Detail kreativce

Zpět na galerii

Adam Kolbábek

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 04229479

Kontakt:

Adam Kolbábek

+420 737 570 733

adam.kolbabek@gmail.com

O profilu kreativce

Navrhuji. grafické výstupy napříč médii. Tiskoviny, od vizitky po produktové katalogy s AR prvky. Online grafiky od bannerových kampaní po jednoduché produktové/eventové weby. Vymýšlím. nové způsoby prezentace v prostoru. Kanceláře, prodejny nebo třeba kosmetické salóny. Hledám. příběhy ve vašem podnikání, které budují vztah s vašimi zákazníky. Fotím. vaše podnikání i vaše lidi.

Brand | Graphic | Design | Interior | Photo

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Vinařská 515
      Zaječí 691 05
    • Kontaktní adresa:

      Vinařská 515
      Zaječí 691 05
      Jihomoravský kraj
    • Provozovna:

      Černovičky 36a
      Brno
      Jihomoravský kraj

      Adam

      +420 737 570 733

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Online marketing

    • Bannery pro kampaň | INTRO magazín

      INTRO magazín, 11/2023

      Obrázek reference

      Spolupráce s architektonickým magazínem začala nenápadně pár bannery. Grafika byla vytvořena pro podpoření prodeje předplatného i jako nabídka dárkových vánočních voucherů.

      Spolupráce s architektonickým magazínem začala nenápadně pár bannery. Grafika byla vytvořena pro podpoření prodeje předplatného i jako nabídka dárkových vánočních voucherů.

    • Bannery pro podzimní kampaň

      Profigrass, 10/2020

      Obrázek reference

      Pro obchodní firmu zabývající se profesionální technikou pro údržbu zeleně, ať už sportovišť nebo měst, jsem připravoval grafiku pro podzimní bannerovou kampaň na sklik i google ads. Návrh odrážel aktuální potřebu, tedy správu areálu a měst na podzim. Hlavním produktem byla tak sekačka se sběrem, která je pro tyto účely ideálním pomocníkem. Výstupem bylo množství formátů pro obě zmíněné platformy.

      Pro obchodní firmu zabývající se profesionální technikou pro údržbu zeleně, ať už sportovišť nebo měst, jsem připravoval grafiku pro podzimní bannerovou kampaň na sklik i google ads. Návrh odrážel aktuální potřebu, tedy správu areálu a měst na podzim. Hlavním produktem byla tak sekačka se sběrem, která je pro tyto účely ideálním pomocníkem. Výstupem bylo množství formátů pro obě zmíněné platformy.

  • Fotografie

    • Firemní event | Benefit a.s.

      Benefit a.s., 05/2022

      Obrázek reference

      Sraz ředitelů a manažerů společnosti Benefit má jednu velmi krásnou vlastnost. Pokaždé je k vidění neskutečná přehlídka vozů a celý čas se nese rozhovory o nich. Navíc se každý rok sbírka rozrůstá o supersporty, které jsou vzácné i v rámci ČR.

      Sraz ředitelů a manažerů společnosti Benefit má jednu velmi krásnou vlastnost. Pokaždé je k vidění neskutečná přehlídka vozů a celý čas se nese rozhovory o nich. Navíc se každý rok sbírka rozrůstá o supersporty, které jsou vzácné i v rámci ČR.

    • Focení interiéru a portréty

      Benefit a.s., 01/2024

      Obrázek reference

      Pro síť poradců v oblasti pojištění a financí fotím interiéry kanceláří, jejich vedoucí i celé týmy. V jednom dni tak spojíme více činností a daná pobočka získá materiál pro sebeprezentaci.

      Pro síť poradců v oblasti pojištění a financí fotím interiéry kanceláří, jejich vedoucí i celé týmy. V jednom dni tak spojíme více činností a daná pobočka získá materiál pro sebeprezentaci.

  • Grafický design / branding

    • FOX ROX

      DOMY OSTRAVICE s.r.o., 06/2023

      Obrázek reference

      V Beskydech, kousek pod Lysou Horou v obci Ostravice, vznikne několik apartmánových domů. Tento logomanuál zpracovává vizuál, logo, písmo, barevnost a základní aplikace i grafické prvky pro komunikaci a prezentaci.

      V Beskydech, kousek pod Lysou Horou v obci Ostravice, vznikne několik apartmánových domů. Tento logomanuál zpracovává vizuál, logo, písmo, barevnost a základní aplikace i grafické prvky pro komunikaci a prezentaci.

    • Logo a etikety pro vinařství

      Tomáš Matulík, 04/2023

      Obrázek reference

      Malý vinař Tomáš Matulík z Velkých Bílovic se rozhodl jít ve stopách svého dědy a začal dělat vlastní vína. Vytvořil jsem pro něj moderní a minimalistické logo, které vychází z jeho iniciálů. Stává se tak i jakýmsi podpisem, kdekoliv je aplikováno. Navrhl jsem i 2 edice etiket. Pro tichá a šumivá vína. Minimalistická grafika s pozadím tvořeným vrstevnicemi s parciálním lakem.

