Detail kreativce
mime digital s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 03362825
Kontakt:
+420 728 914 437
michal.mervart@mimedigital.cz
O profilu kreativce
Jsme digitální studio a fajn parta pracovitých lidí. uMIME e-shopy, weby, marketing, UX, design a inovace. Naše práce nás baví a chceme, aby bavila i naše zákazníky. Máme za sebou roky zkušeností. Ať už jako jednotliví hráči, tak i jako tým. Rádi se pyšníme našimi klienty, kterými jsou srdcařské projekty jako: WOOX, CityZen, Doller, Notino, CZC.cz…
Jsme digitální studio - mime digital
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Masarykova 978
Rajhrad 66461 -
Kontaktní adresa:
Čechyňská 547/5
Brno 60200
Jihomoravský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
UX design
-
Aladdin.sk
ALADDIN s.r.o., 2023
Není to jen o hezkých obrázcích a veselých barvách. Každý e-shop stavíme na základě dat a s kreativní složkou jdeme najisto. Proto jsme i na Aladdinovi začali důkladnou analýzou uživatelského chování, abychom vyladili UX, tedy zážitek zákazníků z nákupu na maximum.
Není to jen o hezkých obrázcích a veselých barvách. Každý e-shop stavíme na základě dat a s kreativní složkou jdeme najisto. Proto jsme i na Aladdinovi začali důkladnou analýzou uživatelského chování, abychom vyladili UX, tedy zážitek zákazníků z nákupu na maximum.
-
CityZen
CityZen s.r.o., 2021
Redesignem e-shopu sme pomohli poznat zákazníky, zlepšit responzivitu či o 63 % zvýšili nárůst konverzního poměru.
Redesignem e-shopu sme pomohli poznat zákazníky, zlepšit responzivitu či o 63 % zvýšili nárůst konverzního poměru.
-
-
Grafický design / branding
-
Celtic Supply: tradice, která se nebojí jít s dobou
Celtic Supply, 06/2023
Celtic Supply, firma se více než třináct let specializuje na prodej vybavení pro tetovací studia, ale díky své schopnosti přizpůsobit se trhu se rozšířila i na oblast permanentního make-upu. Pro klienta jsme vytvořili kompletní brand včetně manuálu a možností užití v praxi.
-
-
Webdesign
-
Design služeb
-
Online marketing
-
Marketingová správa Profi-pedikůra
ODEL LABORATORIES, s.r.o., 03/2023
Profi-pedikůra je specializovaný velkoobchod a obchod založený v roce 2008 zaměřený na profesionální a domácí přístroje na pedikúru. Společně jsme sestavili marketingovou strategii, kterou využíváme v rámci kampaní a komunikace na Slovenském i Českém trhu a vede k dobrým výsledkům.
-
Správa marketingu Stanex
Josef Staněk, 06/2023 - 1/2024
Pro společnost Stanex, zaměřující se na výrobu a prodej ložního prádla a dalších textilních doplňku pro domácnost jsme připravovali marketingovou strategii. V rámci té se také dělala analýza konkurence, klíčových slov a další. Poté jsme pokračovali na kvalitní marketingovou správu, která nese dobré výsledky.
Pro společnost Stanex, zaměřující se na výrobu a prodej ložního prádla a dalších textilních doplňku pro domácnost jsme připravovali marketingovou strategii. V rámci té se také dělala analýza konkurence, klíčových slov a další. Poté jsme pokračovali na kvalitní marketingovou správu, která nese dobré výsledky.
-
-
Marketingové strategie
-
Marketingová strategie Profi-pedikůra
ODEL LABORATORIES, s.r.o., 03/2023
Profi-pedikůra je specializovaný velkoobchod a obchod založený v roce 2008 zaměřený na profesionální a domácí přístroje na pedikúru. Společně jsme sestavili marketingovou strategii, kterou využíváme v rámci kampaní a komunikace na Slovenském i Českém trhu a vede k dobrým výsledkům.
-
Marketingová strategie Stanex
Josef Staněk, 06/2023
Pro společnost Stanex, zaměřující se na výrobu a prodej ložního prádla a dalších textilních doplňku pro domácnost jsme připravovali marketingovou strategii. V rámci té se také dělala analýza konkurence, klíčových slov a další. Poté jsme pokračovali na kvalitní marketingovou správu, která nese dobré výsledky.
Pro společnost Stanex, zaměřující se na výrobu a prodej ložního prádla a dalších textilních doplňku pro domácnost jsme připravovali marketingovou strategii. V rámci té se také dělala analýza konkurence, klíčových slov a další. Poté jsme pokračovali na kvalitní marketingovou správu, která nese dobré výsledky.
-