Detail kreativce

Zpět na galerii

Bartoň Studio

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 28035216

Kontakt:

Iveta Bartoňová

+420 371 650 172

bartonova@bartonstudio.cz

O profilu kreativce

Již 18 let se specializujeme na tvorbu a vývoj B2B a B2C e-shopů na míru. Jsme certifikovaným partnerem agentury Shopsys, což potvrzuje naši odbornost a schopnost poskytovat kvalitní služby. Dáváme si záležet, aby každý e-shop který vytvoříme, byl nejen vizuálně atraktivní, ale aby také splňoval veškeré funkční požadavky. S námi získáte nejen vynikající e-shop, ale také dlouhodobé partnerství.

Bartoň Studio s. r. o.

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Vltavínová 1334/3
      Plzeň - Černice 326 00
    • Kontaktní adresa:

      Vltavínová 1334/3
      Plzeň - Černice 326 00
      Plzeňský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Grafický návrh webu

      Karel Abraham, 2018

      Obrázek reference

      Pro úspěšného českého motocyklového závodníka Karla Abrahama jsme vytvořili webové stránky. Klient se obrátil na naši firmu s cílem vytvořit webové stránky a unikátní grafiku, která by vyjadřovala jeho osobnost a závodní styl.

      Pro úspěšného českého motocyklového závodníka Karla Abrahama jsme vytvořili webové stránky. Klient se obrátil na naši firmu s cílem vytvořit webové stránky a unikátní grafiku, která by vyjadřovala jeho osobnost a závodní styl.

    • Grafika na míru pro vlkdoprava.cz

      František Vlk, 2018

      Obrázek reference

      Webová grafika na míru pro www.vlkdoprava.cz. S ohledem na požadavky a přání našeho zákazník jsme vytvořili grafiku webu, která vystihuje jeho podnikání a pomáhá oslovit cílovou skupinu. Samozřejmostí je responzivní verze, která zajišťuje optimální zobrazení a uživatelský zážitek na různých zařízeních, včetně mobilních telefonů a tabletů. Zvláštní pozornost jsme věnovali uspořádání obsahu, navigaci a barevnému schématu, aby se návštěvníci snadno a intuitivně pohybovali po stránce a získali potřebné informace. Grafiku jsem doplnili o i bannery a jiné vizuální prvky.

      Webová grafika na míru pro www.vlkdoprava.cz. S ohledem na požadavky a přání našeho zákazník jsme vytvořili grafiku webu, která vystihuje jeho podnikání a pomáhá oslovit cílovou skupinu. Samozřejmostí je responzivní verze, která zajišťuje optimální zobrazení a uživatelský zážitek na různých zařízeních, včetně mobilních telefonů a tabletů. Zvláštní pozornost jsme věnovali uspořádání obsahu, navigaci a barevnému schématu, aby se návštěvníci snadno a intuitivně pohybovali po stránce a získali potřebné informace. Grafiku jsem doplnili o i bannery a jiné vizuální prvky.

  • Online marketing

    • Heap Co 2.000,s.r.o.

      Heap Co 2.000,s.r.o., 2023

      Analýza trhu, průzkum zákaznického chování. Tvorba marketingové strategie, SEO (návrh strategie pro SEO), PPC (návrh strategie kampaní). Tvorba bannerů a návrh věrnostního systému pro stálé zákazníky

      Analýza trhu, průzkum zákaznického chování. Tvorba marketingové strategie, SEO (návrh strategie pro SEO), PPC (návrh strategie kampaní). Tvorba bannerů a návrh věrnostního systému pro stálé zákazníky

    • Marketingová kampaň - sociální sítě

      OBRETA spol. s r.o., 2023

      Vytvoření marketingové kampaně za účelem získávání zaměstnanců. Klient chtěl více přiblížil jeho činnost uchazečům o pracovní pozice. Založení profilů na sociálních sítí - Facebooku, LinkendInu. Návrh vhodných bannerů a příspěvků.

      Vytvoření marketingové kampaně za účelem získávání zaměstnanců. Klient chtěl více přiblížil jeho činnost uchazečům o pracovní pozice. Založení profilů na sociálních sítí - Facebooku, LinkendInu. Návrh vhodných bannerů a příspěvků.

      http://www.obreta.cz/cs/
  • UX design

    • Návrh a realizace projektu www.cateringportal.cz

      Adam Přibyl, 2019

      Obrázek reference

      Návrh UX rozhraní a realizace nového webového portálu www.cateringportal.cz. Klient se na nás obrátil s cílem vytvořit nový poptávkový portál, který umožňuje snadné a efektivní zadávání poptávek a objednávek cateringových služeb. Na základě analýzy jsme vytvořili návrh webového portálu s uživatelsky přívětivým rozhraním, jednoduchou navigaci a snadným zadáváním poptávek. Přidali jsme možnost jednoduchého přihlášení přes Facebook a Instagram, aby zákazníci mohli využívat portál pomocí svých existujících účtů na těchto platformách. Pro zvýšení atraktivity portálu jsme také implementovali náhled poptávky.

