Detail kreativce

Zpět na galerii

David Daenemark

Fyzická osoba podnikající na základě jiného než živnostenského zákona (např. autorský zákon č. 121/2000 Sb.,) disponující DIČ

Kontakt:

David Daenemark

+420 724 862 202

deeamaeed@gmail.com

O profilu kreativce

Bez exprese není imprese.

Kreslíř, režisér, animátor, scénárista etc.

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Přílepy 58
      pošta Kneževes 27001
    • Kontaktní adresa:

      Přílepy 58
      pošta Kneževes 27001
      Středočeský kraj

Místa působnosti:

  • Karlovarský kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Kukátko Popelka Rakovník - komiksová složka

      DS Tyl Rakovník, 11/2010-11/2023

      Obrázek reference

      Během největší přehlídky amatérského divadla pro děti Popelka Rakovník vychází též každý den tištěný zpravodaj. Jeho součástí jsou i komiksové glosáře k aktuálnímu přehlídkovému dění.

      Během největší přehlídky amatérského divadla pro děti Popelka Rakovník vychází též každý den tištěný zpravodaj. Jeho součástí jsou i komiksové glosáře k aktuálnímu přehlídkovému dění.

      https://www.nipos.cz/program-popelky-rakovnik-2023/
    • Zpravodaj Wintrův Rakovník - komiksová složka

      DS Tyl Rakovník, 03/2010-03/2024

      Obrázek reference

      Během amatérské divadelní přehlídky Wintrův Rakovník vychází pravidelně též zpravodaj, který obsahuje komiksovou glosu na aktuální přehlídkové dění

      Během amatérské divadelní přehlídky Wintrův Rakovník vychází pravidelně též zpravodaj, který obsahuje komiksovou glosu na aktuální přehlídkové dění

      https://www.tyl-rakovnik.cz/index.php?page=clanky&detail=76

Produkce audiovizuálního díla

  • Dramaturg AVD

    • 29.9.1938

      FAMU / Česká televize, 2018

      Mým úkolem dramaturga bylo především udržet imaginativnost tvůrkyně Jitky Skálové v koherenci s námětem. Dále jsem mimo jiné vybíral vhodné pasáže z pořízeného rozhovoru s historikem Eduardem Stehlíkem.

      Mým úkolem dramaturga bylo především udržet imaginativnost tvůrkyně Jitky Skálové v koherenci s námětem. Dále jsem mimo jiné vybíral vhodné pasáže z pořízeného rozhovoru s historikem Eduardem Stehlíkem.

      https://www.ceskatelevize.cz/porady/12600289794-1938/
    • Guerilla Gardening

      FAMU, 2018

      Režisérka a kameramanka v jedné osobě Zdena Sýkorová mě oslovila s poutavým námětem o konfliktu mezi starou paní a hlídačem metra. Jako dramaturg jsem musel vyeskalovat nativní konflikt a dodat mu srozumitelnou podobu, která by byla pochopitelná i navzdory absenci mluveného slova.

      Režisérka a kameramanka v jedné osobě Zdena Sýkorová mě oslovila s poutavým námětem o konfliktu mezi starou paní a hlídačem metra. Jako dramaturg jsem musel vyeskalovat nativní konflikt a dodat mu srozumitelnou podobu, která by byla pochopitelná i navzdory absenci mluveného slova.

      https://www.csfd.cz/film/669463-guerilla-gardening/galerie/
  • Režisér AVD

    • A Descent into the Maelström

      FAMU, 2020

      Obrázek reference

      Adaptace málo známé povídky E. A. Poea Sestup do Maelströmu, která kombinuje unikátní zpracování stop-motion vody a loutek. Film byl na devíti festivalech po celém světě (Anglie, Bulharsko, Kanada, Japonsko atd.) a získal několik ocenění.

