Detail kreativce

Zpět na galerii

Michael Petr

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 75576961

Kontakt:

+420 737 389 842

petr.michael@centrum.cz

O profilu kreativce

Vytvářím veškerý video obsah pro web VisionGame.cz Patří sem rozhovory, přednášky, reportáže z akcí, vývojářské deníky a další ...

Video rozhovory/deníky/reportáže z tvorby her

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Menšíkova 18
      Olomouc - Svatý Kopeček 77900
    • Kontaktní adresa:

      Menšíkova 18 2687
      Olomouc - Svatý Kopeček 77900
      Olomoucký kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Herní průmysl

    • Co je ... Silica

      VisionGame.cz, Bohemia Interactive, 1 týden

      První hra vznikající pod hlavičkou Bohemia Incubator by měla potěšit fanoušky RTS ze staré školy jako Duna 2, nebo Command & Conquer. Zajímavá ale bude i pro fanoušky FPS jako třeba Battlefield. Tyto dva žánry totiž kombinuje a zasazuje na písečnou planetu Baltarus. Tam se můžete proti kamarádům, nebo AI utkat o ložiska Balteria.

      První hra vznikající pod hlavičkou Bohemia Incubator by měla potěšit fanoušky RTS ze staré školy jako Duna 2, nebo Command & Conquer. Zajímavá ale bude i pro fanoušky FPS jako třeba Battlefield. Tyto dva žánry totiž kombinuje a zasazuje na písečnou planetu Baltarus. Tam se můžete proti kamarádům, nebo AI utkat o ložiska Balteria.

    • FPI: Pavel Šebor I SCS Software, Euro Truck Simulator 2 , American Truck Simulator ...

      VisionGame.cz, cca 1 týden

      Rozhovor s Pavlem Šeborem. SCS letos slaví 25 let a jejich nejslavnější hra Euro Truck Simulator 2 rovných 10 let. Proto je vhodná doba ohlédnout se za historií jednoho z největších herních studií u nás, které ale vlastně dlouho nemělo ambice být tak velké, jakým se nakonec stalo. Kompletní přepis: https://visiongame.cz/fpi-pavel-sebor... Spotify: https://open.spotify.com/episode/1bUt... SoundCloud: https://soundcloud.com/vision-game/fp... Podcast VisionGame: https://podcasts.apple.com/us/podcast...

      Rozhovor s Pavlem Šeborem. SCS letos slaví 25 let a jejich nejslavnější hra Euro Truck Simulator 2 rovných 10 let. Proto je vhodná doba ohlédnout se za historií jednoho z největších herních studií u nás, které ale vlastně dlouho nemělo ambice být tak velké, jakým se nakonec stalo. Kompletní přepis: https://visiongame.cz/fpi-pavel-sebor... Spotify: https://open.spotify.com/episode/1bUt... SoundCloud: https://soundcloud.com/vision-game/fp... Podcast VisionGame: https://podcasts.apple.com/us/podcast...

    • Marian Ferko - O vzniku hry Spellcross: Poslední Bitva

      VisionGame.cz, 1 týden

      Proběhlý 5. level festivalu Gamer Pie měl spoustu zajímavých přednášek. Jedna z nejzajímavějších pro nás jako server, který mapuje historii CZ a SK her byla hned ta první. Marian Ferko v téměř hodině vzpomínal na vývoj hry legendární tahovky SpellCross: Poslední Bitva, což byla mimo jiné první Československá hra oficiálně distribuovaná na západě. Jak sám předesílá v úvodu je tato přednáška plná informací, které jste do teď neměli kde získat.

      Proběhlý 5. level festivalu Gamer Pie měl spoustu zajímavých přednášek. Jedna z nejzajímavějších pro nás jako server, který mapuje historii CZ a SK her byla hned ta první. Marian Ferko v téměř hodině vzpomínal na vývoj hry legendární tahovky SpellCross: Poslední Bitva, což byla mimo jiné první Československá hra oficiálně distribuovaná na západě. Jak sám předesílá v úvodu je tato přednáška plná informací, které jste do teď neměli kde získat.

    • Pterodon: Mladí a neklidní - Vzestup a pád série Vietcong

      VisionGame.cz, 4 roky

      Toto byl zatím největší projekt, který jsem na VisionGame.cz prezentoval. Jedná se o výsledek čtyřletého sbírání materiálů a desítky hodin strávených ve střižně. S dokončením mi pomáhal Jan Knot, který udělal soundmix, aby sladil různé mikrofony, které jsem za ty roky používal a doplnil hudbu do podkresu.

      Toto byl zatím největší projekt, který jsem na VisionGame.cz prezentoval. Jedná se o výsledek čtyřletého sbírání materiálů a desítky hodin strávených ve střižně. S dokončením mi pomáhal Jan Knot, který udělal soundmix, aby sladil různé mikrofony, které jsem za ty roky používal a doplnil hudbu do podkresu.