Detail kreativce
Synergy marketing
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 17594430
Kontakt:
+420720705511
info@synergy-marketing.cz
O profilu kreativce
Jsme malá rodinná firma věnující se podpoře podnikání a marketingu nejen v online prostředí. ¨¨Máme bohaté zkušenosti z různých oblastí marketingu, marketingových strategií i jejich realizací, PR i propagace. Naší expertízou je komplexní tvorba webů s marketingovým přesahem - od nastavení brandu, vizuální a komunikační identity značky, přes originální design, UX, SEO, copywriting až po grafiku.
Marketing, grafický design, webdesign, brand
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Rybná 716/24
Praha 11000 -
Kontaktní adresa:
Polešovice 517
Polešovice 68737
Zlínský kraj
-
Místa působnosti:
- Jihomoravský kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Informační / komunikační technologie
-
Andrea Matoušková - dotační poradce - grafický a marketingový návrhu webu pro zpřístupnění informací o dotaci, magnet pro sběr kontaktů - implementace automatizovaného mailingu.
Dotační poradce Andrea Matoušková - www.andreamatouskova.cz, 2023
Návrh a realizace webové prezentace pro dotačního poradce - informační web s interaktivními prvky, prezentace podstatných informací pro možnost čerpání dotace pro malé a střední firmy v oblasti vzdělávání zaměstnanců, sběr kontaktů - implementace automatizovaného mailingu. Marketingová strategie a poradenství - příprava webu pro nové dotační výzvy a efektivní přepracování prezentace pro nové období. www.andreamatouskova.cz
Návrh a realizace webové prezentace pro dotačního poradce - informační web s interaktivními prvky, prezentace podstatných informací pro možnost čerpání dotace pro malé a střední firmy v oblasti vzdělávání zaměstnanců, sběr kontaktů - implementace automatizovaného mailingu. Marketingová strategie a poradenství - příprava webu pro nové dotační výzvy a efektivní přepracování prezentace pro nové období. www.andreamatouskova.cz
-
Chata pod Desenským vrchem - základní branding, barvy, logo, webdesign, interaktivní rezervace chaty k pronájmu - focus na přímou objednávku
Ubytovací služby Hana Šanová - www.chata-desna.cz, 2023
Zakázka, kde byl proveden základní grafický návrh brandu, vybrány vhodné barvy a designové prvky pro efektivní propagaci, vytvořen grafický i marektingový návrh webu k efektivní prezentaci. Na webu byla implementována interaktivní rezervace ubytování - aby bylo možné zájemci efektivně rezervovat ubytování přímo z webu. Základní UX design. Součástí webu je interaktivní mapa. www.chata-desna.cz
Zakázka, kde byl proveden základní grafický návrh brandu, vybrány vhodné barvy a designové prvky pro efektivní propagaci, vytvořen grafický i marektingový návrh webu k efektivní prezentaci. Na webu byla implementována interaktivní rezervace ubytování - aby bylo možné zájemci efektivně rezervovat ubytování přímo z webu. Základní UX design. Součástí webu je interaktivní mapa. www.chata-desna.cz
-
-
Webdesign
-
Andrea Matoušková - webdesign s marketingovou strategií, návrh efektivní prezentace a komunikace nabízených služeb
Andrea Matoušková, 2023
Návrh a realizace webové prezentace pro dotačního poradce - informační web s interaktivními prvky, prezentace podstatných informací pro možnost čerpání dotace pro malé a střední firmy v oblasti vzdělávání zaměstnanců, sběr kontaktů - implementace automatizovaného mailingu. Marketingová strategie a poradenství - příprava webu pro nové dotační výzvy a efektivní přepracování prezentace pro nové období.
Návrh a realizace webové prezentace pro dotačního poradce - informační web s interaktivními prvky, prezentace podstatných informací pro možnost čerpání dotace pro malé a střední firmy v oblasti vzdělávání zaměstnanců, sběr kontaktů - implementace automatizovaného mailingu. Marketingová strategie a poradenství - příprava webu pro nové dotační výzvy a efektivní přepracování prezentace pro nové období.
