Detail kreativce
Ing. arch. Denisa Mrňová
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 76398790
Kontakt:
Ing. arch. Denisa Mrňová
+420 775 616 571
mrnova.denisa@gmail.com
O profilu kreativce
Moje směry – tvorba loga a vizuální identity – grafika pro firmy a projekty | velmi blízko mám ke gastru, ve kterém jsem 12 let podnikala – písmomalířství, nástěnná malba, walldesign – svatební a eventová grafika – grafickou práci velmi ráda propojuju s mým ručně psaným písmem, ilustrací, ale i uměleckými technikami, např. zlacení, akvarelová a akrylová malba
Denisa Mrňová
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Nárameč 129
Nárameč 67503 Kraj Vysočina -
Kontaktní adresa:
Nárameč 129
Nárameč 67503
Kraj Vysočina
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Advokátní kancelář – logo & brand
Advokátní kancelář Burian & Dusíková, 2024
Logo & brand pro advokátní kancelář dvojice mladých perspektivních advokátů. V projektu šlo o návrh loga, dále potom o design webových stránek a vizuál sociálních sítí, návrh vizitek, návrh a realizaci polepu výloh kanceláří + drobné směrovky, označení dveří apod. V průběhu roku navazovala další grafika, např. tvorba PF karet.
Logo & brand pro advokátní kancelář dvojice mladých perspektivních advokátů. V projektu šlo o návrh loga, dále potom o design webových stránek a vizuál sociálních sítí, návrh vizitek, návrh a realizaci polepu výloh kanceláří + drobné směrovky, označení dveří apod. V průběhu roku navazovala další grafika, např. tvorba PF karet.
-
BOŽSKÁ – logo & brand fotografického projektu
Žaneta Malá – fotografka, 2024
Logo & návrh tiskovin pro galavernisáž k příležitosti 20 let focení fotografky Žanety Malé. Jde o výrazný osobitý design v kombinaci s Žanety fotografiemi, vše na téma žena a její unikátní role. Fotografie, stejně jako následná grafika, jsou černobílé, grafika je doplněná červeným akcentem, který v celém příběhu "Božská" hraje také svoji roli. Projekt se ještě dále vyvíjí, galavernisáž proběhne 2. 5. a do té doby vzniknou další navazující materiály.
Logo & návrh tiskovin pro galavernisáž k příležitosti 20 let focení fotografky Žanety Malé. Jde o výrazný osobitý design v kombinaci s Žanety fotografiemi, vše na téma žena a její unikátní role. Fotografie, stejně jako následná grafika, jsou černobílé, grafika je doplněná červeným akcentem, který v celém příběhu "Božská" hraje také svoji roli. Projekt se ještě dále vyvíjí, galavernisáž proběhne 2. 5. a do té doby vzniknou další navazující materiály.
-
Kate's macaron factory – logo, brand, návrh interiéru & nástěnná malba
Kate's macaron factory, 2024
Kate's macaron factory byl komplexní projekt veškerých mých služeb, který zahrnoval návrh loga (z dřívějších let), návrh brandu, návrh interiéru nově vzniklé makronkárny, poté nástěnná malba v interiéru vycházející z grafických brandových prvků a tvorba tiskovin – vizitky, zákaznické a děkovné kartičky, interiérové cedule, exteriérové poutače.
Kate's macaron factory byl komplexní projekt veškerých mých služeb, který zahrnoval návrh loga (z dřívějších let), návrh brandu, návrh interiéru nově vzniklé makronkárny, poté nástěnná malba v interiéru vycházející z grafických brandových prvků a tvorba tiskovin – vizitky, zákaznické a děkovné kartičky, interiérové cedule, exteriérové poutače.
-
LITTLE ITALY – logo & brand
Little Italy, 2024
Logo & brand pro gastro projekt. Jde o foodtruck s pizzou, kávou a proseccem, téma "Itálie". Pro tuto značku vzniklo v první řadě logo s definovanou barevnou paletou, následně vznikl vizuál sociálních sítí a souběžně s ním probíhala tvorba brandových ilustrací, se kterými nyní klienti sami pracují a svoji značku rozvíjejí. V nedávné době vznikla i speciální edice kávy s novými ilustracemi, které přibyly do původní "rodiny".
Logo & brand pro gastro projekt. Jde o foodtruck s pizzou, kávou a proseccem, téma "Itálie". Pro tuto značku vzniklo v první řadě logo s definovanou barevnou paletou, následně vznikl vizuál sociálních sítí a souběžně s ním probíhala tvorba brandových ilustrací, se kterými nyní klienti sami pracují a svoji značku rozvíjejí. V nedávné době vznikla i speciální edice kávy s novými ilustracemi, které přibyly do původní "rodiny".
-
Náměšť nad Oslavou 100 let – logo
město Náměšť nad Oslavou, 2023
Logo pro oslavy 100. výročí povýšení Náměště nad Oslavou na město. Logo se umístilo na první příčce veřejné soutěže a reprezentovalo oslavy města. Při tvorbě šlo především o práci s modrou barvou – barvou vody, která je s městem jednoznačně spjatá, prvek vlny – taktéž spojení s vodou. "Sto" psáno ručně, nikoli číslovkou, jak bývá zvykem a tvar písmene "s" odpovídá tvaru dále používané vlnovky.
Logo pro oslavy 100. výročí povýšení Náměště nad Oslavou na město. Logo se umístilo na první příčce veřejné soutěže a reprezentovalo oslavy města. Při tvorbě šlo především o práci s modrou barvou – barvou vody, která je s městem jednoznačně spjatá, prvek vlny – taktéž spojení s vodou. "Sto" psáno ručně, nikoli číslovkou, jak bývá zvykem a tvar písmene "s" odpovídá tvaru dále používané vlnovky.
-