Detail kreativce
MARWEA Agency s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 09534407
Kontakt:
+420606780808
marketa.jilkova@marwea.com
O profilu kreativce
Pomáháme podnikatelům a firmám vytvářet a realizovat efektivní marketingové strategie, aby mohli růst, dosáhnout svých cílů a ušetřit čas pro to, co umí nejlépe. Díky naší hloubkové znalosti různých sektorů dosahujeme cílů efektivněji. Stojíme za kampaněmi, které pomáhají budovat vztah se zákazníky skrze sociální sítě, obsah na webu, e-mail marketing a placenou reklamu.
MARWEA Agency s.r.o.
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Bělehradská 858/23
Praha 2 – Vinohrady 12000 Hlavní město Praha -
Kontaktní adresa:
K Orionce 1842/10
Praha 12 – Modřany 14300
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Fotografie
-
Vytvoření fotobanky pro propagaci služeb klienta
Dětaká akademie PlayWisely, 2024
Pro klienta jsme realizovali 2 focení. Jedno bylo v provozu klienta (centrum, MŠ a jesle) a druhé bylo součástí natáčení ukázkových lekcí pro rodiče. Cílem bylo nejen zachytit atmosféru a interakce během lekcí a výuky, ale také vytvořit atraktivní vizuální obsah, který by upoutal pozornost na platformách jako Facebook, Instagram či do newsletteru a tištěné materiály. Fotografie byly pečlivě komponovány tak, aby odrazily pedagogický přístup, zapojení dětí a jedinečnost vzdělávacího programu. Důraz byl kladen na detaily a emocionální momenty, které by mohly rezonovat s rodiči a motivovat je k zapojení svých dětí do programu. Tyto materiály jsou klíčové pro efektivní online marketing a pomáhají budovat důvěru a zájem v komunitě.
Pro klienta jsme realizovali 2 focení. Jedno bylo v provozu klienta (centrum, MŠ a jesle) a druhé bylo součástí natáčení ukázkových lekcí pro rodiče. Cílem bylo nejen zachytit atmosféru a interakce během lekcí a výuky, ale také vytvořit atraktivní vizuální obsah, který by upoutal pozornost na platformách jako Facebook, Instagram či do newsletteru a tištěné materiály. Fotografie byly pečlivě komponovány tak, aby odrazily pedagogický přístup, zapojení dětí a jedinečnost vzdělávacího programu. Důraz byl kladen na detaily a emocionální momenty, které by mohly rezonovat s rodiči a motivovat je k zapojení svých dětí do programu. Tyto materiály jsou klíčové pro efektivní online marketing a pomáhají budovat důvěru a zájem v komunitě.
-
Byznysové fotografie Ondřeje Staňka
Staněk Consulting s.r.o., 2024
Pro Ondřeje Staňka jsme realizovali byznysové fotografie s cílem zaznamenat jeho osobnost a podnikatelské aktivity ve zlepšování prezentačních dovedností. Fotografie byly pečlivě plánovány tak, aby odrazily jeho profesionální přístup a energii, kterou do své práce vkládá. Tyto snímky budou použity pro jeho osobní prezentaci a na webových stránkách, kde poslouží k posílení jeho profesionálního image a důvěryhodnosti.
Pro Ondřeje Staňka jsme realizovali byznysové fotografie s cílem zaznamenat jeho osobnost a podnikatelské aktivity ve zlepšování prezentačních dovedností. Fotografie byly pečlivě plánovány tak, aby odrazily jeho profesionální přístup a energii, kterou do své práce vkládá. Tyto snímky budou použity pro jeho osobní prezentaci a na webových stránkách, kde poslouží k posílení jeho profesionálního image a důvěryhodnosti.
