Detail kreativce
Adam Kolbábek
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 04229479
Kontakt:
Adam Kolbábek
+420 737 570 733
adam.kolbabek@gmail.com
O profilu kreativce
Navrhuji. grafické výstupy napříč médii. Tiskoviny, od vizitky po produktové katalogy s AR prvky. Online grafiky od bannerových kampaní po jednoduché produktové/eventové weby. Vymýšlím. nové způsoby prezentace v prostoru. Kanceláře, prodejny nebo třeba kosmetické salóny. Hledám. příběhy ve vašem podnikání, které budují vztah s vašimi zákazníky. Fotím. vaše podnikání i vaše lidi.
Brand | Graphic | Design | Interior | Photo
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Vinařská 515
Zaječí 691 05 -
Kontaktní adresa:
Vinařská 515
Zaječí 691 05
Jihomoravský kraj
-
-
-
Provozovna:
Černovičky 36a
Brno
Jihomoravský kraj
Adam
+420 737 570 733
kolbabek@oba.studio
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Online marketing
-
Bannery pro podzimní kampaň
Profigrass, 10/2020
Pro obchodní firmu zabývající se profesionální technikou pro údržbu zeleně, ať už sportovišť nebo měst, jsem připravoval grafiku pro podzimní bannerovou kampaň na sklik i google ads. Návrh odrážel aktuální potřebu, tedy správu areálu a měst na podzim. Hlavním produktem byla tak sekačka se sběrem, která je pro tyto účely ideálním pomocníkem. Výstupem bylo množství formátů pro obě zmíněné platformy.
Pro obchodní firmu zabývající se profesionální technikou pro údržbu zeleně, ať už sportovišť nebo měst, jsem připravoval grafiku pro podzimní bannerovou kampaň na sklik i google ads. Návrh odrážel aktuální potřebu, tedy správu areálu a měst na podzim. Hlavním produktem byla tak sekačka se sběrem, která je pro tyto účely ideálním pomocníkem. Výstupem bylo množství formátů pro obě zmíněné platformy.
-
Fotografie
-
Grafický design / branding
-
Logo a etikety pro vinařství
Tomáš Matulík, 04/2023
Malý vinař Tomáš Matulík z Velkých Bílovic se rozhodl jít ve stopách svého dědy a začal dělat vlastní vína. Vytvořil jsem pro něj moderní a minimalistické logo, které vychází z jeho iniciálů. Stává se tak i jakýmsi podpisem, kdekoliv je aplikováno. Navrhl jsem i 2 edice etiket. Pro tichá a šumivá vína. Minimalistická grafika s pozadím tvořeným vrstevnicemi s parciálním lakem.
Malý vinař Tomáš Matulík z Velkých Bílovic se rozhodl jít ve stopách svého dědy a začal dělat vlastní vína. Vytvořil jsem pro něj moderní a minimalistické logo, které vychází z jeho iniciálů. Stává se tak i jakýmsi podpisem, kdekoliv je aplikováno. Navrhl jsem i 2 edice etiket. Pro tichá a šumivá vína. Minimalistická grafika s pozadím tvořeným vrstevnicemi s parciálním lakem.
-
Logo pro právníka
Mgr. Jiří Lukeš, 05/2022
Logomanuál zpracovává vizuální styl pro osobního advokáta - Mgr. Jiřího Lukeše, zabývajícího se obchodním a občanským právem, právem nemovitostí a problematikou pojišťovnictví. Úroveň a styl vizuální prezentace má pro funkci dobré image subjektu klíčový a prakticky rozhodující význam. Idea loga vychází z profese samotné i osobnostních preferencí a životního stylu. Pocitově stabilní a vzpřímené iniciály jména Jiří Lukeš spolu sousedí a navzájem si kryjí záda. Zvolené patkové písmo reprezentuje jistotu a odkazuje na psané pravnické texty. Kruhy nejen tvarují obě iniciály, ale i uzavírají celý symbol. Symbol bezpečí, propojený cyklus příčiny a následku, věčnost nebo závazek. Stejné hodnoty, které je potřeba aplikovat i v profesi práva.
Logomanuál zpracovává vizuální styl pro osobního advokáta - Mgr. Jiřího Lukeše, zabývajícího se obchodním a občanským právem, právem nemovitostí a problematikou pojišťovnictví. Úroveň a styl vizuální prezentace má pro funkci dobré image subjektu klíčový a prakticky rozhodující význam. Idea loga vychází z profese samotné i osobnostních preferencí a životního stylu. Pocitově stabilní a vzpřímené iniciály jména Jiří Lukeš spolu sousedí a navzájem si kryjí záda. Zvolené patkové písmo reprezentuje jistotu a odkazuje na psané pravnické texty. Kruhy nejen tvarují obě iniciály, ale i uzavírají celý symbol. Symbol bezpečí, propojený cyklus příčiny a následku, věčnost nebo závazek. Stejné hodnoty, které je potřeba aplikovat i v profesi práva.
