost Čechů o množství alkoholu v různých alkoholických nápojích. Cílem videí bylo ukázat absurdní situace, kdy pít „měkký alkohol“ jako je pivo nebo víno je sociálně přijatelné, ale „tvrdý“ alkohol už ne, přestože obsahují stejné množství alkoholu. Video bylo užito primárně v kampani na sociálních sítích.

  • UX design

    • K4

      K4, červen-prosinec 2022

      Obrázek reference

      Architekti K4 chtěli zmodernizovat web, a zároveň v rámci něj vytvořit vlastní platformu pro HR. Web vznikl s důrazem na portfolio a také posílení byznysového potenciálu, kdy každá podstránka končila poptávkovým formulářem. V rámci webu vznikla podstránka kariera.k4.cz, jejímž cílem je představit tým a zvýšit nábor seniorních specialistů, kterých je na trhu nedostatek. Díky nové podstránce se podařilo zvýšit množství příchozích životopisů o více než dvojnásobek.

      Architekti K4 chtěli zmodernizovat web, a zároveň v rámci něj vytvořit vlastní platformu pro HR. Web vznikl s důrazem na portfolio a také posílení byznysového potenciálu, kdy každá podstránka končila poptávkovým formulářem. V rámci webu vznikla podstránka kariera.k4.cz, jejímž cílem je představit tým a zvýšit nábor seniorních specialistů, kterých je na trhu nedostatek. Díky nové podstránce se podařilo zvýšit množství příchozích životopisů o více než dvojnásobek.

    • Movember – To nevočůráš

      Janssen, říjen 2022

      Obrázek reference

      Web ke každoroční Movember kampani, která v roce 2022 měla pod taktovkou společnosti Janssen a pacientské organizace Muži proti rakovině název To nevočůráš. Web jsme rozdělili do dvou kategorií podle cílové skupiny, abychom jim co nejvíce zjednodušili cestu – podstránku pro mladší muže s rizikem rakoviny varlat a starší muže s hrozbou rakoviny prostaty. Ikonickou černobílou identitu Movemberu jsme osvěžili výraznou žlutou barvu a veškerý obsah na webu soustředili na edukaci s cílem dostat lidi na preventivní lékařskou prohlídku (k tomu sloužila interaktivní mapa, kde si uživatel mohl najít nejbližšího lékaře).

      Web ke každoroční Movember kampani, která v roce 2022 měla pod taktovkou společnosti Janssen a pacientské organizace Muži proti rakovině název To nevočůráš. Web jsme rozdělili do dvou kategorií podle cílové skupiny, abychom jim co nejvíce zjednodušili cestu – podstránku pro mladší muže s rizikem rakoviny varlat a starší muže s hrozbou rakoviny prostaty. Ikonickou černobílou identitu Movemberu jsme osvěžili výraznou žlutou barvu a veškerý obsah na webu soustředili na edukaci s cílem dostat lidi na preventivní lékařskou prohlídku (k tomu sloužila interaktivní mapa, kde si uživatel mohl najít nejbližšího lékaře).

  • Webdesign

    • K4

      K4, červen-prosinec 2022

      Obrázek reference

      Architekti K4 chtěli zmodernizovat web, a zároveň v rámci něj vytvořit vlastní platformu pro HR. Web vznikl s důrazem na portfolio a také posílení byznysového potenciálu, kdy každá podstránka končila poptávkovým formulářem. V rámci webu vznikla podstránka kariera.k4.cz, jejímž cílem je představit tým a zvýšit nábor seniorních specialistů, kterých je na trhu nedostatek.

      Architekti K4 chtěli zmodernizovat web, a zároveň v rámci něj vytvořit vlastní platformu pro HR. Web vznikl s důrazem na portfolio a také posílení byznysového potenciálu, kdy každá podstránka končila poptávkovým formulářem. V rámci webu vznikla podstránka kariera.k4.cz, jejímž cílem je představit tým a zvýšit nábor seniorních specialistů, kterých je na trhu nedostatek.

    • Movember – To nevočůráš

      Janssen, říjen 2022

      Obrázek reference

      Web ke každoroční Movember kampani, která v roce 2022 měla pod taktovkou společnosti Janssen a pacientské organizace Muži proti rakovině název To nevočůráš. Web jsme rozdělili do dvou kategorií podle cílové skupiny – podstránku pro mladší muže s rizikem rakoviny varlat a starší muže s hrozbou rakoviny prostaty. Ikonickou černobílou identitu Movemberu jsme osvěžili výraznou žlutou barvu a veškerý obsah na webu soustředili na edukaci s cílem dostat lidi na preventivní lékařskou prohlídku (k tomu sloužila interaktivní mapa, kde si uživatel mohl najít nejbližšího lékaře).

      Web ke každoroční Movember kampani, která v roce 2022 měla pod taktovkou společnosti Janssen a pacientské organizace Muži proti rakovině název To nevočůráš. Web jsme rozdělili do dvou kategorií podle cílové skupiny – podstránku pro mladší muže s rizikem rakoviny varlat a starší muže s hrozbou rakoviny prostaty. Ikonickou černobílou identitu Movemberu jsme osvěžili výraznou žlutou barvu a veškerý obsah na webu soustředili na edukaci s cílem dostat lidi na preventivní lékařskou prohlídku (k tomu sloužila interaktivní mapa, kde si uživatel mohl najít nejbližšího lékaře).