-
Fidelibus - brand, marketingová strategie, návrh vizuální identity, webdesign
Fidelibus - dodavatel nárhadních dílů pro vlakovou a autobusovou dopravu, 2023
Společnost dodávající náhradní díly pro vlakovou a autobusovou dopravu potřebovala postavit marketingovou - zejména vizuálně-komunikační - strategii pro prezentaci značky. Vytvořili jsme grafický návrh webu, loga i barevné palety pro prezentaci firmy v souladu s cílovou skupinou a oblastí podnikaní. www.fidelibus.cz
Společnost dodávající náhradní díly pro vlakovou a autobusovou dopravu potřebovala postavit marketingovou - zejména vizuálně-komunikační - strategii pro prezentaci značky. Vytvořili jsme grafický návrh webu, loga i barevné palety pro prezentaci firmy v souladu s cílovou skupinou a oblastí podnikaní. www.fidelibus.cz
-
Michaela Holišová - návrh webdesignu, marketingové poradenství a určení marketingové i komunikační strategie, změna designu i struktury nabízených služeb, automatizace pro sběr kontaktů propojena s webem
Koučka, trenérka leadershipu ve firmách - Michaela Holišová www.holisova.cz, 2022
Návrh webdesignu a prezentačního pojetí služeb, marketingová strategie, online marketing - interaktivní web / webdesign a realizace / návrh prezentace služeb, návrh nové, funkční struktury webu. Implementace mailingového systému pro automatizovaný sběr kontaktů, tzv. magnet, příprava pro online prodej knihy. Návrh a tvorba webové prezentace vč. návrhu designového pojetí prezentace služeb, struktury webu, související s nastavením marketingové strategie pro komunikaci a efektivnější prodej prezentovaných služeb i online prodeje knihy. Byl navrhnut a vytvořen interaktivní web pro prezentaci i prodej služeb a snadnou komunikaci klientů směrem k poskytovateli služby. Propojili web také s mailingovým systémem pro automatizovaný sběr kontaktů - využití tzv. magnetu. www.holisova.cz
Návrh webdesignu a prezentačního pojetí služeb, marketingová strategie, online marketing - interaktivní web / webdesign a realizace / návrh prezentace služeb, návrh nové, funkční struktury webu. Implementace mailingového systému pro automatizovaný sběr kontaktů, tzv. magnet, příprava pro online prodej knihy. Návrh a tvorba webové prezentace vč. návrhu designového pojetí prezentace služeb, struktury webu, související s nastavením marketingové strategie pro komunikaci a efektivnější prodej prezentovaných služeb i online prodeje knihy. Byl navrhnut a vytvořen interaktivní web pro prezentaci i prodej služeb a snadnou komunikaci klientů směrem k poskytovateli služby. Propojili web také s mailingovým systémem pro automatizovaný sběr kontaktů - využití tzv. magnetu. www.holisova.cz
-
Simona Hrabalová - webdesign, marketingová strategie pro prezentaci služeb Access Bars a online prodeje vstupů na živé či online akce
Facilitátorka jemné technicky Access Bars Simona Hrabalová www.simonahrabalova.cz, 2023
Projekt, který potřeboval ujasnit marketingovou strategii, prezentaci a automatizovaný online prodej seminářů - nutnost nastavit různé možnosti u jednotlivých produktů (kapacitní omezení dle místa konání akce, automatické ukončení prodeje po realizaci aj.). Součástí díla byla potřeba navrhnout poutavý, originální webdesign, který bude pozitivně působit na cílovou skupinu a bude korespondovat s "laděním" služeb. Bylo třeba také navrhnout optimální strukturu webu i prezentace jednotlivých služeb - určení barevné škály a brandových barev vycházejících z preferencí klientky tak, aby byly v souladu také s již existujícím logem, Návrh designových barev a prvků, které budou využívány dál v prezentaci na sociálních sítích tak, aby celková prezentace klientky působila konzistentně a pro koncového klienta "čitelně"/zapamatovatelně. www.simonahrabalova.cz
Projekt, který potřeboval ujasnit marketingovou strategii, prezentaci a automatizovaný online prodej seminářů - nutnost nastavit různé možnosti u jednotlivých produktů (kapacitní omezení dle místa konání akce, automatické ukončení prodeje po realizaci aj.). Součástí díla byla potřeba navrhnout poutavý, originální webdesign, který bude pozitivně působit na cílovou skupinu a bude korespondovat s "laděním" služeb. Bylo třeba také navrhnout optimální strukturu webu i prezentace jednotlivých služeb - určení barevné škály a brandových barev vycházejících z preferencí klientky tak, aby byly v souladu také s již existujícím logem, Návrh designových barev a prvků, které budou využívány dál v prezentaci na sociálních sítích tak, aby celková prezentace klientky působila konzistentně a pro koncového klienta "čitelně"/zapamatovatelně. www.simonahrabalova.cz
-
-
Grafický design / branding
-
Chata pod Desenským vrchem - základní branding, barvy, logo, webdesign, interaktivní rezervace chaty k pronájmu
www.chata-desna.cz - Hana Šanová, provozovatelka chaty k pronájmu, 2023
Zakázka, kde byl proveden grafický návrh brandu, vybrány vhodné barvy a designové prvky pro efektivní propagaci, vytvořen návrh webu a byla implementována interaktivní rezervace ubytování přímo z webu. www.chata-desna.cz
Zakázka, kde byl proveden grafický návrh brandu, vybrány vhodné barvy a designové prvky pro efektivní propagaci, vytvořen návrh webu a byla implementována interaktivní rezervace ubytování přímo z webu. www.chata-desna.cz
-
Elen Šubčíková - Marketingové poradenství, nastavení komunikačního stylu, tvorba webu, branding, grafický design.