-
Marketingové strategie
-
Jednotný styl je základ
Benefit a.s., 11/2022
Chtěli jsme povýšit celkový dojem ze společnosti. Nejde totiž pouze o tiskoviny nebo web, ale i prostředí, kde fungujete. Vy, vaši kolegové i vaše návštěvy. Rozhodli jsme se tedy vytvořit jednotný manuál, jak vybrat, vybavit a starat se o novou kancelář/pobočku společnosti. Manuál zpracovává nejen samotnou strategii, ale i samotné prvky pro prezentaci, navigaci ale i celkový mobiliář a další doplňky.
Chtěli jsme povýšit celkový dojem ze společnosti. Nejde totiž pouze o tiskoviny nebo web, ale i prostředí, kde fungujete. Vy, vaši kolegové i vaše návštěvy. Rozhodli jsme se tedy vytvořit jednotný manuál, jak vybrat, vybavit a starat se o novou kancelář/pobočku společnosti. Manuál zpracovává nejen samotnou strategii, ale i samotné prvky pro prezentaci, navigaci ale i celkový mobiliář a další doplňky.
-
LoopWise | cirkulární ekonomika | prezentace
LoopWise, 01/2024
Vytvořil jsem první firemní prezentaci představující nastupující trend cirkulární ekonomiky. Začínající společnost dokáže ve 100 % zpracovat odpad z výroby a využít zpětně pro produkty. První produkty míří do automobilového průmyslu. Plastové kryty sedadel a interiéru se tak mohou vyrábět znovu a znovu. Prezentace je určena pro největšího českého výrobce - Škoda Auto.
Vytvořil jsem první firemní prezentaci představující nastupující trend cirkulární ekonomiky. Začínající společnost dokáže ve 100 % zpracovat odpad z výroby a využít zpětně pro produkty. První produkty míří do automobilového průmyslu. Plastové kryty sedadel a interiéru se tak mohou vyrábět znovu a znovu. Prezentace je určena pro největšího českého výrobce - Škoda Auto.
-
-
Architektura / Interiérový design / Design nábytku / Světelný design
-
Návrh jednací místnosti | výrobní firma TopCore
TopCore, 08/2023-12/2023
Návrh nové multifunkční místnosti, která je mimochodem zasazena přímo ve výrobní hale, má za cíl nejen přemluvit budoucí zákazníky, ale zároveň vytvořit prostor pro celý tým. Místo, kde budou spolu vymýšlet nové nápady a posouvat jedinečnou myšlenku společnosti dál... Abstrakce a zjednodušování jsou základními principy designu všeho druhu. Při návrhu reprezentační místnosti jsme chtěli najít jasný komunikační prvek, který napoví, „o co tady vlastně jde“. Spektrum použití produktů společnosti jsou sice mnohem širší, ale jaké základní stavební kámen designu jsme si vybrali jedno z hlavních odvětví - výroba papírových rour.
Návrh nové multifunkční místnosti, která je mimochodem zasazena přímo ve výrobní hale, má za cíl nejen přemluvit budoucí zákazníky, ale zároveň vytvořit prostor pro celý tým. Místo, kde budou spolu vymýšlet nové nápady a posouvat jedinečnou myšlenku společnosti dál... Abstrakce a zjednodušování jsou základními principy designu všeho druhu. Při návrhu reprezentační místnosti jsme chtěli najít jasný komunikační prvek, který napoví, „o co tady vlastně jde“. Spektrum použití produktů společnosti jsou sice mnohem širší, ale jaké základní stavební kámen designu jsme si vybrali jedno z hlavních odvětví - výroba papírových rour.
-
Výstavní stánek LIKO-S | Orgatec 2022
LIKO-S a.s., 04/2022-08/2022
Návrh prezentačního stánku rodinné stavební společnosti LIKO-S na mezinárodní veletrh Orgatec. Hlavním prvkem byl nový produkt v podobě jednací místnosti - černý diamant Oasis. Prostor kolem představoval návštěvníkům další produkty i filozofii společnosti. Vznikla tak obří stěna, která dlaždicovým způsobem popisuje firmu, její historii i vývoj. Druhá stěna je zelená a plná rostlin díky modulárnímu systému zelených stěn, který společnost nabízí. Schovává také konzole pro vystavené modely jednotlivých systémů interiérových příček.
Návrh prezentačního stánku rodinné stavební společnosti LIKO-S na mezinárodní veletrh Orgatec. Hlavním prvkem byl nový produkt v podobě jednací místnosti - černý diamant Oasis. Prostor kolem představoval návštěvníkům další produkty i filozofii společnosti. Vznikla tak obří stěna, která dlaždicovým způsobem popisuje firmu, její historii i vývoj. Druhá stěna je zelená a plná rostlin díky modulárnímu systému zelených stěn, který společnost nabízí. Schovává také konzole pro vystavené modely jednotlivých systémů interiérových příček.
-