Detail kreativce

Zpět na galerii

BcA. Vít Klusák

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 88818501

Kontakt:

Vít Klusák

+420608889484

vit.klusak@seznam.cz

O profilu kreativce

Filmový režisér, dokumentarista, kameraman, střihač a producent.

Nekaž příběh pravdou!

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Voříškova 11
      Praha 6 16200
    • Kontaktní adresa:

      Voříškova 11
      Praha 6 16200
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Produkce audiovizuálního díla

  • Režisér AVD

    • Český sen

      Hypermarket Film, Česká televize, FAMU, 2004

      Dokumentární komedie Český sen zasáhla do skutečného života mnoha Čechů. Jednatřicátého května roku 2003 se sešlo několik tisíc lidí na louce v pražských Letňanech. Přilákala je sem reklamní kampaň, slibující hypermarket ČESKÝ SEN s nevídaně nízkými cenami. Dav však na místě našel jen plátěné průčelí. Tento „přátelský podvod“ byl součástí projektu filmových studentů Víta Klusáka a Filipa Remundy. Objednali totiž u jedné z největších reklamních agentur propagaci neexistujícího produktu - hypermarketu. Pak už jen s kamerou sledovali, jak se dnes vyrábí důvěryhodná reklama, jež nemusí být sebeméně podložena skutečností. Zábavný i znepokojivý film zblízka pozoruje reklamní profesionály, režiséry, psychology, analytiky, české celebrity, ředitele hypermarketu i zákazníky - tedy svůdný kolotoč konzumentství, v němž se dnes většina z nás veze.

      Dokumentární komedie Český sen zasáhla do skutečného života mnoha Čechů. Jednatřicátého května roku 2003 se sešlo několik tisíc lidí na louce v pražských Letňanech. Přilákala je sem reklamní kampaň, slibující hypermarket ČESKÝ SEN s nevídaně nízkými cenami. Dav však na místě našel jen plátěné průčelí. Tento „přátelský podvod“ byl součástí projektu filmových studentů Víta Klusáka a Filipa Remundy. Objednali totiž u jedné z největších reklamních agentur propagaci neexistujícího produktu - hypermarketu. Pak už jen s kamerou sledovali, jak se dnes vyrábí důvěryhodná reklama, jež nemusí být sebeméně podložena skutečností. Zábavný i znepokojivý film zblízka pozoruje reklamní profesionály, režiséry, psychology, analytiky, české celebrity, ředitele hypermarketu i zákazníky - tedy svůdný kolotoč konzumentství, v němž se dnes většina z nás veze.

      https://www.csfd.cz/film/158202-cesky-sen/prehled/
    • V síti

      Hypermarket Film, Česká televize, 2020

      Obrázek reference

      3 herečky, 3 pokojíčky, 10 dní a 2458 potenciálních sexuálních predátorů. Radikální experiment otevírá tabuizované téma zneužívání dětí na internetu. Tři dospělé herečky s dětskými rysy se vydávají na sociální sítě, aby v přímém přenosu prožily zkušenost dvanáctiletých dívek online. Ve věrných kopiích dětských pokojů chatují a skypují s muži, kteří je na netu aktivně vyhledali a oslovili. Drtivá většina těchto mužů požaduje sex přes webkameru, posílá fotky svých penisů a odkazy na porno. Děti jsou dokonce vystaveny vydírání. Dokumentární film Barbory Chalupové a Víta Klusáka vypráví strhující drama tří hrdinek alias „dvanáctiletých dívek", pro které se účast na experimentu, od castingu až po osobní schůzky s predátory pod dozorem ochranky, stává zásadní životní zkušeností. Predátorské taktiky se postupně obracejí proti svým strůjcům: Z lovců se stávají lovení.

