Detail kreativce
Fairy Tailors
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 24153320
Kontakt:
+420737600892
info@fairytailors.cz
Adresy
-
-
Sídlo:
Distomonská 133
Lidice 27354 -
Kontaktní adresa:
Distomonská 133
Lidice 27354
Středočeský kraj
-
-
-
Provozovna:
Pavla Švandy ze Semčic 13
Praha
Hlavní město Praha
+420737600892
info@fairytailors.cz
-
Provozovna:
Zárámí 90
Zlín
Zlínský kraj
+420737600892
info@fairytailors.cz
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Fotografie
-
Online marketing
-
CONTENT (JAKO) OD PORSCHE
Porsche, 2019-2023
Naše práce pro Porsche baví komunitu fanoušků a zároveň prokazatelně prodává auta. Stojíme za strategií, kreativou i Lead Generation kampaněmi. Klíčem je naše perfektní znalost značky Porsche a klientova odvaha zkoušet nové věci. Podrobnější info na https://www.fairytailors.cz/case-studies/porsche/
Naše práce pro Porsche baví komunitu fanoušků a zároveň prokazatelně prodává auta. Stojíme za strategií, kreativou i Lead Generation kampaněmi. Klíčem je naše perfektní znalost značky Porsche a klientova odvaha zkoušet nové věci. Podrobnější info na https://www.fairytailors.cz/case-studies/porsche/
-
Crussis & Crussis Lifestyle
Crussis, 2022-2023
Crussis & Crussis Lifestyle
Crussis & Crussis Lifestyle
-
-
Marketingové strategie
-
Fairy Tailors
Fairy Tailors, 2011-2023
Jedním z nástrojů, které vám pomohou popsat vnímání brandu, respektive značky konkrétního výrobku, služby, organizace a určit způsob její komunikace, jsou archetypy. C. G. Jung je ve svém díle Archetypy a nevědomí popisuje jako pravzory, evolucí získané představy a „prapříběhy“, které v sobě máme hluboce zakořeněné. Ač marketéři nejsou odborníky na hlubinnou psychologii, mnohé napadlo, že značka postavená na základě archetypu, který bude na zákazníka působit na nevědomé úrovni, může disponovat zásadními výhodami. Archetypy se tak v brandingu využívají poměrně běžně a vy jistě také mnohé takové značky znáte.
Jedním z nástrojů, které vám pomohou popsat vnímání brandu, respektive značky konkrétního výrobku, služby, organizace a určit způsob její komunikace, jsou archetypy. C. G. Jung je ve svém díle Archetypy a nevědomí popisuje jako pravzory, evolucí získané představy a „prapříběhy“, které v sobě máme hluboce zakořeněné. Ač marketéři nejsou odborníky na hlubinnou psychologii, mnohé napadlo, že značka postavená na základě archetypu, který bude na zákazníka působit na nevědomé úrovni, může disponovat zásadními výhodami. Archetypy se tak v brandingu využívají poměrně běžně a vy jistě také mnohé takové značky znáte.
-
Lovecká sezóna
Sazka, 2018-2020
Při přípravě kreativního konceptu této kampaně jsme vycházeli z myšlenky, že názvy jednotlivých značek automobilů se podobají divokým zvířatům. Škodu Kodiaq, Mustang nebo třeba Jaguár jsme proto představili jako možné lovecké trofeje, které mohou během několika následujících měsíců čeští sázkaři získat.
Při přípravě kreativního konceptu této kampaně jsme vycházeli z myšlenky, že názvy jednotlivých značek automobilů se podobají divokým zvířatům. Škodu Kodiaq, Mustang nebo třeba Jaguár jsme proto představili jako možné lovecké trofeje, které mohou během několika následujících měsíců čeští sázkaři získat.
-
-
Film / Video / Televize
-
Milionový déšť
Sazka, 2018-2023
Cílem kampaně Milionový déšť je maximalizovat podíl plných tiketů, ale i celkově navýšit počet sázejících. Mimořádnou výhrou chce Sazka přilákat i příležitostné hráče. Kampaň se snaží lidem asociovat výhru s deštěm, a naznačit tak, že miliony mohou s trochou štěstí „zapršet opravdu na každého“.
-
Pátek 13.
