Detail kreativce

Zpět na galerii

Creative Dreamers Production s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 07914610

Kontakt:

+420732258247

info@creativedreamers.cz

O profilu kreativce

Strategický marketing, kreativní koncepty a prémiová produkce. To jsou 3 pilíře, na kterých stojí práce Creative Dreamers. Více než 15 profesionálů z různých oblastí od grafiky, přes audiovizuální produkci, eventovou produkci až po stavby webů, komplexních kampaní a promo expozic pracují na tom, aby posunuli podnikání a komunikaci klientů na novou úroveň.

Creative Dreamers Production s.r.o.

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Pod Strojírnami 636/15
      Praha 9 19000
    • Kontaktní adresa:

      Sdružení 1329/2
      Praha 4 14000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Film / Video / Televize

    • Dakar za oponou

      BARTH Racing, 2016 - 2023

      Písek, rychlá kola a nejtěžší rallye světa! To je náš pravidelný lednový detox už od roku 2016! Každý den náš tým kameramanů a fotografů s moderátorem Vlastou Korcem připravuje díl vysílaný v ČT o aktuálním dění na Rallye Dakar. Přes den natáčíme, fotíme, zaznamenáváme, za jízdy třídíme materiály, večer odesíláme do ČR, přes noc stříháme a další den už výstup vysíláme. Náročnost celého projektu asi není třeba komentovat, ale kdyby to bylo snadné, tak by nás to nebavilo :)

      Písek, rychlá kola a nejtěžší rallye světa! To je náš pravidelný lednový detox už od roku 2016! Každý den náš tým kameramanů a fotografů s moderátorem Vlastou Korcem připravuje díl vysílaný v ČT o aktuálním dění na Rallye Dakar. Přes den natáčíme, fotíme, zaznamenáváme, za jízdy třídíme materiály, večer odesíláme do ČR, přes noc stříháme a další den už výstup vysíláme. Náročnost celého projektu asi není třeba komentovat, ale kdyby to bylo snadné, tak by nás to nebavilo :)

    • Student na 1. místě

      Fakulta stavební ČVUT v Praze, 2021

      Úkol zněl jasně! Představit studentům základní myšlenku fakulty tak, aby je to bavilo. Výzva přijata! Studium je závod a každý kdo studoval to zná. Balanc na hraně, dobíhání termínů a souboj s jednotlivými předměty. A to je přesně koncept, na kterém jsme stavěli. Spot je součástí kampaně pro nábor studentů a směřuje na portál Stavárna.Online, který funguje jako fakultní prezentace a online den otevřených dveří.

      Úkol zněl jasně! Představit studentům základní myšlenku fakulty tak, aby je to bavilo. Výzva přijata! Studium je závod a každý kdo studoval to zná. Balanc na hraně, dobíhání termínů a souboj s jednotlivými předměty. A to je přesně koncept, na kterém jsme stavěli. Spot je součástí kampaně pro nábor studentů a směřuje na portál Stavárna.Online, který funguje jako fakultní prezentace a online den otevřených dveří.

  • Grafický design / branding

    • GuideVision - Employerbranding vizuál

      GuideVision, 2022

      Obrázek reference

      Přichází rok 2022, který mění zaběhlé pořádky. Firmy, které ke svému obchodu nepotřebovali marketing, ale vsadili jen na čistokrevný sales najednou zjišťují, že mají tolik práce, že je nezvládají odbavovat. Jednoduše potřebují lidi. Ale kde je vzít a jak je zaujmout, když na Jobsech je víc inzerátů, než reklam na YouTube? Chce to strategii a její součástí je atraktivní vizuál, který vychází ze stávající identity. Refresh aktuálního vizuálu a doplnění o jasné komunikační prvky pro propagaci na sociálních sítích. To je oč tu běží! A výsledek? Zhodnoťte sami.

      Přichází rok 2022, který mění zaběhlé pořádky. Firmy, které ke svému obchodu nepotřebovali marketing, ale vsadili jen na čistokrevný sales najednou zjišťují, že mají tolik práce, že je nezvládají odbavovat. Jednoduše potřebují lidi. Ale kde je vzít a jak je zaujmout, když na Jobsech je víc inzerátů, než reklam na YouTube? Chce to strategii a její součástí je atraktivní vizuál, který vychází ze stávající identity. Refresh aktuálního vizuálu a doplnění o jasné komunikační prvky pro propagaci na sociálních sítích. To je oč tu běží! A výsledek? Zhodnoťte sami.

    • Vizuální identita Liftrock

      Liftrock Services, s.r.o., 2022

      Obrázek reference

      Nově vznikající holding v ČR? Obrovská výzva i příležitost pro Creative Dreamers. Celý vizuál je postavený na základních písmenech LR, které spojují jednotlivé společnosti. Font znázorňuje sílu a stabilitu, která definuje postoj společnosti. Zastřešuje, sdružuje a ochraňuje firmy a zaměstnance celé skupiny.

      Nově vznikající holding v ČR? Obrovská výzva i příležitost pro Creative Dreamers. Celý vizuál je postavený na základních písmenech LR, které spojují jednotlivé společnosti. Font znázorňuje sílu a stabilitu, která definuje postoj společnosti. Zastřešuje, sdružuje a ochraňuje firmy a zaměstnance celé skupiny.