      Návrh UX rozhraní a realizace nového webového portálu www.cateringportal.cz. Klient se na nás obrátil s cílem vytvořit nový poptávkový portál, který umožňuje snadné a efektivní zadávání poptávek a objednávek cateringových služeb. Na základě analýzy jsme vytvořili návrh webového portálu s uživatelsky přívětivým rozhraním, jednoduchou navigaci a snadným zadáváním poptávek. Přidali jsme možnost jednoduchého přihlášení přes Facebook a Instagram, aby zákazníci mohli využívat portál pomocí svých existujících účtů na těchto platformách. Pro zvýšení atraktivity portálu jsme také implementovali náhled poptávky.

    • Vývoj e-shopu www.alicon.cz

      Alicon, s. r. o., 2020

      Obrázek reference

      Firma ALICON funguje od roku 2007 a již od prvopočátku ji provází bleskový vzestup na českém i zahraničním trhu. Svým zákazníkům nabízí kompletní technologii, od možnosti využití pomoci při výběru nejvhodnějších nástrojů, přes dodávky, až po technologické poradenství. Když nás společnost oslovila měla k dispozici pouze katalog produktů, který sloužil především pro prezentaci sortimentu zákazníků. Nicméně s rostoucí poptávkou po online nákupu a potřebou efektivnějšího řízení obchodu se společnost rozhodla pro provozování vlastního e-shopu. Cílem projektu bylo provozovat funkční e-shop a mít ucelený katalog produktů nejen pro zákazníky, ale také pro interní potřeby obchodníků. Během vývoje e-shopu jsme společně s týmem ALICON navrhli a implementovali uživatelsky přívětivé rozhraní, které zákazníkům umožňuje snadno procházet sortiment, přidávat produkty a provádět objednávky s různými platebními metodami. Důraz byl kladen na intuitivnost, rychlost načítání stránek a zabezpečení osobních údajů zákazníků. Díky vývoji e-shopu mohla společnost rozšířit své obchodní možnosti, což přineslo zvýšení tržeb a zlepšení efektivity provozu. E-shop se stal klíčovým prodejním kanálem společnosti a my stále spolupracujeme na jeho dalším vývoji a modernizaci, aby nebyl technologicky zastaralý.

      Firma ALICON funguje od roku 2007 a již od prvopočátku ji provází bleskový vzestup na českém i zahraničním trhu. Svým zákazníkům nabízí kompletní technologii, od možnosti využití pomoci při výběru nejvhodnějších nástrojů, přes dodávky, až po technologické poradenství. Když nás společnost oslovila měla k dispozici pouze katalog produktů, který sloužil především pro prezentaci sortimentu zákazníků. Nicméně s rostoucí poptávkou po online nákupu a potřebou efektivnějšího řízení obchodu se společnost rozhodla pro provozování vlastního e-shopu. Cílem projektu bylo provozovat funkční e-shop a mít ucelený katalog produktů nejen pro zákazníky, ale také pro interní potřeby obchodníků. Během vývoje e-shopu jsme společně s týmem ALICON navrhli a implementovali uživatelsky přívětivé rozhraní, které zákazníkům umožňuje snadno procházet sortiment, přidávat produkty a provádět objednávky s různými platebními metodami. Důraz byl kladen na intuitivnost, rychlost načítání stránek a zabezpečení osobních údajů zákazníků. Díky vývoji e-shopu mohla společnost rozšířit své obchodní možnosti, což přineslo zvýšení tržeb a zlepšení efektivity provozu. E-shop se stal klíčovým prodejním kanálem společnosti a my stále spolupracujeme na jeho dalším vývoji a modernizaci, aby nebyl technologicky zastaralý.

  • Webdesign

    • Vývoj e-shopu www.eturbo.cz

      TurboCar, s.r.o., 2019

      Obrázek reference

      Firma TurboCar má mnohaleté zkušenosti s prodejem turbodmychadel jak pro osobní, tak i nákladní vozy. Velkou předností jsou dostupné ceny a kvalitní zákaznický servis. Původní e-shop trápil zastaralý design, absence responzivní verze a horší orientace v kategoriích. Výsledkem naší práce je přehledný a moderní e-shop, který zákazníkům usnadní výběr produktů. Na základě analýzy jsme navrhli parametrické filtrování produktů, díky kterému se zákazník dostane k nabídce vhodných dílů přesně pro svůj vůz. Stačí mu k tomu pouze údaje z technického průkazu. Pokud si i přesto zákazník nebude vědět rady s výběrem, je pro něj na e‑shopu připravený praktický průvodce identifikací turbodmychadel, kontakt na zákaznickou linku či online chat, prostřednictvím kterého se může bleskově spojit se zákaznickou podporou. E-shop disponuje responzivním designem a fulltextovým vyhledávačem, který využívá technologii Elasticsearch.