Sazka, 2017 - 2023
Vsadili jsme na vtipnou nadsázku, která nejlépe vyhovuje švejkovské české povaze a vztahu Čechů k tomuto (ne)šťastnému datu. Koncept „Nedejte na pověry a vsaďte na pátek 13.“ jsme zpracovali do série spotů a vizuálů s využitím těch nejznámějších pověr spojených se štěstím. V minipříbězích ovšem ukazujeme, že ne každý pavouček, čtyřlístek, kominík nebo slon nosí štěstí. Divák očekává pozitivní vyústění zápletky postavené na symbolu štěstí, ale každý příběh skončí katastrofou. Žena rozhodně vykročí pravou nohou, aby šlápla do psího lejna. Pár sleduje romatický pád hvězdy, která dopadem zničí město. Fotbalista s číslem 7 při penaltě trefí břevno a je knockoutován odraženým míčem. Slon rozsedne auto. A pokud ne každý symbol štěstí přinese šťastný konec, pak Pátek 13. může naopak být šťastným dnem. Dnem, kdy zkusíme štěstí.
Vsadili jsme na vtipnou nadsázku, která nejlépe vyhovuje švejkovské české povaze a vztahu Čechů k tomuto (ne)šťastnému datu. Koncept „Nedejte na pověry a vsaďte na pátek 13.“ jsme zpracovali do série spotů a vizuálů s využitím těch nejznámějších pověr spojených se štěstím. V minipříbězích ovšem ukazujeme, že ne každý pavouček, čtyřlístek, kominík nebo slon nosí štěstí. Divák očekává pozitivní vyústění zápletky postavené na symbolu štěstí, ale každý příběh skončí katastrofou. Žena rozhodně vykročí pravou nohou, aby šlápla do psího lejna. Pár sleduje romatický pád hvězdy, která dopadem zničí město. Fotbalista s číslem 7 při penaltě trefí břevno a je knockoutován odraženým míčem. Slon rozsedne auto. A pokud ne každý symbol štěstí přinese šťastný konec, pak Pátek 13. může naopak být šťastným dnem. Dnem, kdy zkusíme štěstí.
-
-
Grafický design / branding
-
Provident
Provident, 2020-2022
Pro klienta Provident jsme v rámci nově navržené brandové strategie připravili celkem 2 komunikační koncepty, a to nejprve komunikační koncept č. 1 z vědeckého prostředí, který jsme následující rok přesunuli z laboratoře do otevřeného světa a uvedli jej v rámci navazujícího TV spotu pod titulem "Zkoumáme opravdový život". Jde již o páté pokračování úspěšné profesorské série z dílny Fairy Tailors.
Pro klienta Provident jsme v rámci nově navržené brandové strategie připravili celkem 2 komunikační koncepty, a to nejprve komunikační koncept č. 1 z vědeckého prostředí, který jsme následující rok přesunuli z laboratoře do otevřeného světa a uvedli jej v rámci navazujícího TV spotu pod titulem "Zkoumáme opravdový život". Jde již o páté pokračování úspěšné profesorské série z dílny Fairy Tailors.
-
Sazka Hry
Sazka, 2018-2023
Přes prvotní problémy s whitelistingem jsme nakonec odstartovali ve velkém stylu. Během několika prvních měsíců jsme udělali z Facebookové stránky nejvýkonnější akviziční kanál celé vertikály. Za roky spolupráce se pak maskoti značky stali téměř našimi přáteli. Ačkoliv nejsme jejich autory, vytvořili jsme z nich neotřesitelný atribut značky a využíváme je tak napříč všemi komunikačními kanály. Od roku 2023 se pak naši oblíbení panáčci vyvinuli na novou úroveň #pokemonstyle. :)
Přes prvotní problémy s whitelistingem jsme nakonec odstartovali ve velkém stylu. Během několika prvních měsíců jsme udělali z Facebookové stránky nejvýkonnější akviziční kanál celé vertikály. Za roky spolupráce se pak maskoti značky stali téměř našimi přáteli. Ačkoliv nejsme jejich autory, vytvořili jsme z nich neotřesitelný atribut značky a využíváme je tak napříč všemi komunikačními kanály. Od roku 2023 se pak naši oblíbení panáčci vyvinuli na novou úroveň #pokemonstyle. :)
-