Detail kreativce

Zpět na galerii

Bezeslov productions s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 13995588

Kontakt:

Martin Tůma

+420608191224

martin@bezeslov.cz

O profilu kreativce

V Bezeslov věříme, že nejsilnější emoce a zásadní momenty života nelze popsat slovy, ale můžeme se pokusit je zachytit na video. Naše videa umožňují divákům prožít hluboké emoce a autentické zkušenosti. Pomůžeme vám s veškerou prezentací vaší firmy – od firemního videa, přes sady reels a HR video pro nábor zaměstnanců, až po vytváření obsahu na sociální sítě.

Bezeslov productions

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      nové sady 2
      Brno 602 00
    • Kontaktní adresa:

      Malinovského náměstí 4
      Brno 61600
      Jihomoravský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Film / Video / Televize

    • ROZLOUČENÍ S PRÁZDNINAMI NA RIVIÉŘE 2022 - Aftermovie

      STAREZ, 8/2023 až 9/2023

      Video Aftermovie - prezentuje akci rozloučení s prázdninami na rivéře 2022, zachycuje emoce které byly na místě a ukazuje akci, kterou si nikdo nechce nechat ujít. Cílem bylo co nejlépe zpromovat tuto akci aby příští rok na ni přišlo hodně návštevníků.

      Video Aftermovie - prezentuje akci rozloučení s prázdninami na rivéře 2022, zachycuje emoce které byly na místě a ukazuje akci, kterou si nikdo nechce nechat ujít. Cílem bylo co nejlépe zpromovat tuto akci aby příští rok na ni přišlo hodně návštevníků.

    • VÉMOLA - Formule 3 Masarykův okruh

      KTV, 4/2022 až 6/2023

      Sestřih promo videa zachycují Karlose Vémolu a jeho zážitek na Masarykově okruhu. Video sloužilo jako propagace jeho brandu. Bylo pojato tak, aby udrželo diváka a klientovi poskytlo co největší konverzi.

      Sestřih promo videa zachycují Karlose Vémolu a jeho zážitek na Masarykově okruhu. Video sloužilo jako propagace jeho brandu. Bylo pojato tak, aby udrželo diváka a klientovi poskytlo co největší konverzi.