      Adaptace málo známé povídky E. A. Poea Sestup do Maelströmu, která kombinuje unikátní zpracování stop-motion vody a loutek. Film byl na devíti festivalech po celém světě (Anglie, Bulharsko, Kanada, Japonsko atd.) a získal několik ocenění.

      https://www.csfd.cz/film/1043682-sestup-do-maelstromu/filmoteka/
    • inscenacEno.1948

      Česká televize / FAMU, 2018

      Obrázek reference

      Inscenace o inscenovaném puči z roku 1948. Loutky zdánlivě bez loutkáře, loutky hýbající se o své vlastní vůli, takovými byli komunističtí soudruzi a přesně takové je představuje i tento film. Snímek získal čestné uznání Muzea paměti XX. století v rámci promítání Nezlomní a obětovaní.

      Inscenace o inscenovaném puči z roku 1948. Loutky zdánlivě bez loutkáře, loutky hýbající se o své vlastní vůli, takovými byli komunističtí soudruzi a přesně takové je představuje i tento film. Snímek získal čestné uznání Muzea paměti XX. století v rámci promítání Nezlomní a obětovaní.

      https://www.ceskatelevize.cz/porady/12600289230-inscenaceno-1948/
  • Animátor AVD

    • A Descent into the Maelström

      FAMU, 2020

      Jedno ze základních pravidel stop motion animace je, že reálnou vodu nelze animovat konvenčními prostředky. Bylo tedy vyvinuto několik systémů, jak s vodou manipulovat včetně rozprašovacích zařízení, které v kombinaci s detailně kontrolovanými imitacemi dali vzniknout barokně laděné ilusi.

      Jedno ze základních pravidel stop motion animace je, že reálnou vodu nelze animovat konvenčními prostředky. Bylo tedy vyvinuto několik systémů, jak s vodou manipulovat včetně rozprašovacích zařízení, které v kombinaci s detailně kontrolovanými imitacemi dali vzniknout barokně laděné ilusi.

      https://www.csfd.cz/film/1043682-sestup-do-maelstromu/filmoteka/
    • inscenacEno.1948

      Česká televize / FAMU, 2018

      Jak animovat loutky tak, aby i v ilusivním prostředí filmu vnášely svými pohyby antiilusivní prvky? Zvolen tak byl přístup expresivních gest v kombinaci s rytmicky se opakujícími pohyby.

      Jak animovat loutky tak, aby i v ilusivním prostředí filmu vnášely svými pohyby antiilusivní prvky? Zvolen tak byl přístup expresivních gest v kombinaci s rytmicky se opakujícími pohyby.

      https://www.ceskatelevize.cz/porady/12600289230-inscenaceno-1948/
  • Výtvarník (pozadí postav, rekvizit) AVD

    • A Descent into the Maelström

      FAMU, 2020

      První zcela záměrný pokus vytvořit expresionistické loutky, které by dokázaly i bez jediného hnutí předat divákovi silnou impresi jen svým vzezřením. Velkou inspirací se tak staly filmy němé éry německého expresionismu.

      První zcela záměrný pokus vytvořit expresionistické loutky, které by dokázaly i bez jediného hnutí předat divákovi silnou impresi jen svým vzezřením. Velkou inspirací se tak staly filmy němé éry německého expresionismu.

      https://www.csfd.cz/film/1043682-sestup-do-maelstromu/filmoteka/
    • The Wooden Ghost

      FAMU, 2023

      Šlo o skloubení estetiky dřeva, krve a peří - tedy třech základních příběhových elementů. Pro tyto účely bylo vytvořeno mnoho speciálních rekvizit - umělé ruce ze dřeva i silikonu, falešná sekera pro bezpečné užívání na place, kombinací latexu a dřeva vytvořené nalepovací prostetika atd.

      Šlo o skloubení estetiky dřeva, krve a peří - tedy třech základních příběhových elementů. Pro tyto účely bylo vytvořeno mnoho speciálních rekvizit - umělé ruce ze dřeva i silikonu, falešná sekera pro bezpečné užívání na place, kombinací latexu a dřeva vytvořené nalepovací prostetika atd.

      https://www.csfd.cz/film/1322906-the-wooden-ghost/videa/
  • Výtvarník modelář AVD

    • A Descent into the Maelström

      FAMU, 2020

      Animovalo se několik velikostí loutek. Tzn. že každá loutka byla vyrobena ve čtyřech různých velikostech od největších 30 cm až po nejmenší 2 cm exempláře. To sebou neslo nutnost vytvoření speciálních, nekonvenčních typů animátorských koster.