      Malý vinař Tomáš Matulík z Velkých Bílovic se rozhodl jít ve stopách svého dědy a začal dělat vlastní vína. Vytvořil jsem pro něj moderní a minimalistické logo, které vychází z jeho iniciálů. Stává se tak i jakýmsi podpisem, kdekoliv je aplikováno. Navrhl jsem i 2 edice etiket. Pro tichá a šumivá vína. Minimalistická grafika s pozadím tvořeným vrstevnicemi s parciálním lakem.

  • Marketingové strategie

    • Jednotný styl je základ

      Benefit a.s., 11/2022

      Obrázek reference

      Chtěli jsme povýšit celkový dojem ze společnosti. Nejde totiž pouze o tiskoviny nebo web, ale i prostředí, kde fungujete. Vy, vaši kolegové i vaše návštěvy. Rozhodli jsme se tedy vytvořit jednotný manuál, jak vybrat, vybavit a starat se o novou kancelář/pobočku společnosti. Manuál zpracovává nejen samotnou strategii, ale i samotné prvky pro prezentaci, navigaci ale i celkový mobiliář a další doplňky.

      Chtěli jsme povýšit celkový dojem ze společnosti. Nejde totiž pouze o tiskoviny nebo web, ale i prostředí, kde fungujete. Vy, vaši kolegové i vaše návštěvy. Rozhodli jsme se tedy vytvořit jednotný manuál, jak vybrat, vybavit a starat se o novou kancelář/pobočku společnosti. Manuál zpracovává nejen samotnou strategii, ale i samotné prvky pro prezentaci, navigaci ale i celkový mobiliář a další doplňky.

    • LoopWise | cirkulární ekonomika | prezentace

      LoopWise, 01/2024

      Obrázek reference

      Vytvořil jsem první firemní prezentaci představující nastupující trend cirkulární ekonomiky. Začínající společnost dokáže ve 100 % zpracovat odpad z výroby a využít zpětně pro produkty. První produkty míří do automobilového průmyslu. Plastové kryty sedadel a interiéru se tak mohou vyrábět znovu a znovu. Prezentace je určena pro největšího českého výrobce - Škoda Auto.

      Vytvořil jsem první firemní prezentaci představující nastupující trend cirkulární ekonomiky. Začínající společnost dokáže ve 100 % zpracovat odpad z výroby a využít zpětně pro produkty. První produkty míří do automobilového průmyslu. Plastové kryty sedadel a interiéru se tak mohou vyrábět znovu a znovu. Prezentace je určena pro největšího českého výrobce - Škoda Auto.

  • Architektura / Interiérový design / Design nábytku / Světelný design

    • Návrh jednací místnosti | výrobní firma TopCore

      TopCore, 08/2023-12/2023

      Obrázek reference

      Návrh nové multifunkční místnosti, která je mimochodem zasazena přímo ve výrobní hale, má za cíl nejen přemluvit budoucí zákazníky, ale zároveň vytvořit prostor pro celý tým. Místo, kde budou spolu vymýšlet nové nápady a posouvat jedinečnou myšlenku společnosti dál... Abstrakce a zjednodušování jsou základními principy designu všeho druhu. Při návrhu reprezentační místnosti jsme chtěli najít jasný komunikační prvek, který napoví, „o co tady vlastně jde“. Spektrum použití produktů společnosti jsou sice mnohem širší, ale jaké základní stavební kámen designu jsme si vybrali jedno z hlavních odvětví - výroba papírových rour.

      Návrh nové multifunkční místnosti, která je mimochodem zasazena přímo ve výrobní hale, má za cíl nejen přemluvit budoucí zákazníky, ale zároveň vytvořit prostor pro celý tým. Místo, kde budou spolu vymýšlet nové nápady a posouvat jedinečnou myšlenku společnosti dál... Abstrakce a zjednodušování jsou základními principy designu všeho druhu. Při návrhu reprezentační místnosti jsme chtěli najít jasný komunikační prvek, který napoví, „o co tady vlastně jde“. Spektrum použití produktů společnosti jsou sice mnohem širší, ale jaké základní stavební kámen designu jsme si vybrali jedno z hlavních odvětví - výroba papírových rour.

    • Výstavní stánek LIKO-S | Orgatec 2022

      LIKO-S a.s., 04/2022-08/2022

      Obrázek reference

      Návrh prezentačního stánku rodinné stavební společnosti LIKO-S na mezinárodní veletrh Orgatec. Hlavním prvkem byl nový produkt v podobě jednací místnosti - černý diamant Oasis. Prostor kolem představoval návštěvníkům další produkty i filozofii společnosti. Vznikla tak obří stěna, která dlaždicovým způsobem popisuje firmu, její historii i vývoj. Druhá stěna je zelená a plná rostlin díky modulárnímu systému zelených stěn, který společnost nabízí. Schovává také konzole pro vystavené modely jednotlivých systémů interiérových příček.

      Návrh prezentačního stánku rodinné stavební společnosti LIKO-S na mezinárodní veletrh Orgatec. Hlavním prvkem byl nový produkt v podobě jednací místnosti - černý diamant Oasis. Prostor kolem představoval návštěvníkům další produkty i filozofii společnosti. Vznikla tak obří stěna, která dlaždicovým způsobem popisuje firmu, její historii i vývoj. Druhá stěna je zelená a plná rostlin díky modulárnímu systému zelených stěn, který společnost nabízí. Schovává také konzole pro vystavené modely jednotlivých systémů interiérových příček.