Detail kreativce

Zpět na galerii

Jan Slabihoudek

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 05159113

Kontakt:

Jan Slabihoudek

+420 736 661 302

slabihoudek93@gmail.com

O profilu kreativce

Jan Slabihoudek je absolventem Ateliéru Grafický design a vizuální komunikace na Vysoké škole uměleckoprůmyslové v Praze. Během studia na UMPRUM působil jako grafický designér pro Galerii AMU, kde se hlavně věnoval tvorbě plakátů, identit výstav a doprovodným tiskovinám. V roce 2022 byla digitální část jeho diplomové práce vybrána na Design in Motion Festival v Nizozemí.

Jan Slabihoudek

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Malá 8
      Jablonec nad Nisou 46601
    • Kontaktní adresa:

      Šmeralova 11
      Praha 7 17000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Vizuální identita Rožnovsko

      Mikroregion Rožnovsko, 2023

      Obrázek reference

      Vítězný návrh na novou vizuální podobu mikroregionu Rožnovsko sjednocuje všechny obce pod jednu společnou značku, čímž region získává na síle a důrazu v kontextu Zlínského kraje. Díky velmi dobré zapamatovatelnosti značky se s ní dá svobodně a hravě pracovat. Hlavním rysem nové vizuální identity je právě snaha o sjednocení, což symbolizuje řazení písmen do tvaru kruhu. Vizuální identita klade důraz na spojení a jednotu všech devíti písmen, symbolizujících jednotlivé obce mikroregionu. Styl komunikace odráží charakter místních obyvatel, jejich lásku k folklóru a cit k přírodě a tradicím. Právě tyto prvky se objevují v doplňkových textech a vizuálním doprovodu grafických výstupů. Nový logotyp má kruhový základ, který drží logo ve čtvercovém poměru. Ten umožňuje velmi svobodnou práci s logotypem, který je tak možné využívat nejen ve větším měřítku na plakátech či bannerech, ale také jako malý prvek v kancelářských tiskovinách nebo na sociálních sítích, a to bez ztráty jeho základního charakteru. Vzniká tak precizně jednoduchá, ale přesto silná značka, ke které lze doplnit typografie, fotografie či ilustrace od místních designérů a dát tak prostor k prezentaci lokálním talentům, které Rožnovsko skrývá.

      Vítězný návrh na novou vizuální podobu mikroregionu Rožnovsko sjednocuje všechny obce pod jednu společnou značku, čímž region získává na síle a důrazu v kontextu Zlínského kraje. Díky velmi dobré zapamatovatelnosti značky se s ní dá svobodně a hravě pracovat. Hlavním rysem nové vizuální identity je právě snaha o sjednocení, což symbolizuje řazení písmen do tvaru kruhu. Vizuální identita klade důraz na spojení a jednotu všech devíti písmen, symbolizujících jednotlivé obce mikroregionu. Styl komunikace odráží charakter místních obyvatel, jejich lásku k folklóru a cit k přírodě a tradicím. Právě tyto prvky se objevují v doplňkových textech a vizuálním doprovodu grafických výstupů. Nový logotyp má kruhový základ, který drží logo ve čtvercovém poměru. Ten umožňuje velmi svobodnou práci s logotypem, který je tak možné využívat nejen ve větším měřítku na plakátech či bannerech, ale také jako malý prvek v kancelářských tiskovinách nebo na sociálních sítích, a to bez ztráty jeho základního charakteru. Vzniká tak precizně jednoduchá, ale přesto silná značka, ke které lze doplnit typografie, fotografie či ilustrace od místních designérů a dát tak prostor k prezentaci lokálním talentům, které Rožnovsko skrývá.

    • Vizuální identita města Brandýs nad Labem - Stará Boleslav

      Brandýs nad Labem - Stará Boleslav, 2023

      Obrázek reference

      Návrh na novou vizuální identitu Brandýsa nad Labem a Staré Boleslav byl zařazen do finálního výběru poroty. Vizuální identita využívá typografického základu, geolokační polohy obou měst a společný bod - řeku Labe. Díky dlouhému názvu města byla komunikace logotypu zjednodušena do geometrické a minimalistické formy, využívající typografii a středový prvek. Tento prvek symbolizuje společný bod obou měst, stylizaci řeky Labe a také abstraktní směrovku, která reprezentuje expanzi měst a jejich obyvatel. Vizuální identita pracuje se středovou osou, která je využita v logotypu města. Středová osa umožňuje elegantně začlenit fotografie či ilustrace do designového konceptu. Fotografie zaujímají klíčovou roli při prezentaci města a jeho charakteru. Díky středové ose lze fotografiím propůjčit silný vizuální výraz, který udržuje vizuální jednotu a usnadňuje obsluhu vizuální identity.

      Návrh na novou vizuální identitu Brandýsa nad Labem a Staré Boleslav byl zařazen do finálního výběru poroty. Vizuální identita využívá typografického základu, geolokační polohy obou měst a společný bod - řeku Labe. Díky dlouhému názvu města byla komunikace logotypu zjednodušena do geometrické a minimalistické formy, využívající typografii a středový prvek. Tento prvek symbolizuje společný bod obou měst, stylizaci řeky Labe a také abstraktní směrovku, která reprezentuje expanzi měst a jejich obyvatel. Vizuální identita pracuje se středovou osou, která je využita v logotypu města. Středová osa umožňuje elegantně začlenit fotografie či ilustrace do designového konceptu. Fotografie zaujímají klíčovou roli při prezentaci města a jeho charakteru. Díky středové ose lze fotografiím propůjčit silný vizuální výraz, který udržuje vizuální jednotu a usnadňuje obsluhu vizuální identity.