      Animovalo se několik velikostí loutek. Tzn. že každá loutka byla vyrobena ve čtyřech různých velikostech od největších 30 cm až po nejmenší 2 cm exempláře. To sebou neslo nutnost vytvoření speciálních, nekonvenčních typů animátorských koster.

      https://www.csfd.cz/film/1043682-sestup-do-maelstromu/filmoteka/
    • The Wooden Ghost

      FAMU, 2023

      Celý film se skládá především ze dvou interagujících postav. Tou první je řezbář v podání živého herce. Tou druhou je animovaný krkavec. Pro zdárné vytvoření iluze, že obě postavy ve stejném čase okupují totožný prostor a navzájem jsou schopny se kontaktovat, byla vytvořena loutka krkavce v měřítku 1:1, což s sebou přineslo problematiku animační kostry, která při rozměrech kolem 1m se běžně stává již nestabilní. Uvnitř loutky tak vznikla soustava navzájem se podporujících úponů a úvazů imitujících reálnou svalovou strukturu.

      Celý film se skládá především ze dvou interagujících postav. Tou první je řezbář v podání živého herce. Tou druhou je animovaný krkavec. Pro zdárné vytvoření iluze, že obě postavy ve stejném čase okupují totožný prostor a navzájem jsou schopny se kontaktovat, byla vytvořena loutka krkavce v měřítku 1:1, což s sebou přineslo problematiku animační kostry, která při rozměrech kolem 1m se běžně stává již nestabilní. Uvnitř loutky tak vznikla soustava navzájem se podporujících úponů a úvazů imitujících reálnou svalovou strukturu.

      https://www.csfd.cz/film/1322906-the-wooden-ghost/videa/
  • Storybordista AVD

    • A Descent into the Maelström

      FAMU, 2020

      Obrázek reference

      Díky detailnímu storyboardu bylo možné vyřešit problematiku animované vody - úhel záběru, velikost atd. umožnila vytvořil následně specifické miniatury a efekty do prvních plánů

      Díky detailnímu storyboardu bylo možné vyřešit problematiku animované vody - úhel záběru, velikost atd. umožnila vytvořil následně specifické miniatury a efekty do prvních plánů

      https://www.csfd.cz/film/1043682-sestup-do-maelstromu/filmoteka/
    • The Wooden Ghost

      FAMU, 2023

      Obrázek reference

      Storyboard byl rozhodující složkou pro koncipování trikových záběrů živé herecké akce a animované loutky krkavce.

      Storyboard byl rozhodující složkou pro koncipování trikových záběrů živé herecké akce a animované loutky krkavce.

      https://www.csfd.cz/film/1322906-the-wooden-ghost/videa/
  • Výtvarník AVD, Architekt filmu AVD

    • A Descent into the Maesltröm

      FAMU, 2020

      Vytvořily se obrovské kulisy s pohyblivými mechanismy, tak, aby se dalo společně s loutkami animovat i dynamické prostředí rozbouřeného moře.

      Vytvořily se obrovské kulisy s pohyblivými mechanismy, tak, aby se dalo společně s loutkami animovat i dynamické prostředí rozbouřeného moře.

      https://www.csfd.cz/film/1043682-sestup-do-maelstromu/filmoteka/
    • inscenacEno.1948

      Česká televize / FAMU, 2018

      vzhledem k povaze zpracovávané látky se vytvořilo divadelní jeviště podobné starým domácím loutkovým divadlům. Hlavním rozdílem však byla stylizace do černých tónů a pak nutnost vytvořit odklápějící boky pro přístup animátora.

      vzhledem k povaze zpracovávané látky se vytvořilo divadelní jeviště podobné starým domácím loutkovým divadlům. Hlavním rozdílem však byla stylizace do černých tónů a pak nutnost vytvořit odklápějící boky pro přístup animátora.

      https://www.ceskatelevize.cz/porady/12600289230-inscenaceno-1948/