Detail kreativce

Zpět na galerii

Kreatorium s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 04480902

Kontakt:

Jakub Kolmistr

+420777090454

jakub.kolmistr@kreatorium.cz

O profilu kreativce

Kreativita. Osobní přístup. Koncepčně. Komplexně. Na míru. Vytváříme grafiku s nápadem, neokoukaný webdesign a videa na míru. Naše síla je ve sdílené vášni k řemeslu, zkušenostech, myšlení, tvořivosti, hravosti a vtipu. Pracujeme tak, aby výsledek vyvolával jednotný, předem stanovený dojem a zároveň byl kvalitní i z hlediska designu. Naším cílem je mít na konci každého kreativního dialogu skvělý

Because Creativity Matters

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Lublaňská 267/12
      Praha2 12000 Hlavní město Praha
    • Kontaktní adresa:

      Svitákova 2902/18
      Praha 5 15500
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Fotografie

    • Barbers Wife | focení na webové stránky + portrétové fotografie

      Barberswife, 2017 a dále

      Obrázek reference

      Pro klienta jsme mimo vizuální identity a webových stránek realizovali fotografie na web, portrétové fotografie a fotografie prostor. Barber´s Wife je jeden z prvních českých barbershopů. Jelikož krátce po jeho založení se v Česku s barbershopy roztrhl pytel. Aby si náš klient udržel konkurenceschopnost, investoval do kvalitnějších fotografií, které nejen ukážou v jakých prostorách se pracuje, ale také kdo jsou kadeřníci a holiči,

      Pro klienta jsme mimo vizuální identity a webových stránek realizovali fotografie na web, portrétové fotografie a fotografie prostor. Barber´s Wife je jeden z prvních českých barbershopů. Jelikož krátce po jeho založení se v Česku s barbershopy roztrhl pytel. Aby si náš klient udržel konkurenceschopnost, investoval do kvalitnějších fotografií, které nejen ukážou v jakých prostorách se pracuje, ale také kdo jsou kadeřníci a holiči,

    • Focení - polep auta a CLV kampaň

      Rohlik.cz, 2016

      Obrázek reference

      lient, přední provozovatel e-shopu s donáškou potravin až do domu, nás oslovil s poptávkou na sjednocení svých offlinových výstupů (polep vozů, CLV kampaň po celé Praze, letáky a reklama v novinách). Vycházeli jsme z daného logotypu, navrhli a aplikovali způsob vizuální komunikace, včetně nové typografie. Designový koncept jsme pak celou dobu drželi v jednoduchých tvarech a jasných sděleních.Auta s polepy jezdila dlouho. Díky těmto prvním atraktivním vizuálům se Rohlík zapsal mnoha lidem do paměti.

      lient, přední provozovatel e-shopu s donáškou potravin až do domu, nás oslovil s poptávkou na sjednocení svých offlinových výstupů (polep vozů, CLV kampaň po celé Praze, letáky a reklama v novinách). Vycházeli jsme z daného logotypu, navrhli a aplikovali způsob vizuální komunikace, včetně nové typografie. Designový koncept jsme pak celou dobu drželi v jednoduchých tvarech a jasných sděleních.Auta s polepy jezdila dlouho. Díky těmto prvním atraktivním vizuálům se Rohlík zapsal mnoha lidem do paměti.

  • Grafický design / branding

    • Branding Barbershop a Kadeřnictví

      Barbers Wife s.r.o., 2017 a spolupráce stále pokračuje

      Obrázek reference

      O projektu Barber’s Wife je salón určený zejména mužům, kteří mají rádi svůj plnovous zdravý a upravený a rádi si proto dopřejí péči profesionálů z oboru. Naším cílem bylo vytvořit salónu vizuální identitu pro užití na webových stránkách, sociálních sítích, ale i na dárkových poukazech či LCD panelech. Vizuální identita S ohledem na cílovou skupinu jsme uzpůsobili základní barevnost, která pracuje zejména s vojenskou khaki barvou doplněnou o akcentovou zlatou. Ta má za úkol dodat materiálům šmrnc, aniž by působila příliš žensky. Kombinací těchto dvou barev tak vzniká nezaměnitelná barevná paleta charakteristická pro Barber’s Wife.