-
-
Grafický design / branding
-
Cesta ke studiu na FBMI
Fakulta biomedicínského inženýrství ČVUT v Praze, 2022-2023
Komplexní kampaň pro studenty zájemce o studium na FBMI. Jsme velmi spokojeni s profesionálním a iniciativním přístupem při tvorbě a realizaci jednotlivých kampaní. Výhodou je znalost univerzitního prostředí ČVUT, velká flexibilita, samostatnost a znalost legislativy. Vyhovuje nám kreativní přístup a grafické zpracování jednotlivých příspěvků. Eva Kokešová Referát propagace Fakulty biomedicínského inženýrství ČVUT v Praze
Komplexní kampaň pro studenty zájemce o studium na FBMI. Jsme velmi spokojeni s profesionálním a iniciativním přístupem při tvorbě a realizaci jednotlivých kampaní. Výhodou je znalost univerzitního prostředí ČVUT, velká flexibilita, samostatnost a znalost legislativy. Vyhovuje nám kreativní přístup a grafické zpracování jednotlivých příspěvků. Eva Kokešová Referát propagace Fakulty biomedicínského inženýrství ČVUT v Praze
-
Vizuály pro feed na Instagramu
SCH - EKONOM, s.r.o., 2023
Pro účetní a daňovou kancelář SCH-Ekonom v Chebu jsme připravili návrhy příspěvků pro jejich prezentaci na sociálních sítích. Cílem bylo, aby příspěvky odrážely identitu společnosti a byly v souladu s jejich marketingovou strategií. Zaměřili jsme se na vytvoření obsahu, který kombinuje informace o službách kanceláře s užitečnými radami v oblasti účetnictví a daní. Důraz byl kladen na profesionální, ale přístupný tón, aby příspěvky oslovily stávající i potenciální klienty a zároveň podpořily důvěru v odbornost firmy.
Pro účetní a daňovou kancelář SCH-Ekonom v Chebu jsme připravili návrhy příspěvků pro jejich prezentaci na sociálních sítích. Cílem bylo, aby příspěvky odrážely identitu společnosti a byly v souladu s jejich marketingovou strategií. Zaměřili jsme se na vytvoření obsahu, který kombinuje informace o službách kanceláře s užitečnými radami v oblasti účetnictví a daní. Důraz byl kladen na profesionální, ale přístupný tón, aby příspěvky oslovily stávající i potenciální klienty a zároveň podpořily důvěru v odbornost firmy.
-
-
Online marketing
-
E-mail marketing
Sušánka & partneři s.r.o., 2022-2023
Několik automatizovaných e-mailových kampaní vč. ghost writingu e-booku. https://jansusanka.cz/e-book/ Kde ostatní končí Markéta a její tým začínají. S MARWEA naše společnost spolupracuje již delší dobu a musím konstatovat, že jako jediná firma splňuje naše náročné požadavky. Jsou to profesionálové v oboru a jejich široký záběr zkušeností a kontaktů nám dává jistotu, že naše marketingová strategie funguje, tak jak má. Zároveň přinášejí nové podněty a pohled pro naše strategie na všech kanálech, které využíváme. S Markétou a jejím týmem jsme realizovali velmi náročnou automatizaci a sérii emailů pro naše publikace, které měly skvělé výsledky. Zejména pak ebook Jak investují dolaroví milionáři měl úspěch zejména kvůli MARWEA. Osoba Markéty Jílkové mě přesvědčila pro svoji lidskost a naladění na stejnou komunikační vlnu jakou máme v Sušánka & partneři. Na Markétu a její lidi nedám dopustit a všem vřele doporučuji profesionální služby celého týmu. Jan Sušánka, EFP Privátní investiční poradce Sušánka & partneři s.r.o.
Několik automatizovaných e-mailových kampaní vč. ghost writingu e-booku. https://jansusanka.cz/e-book/ Kde ostatní končí Markéta a její tým začínají. S MARWEA naše společnost spolupracuje již delší dobu a musím konstatovat, že jako jediná firma splňuje naše náročné požadavky. Jsou to profesionálové v oboru a jejich široký záběr zkušeností a kontaktů nám dává jistotu, že naše marketingová strategie funguje, tak jak má. Zároveň přinášejí nové podněty a pohled pro naše strategie na všech kanálech, které využíváme. S Markétou a jejím týmem jsme realizovali velmi náročnou automatizaci a sérii emailů pro naše publikace, které měly skvělé výsledky. Zejména pak ebook Jak investují dolaroví milionáři měl úspěch zejména kvůli MARWEA. Osoba Markéty Jílkové mě přesvědčila pro svoji lidskost a naladění na stejnou komunikační vlnu jakou máme v Sušánka & partneři. Na Markétu a její lidi nedám dopustit a všem vřele doporučuji profesionální služby celého týmu. Jan Sušánka, EFP Privátní investiční poradce Sušánka & partneři s.r.o.