www.elensubcikova.cz - kraniosakrální terapie a fyzioterapie, Elen Šubčíková, 2022
Klientka poskytující masérské služby a kraniosakrální terapie si stanovila barevné preference, na základě nichž byl sestaven kompletní brand, vizuální a komunikační styl směrem ke klientům, v souladu s tímto byl sestaven web, jeho obsah, struktura - vše sestaveno dle navrhnutého marketingového směřování značky a komunikačního stylu s ohledem na poskytované služby, lokalitu i cílovou skupinu klientky. Dále byly navrženy grafické prvky a zpracovány grafické návrhy propagačních materiálů - vizitky, letáky, směrové tabulky, objednávkové tabulky. www.elensubcikova.cz
Klientka poskytující masérské služby a kraniosakrální terapie si stanovila barevné preference, na základě nichž byl sestaven kompletní brand, vizuální a komunikační styl směrem ke klientům, v souladu s tímto byl sestaven web, jeho obsah, struktura - vše sestaveno dle navrhnutého marketingového směřování značky a komunikačního stylu s ohledem na poskytované služby, lokalitu i cílovou skupinu klientky. Dále byly navrženy grafické prvky a zpracovány grafické návrhy propagačních materiálů - vizitky, letáky, směrové tabulky, objednávkové tabulky. www.elensubcikova.cz
-
Účetnictví Sedláčková - Marketingové konzultace strategie a komunikační styl, návrh a tvorba brandu, webdesign, grafické návrhy.
www.ucetnictvisedlackova.cz - Kateřina Sedláčková, účetní a poradenská kancelář, 2022
Součástí dodávky byl návrh a tvorba loga, grafiky, návrh vizuální identity - barvy, fonty, tonalita značky, práce s texty, webdesign a tvorba samotného webu. Marketingové poradenství. V rámci brandingu probíhala také kooperace s fotografem i stylistou pro vystihnutí tonality značky v souladu s nastaveným plánem. Uvedení webu do provozu v souladu s návrhy a brandem. www.ucetnictvisedlackova.cz
Součástí dodávky byl návrh a tvorba loga, grafiky, návrh vizuální identity - barvy, fonty, tonalita značky, práce s texty, webdesign a tvorba samotného webu. Marketingové poradenství. V rámci brandingu probíhala také kooperace s fotografem i stylistou pro vystihnutí tonality značky v souladu s nastaveným plánem. Uvedení webu do provozu v souladu s návrhy a brandem. www.ucetnictvisedlackova.cz
-
-
Práce s texty
-
Elen Šubčíková - Marketingové poradenství, nastavení komunikačního stylu, práce s obsahem a texty, branding, grafický design.
