Detail kreativce
Aneta Jarošová
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 04170504
Kontakt:
Aneta Jarošová
+420792240777
aneta.jarosova@onlystudio.cz
O profilu kreativce
Pomáhám podnikatelům tvořit značky, které nezapomínají na srdce a dokážou upoutat cílovou skupinu. Zaměřuji se na strategii, autenticitu a příběhy, které inspirují a propojují. Společně vytváříme více než jen vizuální identitu – tvoříme značky s duší a smyslem. Společně vytvoříme víc než jen vizuální identitu – značku, která vypráví váš příběh, přináší hodnotu a zanechává stopu.
Tvořím značky, které rezonují srdcem i myslí.
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Václavské náměstí 181/30
Kutná Hora - Vnitřní Město 284 01 -
Kontaktní adresa:
Václavské náměstí 181/30
Kutná Hora - Vnitřní Město 284 01
Středočeský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Bio Day
Jan Nesnídal, 2019-2022
BioDay je bio společnost, která vám umožní objevit kvalitní organické potraviny ve velkých nákupních centrech. Základem každé vnitřní změny je nový pohled na sebe sama. Abychom mohli změnit to, co konzumujeme z širší perspektivy, je nezbytné se nejprve více zaměřit na sebe, abychom přispěli k této věci. Těsná spolupráce s architektem nám umožnila vytvořit symbiotickou spolupráci a implementovat strategii značky do designu interiéru. Od otevření v roce 2019 získal klient několik nabídek na expanzi do dalších nákupních center a byl vyhledáván pro obchodní rozhovory. Spuštění rebrandingu na trhu. Kompletní rebranding. Architekt: Tereza Komárková Realizace interiéru: FESCHU s.r.o Strategie značky / trueline Design značky Grafický design DTP Copywriting POS/POP Implementace brandingu do interiéru In-store Marketing
BioDay je bio společnost, která vám umožní objevit kvalitní organické potraviny ve velkých nákupních centrech. Základem každé vnitřní změny je nový pohled na sebe sama. Abychom mohli změnit to, co konzumujeme z širší perspektivy, je nezbytné se nejprve více zaměřit na sebe, abychom přispěli k této věci. Těsná spolupráce s architektem nám umožnila vytvořit symbiotickou spolupráci a implementovat strategii značky do designu interiéru. Od otevření v roce 2019 získal klient několik nabídek na expanzi do dalších nákupních center a byl vyhledáván pro obchodní rozhovory. Spuštění rebrandingu na trhu. Kompletní rebranding. Architekt: Tereza Komárková Realizace interiéru: FESCHU s.r.o Strategie značky / trueline Design značky Grafický design DTP Copywriting POS/POP Implementace brandingu do interiéru In-store Marketing
-
Rozlitý kafe
Na dobré cestě s.r.o, 2021-2022
Vítejte v komunitní kavárně, která nebere život příliš vážně - "Stejně z něho nevyvázneme živí". Rozlitý kafe není jen kavárnou, ale komunitou, které věří v učení skrze zkušenost. Zaměstnává lidi s postižením a věří, že když naše mysl otevře možnost a zbaví se strachu z chyb a potřeby dokonalosti, může přinést něco, o čem byste nikdy nepřemýšleli nebo byste nikdy nevymysleli. To je krása lidskosti, krása pokusů a omylů. Neskutečné věci vznikly tímto způsobem. Otevřete se představivosti. Branding / Strategie značky / název / trueline Design značky Grafický design DTP
Vítejte v komunitní kavárně, která nebere život příliš vážně - "Stejně z něho nevyvázneme živí". Rozlitý kafe není jen kavárnou, ale komunitou, které věří v učení skrze zkušenost. Zaměstnává lidi s postižením a věří, že když naše mysl otevře možnost a zbaví se strachu z chyb a potřeby dokonalosti, může přinést něco, o čem byste nikdy nepřemýšleli nebo byste nikdy nevymysleli. To je krása lidskosti, krása pokusů a omylů. Neskutečné věci vznikly tímto způsobem. Otevřete se představivosti. Branding / Strategie značky / název / trueline Design značky Grafický design DTP