      O projektu Barber’s Wife je salón určený zejména mužům, kteří mají rádi svůj plnovous zdravý a upravený a rádi si proto dopřejí péči profesionálů z oboru. Naším cílem bylo vytvořit salónu vizuální identitu pro užití na webových stránkách, sociálních sítích, ale i na dárkových poukazech či LCD panelech. Vizuální identita S ohledem na cílovou skupinu jsme uzpůsobili základní barevnost, která pracuje zejména s vojenskou khaki barvou doplněnou o akcentovou zlatou. Ta má za úkol dodat materiálům šmrnc, aniž by působila příliš žensky. Kombinací těchto dvou barev tak vzniká nezaměnitelná barevná paleta charakteristická pro Barber’s Wife.

    • Tvorba identity

      FUTUREDU s.r.o., 2019

      Obrázek reference

      Pro projekt, který se zaměřuje na trénink a vylepšení komunikačních schopností u studentů jsme připravili vizuální identitu a další realizace, které z ní vychází jako jsou webové stránky, materiály, templaty sociálních sítí ale také například focení a natočení informativních videí. Součástí realizací byl také intranet, kde se každý student / učitel / rodič mohl přihlásit a spravovat informace, které jsou určené pouze jemu / jí.

      Pro projekt, který se zaměřuje na trénink a vylepšení komunikačních schopností u studentů jsme připravili vizuální identitu a další realizace, které z ní vychází jako jsou webové stránky, materiály, templaty sociálních sítí ale také například focení a natočení informativních videí. Součástí realizací byl také intranet, kde se každý student / učitel / rodič mohl přihlásit a spravovat informace, které jsou určené pouze jemu / jí.

  • Film / Video / Televize

    • Informační video Asociace podnikatelů v geomatice

      APG, 2020

      Cílem videa bylo představit práci geodetů a jejich důležitost. Záběry byly pořízeny ve spolupráci se zadavatelem. Díky tomu jsme se dostali do zajímavých míst, která video udělala dynamičtějším. Některé záběry byly nakoupené. Pro klienta jsme zpracovávali nejel samotný střih, ale tvořili jsme i finální textaci a postprodukci.

      Cílem videa bylo představit práci geodetů a jejich důležitost. Záběry byly pořízeny ve spolupráci se zadavatelem. Díky tomu jsme se dostali do zajímavých míst, která video udělala dynamičtějším. Některé záběry byly nakoupené. Pro klienta jsme zpracovávali nejel samotný střih, ale tvořili jsme i finální textaci a postprodukci.

    • Siemens Advanta

      Siemens, 2021

      Animované video pro náborovou kampaň Siemens Advanta - Budeme si rozumět. Toto video bylo součástí větší kampaně, kterou jsme se Siemensem zpracovávali. Pro kampaň vznikaly i další videa a krátké animace. S touto kampaní jsme také společně s klientem vyhráli druhé místo v marketingové soutěži Effie. Dalšími náměry pro videa byl Maliny (Rapsberry) a Cookies.

      Animované video pro náborovou kampaň Siemens Advanta - Budeme si rozumět. Toto video bylo součástí větší kampaně, kterou jsme se Siemensem zpracovávali. Pro kampaň vznikaly i další videa a krátké animace. S touto kampaní jsme také společně s klientem vyhráli druhé místo v marketingové soutěži Effie. Dalšími náměry pro videa byl Maliny (Rapsberry) a Cookies.

  • Design služeb

    • Jacks Travel - virtuální průvodce

      Jacks Travel, 2019

      Obrázek reference

      Ačkoliv projekt už neběží, tak jsme pro klienta realizovali projekt virtuálního průvodce. O projektu Jack je online průvodce po Praze. Pomáhá turistům, aby zažili Prahu naplno a bezpečně. Na webových stránkách si můžete vybrat z celé řady tématických balíčků, ve kterých najdete spoustu užitečných informacích a tipů o daném tématu. Dále zde najdete praktické rady, díky kterým se z návštěvy Prahy stane nezapomenutelný zážitek

      Ačkoliv projekt už neběží, tak jsme pro klienta realizovali projekt virtuálního průvodce. O projektu Jack je online průvodce po Praze. Pomáhá turistům, aby zažili Prahu naplno a bezpečně. Na webových stránkách si můžete vybrat z celé řady tématických balíčků, ve kterých najdete spoustu užitečných informacích a tipů o daném tématu. Dále zde najdete praktické rady, díky kterým se z návštěvy Prahy stane nezapomenutelný zážitek

    • Mapotic

      Mapotic s.r.o., 2021 - současnost

      Obrázek reference

      Pro společnost Mapotic, která se zabývá mapováním, jsme vytvořili pro jejich služby vizuální identitu a marketingové materiály včetně videí. Součástí realizace byly také návrhy marketingových předmětů, PPT prezentace oděvů a také online aplikace v responsivitě pro tablety i mobilní telefony. Identita je doposud užívaná.