Kraniosakrální terapie, fyzioterapie Elen Šubčíková - www.elensubcikova.cz, 2022
Webdesign a práce s texty na přípravě webové prezentace pro klientku poskytující masérské služby a kraniosakrální terapie. Byl navržen vizuální i komunikační styl pro její brand - klientka potřebovala upravit texty tak, aby byly pochopitelné pro koncové zákazníky a odrážely nastavený komunikační styl směrem ke klientům, V souladu s tímto byl sestaven grafický návrh webu, jeho obsah, struktura - vše sestaveno dle navrhnutého marketingového směřování značky a komunikačního stylu s ohledem na poskytované služby, lokalitu i cílovou skupinu klientky. Dále byly navrženy grafické prvky a zpracovány grafické návrhy propagačních materiálů.
Webdesign a práce s texty na přípravě webové prezentace pro klientku poskytující masérské služby a kraniosakrální terapie. Byl navržen vizuální i komunikační styl pro její brand - klientka potřebovala upravit texty tak, aby byly pochopitelné pro koncové zákazníky a odrážely nastavený komunikační styl směrem ke klientům, V souladu s tímto byl sestaven grafický návrh webu, jeho obsah, struktura - vše sestaveno dle navrhnutého marketingového směřování značky a komunikačního stylu s ohledem na poskytované služby, lokalitu i cílovou skupinu klientky. Dále byly navrženy grafické prvky a zpracovány grafické návrhy propagačních materiálů.
-
TOP Franchising - prezentační PR portál
TOP Franchsing - franchisový portál, 2022/2023
Tvorba obsahu pro propagaci franchisových konceptů - tvorba PR článků a nabídek spolupráce s franchisovými koncepty pro koncové zákazníky / drobné podnikatele. Realizace - tvorba běžných PR textů i SEO optimalizovaných PR článků pro významné české i zahraniční franchisové koncepty. www.topfranchising.cz
Tvorba obsahu pro propagaci franchisových konceptů - tvorba PR článků a nabídek spolupráce s franchisovými koncepty pro koncové zákazníky / drobné podnikatele. Realizace - tvorba běžných PR textů i SEO optimalizovaných PR článků pro významné české i zahraniční franchisové koncepty. www.topfranchising.cz
-
-
Online marketing
-
Flamea - výroba a online prodej ručně vyráběných svíček - marketingová strategie, webdesign, brand, návrh grafiky pro vizuální identitu značky, návrh a nastavení online prodeje produktů
Monika Hanzalíková - Flamea, 2023
Návrh a tvorba webové prezentace v novém pojetí - v souladu s nastavením marketingové strategie, brandu, brandových barev a grafiky pro vizuální styl prezentace projektu v online prostoru. Součásti řešení byl i marketingově - strategický konzultace + návrh řešení pro automatizovaný online prodej produktů. www.flamea.cz
Návrh a tvorba webové prezentace v novém pojetí - v souladu s nastavením marketingové strategie, brandu, brandových barev a grafiky pro vizuální styl prezentace projektu v online prostoru. Součásti řešení byl i marketingově - strategický konzultace + návrh řešení pro automatizovaný online prodej produktů. www.flamea.cz
-
Koučka Tereza - webdesign, marketingové pojetí webové prezentace s možností online prodeje služeb/balíčků, web v aktivním propojení se sociálními sítěmi
Tereza Holá - koučka, online podnikatelka, 2023
Webdesign a tvorba webu pro online podnikatelku ve službách - poskytuje koučovací služby, balíčky, výklady karet, které je možné objednat přes implementovaný formulář, skrze který je možné online nakoupit služby. Na web jsme přidali aktivní kontaktní formulář, který slouží pro dotazy či rychlé spojení s poskytovatelkou služby a také interaktivní proklik na objednávku nezávazné konzultace zdarma, která je propojena s automatizovaným externím rezervačním systémem.
Webdesign a tvorba webu pro online podnikatelku ve službách - poskytuje koučovací služby, balíčky, výklady karet, které je možné objednat přes implementovaný formulář, skrze který je možné online nakoupit služby. Na web jsme přidali aktivní kontaktní formulář, který slouží pro dotazy či rychlé spojení s poskytovatelkou služby a také interaktivní proklik na objednávku nezávazné konzultace zdarma, která je propojena s automatizovaným externím rezervačním systémem.