      3 herečky, 3 pokojíčky, 10 dní a 2458 potenciálních sexuálních predátorů. Radikální experiment otevírá tabuizované téma zneužívání dětí na internetu. Tři dospělé herečky s dětskými rysy se vydávají na sociální sítě, aby v přímém přenosu prožily zkušenost dvanáctiletých dívek online. Ve věrných kopiích dětských pokojů chatují a skypují s muži, kteří je na netu aktivně vyhledali a oslovili. Drtivá většina těchto mužů požaduje sex přes webkameru, posílá fotky svých penisů a odkazy na porno. Děti jsou dokonce vystaveny vydírání. Dokumentární film Barbory Chalupové a Víta Klusáka vypráví strhující drama tří hrdinek alias „dvanáctiletých dívek", pro které se účast na experimentu, od castingu až po osobní schůzky s predátory pod dozorem ochranky, stává zásadní životní zkušeností. Predátorské taktiky se postupně obracejí proti svým strůjcům: Z lovců se stávají lovení.

      https://www.csfd.cz/film/720753-v-siti/prehled/
  • Dramaturg AVD

    • Český žurnál

      Česká televize, 2013 - 2020

      Cyklus autorských dokumentů, které kriticky nahlíží na důležité události Česka. Kauzy a fenomény, které proměnily veřejnost.

      Cyklus autorských dokumentů, které kriticky nahlíží na důležité události Česka. Kauzy a fenomény, které proměnily veřejnost.

      https://www.ceskatelevize.cz/porady/10408111009-cesky-zurnal/
    • Pongo Calling

      Produkce Radim Procházka, 2022

      Štefan Pongo je romský řidič nákladního auta. Před patnácti lety emigroval s rodinou z České republiky do Velké Británie, aby ji ochránil před rasovou diskriminací. Děti vystudovaly univerzitu a rodině se daří dobře. Mise je splněna. Ale z původní domoviny se přenášejí ozvěny nenávisti. Když prezident Miloš Zeman prohlásí, že Romové se štítí práce, rozzuřený Štefan vydá výzvu, aby pracující Romové posílali své fotky. Dostává jich tisíce a stává se známou mediální osobností. Organizuje demonstrace, zakládá dobrovolnickou agenturu a svádí online bitvy s „nenávistníky“. To vše za cenu ztráty času, který by mohl trávit s rodinou. Štefanova manželka Iveta už toho má dost. Jak dosáhnout toho, aby v životě nejznámějšího romského řidiče nákladních aut zavládla harmonie?

      Štefan Pongo je romský řidič nákladního auta. Před patnácti lety emigroval s rodinou z České republiky do Velké Británie, aby ji ochránil před rasovou diskriminací. Děti vystudovaly univerzitu a rodině se daří dobře. Mise je splněna. Ale z původní domoviny se přenášejí ozvěny nenávisti. Když prezident Miloš Zeman prohlásí, že Romové se štítí práce, rozzuřený Štefan vydá výzvu, aby pracující Romové posílali své fotky. Dostává jich tisíce a stává se známou mediální osobností. Organizuje demonstrace, zakládá dobrovolnickou agenturu a svádí online bitvy s „nenávistníky“. To vše za cenu ztráty času, který by mohl trávit s rodinou. Štefanova manželka Iveta už toho má dost. Jak dosáhnout toho, aby v životě nejznámějšího romského řidiče nákladních aut zavládla harmonie?

      https://www.csfd.cz/film/1193696-pongo-calling/prehled/
  • Střihač AVD

    • Dobrý řidič Smetana

      Česká televize, 2013

      Film o olomouckém řidiči autobusu Romanu Smetanovi, který se do boje s nespravedlností, mafiánstvím a nevkusem české politiky vyzbrojil lihovým fixem. Smetana politikům na plakátech přikresloval tykadla a pod to psal, že jsou to lháři, zloději a korupčníci.

      Film o olomouckém řidiči autobusu Romanu Smetanovi, který se do boje s nespravedlností, mafiánstvím a nevkusem české politiky vyzbrojil lihovým fixem. Smetana politikům na plakátech přikresloval tykadla a pod to psal, že jsou to lháři, zloději a korupčníci.

