Detail kreativce
Via Aurea, s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 26257700
Kontakt:
Ing. Marcel Kurka
+420608120939
info@viaaurea.cz
O profilu kreativce
Hledáme digitální cesty k pozornosti lidí. Měníme vize v realitu: tvoříme funkční digitální řešení – od webů po intranety a aplikace. Zabýváme se vývojem internetových aplikací a prezentací. Soustředíme se také na online marketingové služby a poradenství. Nabízíme registraci a správu domén, zajistíme potřebný servis, webhosting, webdesign a další služby.
Moderní technologie & marketing & inovace
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Příjezdová 68/21
Brno-Ivanovice 62100 -
Kontaktní adresa:
Lidická 960/81
Brno 60200
Jihomoravský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
The Hydrogen Grand Prix (H2GP)
Horizon Fuel Cell Europe, s.r.o., 2022-současnost
V roce 2022 jsme tvořili strategii, odkomunikování a vytvoření celého nového programu H2GP. Rostoucí poptávka po energii v závěru éry člověkem způsobené změny klimatu může být nakonec největší výzvou 21. století. Dodáváme kreativitu, vynalézavost a schopnosti kritického myšlení generace, která dnes dospívá, více než kdy jindy.
V roce 2022 jsme tvořili strategii, odkomunikování a vytvoření celého nového programu H2GP. Rostoucí poptávka po energii v závěru éry člověkem způsobené změny klimatu může být nakonec největší výzvou 21. století. Dodáváme kreativitu, vynalézavost a schopnosti kritického myšlení generace, která dnes dospívá, více než kdy jindy.
-
Webdesign
-
Marketingové strategie
-
UX design
-
Práce s texty
-
Kompletní obsahová strategie pro Belles Fleurs
Květinový svět, s.r.o., 2009-současnost
Pro klienta Belles Fleurs jsme připravovali a také nadále připravujeme kompletní obsahovou strategii. Jedná se o desítky článků, tipů a rad na vylepšení obsahové části webu. E-shop musel být srozumitelný a uživatelsky přívětivý pro všechny uživatele.
-