Detail kreativce
MgA. Tereza Fialová
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 07502711
Kontakt:
Tereza Fialová
+420723784806
fialovtereza@gmail.com
O profilu kreativce
Sídlíme v Plzni a specializujeme se na grafický design s důrazem na tvorbu vizuálních identit firem a organizací z celé ČR. Navrhujeme loga, tiskoviny, knihy, weby, obsah pro sociální sítě i vizuální koncepty výstav. Naše projekty kombinují estetiku a smysluplnost, přičemž spolupracujeme s odborníky na fotografie, marketing či programování, abychom vždy dosáhli perfektního výsledku.
Komplexní grafický design a vizuální identity
Tereza Fialová
Magisterský titul, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara, obor grafický design
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Modřínová 1360
Hořovice 26801 Středočeský kraj -
Kontaktní adresa:
Modřínová 1360
Hořovice 26801
Středočeský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Aimtec — cyklodres
AIMTEC a. s., 2022
Pro dvanáctý ročník AIMTEC Open Race jsme navrhli cyklistický dres pro tým společnosti AIMTEC a.s., který navazuje na vizuální identitu firmy. Design dresu kombinuje barevné plochy a jemné detaily v podobě rastru teček a proužků, což odráží moderní a technologický charakter společnosti. Na dresu jsme také umístili slogan Be Digital. Faster., který vyjadřuje filozofii AIMTEC, zaměřenou na digitalizaci a inovace. Výsledkem je dynamický a profesionální vzhled dresu, který spojuje estetiku s firemními hodnotami a posiluje týmového ducha.
Pro dvanáctý ročník AIMTEC Open Race jsme navrhli cyklistický dres pro tým společnosti AIMTEC a.s., který navazuje na vizuální identitu firmy. Design dresu kombinuje barevné plochy a jemné detaily v podobě rastru teček a proužků, což odráží moderní a technologický charakter společnosti. Na dresu jsme také umístili slogan Be Digital. Faster., který vyjadřuje filozofii AIMTEC, zaměřenou na digitalizaci a inovace. Výsledkem je dynamický a profesionální vzhled dresu, který spojuje estetiku s firemními hodnotami a posiluje týmového ducha.
-
International Road Movie Festival
IRMF, z.s., 2018
IRMF (International Road Movie Festival) je mezinárodní filmový festival, který se zaměřuje na žánr road movie. Jeho sedmý ročník během čtyř dnů představí desítky filmů z celého světa, které přinášejí příběhy plné dobrodružství, osobních proměn a nečekaných zážitků. Festival nabízí možnost objevovat nové kultury, vzdálená místa i inspiraci skrze tento jedinečný filmový žánr. Pro festival je každý rok realizována komplexní vizuální identita.
IRMF (International Road Movie Festival) je mezinárodní filmový festival, který se zaměřuje na žánr road movie. Jeho sedmý ročník během čtyř dnů představí desítky filmů z celého světa, které přinášejí příběhy plné dobrodružství, osobních proměn a nečekaných zážitků. Festival nabízí možnost objevovat nové kultury, vzdálená místa i inspiraci skrze tento jedinečný filmový žánr. Pro festival je každý rok realizována komplexní vizuální identita.
-
Plzeňská kolekce Kašny ze zlata
Visit Plzeň, 2022
V roce 2010 byly umístěny nové pozlacené kašny na náměstí Republiky dle návrhu Ondřeje Císlera na místo, kde dříve stávaly kašny původní. Chrliče symbolizují anděla, chrliči a velblouda, motivy plzeňského znaku. Nová kolekce dárkových předmětů „Kašny ze zlata“ vznikla pro Plzeň – TURISMUS s cílem vytvořit kvalitní, ikonickou sadu předmětů nejen pro turisty města. Plzeňské kašny jsou charakteristickou ikonou města Plzně. Svým specifickým tvaroslovím jsou působivé ze všech úhlů, a proto i celá kolekce pracuje s různými pohledy a úhly.
V roce 2010 byly umístěny nové pozlacené kašny na náměstí Republiky dle návrhu Ondřeje Císlera na místo, kde dříve stávaly kašny původní. Chrliče symbolizují anděla, chrliči a velblouda, motivy plzeňského znaku. Nová kolekce dárkových předmětů „Kašny ze zlata“ vznikla pro Plzeň – TURISMUS s cílem vytvořit kvalitní, ikonickou sadu předmětů nejen pro turisty města. Plzeňské kašny jsou charakteristickou ikonou města Plzně. Svým specifickým tvaroslovím jsou působivé ze všech úhlů, a proto i celá kolekce pracuje s různými pohledy a úhly.