-
Michaela Holišová - design služeb, marketingová strategie, online marketing - interaktivní web
Koučka, autorka knihy, školitelka rozvoje leaderů ve firmách - Michaela Holišová, 2022
Návrh designu a prezentačního pojetí služeb, marketingová strategie, online marketing - interaktivní web / webdesign a realizace / návrh prezentace služeb, návrh nové, funkční struktury webu. Implementace mailingového systému pro automatizovaný sběr kontaktů, tzv. magnet, příprava pro online prodej knihy. Návrh a tvorba webové prezentace vč. návrhu designového pojetí prezentace služeb, struktury webu, související s nastavením marketingové strategie pro konzistentní online komunikaci a efektivnější online prezentaci služeb, online prodeje knihy. Byl navrhnut a vytvořen interaktivní web pro prezentaci i prodej služeb a snadnou komunikaci klientů směrem k poskytovateli služby. Web s aktivním propojením na související sociální sítě, odkud je možné přivádět klienty na informační/prodejní stránky daných služeb. www.holisova.cz
Návrh designu a prezentačního pojetí služeb, marketingová strategie, online marketing - interaktivní web / webdesign a realizace / návrh prezentace služeb, návrh nové, funkční struktury webu. Implementace mailingového systému pro automatizovaný sběr kontaktů, tzv. magnet, příprava pro online prodej knihy. Návrh a tvorba webové prezentace vč. návrhu designového pojetí prezentace služeb, struktury webu, související s nastavením marketingové strategie pro konzistentní online komunikaci a efektivnější online prezentaci služeb, online prodeje knihy. Byl navrhnut a vytvořen interaktivní web pro prezentaci i prodej služeb a snadnou komunikaci klientů směrem k poskytovateli služby. Web s aktivním propojením na související sociální sítě, odkud je možné přivádět klienty na informační/prodejní stránky daných služeb. www.holisova.cz
-
-
UX design
-
Klára Stará - webdesign, marketingové poradeství, důraz na UX a propojení nově vznikajícího brandu se starším projektem
Online podnikatelka Klára Stará - www.klarastara.cz, 2022
Webdesign, marketingová strategie vycházející ze vzniku potřeby nové webové prezentace, kde již pracovala s jistými prvky. Naším cílem bylo upravit brand a propojit nový projekt se stávajícími a aby přitom vzniknula nová, jasněji specifikovaná vizuální identita značky nesoucí jméno klientky. Bylo nutné smysluplně marketingově propojit nově vzniklý web www.klarastara.cz s již fungujícími projekty, UX design byl v tomto projektu velmi důležitý - podstatný zejména pro dobré pochopení souvislostí mezi novými a staršími nabízenými produkty/online projekty dané klientky.
Webdesign, marketingová strategie vycházející ze vzniku potřeby nové webové prezentace, kde již pracovala s jistými prvky. Naším cílem bylo upravit brand a propojit nový projekt se stávajícími a aby přitom vzniknula nová, jasněji specifikovaná vizuální identita značky nesoucí jméno klientky. Bylo nutné smysluplně marketingově propojit nově vzniklý web www.klarastara.cz s již fungujícími projekty, UX design byl v tomto projektu velmi důležitý - podstatný zejména pro dobré pochopení souvislostí mezi novými a staršími nabízenými produkty/online projekty dané klientky.
-
Michaela Holišová - nové pojetí webové prezentace - důraz na marketingovou komunikační strategii a UX design
Koučka, leadership expert ve firmách - Michaela Holišová (www.holisova.cz), 2022
Návrh a tvorba nové webové prezentace - webdesign - vč. návrhu designového pojetí prezentace služeb, s důrazem na UX a zásadní potřebu marketingově-strategického pojetí prezentace a celé struktury webu. Cílem bylo web zjednodušit, dát mu jasně čitelnou a jednoduchou strukturu, která v původní verzi byla extrémně složitá a uživatelsky nepochopitelná, nepřívětivá i z funkčního pohledu. Proto bylo nutné se velmi důsledně zaměřit na tyto prvky, jejichž cílem bylo zefektivnit komunikaci směrem k potenciálním i vracejícím se klientům a zvýšit prodej prezentovaných služeb i online prodeje knihy. Byl navrhnut a vytvořen interaktivní web pro prezentaci i prodej služeb a snadnou komunikaci klientů směrem k poskytovateli služby. www.holisova.cz
