Detail kreativce
Ing. Jaromír Štejnar
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 01510215
Kontakt:
Jaromír Štejnar
+420 739 000 014
contact@gentlemaninpixels.com
O profilu kreativce
Jsem člověk, který hluboce miluje kreativitu a tvorbu. Specializuji se na 3D modelování a animaci, Mám také pokročilé zkušeností s ilustracemi a tvorbou her. Podílel jsem se na vedení marketingových strategií, tvorbě ilustrovaných knih a her. Nyní nejvíce ilustruji a dodávám 3D assety do her.
Gentleman in pixels
Jaromír Štejnar
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Gorkého 2221
Pardubice 53002 Pardubický kraj -
Kontaktní adresa:
Gorkého 2221
Pardubice 53002
Pardubický kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
Oblasti nabízených služeb
-
Herní průmysl
-
Secret project
Jack in the box, 02/2024-12/2024
3D assety a příprava konceptu hry pro publishera. Jedná se o zatím utajený projekt. Hra vzniká jako 3D adventura s imerzivním příběhem a dvojím vyobrazením světa: realita vs. fantazie. Zde mám na svědomí příběh, vymýšlení puzzles a tvorbu 3D světa a postav. Hra vzniká pro většinu dostupných zařízení v enginu Unity 3D.
3D assety a příprava konceptu hry pro publishera. Jedná se o zatím utajený projekt. Hra vzniká jako 3D adventura s imerzivním příběhem a dvojím vyobrazením světa: realita vs. fantazie. Zde mám na svědomí příběh, vymýšlení puzzles a tvorbu 3D světa a postav. Hra vzniká pro většinu dostupných zařízení v enginu Unity 3D.
-
3D houses
SCS software, 02/2023-02/2025
Práce na velice úspěšné české hře, která již stihla sesbírat mnoho významných ocenění a dlouhodobě se drží v nejvíce hraných hrách na platformě STEAM. V tomto projektu jsem součástí teamu, který se snaží procedurálně modelovat budovy do hry Euro Truck Simulator 2 a American Truck Simulator. Podílím se též na tvorbě podpůrných assetů pro budovy. Moje práce je k vidění již v několika rozšíření hry.
Práce na velice úspěšné české hře, která již stihla sesbírat mnoho významných ocenění a dlouhodobě se drží v nejvíce hraných hrách na platformě STEAM. V tomto projektu jsem součástí teamu, který se snaží procedurálně modelovat budovy do hry Euro Truck Simulator 2 a American Truck Simulator. Podílím se též na tvorbě podpůrných assetů pro budovy. Moje práce je k vidění již v několika rozšíření hry.
-
-
Film / Video / Televize
-
Muchomil
Muzeum východních Čech v Hradci Králové, 03/2019-05/2022
Aplikace pro malé návštěvníky muzea. Pavouk Muchomil se během prohlídky muzea všelijak převléká. Na každém stanovišti tak na vás bude čekat v oblečení, v jakém se v té době chodilo, aby děti lépe vtáhl do děje. Aplikace také díky interaktivitě pomáhá dětem pochopit některé významné události historie. Na svědomí mám tvorbu příběhu, některých ilustrací a veškeré animace.
Aplikace pro malé návštěvníky muzea. Pavouk Muchomil se během prohlídky muzea všelijak převléká. Na každém stanovišti tak na vás bude čekat v oblečení, v jakém se v té době chodilo, aby děti lépe vtáhl do děje. Aplikace také díky interaktivitě pomáhá dětem pochopit některé významné události historie. Na svědomí mám tvorbu příběhu, některých ilustrací a veškeré animace.
-
Kids island TV
Alda TV, 05/2021-10/2021
Byl jsem osloven s požadavkem vytvořit celý svět pro děti, kde by se v každé epizodě stavěl nový kus ostrova. Zde jsem měl na starosti úplně vše. Od storyboardu po tvorbu světa a těžké techniky přes rigging a animací a postprodukci videa ve 3D. Jednalo se o krátký seriál pro děti, který měl představit zábavnou formou tvorbu ostrova.
Byl jsem osloven s požadavkem vytvořit celý svět pro děti, kde by se v každé epizodě stavěl nový kus ostrova. Zde jsem měl na starosti úplně vše. Od storyboardu po tvorbu světa a těžké techniky přes rigging a animací a postprodukci videa ve 3D. Jednalo se o krátký seriál pro děti, který měl představit zábavnou formou tvorbu ostrova.
-
-
Grafický design / branding
-
Medvěd Wrr
The Wrr, 01/2018-02/2023
V boji o dětskou pozornost, který svádí četba knih s tablety, telefony nebo počítači, se knížky dostávají často na druhou kolej. Cílem této knihy je přivést děti zpět ke čtení a vzbudit v nich zájem o knihy. Tomu jsme přizpůsobili i celý příběh – hlavní hrdina, medvěd Wrr, objevuje kouzlo knih. Mám zde na svědomí příběh a ilustrace. Projekt také obsahuje 2 deskové hry, kde jsem se spolupodílel na herním designu a rozšíření.
V boji o dětskou pozornost, který svádí četba knih s tablety, telefony nebo počítači, se knížky dostávají často na druhou kolej. Cílem této knihy je přivést děti zpět ke čtení a vzbudit v nich zájem o knihy. Tomu jsme přizpůsobili i celý příběh – hlavní hrdina, medvěd Wrr, objevuje kouzlo knih. Mám zde na svědomí příběh a ilustrace. Projekt také obsahuje 2 deskové hry, kde jsem se spolupodílel na herním designu a rozšíření.
-
Potisky na trička
Bastard.cz, 09/2024
Jedné se o mou osobní vášeň, tvořit vtipná trička. Tuhle tvorbu si nesmírně užívám, protože mohu svoji kreativitu popustit naplno a vymyslet něco, co nikdo přede mnou, protože do prodeje projde pouze originální nápad. Bastard má v nabídce přes 2300 motivů a mně se podařilo už proniknout do top 10 autorů na této platformě. Takže jsem si sobě dokázal, že umím tvořit originální a vtipné nápady.
Jedné se o mou osobní vášeň, tvořit vtipná trička. Tuhle tvorbu si nesmírně užívám, protože mohu svoji kreativitu popustit naplno a vymyslet něco, co nikdo přede mnou, protože do prodeje projde pouze originální nápad. Bastard má v nabídce přes 2300 motivů a mně se podařilo už proniknout do top 10 autorů na této platformě. Takže jsem si sobě dokázal, že umím tvořit originální a vtipné nápady.
-