      Pro společnost Mapotic, která se zabývá mapováním, jsme vytvořili pro jejich služby vizuální identitu a marketingové materiály včetně videí. Součástí realizace byly také návrhy marketingových předmětů, PPT prezentace oděvů a také online aplikace v responsivitě pro tablety i mobilní telefony. Identita je doposud užívaná.

  • Online marketing

    • Náborová kampaň Siemens Advanta

      Siemens, 2021-2023

      Obrázek reference

      Náborová kampaň budeme si rozumět pro Siemens Advanta. Tato kampaň běžela po celém Česku po dobu několika měsíců. Byla změřena na hru s dvojsmysly, kterým rozumí jen specialisté z informačních technologií. Pro ostatní vizuály nemusely dávat význam. Když jsme již upoutali pozornost a pobavili jsme, potřebovali jsme dostat uchazeče na webové stránky. Kampaň byla velmi úspěšná a zasloužila si druhé místo v marketingové soutěži Effie.

      Náborová kampaň budeme si rozumět pro Siemens Advanta. Tato kampaň běžela po celém Česku po dobu několika měsíců. Byla změřena na hru s dvojsmysly, kterým rozumí jen specialisté z informačních technologií. Pro ostatní vizuály nemusely dávat význam. Když jsme již upoutali pozornost a pobavili jsme, potřebovali jsme dostat uchazeče na webové stránky. Kampaň byla velmi úspěšná a zasloužila si druhé místo v marketingové soutěži Effie.

    • Online produktová kampaň

      Jusda Europe s.r.o., 2023

      Obrázek reference

      Produktová kampaň pro společnost Jusda Europe, Kampaň byla postavena na velkých globálních číslech, která jsme graficky ztvárnili. Jelikož Jusda Europe je logistickou společností - každý vizuál by postavený na jiném způsobu přepravy nákladu (železnice, lodě, letadla a kamiony). Kampaň běžela primárně jako PPC kampaň. Některé rozpady byly také jako letáčky.

      Produktová kampaň pro společnost Jusda Europe, Kampaň byla postavena na velkých globálních číslech, která jsme graficky ztvárnili. Jelikož Jusda Europe je logistickou společností - každý vizuál by postavený na jiném způsobu přepravy nákladu (železnice, lodě, letadla a kamiony). Kampaň běžela primárně jako PPC kampaň. Některé rozpady byly také jako letáčky.

  • Webdesign

    • Webové stránky a rezervační systém

      Barbers Wife s.r.o., 2017 a stále aktivni

      Obrázek reference

      Online Kromě webových stránek navržených dle aktuálních trendů jsme pro klienta vytvořili a implementovali rezervační systém, ve kterém si zákazník může domluvit termín návštěvy s konkrétním barberem, a jednoduchý a přehledný e-shop, v němž se nikdo neztratí. Pozdeji došlo ke spojení barbershopu a kadeřnictví. Tuto změnu jsme museli na rozřazovací stránku promítnou a došlo ke spojení velmi lehkou a hezkou formou.

      Online Kromě webových stránek navržených dle aktuálních trendů jsme pro klienta vytvořili a implementovali rezervační systém, ve kterém si zákazník může domluvit termín návštěvy s konkrétním barberem, a jednoduchý a přehledný e-shop, v němž se nikdo neztratí. Pozdeji došlo ke spojení barbershopu a kadeřnictví. Tuto změnu jsme museli na rozřazovací stránku promítnou a došlo ke spojení velmi lehkou a hezkou formou.

    • Webové stránky pro studenty a online rozhraní pro rodiče

      FUTUREDU s.r.o., 2019

      Obrázek reference

      Pro projekt Skileři, pro který jsme realizovali vizuální identitu jsme tvořili také webové stránky. Ty poskytli informace studentům, tak nabídly rozhraní pro rodiče. Obě části byly graficky odlišené, aby se uživatel co nejlépe orientoval. Rozhraní dávalo možnost rodičům, aby mohli kontrolovat své děti, dětem, aby měly přehled o svých aktivitách a progressu a v neposlední řadě učitelům, kteří portál pro své studenty administrovali.

      Pro projekt Skileři, pro který jsme realizovali vizuální identitu jsme tvořili také webové stránky. Ty poskytli informace studentům, tak nabídly rozhraní pro rodiče. Obě části byly graficky odlišené, aby se uživatel co nejlépe orientoval. Rozhraní dávalo možnost rodičům, aby mohli kontrolovat své děti, dětem, aby měly přehled o svých aktivitách a progressu a v neposlední řadě učitelům, kteří portál pro své studenty administrovali.