Detail kreativce
Kontakt:
Jan Bindr
+420 776728763
jan.bindr@optimio.cz
O profilu kreativce
Měníme hluboké znalosti digitálního marketingu ve fungující čísla. Naší vášní je tvořit digitální růstové strategie, promyšleně konzultovat a pokrývat důležité obory digitálního marketingu, které pomáhají klientům dosáhnout růstu ve všech oblastech podnikání.
optimio s.r.o.
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Svatopetrská 35/7
Brno - Komárov 61700 -
Kontaktní adresa:
Svatopetrská 35/7
Brno - Komárov 61700
Jihomoravský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
UX design
-
Hloubkový rozhovor s VPC modelem jako klíč k efektivní komunikaci s vašimi zákazníky
T-shock, s. r. o, 2021 - současnost
Víte, proč Lidl investoval 2 miliardy Kč ročně do marketingu a komunikoval výraz „čerstvý”? Protože věděl, co jeho zákazníky nejvíce zajímalo a jaké byly jejich potřeby. I vy to můžete zjistit díky hloubkovým rozhovorům se zákazníky a vyhodnocení pomocí VPC modelu. Zjištěné výsledky vám pomohou stanovit budoucí marketingové a komunikační strategie a přinesou konkurenční výhodu.
Víte, proč Lidl investoval 2 miliardy Kč ročně do marketingu a komunikoval výraz „čerstvý”? Protože věděl, co jeho zákazníky nejvíce zajímalo a jaké byly jejich potřeby. I vy to můžete zjistit díky hloubkovým rozhovorům se zákazníky a vyhodnocení pomocí VPC modelu. Zjištěné výsledky vám pomohou stanovit budoucí marketingové a komunikační strategie a přinesou konkurenční výhodu.
-
Hodnocení uživatelské spokojenosti za pomoci kvantitativního dotazníku
LaskaKit s.r.o., 2020 - současnost
Dotazník je poměrně rychlý způsob, jak odhalit někdy i zásadní nedostatky a problémy na webu (e-shopu), které mohou být příčinou předčasného odchodu uživatelů. Pokud jsou uživatelé s něčím nespokojení, tak většinou nenakoupí nebo neodešlou formulář s poptávkou. A znáte to, spokojeného uživatele mnohem snadněji proměníte v zákazníka. Pojďme se podívat, jak si vede váš web z pohledu spokojenosti uživatelů.
Dotazník je poměrně rychlý způsob, jak odhalit někdy i zásadní nedostatky a problémy na webu (e-shopu), které mohou být příčinou předčasného odchodu uživatelů. Pokud jsou uživatelé s něčím nespokojení, tak většinou nenakoupí nebo neodešlou formulář s poptávkou. A znáte to, spokojeného uživatele mnohem snadněji proměníte v zákazníka. Pojďme se podívat, jak si vede váš web z pohledu spokojenosti uživatelů.
-
-
Online marketing
-
Jak e-shop Vital Country získal 9 % na tržbách díky chytrému e-mailingu
Vital Country s.r.o., 2021 - současnost
S případovou studií u klienta Vital Coutry jsme získali 3. místo v kategorii retenční marketing roku 2023. Spolupráce Vital Country s námi začala v roce 2021, kdy jsme si vzali na starost kompletní správu digitálního marketingu. Pustili jsme se do výkonnostních PPC kampaní, přes SEO & UX, content, zbožové srovnávače až po e-mail marketing. Právě díky správné e‑mailingové strategii se nám daří odesílat newslettery plné oříšků, čerstvé kávy a dalších kvalitních potravin, na které máme velmi dobrou odezvu. Zákazníky informujeme o chystaných akcích, například o dopravě zdarma nebo produktech za akční ceny. Zasíláme také recepty na zdravé vaření či pečení, do kterých přikládáme vybrané suroviny, aby zákazník mohl objednat vše potřebné.