-
PPC reklama (reklama ve vyhledávání)
Reservanto, s.r.o., 2022-2023
Holky z MARWEA se nám starají o PPC reklamy a baví mě jejich zápal a snaha vše posouvat k co nejlepším výsledkům. Přitom dokáží myslet i s přesahem, dávat rady a tipy na vylepšení, které se dotýkají PPC nepřímo. Jsme s jejich spoluprací velmi spokojeni. Petr Jarkovský Majitel Reservanto, s.r.o.
Holky z MARWEA se nám starají o PPC reklamy a baví mě jejich zápal a snaha vše posouvat k co nejlepším výsledkům. Přitom dokáží myslet i s přesahem, dávat rady a tipy na vylepšení, které se dotýkají PPC nepřímo. Jsme s jejich spoluprací velmi spokojeni. Petr Jarkovský Majitel Reservanto, s.r.o.
-
Správa sociálních sítí
CIIRC ČVUT v Praze, 2020-2025
Spolupráce s Markétou, Simonou a lidmi z MARWEA pro nás znamenala značné zjednodušení a zesystematizování práce, agentura také konstantně přináší nové nápady a sleduje trendy a změny v komunikaci na sociálních sítích. Domluva je flexibilní a agilní, pro přípravu i reporting používáme aplikaci, díky které máme jasný přehled, co jsme již publikovali a co nás čeká. Jakékoli změny jsou otázkou minut. Alena Nováková Tisková mluvčí, PR a komunikace, CIIRC ČVUT v Praze
Spolupráce s Markétou, Simonou a lidmi z MARWEA pro nás znamenala značné zjednodušení a zesystematizování práce, agentura také konstantně přináší nové nápady a sleduje trendy a změny v komunikaci na sociálních sítích. Domluva je flexibilní a agilní, pro přípravu i reporting používáme aplikaci, díky které máme jasný přehled, co jsme již publikovali a co nás čeká. Jakékoli změny jsou otázkou minut. Alena Nováková Tisková mluvčí, PR a komunikace, CIIRC ČVUT v Praze
-
-
Film / Video / Televize
-
Tvorba videí pro ukázkové lekce v centru PlayWisely
Dětská akademie PlayWisely, 2024
Pro PlayWisely jsme autenticky zaznamenali průběh ukázkových lekcí pro rodiče, což zahrnovalo i doplňkové focení. Hlavní výzvou bylo lekce co nejméně narušovat, aby děti mohly nerušeně získávat potřebné dovednosti. Během dvou natáčecích dnů jsme dle předem domluveného harmonogramu a scénářů zachytili klíčové momenty. V postprodukci jsme se zaměřili na design popisků a výběr doprovodné hudby, což celému materiálu dodalo profesionální vzhled a atmosféru.
Pro PlayWisely jsme autenticky zaznamenali průběh ukázkových lekcí pro rodiče, což zahrnovalo i doplňkové focení. Hlavní výzvou bylo lekce co nejméně narušovat, aby děti mohly nerušeně získávat potřebné dovednosti. Během dvou natáčecích dnů jsme dle předem domluveného harmonogramu a scénářů zachytili klíčové momenty. V postprodukci jsme se zaměřili na design popisků a výběr doprovodné hudby, což celému materiálu dodalo profesionální vzhled a atmosféru.
-
Propagační video technických studijních programů
FBMI ČVUT, 2024
Pro propagaci technických studijních programů na FBMI ČVUT jsme navrhli scénář a skript videa, které bylo natočeno přímo na lokacích fakulty. Domluvili jsme s klientem celkový koncept, který měl za cíl nejen informovat, ale i vizuálně oslovit potenciální studenty. Tvorba grafiky do videa byla klíčová pro zvýraznění důležitých informací a podporu vizuální atraktivity. Celý projekt byl zaměřen na efektivní prezentaci studijních možností a výhod, které fakulta nabízí.