-
Paluba Hamburk
Město Plzeň, 2021
Paluba Hamburk vytváří vstupní bránu do města a příjemné neformální prostředí, ve kterém je možné nejen si zkrátit čas před cestou, ale také navštívit výstavu nebo rozhlednu. Cílem vizuálního řešení určeného pro Palubu Hamburk je doplnit a přitom nenarušit celkovou koncepci architektonického řešení. Zároveň je toto řešení zaměřeno na podporu orientace návštěvníků v prostoru Paluby, který — přestože není rozsáhlý — nabízí široké spektrum aktivit. Vizuální identita se skládá ze dvou hlavních složek — základním prvkem je písmo Campton, které vychází z vizuální identity města Plzně, jež dokresluje série autorských piktogramů, které svým tvarem na písmo Campton volně navazují.
Paluba Hamburk vytváří vstupní bránu do města a příjemné neformální prostředí, ve kterém je možné nejen si zkrátit čas před cestou, ale také navštívit výstavu nebo rozhlednu. Cílem vizuálního řešení určeného pro Palubu Hamburk je doplnit a přitom nenarušit celkovou koncepci architektonického řešení. Zároveň je toto řešení zaměřeno na podporu orientace návštěvníků v prostoru Paluby, který — přestože není rozsáhlý — nabízí široké spektrum aktivit. Vizuální identita se skládá ze dvou hlavních složek — základním prvkem je písmo Campton, které vychází z vizuální identity města Plzně, jež dokresluje série autorských piktogramů, které svým tvarem na písmo Campton volně navazují.
-
Zahálka • kulturní prostor
Zahálka Teplice, 2021
Zahálka je kreativita, chuť scházet se nad zajímavými činnostmi a tématy z oblasti výtvarného umění, filmu, architektury, společenských věd a spousty dalšího. Je to nový prostor pro umění a kulturu, který se nachází v Teplicích. Různorodé aktivity, které prostor spojuje, umožnily vytvoření živé identity, ve které hraje hlavní roli „Týpeček“ – zahálející postava, která se příležitostně věnuje libovolné činnosti nebo pouze „je“ a hledí do dálky. Postava „Týpečka“ nicméně není logotypem. Jako základní logotyp funguje čistě typografická značka, využívající kruhového nápisu, který se následně uplatňuje i v rámci celého vizuálního stylu.
Zahálka je kreativita, chuť scházet se nad zajímavými činnostmi a tématy z oblasti výtvarného umění, filmu, architektury, společenských věd a spousty dalšího. Je to nový prostor pro umění a kulturu, který se nachází v Teplicích. Různorodé aktivity, které prostor spojuje, umožnily vytvoření živé identity, ve které hraje hlavní roli „Týpeček“ – zahálející postava, která se příležitostně věnuje libovolné činnosti nebo pouze „je“ a hledí do dálky. Postava „Týpečka“ nicméně není logotypem. Jako základní logotyp funguje čistě typografická značka, využívající kruhového nápisu, který se následně uplatňuje i v rámci celého vizuálního stylu.
-
-
Webdesign
-
Fortion
Fortion Networks, s.r.o., 2022
Komplexní vizuální identita pro společnost Fortion Networks, s.r.o.. Společnost se zabývá návrhem, realizací a správou IT infrastruktury. Podoba doprovodných vizuálních prvků se inspiruje ikonickými beziérovými spořiči obrazovek z 90. let. Toto abstraktní znázorněním infrastruktury společně s výraznou RGB modrou vytváří moderní a dynamickou vizuální identitu, která odlišuje společnost od její konkurence.
Komplexní vizuální identita pro společnost Fortion Networks, s.r.o.. Společnost se zabývá návrhem, realizací a správou IT infrastruktury. Podoba doprovodných vizuálních prvků se inspiruje ikonickými beziérovými spořiči obrazovek z 90. let. Toto abstraktní znázorněním infrastruktury společně s výraznou RGB modrou vytváří moderní a dynamickou vizuální identitu, která odlišuje společnost od její konkurence.
-
RECY GROUP
RECY group s.r.o., 2025
Pro firmu RECY Group jsme vytvořili vizuální identitu a design webových stránek, které odrážejí jejich ekologické zaměření a hodnoty. Naší hlavní inspirací byla udržitelnost, což jsme promítli do moderního, čistého a funkčního designu. Webové stránky i vizuální identita společnosti RECY group jsou navrženy tak, aby komunikovaly jejich poslání a zároveň byly uživatelsky přívětivé a vizuálně atraktivní.
Pro firmu RECY Group jsme vytvořili vizuální identitu a design webových stránek, které odrážejí jejich ekologické zaměření a hodnoty. Naší hlavní inspirací byla udržitelnost, což jsme promítli do moderního, čistého a funkčního designu. Webové stránky i vizuální identita společnosti RECY group jsou navrženy tak, aby komunikovaly jejich poslání a zároveň byly uživatelsky přívětivé a vizuálně atraktivní.
-