Detail kreativce

Zpět na galerii

3via, s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 22799443

Kontakt:

Pavel Ševčík

+420603427545

pavelsevcik1@gmail.com

O profilu kreativce

Pro fyzické i právnické osoby realizujeme návrhy a provedení rozvojových strategii, zejména v oblasti nabízených produktů a služeb, ale i v oblasti interního rozvoje.

Realizace rozvojových strategií

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Čeřeniště 47
      Malečov 40002
    • Kontaktní adresa:

      Palachova 24
      Litoměřice 41201
      Ústecký kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Marketingové strategie

    • Auto-na-miru.cz

      Auto-na-miru.cz, 5/2023 - 10/2023

      Podpora prodeje, značky a služeb regionálního prodejce a dovozce kvalitních ujetých vozu z Německa a evropské unie. Klient si zakládá na prověřené kvalitě vozu a služeb. To byly hlavní benefity, které jsme vyzdvihli v kampaní, která zahrnovala Facelift webu a SEO optimalizaci.

      Podpora prodeje, značky a služeb regionálního prodejce a dovozce kvalitních ujetých vozu z Německa a evropské unie. Klient si zakládá na prověřené kvalitě vozu a služeb. To byly hlavní benefity, které jsme vyzdvihli v kampaní, která zahrnovala Facelift webu a SEO optimalizaci.

      https://Auto-na-miru.cz
    • Autoskloteam

      Autoskloteam, s.r.o., 6/2023 - 12/2023

      Návrh realizace strategie posílení značky a posílení povědomí klienta o možnostech řešení náročných situací spojených s narušením průhledových ploch na voze. Cílem kampaně bylo posílení značky, a prevence a znalost řešení havarijní a pojistné události. Využité nástroje: web, blog, Facebook a Instagram, SEO optimalizace

      Návrh realizace strategie posílení značky a posílení povědomí klienta o možnostech řešení náročných situací spojených s narušením průhledových ploch na voze. Cílem kampaně bylo posílení značky, a prevence a znalost řešení havarijní a pojistné události. Využité nástroje: web, blog, Facebook a Instagram, SEO optimalizace

      https://autoskloteam.cz/