-
-
Práce s texty
-
Bio Day
Jan Nesnídal, 2019-2022
BioDay je bio společnost, která vám umožní objevit kvalitní organické potraviny ve velkých nákupních centrech. Základem každé vnitřní změny je nový pohled na sebe sama. Abychom mohli změnit to, co konzumujeme z širší perspektivy, je nezbytné se nejprve více zaměřit na sebe, abychom přispěli k této věci. Těsná spolupráce s architektem nám umožnila vytvořit symbiotickou spolupráci a implementovat strategii značky do designu interiéru. Od otevření v roce 2019 získal klient několik nabídek na expanzi do dalších nákupních center a byl vyhledáván pro obchodní rozhovory. Spuštění rebrandingu na trhu. Kompletní rebranding. Architekt: Tereza Komárková Realizace interiéru: FESCHU s.r.o Strategie značky / trueline Design značky Grafický design DTP Copywriting POS/POP Implementace brandingu do interiéru In-store Marketing
BioDay je bio společnost, která vám umožní objevit kvalitní organické potraviny ve velkých nákupních centrech. Základem každé vnitřní změny je nový pohled na sebe sama. Abychom mohli změnit to, co konzumujeme z širší perspektivy, je nezbytné se nejprve více zaměřit na sebe, abychom přispěli k této věci. Těsná spolupráce s architektem nám umožnila vytvořit symbiotickou spolupráci a implementovat strategii značky do designu interiéru. Od otevření v roce 2019 získal klient několik nabídek na expanzi do dalších nákupních center a byl vyhledáván pro obchodní rozhovory. Spuštění rebrandingu na trhu. Kompletní rebranding. Architekt: Tereza Komárková Realizace interiéru: FESCHU s.r.o Strategie značky / trueline Design značky Grafický design DTP Copywriting POS/POP Implementace brandingu do interiéru In-store Marketing
-
Sense coco
Jaroslav Macháček, 2016-2022
Projekt, který nese esenci života a přírody. Naše služby jsou výsledkem dlouhodobé spolupráce s klientem, jehož obchodní strategií bylo přinést do světa organické, přírodní a 100% BIO kokosové produkty - bez přísad, laktózy a lepku. SENSE COCO se zrodilo jako výsledek této vize, přinášející nejen kvalitní výrobky, ale také silnou značku, která byla revoluční v roce 2016 a stále oslňuje svoji jedinečností. Jeho symbol, Strom života, nese poselství znalostí a filozofie života a existence, propojující nás s přírodou a harmonií. SENSE COCO - kvalita, příroda a životní styl ve spojení s výjimečnou vizí. Brand Strategy / název / trueline / branding Umělecký směr Grafický design Design obalů Místa prodeje / Místa zakoupení DTP Web design Copywriting Fotografie Základní animace Koncepty nápadů Produkce Obsah pro sociální média
Projekt, který nese esenci života a přírody. Naše služby jsou výsledkem dlouhodobé spolupráce s klientem, jehož obchodní strategií bylo přinést do světa organické, přírodní a 100% BIO kokosové produkty - bez přísad, laktózy a lepku. SENSE COCO se zrodilo jako výsledek této vize, přinášející nejen kvalitní výrobky, ale také silnou značku, která byla revoluční v roce 2016 a stále oslňuje svoji jedinečností. Jeho symbol, Strom života, nese poselství znalostí a filozofie života a existence, propojující nás s přírodou a harmonií. SENSE COCO - kvalita, příroda a životní styl ve spojení s výjimečnou vizí. Brand Strategy / název / trueline / branding Umělecký směr Grafický design Design obalů Místa prodeje / Místa zakoupení DTP Web design Copywriting Fotografie Základní animace Koncepty nápadů Produkce Obsah pro sociální média
-