Detail kreativce

Zpět na galerii

Via Aurea, s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 26257700

Kontakt:

Ing. Marcel Kurka

+420608120939

info@viaaurea.cz

O profilu kreativce

Hledáme digitální cesty k pozornosti lidí. Měníme vize v realitu: tvoříme funkční digitální řešení – od webů po intranety a aplikace. Zabýváme se vývojem internetových aplikací a prezentací. Soustředíme se také na online marketingové služby a poradenství. Nabízíme registraci a správu domén, zajistíme potřebný servis, webhosting, webdesign a další služby.

Moderní technologie & marketing & inovace

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Příjezdová 68/21
      Brno-Ivanovice 62100
    • Kontaktní adresa:

      Lidická 960/81
      Brno 60200
      Jihomoravský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Archeopark Pavlov - brandová strategie

      Regionální muzeum v Mikulově, 2016-současnost

      Obrázek reference

      Tvorba brandové strategie pro klienta. Představení návštěvníkům kompletní expozice.

      Tvorba brandové strategie pro klienta. Představení návštěvníkům kompletní expozice.

      https://www.archeoparkpavlov.cz/
    • The Hydrogen Grand Prix (H2GP)

      Horizon Fuel Cell Europe, s.r.o., 2022-současnost

      Obrázek reference

      V roce 2022 jsme tvořili strategii, odkomunikování a vytvoření celého nového programu H2GP. Rostoucí poptávka po energii v závěru éry člověkem způsobené změny klimatu může být nakonec největší výzvou 21. století. Dodáváme kreativitu, vynalézavost a schopnosti kritického myšlení generace, která dnes dospívá, více než kdy jindy.

      V roce 2022 jsme tvořili strategii, odkomunikování a vytvoření celého nového programu H2GP. Rostoucí poptávka po energii v závěru éry člověkem způsobené změny klimatu může být nakonec největší výzvou 21. století. Dodáváme kreativitu, vynalézavost a schopnosti kritického myšlení generace, která dnes dospívá, více než kdy jindy.

      https://www.h2grandprix.com/
  • Webdesign

    • Archeopark Pavlov - jedinečný návrh pro jedinečný web

      Regionální muzeum v Mikulově, 2016-současnost

      Obrázek reference

      V rámci realizace projektu Archeopark Pavlov jsme vytvářeli komplexní návrh UX i grafiky.

      V rámci realizace projektu Archeopark Pavlov jsme vytvářeli komplexní návrh UX i grafiky.

      https://www.archeoparkpavlov.cz/
    • CityOne

      city:one, 2016-současnost

      Obrázek reference

      Pro klienta jsme vytvářeli specifický web na míru.

      Pro klienta jsme vytvářeli specifický web na míru.

      https://www.cityone.cz/
  • Marketingové strategie

    • CityOne - řešení pro chytrá města

      city:one, 2016-současnost

      Obrázek reference

      Cílem platformy bylo akcelerovat investice měst do chytrých řešení. Strategie byla každý projekt, produkt či službu vhodně reprezentovat a zařadit.

      Cílem platformy bylo akcelerovat investice měst do chytrých řešení. Strategie byla každý projekt, produkt či službu vhodně reprezentovat a zařadit.

      https://www.cityone.cz/
    • GeneProof - marketingová strategie nového webu

      GeneProof a.s., 2017-současnost

      Obrázek reference

      Pro klienta GeneProof jsme plánovali kompletní marketingovou strategii napříč všemi nástroji. Současně vytváříme strategii včetně obsahového i výkonnostního marketingu.

      Pro klienta GeneProof jsme plánovali kompletní marketingovou strategii napříč všemi nástroji. Současně vytváříme strategii včetně obsahového i výkonnostního marketingu.

      https://www.geneproof.com/
  • UX design

    • Hrad Špilberk - UX návrhy a orientace na webu

      Muzeum města Brna, 2023-současnost

      Obrázek reference

      Pro klienta jsme realizovaly UX návrhy pro lepší orientaci na webu, v článcích a akcích. Upravovali jsme kompletně strukturu a rozcestníky, tak aby se uživatelé na webu mohli pohodlně dostat ke všem informacím.

      Pro klienta jsme realizovaly UX návrhy pro lepší orientaci na webu, v článcích a akcích. Upravovali jsme kompletně strukturu a rozcestníky, tak aby se uživatelé na webu mohli pohodlně dostat ke všem informacím.

      https://www.spilberk.cz/
    • STAEG - komplexní návrh UX i grafiky

      STAEG, spol. s r.o., 2020-současnost

      Obrázek reference

      V rámci realizace projektu Staeg jsme vytvářeli komplexní návrh UX i grafiky.

      V rámci realizace projektu Staeg jsme vytvářeli komplexní návrh UX i grafiky.

      https://www.staeg.cz/staeg
  • Práce s texty

    • Kompletní obsahová strategie pro Belles Fleurs

      Květinový svět, s.r.o., 2009-současnost

      Obrázek reference

      Pro klienta Belles Fleurs jsme připravovali a také nadále připravujeme kompletní obsahovou strategii. Jedná se o desítky článků, tipů a rad na vylepšení obsahové části webu. E-shop musel být srozumitelný a uživatelsky přívětivý pro všechny uživatele.

      Pro klienta Belles Fleurs jsme připravovali a také nadále připravujeme kompletní obsahovou strategii. Jedná se o desítky článků, tipů a rad na vylepšení obsahové části webu. E-shop musel být srozumitelný a uživatelsky přívětivý pro všechny uživatele.

      https://www.bellesfleurs.cz/
    • Muzeum města Brna - obsahová strategie

      Muzeum města Brna, 2023-současnost

      Obrázek reference

      Pro klienta jsme připravovali a také nadále připravujeme obsahovou strategii.

      Pro klienta jsme připravovali a také nadále připravujeme obsahovou strategii.

      https://www.muzeumbrna.cz/