  • Online marketing

    • Kampaně pro Scott.Weber

      Scott.Weber Workspace, leden 2023

      Obrázek reference

      Klient Scott.Weber má několik lokalit nabízejících flexibilní kancelářské prostory pro firmy. S otevřením nových lokalit jsme si vzali na starost kampaně na Facebooku, kde jsme se zaměřili na leadové kampaně. Během spolupráce (od začátku roku do června 2023) jsme získali 130 leadů z Facebooku s cenou za lead o 28 % nižší oproti Google Ads. Kromě toho za dobu naší spolupráce vzrostl počet konverzí na webu o 100 % z 300 na 600. Kampani jsme dodali šmrnc díky lifestylovým fotkám interiéru a videím, které jsme doplnili o autentické reference stávajících klientů.

      Klient Scott.Weber má několik lokalit nabízejících flexibilní kancelářské prostory pro firmy. S otevřením nových lokalit jsme si vzali na starost kampaně na Facebooku, kde jsme se zaměřili na leadové kampaně. Během spolupráce (od začátku roku do června 2023) jsme získali 130 leadů z Facebooku s cenou za lead o 28 % nižší oproti Google Ads. Kromě toho za dobu naší spolupráce vzrostl počet konverzí na webu o 100 % z 300 na 600. Kampani jsme dodali šmrnc díky lifestylovým fotkám interiéru a videím, které jsme doplnili o autentické reference stávajících klientů.

    • Sociální sítě pro Sodexo

      Sodexo Benefity, září 2022-současnost

      Obrázek reference

      Komunikaci na sociálních sítích Sodexo jsme převzali v září 2022. Strategická myšlenka vychází z ekonomické situace – ve znění „se Sodexo je kvalitní život dostupnější.“ Statické příspěvky bez interakce s publikem nahradila naše vlastní tvorba (fotky, videa a Reels) a obsah od mikroinfluencerů. Zaměřili jsme se na praktické ukázky využívání benefitů, a to i pro volný čas. Od září díky tomu vzrostl organický dosah na Facebooku o 60 %, o 336 % na LinkedInu a interakce na Instagramu jsou osmkrát vyšší.

      Komunikaci na sociálních sítích Sodexo jsme převzali v září 2022. Strategická myšlenka vychází z ekonomické situace – ve znění „se Sodexo je kvalitní život dostupnější.“ Statické příspěvky bez interakce s publikem nahradila naše vlastní tvorba (fotky, videa a Reels) a obsah od mikroinfluencerů. Zaměřili jsme se na praktické ukázky využívání benefitů, a to i pro volný čas. Od září díky tomu vzrostl organický dosah na Facebooku o 60 %, o 336 % na LinkedInu a interakce na Instagramu jsou osmkrát vyšší.

  • Grafický design / branding

    • Lupénka načisto – Sloupni svoje stigma

      Janssen, 2022

      Obrázek reference

      V rámci kampaně „Lupénka načisto – Sloupni svoje stigma“ jsme zpracovávali veškeré online i offline grafické materiály (online bannery, design webu, propagační materiály, tiskoviny). Pro kampaň jsme vytvořili vlastní grafickou identitu a provedli refresh původního loga tak, aby byla kampaň vizuálně poutavější a lépe reflektovala tématiku Psoriázy.

      V rámci kampaně „Lupénka načisto – Sloupni svoje stigma“ jsme zpracovávali veškeré online i offline grafické materiály (online bannery, design webu, propagační materiály, tiskoviny). Pro kampaň jsme vytvořili vlastní grafickou identitu a provedli refresh původního loga tak, aby byla kampaň vizuálně poutavější a lépe reflektovala tématiku Psoriázy.

    • Movember – To nevočůráš

      Janssen, říjen 2022

      Obrázek reference

      V rámci kampaně „To nevočůráš“, kterou jsme realizovali na podzim 2022 jsme zpracovávali veškeré online i offline grafické materiály (online bannery, design webu, propagační materiály, tiskoviny). Ikonickou černobílou identitu Movemberu jsme osvěžili výraznou žlutou barvu a doplnili ji o originální hravé ilustrace kníratých mužů apelujících na prevenci rakoviny prostaty a varlat. V grafice jsme zároveň využívali černobílé fotografie ambasadora projektu Davida Matáska a dalších tváří kampaně.

      V rámci kampaně „To nevočůráš“, kterou jsme realizovali na podzim 2022 jsme zpracovávali veškeré online i offline grafické materiály (online bannery, design webu, propagační materiály, tiskoviny). Ikonickou černobílou identitu Movemberu jsme osvěžili výraznou žlutou barvu a doplnili ji o originální hravé ilustrace kníratých mužů apelujících na prevenci rakoviny prostaty a varlat. V grafice jsme zároveň využívali černobílé fotografie ambasadora projektu Davida Matáska a dalších tváří kampaně.