      https://www.csfd.cz/film/354107-dobry-ridic-smetana/prehled/
    • V síti

      Hypermarket Film, Česká televize, 2020

      Obrázek reference

      3 herečky, 3 pokojíčky, 10 dní a 2458 potenciálních sexuálních predátorů. Radikální experiment otevírá tabuizované téma zneužívání dětí na internetu. Tři dospělé herečky s dětskými rysy se vydávají na sociální sítě, aby v přímém přenosu prožily zkušenost dvanáctiletých dívek online. Ve věrných kopiích dětských pokojů chatují a skypují s muži, kteří je na netu aktivně vyhledali a oslovili. Drtivá většina těchto mužů požaduje sex přes webkameru, posílá fotky svých penisů a odkazy na porno. Děti jsou dokonce vystaveny vydírání. Dokumentární film Barbory Chalupové a Víta Klusáka vypráví strhující drama tří hrdinek alias „dvanáctiletých dívek", pro které se účast na experimentu, od castingu až po osobní schůzky s predátory pod dozorem ochranky, stává zásadní životní zkušeností. Predátorské taktiky se postupně obracejí proti svým strůjcům: Z lovců se stávají lovení.

      3 herečky, 3 pokojíčky, 10 dní a 2458 potenciálních sexuálních predátorů. Radikální experiment otevírá tabuizované téma zneužívání dětí na internetu. Tři dospělé herečky s dětskými rysy se vydávají na sociální sítě, aby v přímém přenosu prožily zkušenost dvanáctiletých dívek online. Ve věrných kopiích dětských pokojů chatují a skypují s muži, kteří je na netu aktivně vyhledali a oslovili. Drtivá většina těchto mužů požaduje sex přes webkameru, posílá fotky svých penisů a odkazy na porno. Děti jsou dokonce vystaveny vydírání. Dokumentární film Barbory Chalupové a Víta Klusáka vypráví strhující drama tří hrdinek alias „dvanáctiletých dívek", pro které se účast na experimentu, od castingu až po osobní schůzky s predátory pod dozorem ochranky, stává zásadní životní zkušeností. Predátorské taktiky se postupně obracejí proti svým strůjcům: Z lovců se stávají lovení.

      https://www.csfd.cz/film/720753-v-siti/prehled/
  • Kameraman AVD

    • MATRIX AB

      Česká televize, 2015

      Obrázek reference

      Situační portrét jednoho z nejvlivnějších mužů české současnosti, politika a podnikatele Andreje Babiše. Filmový štáb jej několik měsíců sledoval v záři reflektorů i v jejich stínu. Setkává se také s osobnostmi, které o Babišovi vydávají nevšední osobní svědectví. Vzniká tak ojedinělý filmový vhled do světa moci.

      Situační portrét jednoho z nejvlivnějších mužů české současnosti, politika a podnikatele Andreje Babiše. Filmový štáb jej několik měsíců sledoval v záři reflektorů i v jejich stínu. Setkává se také s osobnostmi, které o Babišovi vydávají nevšední osobní svědectví. Vzniká tak ojedinělý filmový vhled do světa moci.

      https://www.csfd.cz/film/327536-cesky-zurnal/134498-matrix-ab/prehled/
    • Velké nic

      Hypermarket Film, Česká televize, Jan Barta, 2023

      Byli jsme best in covid? Kdo měl plán: lidstvo, nebo virus? Filmový štáb Víta Klusáka (V síti) a Mariky Pecháčkové se na jaře 2020 vydal do prázdných ulic a dva roky sledoval reakce české společnosti na pandemii covid-19 v odrazu vládních nařízení. V dokumentární tragikomedii Velké nic tvůrci nasbírali silné příběhy lidí z různých oblastí, zachytili bizarní obrazy krize a vytvořili tak absurdně úsměvnou zprávu o naší společnosti.

      Byli jsme best in covid? Kdo měl plán: lidstvo, nebo virus? Filmový štáb Víta Klusáka (V síti) a Mariky Pecháčkové se na jaře 2020 vydal do prázdných ulic a dva roky sledoval reakce české společnosti na pandemii covid-19 v odrazu vládních nařízení. V dokumentární tragikomedii Velké nic tvůrci nasbírali silné příběhy lidí z různých oblastí, zachytili bizarní obrazy krize a vytvořili tak absurdně úsměvnou zprávu o naší společnosti.

      https://www.csfd.cz/film/1246875-velke-nic/prehled/