Detail kreativce
Lukáš Zelený
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 04856961
Kontakt:
Lukas Zeleny
+420 777 639 910
zelenyluka90@gmail.com
O profilu kreativce
Poskytování marketingových služeb pro menší a střední firmy z ČR.
Marketingové služby
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Za pracharnou 31
Jihlava 58601 Kraj Vysočina -
Kontaktní adresa:
Za pracharnou 31
Jihlava 58601
Kraj Vysočina
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Marketingové strategie
-
Marketingová strategie Loomen
Creative Heroes s.r.o., 02/ 2021-12/2023
Vytvoření marketingové strategie pro grafické studio Loomen. Správa sociálních sítí a community management. Rozšíření povědomí o značce v České republice a na Slovensku, odkud značka získala v posledních dvanácti měsících více než 120 zakázek napříč obory. Nastavení obchodního procesu na základě průchodnosti funnelu s poptávkami.
Vytvoření marketingové strategie pro grafické studio Loomen. Správa sociálních sítí a community management. Rozšíření povědomí o značce v České republice a na Slovensku, odkud značka získala v posledních dvanácti měsících více než 120 zakázek napříč obory. Nastavení obchodního procesu na základě průchodnosti funnelu s poptávkami.
-
BiBi FOOD
BiBi FOOD, 12/2022-06/2023
Vytvoření marketingové strategie pro obchod s psím jídlem. Tvorba online kampaní a správa sociálních sítí, která během 12 přinesla zvýšení obratu o více než 120 %. Vytvoření automatizovaných e-mailových kampaní pro zvýšení hodnoty zákazníka, díky kterým se zvýšila retence zákazníků o 40 % a zároveň se zvýšil počet doporučených zákazníků od spokojených zákaníků.
Vytvoření marketingové strategie pro obchod s psím jídlem. Tvorba online kampaní a správa sociálních sítí, která během 12 přinesla zvýšení obratu o více než 120 %. Vytvoření automatizovaných e-mailových kampaní pro zvýšení hodnoty zákazníka, díky kterým se zvýšila retence zákazníků o 40 % a zároveň se zvýšil počet doporučených zákazníků od spokojených zákaníků.
-
-
Práce s texty
-
young_block
young_block, 10/2020-03/2021
Návrh textů pro web a komunikaci značky v online prostředí. Na základě detailní analýzy klíčových slov a chování zákazníků proběhla příprava struktury webových stránek. Ve spolupráci s designery připraven unikátní obsah na základě USP značky a příprava automatických e-mailů pro zjednodušení prodeje a zvýšení zákaznického zážitku z návštěvy stránek/nákupu blocků.
Návrh textů pro web a komunikaci značky v online prostředí. Na základě detailní analýzy klíčových slov a chování zákazníků proběhla příprava struktury webových stránek. Ve spolupráci s designery připraven unikátní obsah na základě USP značky a příprava automatických e-mailů pro zjednodušení prodeje a zvýšení zákaznického zážitku z návštěvy stránek/nákupu blocků.
-
Web Vína od Krále
Vína od Krále, 12/2021-03/2022
Nastavení tonality značky a textace webu a následná aplikace komunikační stategie na sociální sítě, výkonnostní kampaně a e-mailing. Značka Vína od Krále zaznamenala v létě 2024 růst o více než 230 % v obratu a získala stovky nových zákazníků, kteří se pravidelně vrací a objednávají nejen klíčový produkt Vintonic, ale využívají i dalších služeb, o které se portfolio po konzultaci rozrostlo (výlety, ochutnávky...)
Nastavení tonality značky a textace webu a následná aplikace komunikační stategie na sociální sítě, výkonnostní kampaně a e-mailing. Značka Vína od Krále zaznamenala v létě 2024 růst o více než 230 % v obratu a získala stovky nových zákazníků, kteří se pravidelně vrací a objednávají nejen klíčový produkt Vintonic, ale využívají i dalších služeb, o které se portfolio po konzultaci rozrostlo (výlety, ochutnávky...)
-