Návrh a tvorba nové webové prezentace - webdesign - vč. návrhu designového pojetí prezentace služeb, s důrazem na UX a zásadní potřebu marketingově-strategického pojetí prezentace a celé struktury webu. Cílem bylo web zjednodušit, dát mu jasně čitelnou a jednoduchou strukturu, která v původní verzi byla extrémně složitá a uživatelsky nepochopitelná, nepřívětivá i z funkčního pohledu. Proto bylo nutné se velmi důsledně zaměřit na tyto prvky, jejichž cílem bylo zefektivnit komunikaci směrem k potenciálním i vracejícím se klientům a zvýšit prodej prezentovaných služeb i online prodeje knihy. Byl navrhnut a vytvořen interaktivní web pro prezentaci i prodej služeb a snadnou komunikaci klientů směrem k poskytovateli služby. www.holisova.cz
-
Nezisková organizace Teen Challenge Brno - marketingová strategie, kreativní a marketingové poradenství, UX, práce s obsahem/texty
Nezisková organizace www.teenchallengebrno.cz, 2023
Projekt pro neziskovou organizaci Teen Challenge Brno obsahoval marketingové poradenství ohledně komunikační i prezentační strategie, cílů, účelu webu a návrh nejlepšího pojetí pro potřeby organizace, dozorujících institucí i cílové skupiny, které je směřována pomoc. Bylo zapotřebí UX designu - pro jasnou a dobře srozumitelnou formu prezentace služeb - pro novou funkční strukturu a snadný pohyb na webu pro návštěvníky, kteří hledají pomoc i pomoc mohou poskytnout (v podobě finančního daru), kdy pro tyto účely bylo vytvořeno několik výzev i interaktivních tlačítek. Následovala tvorba webu i webdesignu. www.teenchallengebrno.cz
Projekt pro neziskovou organizaci Teen Challenge Brno obsahoval marketingové poradenství ohledně komunikační i prezentační strategie, cílů, účelu webu a návrh nejlepšího pojetí pro potřeby organizace, dozorujících institucí i cílové skupiny, které je směřována pomoc. Bylo zapotřebí UX designu - pro jasnou a dobře srozumitelnou formu prezentace služeb - pro novou funkční strukturu a snadný pohyb na webu pro návštěvníky, kteří hledají pomoc i pomoc mohou poskytnout (v podobě finančního daru), kdy pro tyto účely bylo vytvořeno několik výzev i interaktivních tlačítek. Následovala tvorba webu i webdesignu. www.teenchallengebrno.cz
-
-
Marketingové strategie
-
Koučka Michaela Holišová - marketingová strategie pro efektivní prezentaci služeb, automatizovaný sběr kontaktů přes magnet, prostor pro online prodej knihy
Michaela Holišová - koučka a trenérka firemního leadershipu, 2022
Návrh a tvorba webové prezentace vč. návrhu designového pojetí prezentace služeb, struktury webu, související s nastavením marketingové strategie pro komunikaci a efektivnější prodej prezentovaných služeb i online prodeje knihy. Byl navrhnut a vytvořen interaktivní web pro prezentaci i prodej služeb a snadnou komunikaci klientů směrem k poskytovateli služby. www.holisova.cz
Návrh a tvorba webové prezentace vč. návrhu designového pojetí prezentace služeb, struktury webu, související s nastavením marketingové strategie pro komunikaci a efektivnější prodej prezentovaných služeb i online prodeje knihy. Byl navrhnut a vytvořen interaktivní web pro prezentaci i prodej služeb a snadnou komunikaci klientů směrem k poskytovateli služby. www.holisova.cz
-
Nezisková organizace Teen Challenge Brno - marketingová strategie, kreativní a marketingové poradenství, UX, práce s obsahem
www.teenchallengebrno.cz - Teen Challenge Brno - nezisková organizace pro pomoc lidem v nouzi, 2023
Projekt pro neziskovou organizaci Teen Challenge Brno obsahoval marketingové poradenství ohledně komunikační i prezentační strategie, cílů, účelu webu a návrh nejlepšího pojetí pro potřeby organizace, dozorujících institucí i cílové skupiny, které je směřována pomoc. Bylo zapotřebí UX designu - pro jasnou a dobře srozumitelnou formu prezentace služeb - pro novou funkční strukturu a snadný pohyb na webu pro návštěvníky, kteří hledají pomoc i pomoc mohou poskytnout (v podobě finančního daru), kdy pro tyto účely bylo vytvořeno několik výzev i interaktivních tlačítek. Následovala tvorba webu i webdesignu. www.teenchallengebrno.cz
