Detail kreativce
Kontakt:
Petra Škarýdová
+420 777 077 570
ska.petra@seznam.cz
O profilu kreativce
Specializuji se na tvorbu strategií pro sociální sítě, které pomáhají značkám růst a zaujmout cílovou skupinu. Vytvářím branding a zážitky, které propojují zákazníky se značkou a budují loajalitu. Díky SEO a PPC kampaním zajišťuji, že vás zákazníci snadno najdou, a pomocí email marketingu posiluji vztahy. Analyzuji a optimalizuji kampaně pro maximální výkon.
BRANDING, STRATEGIE SOCIÁLNÍCH SÍTÍ, REKLAMY
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Lípová 664
Liberec 46001 Liberecký kraj -
Kontaktní adresa:
Lípová 664
Liberec 46001
Liberecký kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Online marketing
-
Vytvoření strategie pro sociální sítě
Pekařství a cukrářství Jiří Bláha s.r.o., 10/2024 - současnost
Provedla jsem audit marketingových aktivit, který odhalil příležitosti k růstu. Vytvořila jsem komplexní strategii pro sociální sítě, která posílila online přítomnost a zvýšila zapojení zákazníků. Zajistila jsem správné nastavení SEO, díky kterému je jejich značka lépe dohledatelná. Zaměřila jsem se na branding a vytvoření silné identity značky, která oslovuje zákazníky a buduje s nimi dlouhodobou důvěru.
Provedla jsem audit marketingových aktivit, který odhalil příležitosti k růstu. Vytvořila jsem komplexní strategii pro sociální sítě, která posílila online přítomnost a zvýšila zapojení zákazníků. Zajistila jsem správné nastavení SEO, díky kterému je jejich značka lépe dohledatelná. Zaměřila jsem se na branding a vytvoření silné identity značky, která oslovuje zákazníky a buduje s nimi dlouhodobou důvěru.
-
Vytvoření strategie pro sociální sítě kavárny
Pink Cafe Hejnice, 08/2019 - 07/2021
Cílem správy sociálních sítí této kavárny bylo nastavit správnou komunikaci s komunitou, získat nové relevantní sledující a rozšířit povědomí v okolí. Všechny tyto cíle byly úspěšně splněny. Během krátké doby jsme vybudovali silnou komunitu sledujících, kteří si kavárnu oblíbili a pravidelně se do ní vraceli, čímž jsme podpořili nejen online interakce, ale i reálnou návštěvnost.
Cílem správy sociálních sítí této kavárny bylo nastavit správnou komunikaci s komunitou, získat nové relevantní sledující a rozšířit povědomí v okolí. Všechny tyto cíle byly úspěšně splněny. Během krátké doby jsme vybudovali silnou komunitu sledujících, kteří si kavárnu oblíbili a pravidelně se do ní vraceli, čímž jsme podpořili nejen online interakce, ale i reálnou návštěvnost.
-
Posílení identity značky a optimalizace reklamních kampaní
BePinkcz, s.r.o., 08/2015 - současnosti
Provedla jsem analýzu a optimalizaci reklamních kampaní, čímž se výrazně zlepšil jejich výkon. Nastavila jsem efektivní strategii pro sociální sítě, která posílila online přítomnost značky a zapojení zákazníků. Optimalizovala jsem PPC kampaně, což vedlo k vyšší viditelnosti a lepším obchodním výsledkům. Zaměřila jsem se také na správné nastavení SEO a posílení identity značky, což pomohlo vytvořit pevné propojení se zákazníky.
Provedla jsem analýzu a optimalizaci reklamních kampaní, čímž se výrazně zlepšil jejich výkon. Nastavila jsem efektivní strategii pro sociální sítě, která posílila online přítomnost značky a zapojení zákazníků. Optimalizovala jsem PPC kampaně, což vedlo k vyšší viditelnosti a lepším obchodním výsledkům. Zaměřila jsem se také na správné nastavení SEO a posílení identity značky, což pomohlo vytvořit pevné propojení se zákazníky.
-