Pro propagaci technických studijních programů na FBMI ČVUT jsme navrhli scénář a skript videa, které bylo natočeno přímo na lokacích fakulty. Domluvili jsme s klientem celkový koncept, který měl za cíl nejen informovat, ale i vizuálně oslovit potenciální studenty. Tvorba grafiky do videa byla klíčová pro zvýraznění důležitých informací a podporu vizuální atraktivity. Celý projekt byl zaměřen na efektivní prezentaci studijních možností a výhod, které fakulta nabízí.
-
-
Webdesign
-
Skupina scénického šermu Regius
Regius, 2023
Vytvoření základní prezentace skupiny scénického šermuPro skupinu scénického šermu Regius jsem vytvořil základní prezentaci, která je nyní dostupná na jejich webových stránkách sermiriregius.cz. Cílem bylo vytvořit obsah, který by účinně prezentoval umění a dovednosti skupiny, a zároveň přilákal nové zájemce o šermířské umění. Prezentace zahrnuje detailní popisy jednotlivých programů, historický kontext a plánovaná vystoupení. Důraz byl kladen na jednoduchou vizuální stránku prezentace, aby byly zachyceny dynamické momenty z vystoupení a ukázky šermířské techniky, což má za cíl přitáhnout pozornost a zvýšit zájem o skupinu.
Vytvoření základní prezentace skupiny scénického šermuPro skupinu scénického šermu Regius jsem vytvořil základní prezentaci, která je nyní dostupná na jejich webových stránkách sermiriregius.cz. Cílem bylo vytvořit obsah, který by účinně prezentoval umění a dovednosti skupiny, a zároveň přilákal nové zájemce o šermířské umění. Prezentace zahrnuje detailní popisy jednotlivých programů, historický kontext a plánovaná vystoupení. Důraz byl kladen na jednoduchou vizuální stránku prezentace, aby byly zachyceny dynamické momenty z vystoupení a ukázky šermířské techniky, což má za cíl přitáhnout pozornost a zvýšit zájem o skupinu.
-
Reynaers At Home
Reynaers Aluminium s.r.o., 2023-2024
Pro klienta Reynaers Aluminium v ČR a na SK jsme na webu Reynaers at Home realizovali aktualizaci obsahu a dostavěli stránky "Najděte partnera" a "Showroom". Součástí aktualizace byla také tvorba virtuální 360° prohlídky, která umožňuje uživatelům prozkoumat showroom pohodlně online. Tato prohlídka přidává interaktivní prvek na web a zvyšuje zájem uživatelů o produkty.
Pro klienta Reynaers Aluminium v ČR a na SK jsme na webu Reynaers at Home realizovali aktualizaci obsahu a dostavěli stránky "Najděte partnera" a "Showroom". Součástí aktualizace byla také tvorba virtuální 360° prohlídky, která umožňuje uživatelům prozkoumat showroom pohodlně online. Tato prohlídka přidává interaktivní prvek na web a zvyšuje zájem uživatelů o produkty.
-
Webové stránky RaceX
RaceX, 2024
Pro klienta, který původně měl pouze jednostránkovou landing page pro nábor zaměstnanců, jsme provedli redesign a vývoj stránek. Naším cílem bylo vytvořit strukturovaný web, který lépe komunikuje s potenciálními zaměstnanci. V první fázi jsme navrhli drátový model, který reflektoval novou strukturu webu. Poté jsme vytvořili přitažlivé texty a grafické zpracování, které odpovídalo firemní identitě. Celý web jsme následně vystavěli na platformě WordPress, což umožnilo snadnou správu obsahu a aktualizace.
Pro klienta, který původně měl pouze jednostránkovou landing page pro nábor zaměstnanců, jsme provedli redesign a vývoj stránek. Naším cílem bylo vytvořit strukturovaný web, který lépe komunikuje s potenciálními zaměstnanci. V první fázi jsme navrhli drátový model, který reflektoval novou strukturu webu. Poté jsme vytvořili přitažlivé texty a grafické zpracování, které odpovídalo firemní identitě. Celý web jsme následně vystavěli na platformě WordPress, což umožnilo snadnou správu obsahu a aktualizace.