      Firma TurboCar má mnohaleté zkušenosti s prodejem turbodmychadel jak pro osobní, tak i nákladní vozy. Velkou předností jsou dostupné ceny a kvalitní zákaznický servis. Původní e-shop trápil zastaralý design, absence responzivní verze a horší orientace v kategoriích. Výsledkem naší práce je přehledný a moderní e-shop, který zákazníkům usnadní výběr produktů. Na základě analýzy jsme navrhli parametrické filtrování produktů, díky kterému se zákazník dostane k nabídce vhodných dílů přesně pro svůj vůz. Stačí mu k tomu pouze údaje z technického průkazu. Pokud si i přesto zákazník nebude vědět rady s výběrem, je pro něj na e‑shopu připravený praktický průvodce identifikací turbodmychadel, kontakt na zákaznickou linku či online chat, prostřednictvím kterého se může bleskově spojit se zákaznickou podporou. E-shop disponuje responzivním designem a fulltextovým vyhledávačem, který využívá technologii Elasticsearch.

    • Vývoj e-shopu www.happymodel.cz

      Happy Model s.r.o, 2020

      Obrázek reference

      Společnost Happy Model s.r.o se zabývá prodejem modelů a modelářských potřeb. Pyšní se rozsáhlou základnou spokojených zákazníků a neustále se snaží své služby zlepšovat a přinášet jak nový a širší sortiment, tak i další návazné služby. Původní e‑shop byl již zastaralý, pomalý, neměl responzivní verzi a pomalu už dosahoval svých technologických limitů. Naším cílem bylo udělat moderní e‑shop, ale se zachováním funkcionalit, na které byli zákazníci zvyklí z původního e‑shopu. Proces vyhledávání modelů je velmi specifický, zákazníci hledají produkty podle měřítka, epochy, vlastnické dráhy nebo výrobce. To nám sloužilo jako vodítko pro tvorbu adekvátního rozložení úvodní stránky a návrhu parametrického filtrování. Vzhledem k řadě úprav na míru, napojení na informační systém a desetitisíců položek v nabídce bylo potřeba vyvinout e-shop na stabilní platformě. Výsledkem celého procesu je e‑shop, kde si zákazník může v jednotlivých kategoriích filtrovat produkty dle preferovaných parametrů. Na novém e‑shopu nechybí ani standardní funkcionality, jako například platební brána, napojení na newsletterovací systém, věrnostní systém nebo třeba hlídací pes či možnost předobjednávek. E‑shop jsme napojovali na informační systém Byznys, ve kterém však chybí informace o datu poslední aktualizace produktu. Navrhli jsme proto hashovací algoritmus, který si sám detekuje změny v Byznysu a podle toho se dále aktualizují produkty v e‑shopu.

      Společnost Happy Model s.r.o se zabývá prodejem modelů a modelářských potřeb. Pyšní se rozsáhlou základnou spokojených zákazníků a neustále se snaží své služby zlepšovat a přinášet jak nový a širší sortiment, tak i další návazné služby. Původní e‑shop byl již zastaralý, pomalý, neměl responzivní verzi a pomalu už dosahoval svých technologických limitů. Naším cílem bylo udělat moderní e‑shop, ale se zachováním funkcionalit, na které byli zákazníci zvyklí z původního e‑shopu. Proces vyhledávání modelů je velmi specifický, zákazníci hledají produkty podle měřítka, epochy, vlastnické dráhy nebo výrobce. To nám sloužilo jako vodítko pro tvorbu adekvátního rozložení úvodní stránky a návrhu parametrického filtrování. Vzhledem k řadě úprav na míru, napojení na informační systém a desetitisíců položek v nabídce bylo potřeba vyvinout e-shop na stabilní platformě. Výsledkem celého procesu je e‑shop, kde si zákazník může v jednotlivých kategoriích filtrovat produkty dle preferovaných parametrů. Na novém e‑shopu nechybí ani standardní funkcionality, jako například platební brána, napojení na newsletterovací systém, věrnostní systém nebo třeba hlídací pes či možnost předobjednávek. E‑shop jsme napojovali na informační systém Byznys, ve kterém však chybí informace o datu poslední aktualizace produktu. Navrhli jsme proto hashovací algoritmus, který si sám detekuje změny v Byznysu a podle toho se dále aktualizují produkty v e‑shopu.