Projekt pro neziskovou organizaci Teen Challenge Brno obsahoval marketingové poradenství ohledně komunikační i prezentační strategie, cílů, účelu webu a návrh nejlepšího pojetí pro potřeby organizace, dozorujících institucí i cílové skupiny, které je směřována pomoc. Bylo zapotřebí UX designu - pro jasnou a dobře srozumitelnou formu prezentace služeb - pro novou funkční strukturu a snadný pohyb na webu pro návštěvníky, kteří hledají pomoc i pomoc mohou poskytnout (v podobě finančního daru), kdy pro tyto účely bylo vytvořeno několik výzev i interaktivních tlačítek. Následovala tvorba webu i webdesignu. www.teenchallengebrno.cz
-
Simona Hrabalová - webdesign, marketingová strategie pro prezentaci služeb Access Bars a online prodeje vstupů na živé či online akce
Facilitátorka Access Bars, Simona Hrabalová - www.simonahrabalova.cz, 2023
Projekt, který potřeboval ujasnit marketingovou strategii, prezentaci a automatizovaný online prodej seminářů - nutnost nastavit různé možnosti u jednotlivých produktů (kapacitní omezení dle místa konání akce, automatické ukončení prodeje po realizaci aj.). Součástí díla byl webdesign, návrh optimální struktury webu i prezentace jednotlivých služeb - určení barevné škály a brandových barev, "typických prvků", které budou využívány dál v prezentaci na sociálních sítích atd.
Projekt, který potřeboval ujasnit marketingovou strategii, prezentaci a automatizovaný online prodej seminářů - nutnost nastavit různé možnosti u jednotlivých produktů (kapacitní omezení dle místa konání akce, automatické ukončení prodeje po realizaci aj.). Součástí díla byl webdesign, návrh optimální struktury webu i prezentace jednotlivých služeb - určení barevné škály a brandových barev, "typických prvků", které budou využívány dál v prezentaci na sociálních sítích atd.
-
-
Design služeb
-
Martina Řezáčová - design služeb, vizuální identita, marketingová strategie, grafické návrhy
www.artmartina.cz - Martina Řezáčová, bytová architektka, 2023
Práce na vizuální identitě a poutavém designu služeb a celkového webdesignu - cílem byla zapamatovatelná, kvalitní a smysluplná propagace služeb malířky a interiérové designérky v jedné osobě pod značkou ARTMartina - výsledek naleznete na www.artmartina.cz
Práce na vizuální identitě a poutavém designu služeb a celkového webdesignu - cílem byla zapamatovatelná, kvalitní a smysluplná propagace služeb malířky a interiérové designérky v jedné osobě pod značkou ARTMartina - výsledek naleznete na www.artmartina.cz
-
Michaela Holišová - design služeb, marketingová strategie, online marketing - interaktivní web
Michaela Holišová, kouč, 2022
Návrh designu a prezentačního pojetí služeb, marketingová strategie, online marketing - interaktivní web / webdesign a realizace / návrh prezentace služeb, návrh nové, funkční struktury webu. Implementace mailingového systému pro automatizovaný sběr kontaktů, tzv. magnet, příprava pro online prodej knihy. Návrh a tvorba webové prezentace vč. návrhu designového pojetí prezentace služeb, struktury webu, související s nastavením marketingové strategie pro komunikaci a efektivnější prodej prezentovaných služeb i online prodeje knihy. Byl navrhnut a vytvořen interaktivní web pro prezentaci i prodej služeb a snadnou komunikaci klientů směrem k poskytovateli služby. www.holisova.cz
Návrh designu a prezentačního pojetí služeb, marketingová strategie, online marketing - interaktivní web / webdesign a realizace / návrh prezentace služeb, návrh nové, funkční struktury webu. Implementace mailingového systému pro automatizovaný sběr kontaktů, tzv. magnet, příprava pro online prodej knihy. Návrh a tvorba webové prezentace vč. návrhu designového pojetí prezentace služeb, struktury webu, související s nastavením marketingové strategie pro komunikaci a efektivnější prodej prezentovaných služeb i online prodeje knihy. Byl navrhnut a vytvořen interaktivní web pro prezentaci i prodej služeb a snadnou komunikaci klientů směrem k poskytovateli služby. www.holisova.cz
-