-
-
Marketingové strategie
-
Strategie hravé komunikace pro Vyfakturuj.cz
Vyfakturuj.cz, 2023
Občas se stává, že přes stromy nevidíme les, potřebujeme nutně získat odstup a dodat kreativní náhled na celou věc. O to se naprosto spolehlivě postarala Markéta z agentury MARWEA. Velmi rychle se zorientovala v celé problematice, pomohla nám rozvinou počáteční myšlenku do celé promyšlené strategie a komunikace směrem k našemu zákazníkovi. Oceňuji především její otevřený lidský přístup a komunikaci. Po dlouhých letech špatných zkušeností s různými agenturami to byl skvělý kreativní zážitek, kdy jsem se těšila na každé naše setkání, co zase Markéta a její tým z agentury MARWEA vymyslí. Proto tuto spolupráci vřele doporučuji. Rozhodně nebyla poslední. Edita Dostálová, CEO Redbit s.r.o. pečující o projekty Vyfakturuj.cz a SimpleShop.
Občas se stává, že přes stromy nevidíme les, potřebujeme nutně získat odstup a dodat kreativní náhled na celou věc. O to se naprosto spolehlivě postarala Markéta z agentury MARWEA. Velmi rychle se zorientovala v celé problematice, pomohla nám rozvinou počáteční myšlenku do celé promyšlené strategie a komunikace směrem k našemu zákazníkovi. Oceňuji především její otevřený lidský přístup a komunikaci. Po dlouhých letech špatných zkušeností s různými agenturami to byl skvělý kreativní zážitek, kdy jsem se těšila na každé naše setkání, co zase Markéta a její tým z agentury MARWEA vymyslí. Proto tuto spolupráci vřele doporučuji. Rozhodně nebyla poslední. Edita Dostálová, CEO Redbit s.r.o. pečující o projekty Vyfakturuj.cz a SimpleShop.
-
Strategie pro SCH - EKONOM, s.r.o.
SCH - EKONOM, s.r.o., 2022
Vážím si týmu MARWEA, protože se k nám chová jako zkušený a rovnocenný partner a nikoliv jako submisivní dodavatel, který vyhoví každému nesmyslnému přání zákazníka. Díky Markétě přesně rozumím naší roli, aby naše spolupráce byla úspěšná. MARWEA dodala plán, kde dokázali vizualizovat naší komerční budoucnost velmi srozumitelně a důsledně nás provádí jejím naplňováním. Jasná struktura Nastavení priorit Návrhy a plány postavené na datech Srozumitelné Představitelné Výchovné Nesnaží se být chytřejší, dokud nedostanou potřebné vstupy. František Schneider Majitel SCH - EKONOM, s.r.o.
Vážím si týmu MARWEA, protože se k nám chová jako zkušený a rovnocenný partner a nikoliv jako submisivní dodavatel, který vyhoví každému nesmyslnému přání zákazníka. Díky Markétě přesně rozumím naší roli, aby naše spolupráce byla úspěšná. MARWEA dodala plán, kde dokázali vizualizovat naší komerční budoucnost velmi srozumitelně a důsledně nás provádí jejím naplňováním. Jasná struktura Nastavení priorit Návrhy a plány postavené na datech Srozumitelné Představitelné Výchovné Nesnaží se být chytřejší, dokud nedostanou potřebné vstupy. František Schneider Majitel SCH - EKONOM, s.r.o.
-
Studuj na Stavárně ČVUT v Praze
Fakulta stavební ČVUT v Praze, 2020-2023
Pro zvýšení počtu přihlášek na vysokou školu jsme vytvořili a realizovali online kampaň cílenou na potenciální zájemce o studium. Strategie zahrnovala kombinaci sociálních sítí, e-mail marketingu a placené reklamy. Na sociálních sítích jsme využili cílené příspěvky, které oslovily specifickou demografii zájemců o studium. E-mailové kampaně poskytovaly detailní informace o nabízených programech a termínech přijímacího řízení. Placené reklamy na vybraných platformách pak zvýšily dosah a viditelnost kampaně, což vedlo ke zvýšení počtu přihlášek.