S případovou studií u klienta Vital Coutry jsme získali 3. místo v kategorii retenční marketing roku 2023. Spolupráce Vital Country s námi začala v roce 2021, kdy jsme si vzali na starost kompletní správu digitálního marketingu. Pustili jsme se do výkonnostních PPC kampaní, přes SEO & UX, content, zbožové srovnávače až po e-mail marketing. Právě díky správné e‑mailingové strategii se nám daří odesílat newslettery plné oříšků, čerstvé kávy a dalších kvalitních potravin, na které máme velmi dobrou odezvu. Zákazníky informujeme o chystaných akcích, například o dopravě zdarma nebo produktech za akční ceny. Zasíláme také recepty na zdravé vaření či pečení, do kterých přikládáme vybrané suroviny, aby zákazník mohl objednat vše potřebné.
-
Kilpi.cz
PONATURE, s. r. o., 02/2019 - nyní
Značce Kilpi jsme pomohli zastavit stagnaci tržeb a přeměnit ji v meziroční růst 55 % a během několika měsíců ušetřit desetitisíce v kreditu. Jak? S přicházející sezónou v patách jsme upravili PPC kampaně, zrevidovali analytiku a spolu s velkou akcí značky jsme vyprázdnili sklady za pár dní. A co víc, během února jsme srazili cenu prokliku na web o těžko uvěřitelných 95 %.
Značce Kilpi jsme pomohli zastavit stagnaci tržeb a přeměnit ji v meziroční růst 55 % a během několika měsíců ušetřit desetitisíce v kreditu. Jak? S přicházející sezónou v patách jsme upravili PPC kampaně, zrevidovali analytiku a spolu s velkou akcí značky jsme vyprázdnili sklady za pár dní. A co víc, během února jsme srazili cenu prokliku na web o těžko uvěřitelných 95 %.
-
Meziroční nárůst tržeb z e-mailingu o 80 %. Jak jsme to dokázali?
LERY s. r. o., 2020 - současnost
Ačkoliv se zpočátku naše spolupráce s 10K ubírala jiným směrem, postupem času se jako jeden z nejnutnějších doplňků do brandbuildingu ukázal e-mailingový kanál. Již v prvních měsících se nám díky efektivně nastavené strategii podařilo dosáhnout meziročního nárůstu tržeb z e-mailingu o 80 %! V článku vám prozradíme, jak jsme to dokázali. Zvýšit tržby své firmy můžete díky promyšlenému e-mailingu i vy. Poradíme vám, jak na to.
Ačkoliv se zpočátku naše spolupráce s 10K ubírala jiným směrem, postupem času se jako jeden z nejnutnějších doplňků do brandbuildingu ukázal e-mailingový kanál. Již v prvních měsících se nám díky efektivně nastavené strategii podařilo dosáhnout meziročního nárůstu tržeb z e-mailingu o 80 %! V článku vám prozradíme, jak jsme to dokázali. Zvýšit tržby své firmy můžete díky promyšlenému e-mailingu i vy. Poradíme vám, jak na to.
-
Parfemy-elnino.cz
el nino parfum, s.r.o., 06/2022 - nyní
Dokázali jsme našemu klientovi – Elnino.cz, dvojce na trhu v prodeji parfémů a kosmetiky, ušetřit na výkonnostních kampaních v průběhu 6 měsíců 1,56 milionu korun. To představuje úsporu na 99,7 % v rámci stanoveného plánu. Díky tomu jsme našemu klientovi významně přispěli k nárůstu meziročního obratu. Tendr byl jednoznačně směřován k cíli uspořit na kreditu a zároveň meziročně růst na obratu. Proto jsme do tendru připravovali konkrétní odhady úspor ve výkonnostních kampaních a zároveň strategii s jednotlivými kroky, abychom slibované úspory klientovi doručili.
Dokázali jsme našemu klientovi – Elnino.cz, dvojce na trhu v prodeji parfémů a kosmetiky, ušetřit na výkonnostních kampaních v průběhu 6 měsíců 1,56 milionu korun. To představuje úsporu na 99,7 % v rámci stanoveného plánu. Díky tomu jsme našemu klientovi významně přispěli k nárůstu meziročního obratu. Tendr byl jednoznačně směřován k cíli uspořit na kreditu a zároveň meziročně růst na obratu. Proto jsme do tendru připravovali konkrétní odhady úspor ve výkonnostních kampaních a zároveň strategii s jednotlivými kroky, abychom slibované úspory klientovi doručili.
-