Pro zvýšení počtu přihlášek na vysokou školu jsme vytvořili a realizovali online kampaň cílenou na potenciální zájemce o studium. Strategie zahrnovala kombinaci sociálních sítí, e-mail marketingu a placené reklamy. Na sociálních sítích jsme využili cílené příspěvky, které oslovily specifickou demografii zájemců o studium. E-mailové kampaně poskytovaly detailní informace o nabízených programech a termínech přijímacího řízení. Placené reklamy na vybraných platformách pak zvýšily dosah a viditelnost kampaně, což vedlo ke zvýšení počtu přihlášek.
-
-
Práce s texty
-
Texty na web s ohledem na SEO + publikační plán Liftrock
Liftrock, 2023
Pro skupinu Liftrock jsem v rámci subdodávky pro Creative Dreamers Production s.r.o. vytvářel textace pro webové stránky s důrazem na SEO optimalizaci. Současně jsem měl na starosti komplexní řízení a tvorbu obsahu na jejich blog. Cílem bylo zajistit, že obsah nejenže bude informativní a zajímavý pro čtenáře, ale také dobře indexovatelný pro vyhledávače, což zvýší návštěvnost webu a zlepší online viditelnost Liftrock. Při tvorbě obsahu jsem kladl důraz na klíčová slova, atraktivní titulky a uživatelsky přívětivou strukturu článků.
Pro skupinu Liftrock jsem v rámci subdodávky pro Creative Dreamers Production s.r.o. vytvářel textace pro webové stránky s důrazem na SEO optimalizaci. Současně jsem měl na starosti komplexní řízení a tvorbu obsahu na jejich blog. Cílem bylo zajistit, že obsah nejenže bude informativní a zajímavý pro čtenáře, ale také dobře indexovatelný pro vyhledávače, což zvýší návštěvnost webu a zlepší online viditelnost Liftrock. Při tvorbě obsahu jsem kladl důraz na klíčová slova, atraktivní titulky a uživatelsky přívětivou strukturu článků.
-
Tvorba e-booku Jan Sušánka
Sušánka & partneři s.r.o., 2022-2023
Několik automatizovaných e-mailových kampaní vč. ghost writingu e-booku. https://jansusanka.cz/e-book/ Kde ostatní končí Markéta a její tým začínají. S MARWEA naše společnost spolupracuje již delší dobu a musím konstatovat, že jako jediná firma splňuje naše náročné požadavky. Jsou to profesionálové v oboru a jejich široký záběr zkušeností a kontaktů nám dává jistotu, že naše marketingová strategie funguje, tak jak má. Zároveň přinášejí nové podněty a pohled pro naše strategie na všech kanálech, které využíváme. S Markétou a jejím týmem jsme realizovali velmi náročnou automatizaci a sérii emailů pro naše publikace, které měly skvělé výsledky. Zejména pak ebook Jak investují dolaroví milionáři měl úspěch zejména kvůli MARWEA. Osoba Markéty Jílkové mě přesvědčila pro svoji lidskost a naladění na stejnou komunikační vlnu jakou máme v Sušánka & partneři. Na Markétu a její lidi nedám dopustit a všem vřele doporučuji profesionální služby celého týmu. Jan Sušánka, EFP Privátní investiční poradce Sušánka & partneři s.r.o.
Několik automatizovaných e-mailových kampaní vč. ghost writingu e-booku. https://jansusanka.cz/e-book/ Kde ostatní končí Markéta a její tým začínají. S MARWEA naše společnost spolupracuje již delší dobu a musím konstatovat, že jako jediná firma splňuje naše náročné požadavky. Jsou to profesionálové v oboru a jejich široký záběr zkušeností a kontaktů nám dává jistotu, že naše marketingová strategie funguje, tak jak má. Zároveň přinášejí nové podněty a pohled pro naše strategie na všech kanálech, které využíváme. S Markétou a jejím týmem jsme realizovali velmi náročnou automatizaci a sérii emailů pro naše publikace, které měly skvělé výsledky. Zejména pak ebook Jak investují dolaroví milionáři měl úspěch zejména kvůli MARWEA. Osoba Markéty Jílkové mě přesvědčila pro svoji lidskost a naladění na stejnou komunikační vlnu jakou máme v Sušánka & partneři. Na Markétu a její lidi nedám dopustit a všem vřele doporučuji profesionální služby celého týmu. Jan Sušánka, EFP Privátní investiční poradce Sušánka & partneři s.r.o.
-