Detail kreativce
Ing. Gabriela Kroláková
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 05246521
Kontakt:
Gabriela Kroláková
+420 775 110 013
info@gabikrolakova.cz
O profilu kreativce
✔️ Vytvoření nového e-shopu na Shoptetu ✔️ Redesign stávajícího e-shopu ✔️ Vylepšení zákaznické přívětivosti e-shopu a konverzní cesty | Rozvíjejte svůj e-shop strategicky hned od začátku, abyste mohli jít po rychlejší cestě k úspěchu. | K práci využívám video konference, nebo se můžeme setkat osobně na Kladně, či v Praze.
Gábi Kroláková | Tvorba a redesign e-shopů
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Ovčácká 496
Doksy 27364 Středočeský kraj -
Kontaktní adresa:
Ovčácká 496
Doksy 27364
Středočeský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Webdesign
-
Luxury Lashes
Štefan Vojtuš, 12/2023-03/2024
Vytvoření nového e-shopu pro značku umělých řas Luxury Lashes. Majitelé požadovali vytvořit e-shop v pěti jazycích a dvou měnách, s doručením do čtyř zemí v EU. Součástí dodávky byl převod e-shopu na vlastní doménu, tvorba loga a grafiky, definice a nastavení konkurenčních výhod, nastavení e-mailových schránek, Google Analytics nástrojů, napojení na dopravce, napojení na zbožové srovnávače, napojení platební brány, vyvoření parametrických filtrů, vytvoření šablon pro varianty s více parametry, copywriting pro produkty a kategorie včetně překladu do všech jazyků, nastavení stavů objednávek pro různá flow, nastavení informačních e-mailů pro zákazníky včetně překladů do všech jazyků.
Vytvoření nového e-shopu pro značku umělých řas Luxury Lashes. Majitelé požadovali vytvořit e-shop v pěti jazycích a dvou měnách, s doručením do čtyř zemí v EU. Součástí dodávky byl převod e-shopu na vlastní doménu, tvorba loga a grafiky, definice a nastavení konkurenčních výhod, nastavení e-mailových schránek, Google Analytics nástrojů, napojení na dopravce, napojení na zbožové srovnávače, napojení platební brány, vyvoření parametrických filtrů, vytvoření šablon pro varianty s více parametry, copywriting pro produkty a kategorie včetně překladu do všech jazyků, nastavení stavů objednávek pro různá flow, nastavení informačních e-mailů pro zákazníky včetně překladů do všech jazyků.
-
Naše železářství
Zdeněk Dubský, 09/2023-současnost
Redesign a přejmenování původního e-shopu Železářství Dubský na Naše železářství. Majitel požadoval celkový redesign e-shopu včetně návrhu nového loga a grafiky. Dále jsme definovali a nastavili konkurenční výhody, Google Analytics nástroje, napojení na dopravce, napojení na zbožové srovnávače, napojení platební brány, tvorba parametrických filtrů, copywriting pro produkty, nastavení stavů objednávek pro různá flow, nastavení informačních e-mailů pro zákazníky, tvorba blogu. Po dokončení redesignu pokračujeme ve spolupráci formou správy e-shopu a jeho dalšího rozvoje: vkládání nových produktů, tvorba blogových článků. správa sociálních sítí, příprava a nastavení nových marketingových akcí, tvorba newsletterů, správa ppc reklam, webová analytika.
Redesign a přejmenování původního e-shopu Železářství Dubský na Naše železářství. Majitel požadoval celkový redesign e-shopu včetně návrhu nového loga a grafiky. Dále jsme definovali a nastavili konkurenční výhody, Google Analytics nástroje, napojení na dopravce, napojení na zbožové srovnávače, napojení platební brány, tvorba parametrických filtrů, copywriting pro produkty, nastavení stavů objednávek pro různá flow, nastavení informačních e-mailů pro zákazníky, tvorba blogu. Po dokončení redesignu pokračujeme ve spolupráci formou správy e-shopu a jeho dalšího rozvoje: vkládání nových produktů, tvorba blogových článků. správa sociálních sítí, příprava a nastavení nových marketingových akcí, tvorba newsletterů, správa ppc reklam, webová analytika.
-
-
Marketingové strategie
-
Online kurz Strategický rozvoj e-shopu
Začínající a malé e-shopy, 04/2021 - 06/2021
Online kurz je zaměřený na marketingovou strategii e-shopu. Kurzem prošlo přes 140 lidí. Budeš mít jasnou a dlouhodobou vizi pro svůj e-shop, která tě povede k trvalému růstu a konkurenční výhodě. Dokážeš strategicky budovat silnou značku, která přitahuje loajální zákazníky, a budeš přesně vědět, jak budovat důvěru skrze komunikaci a vizuální styl. Získáš nástroje, které ti pomohou bez zbytečného chaosu strukturovat svůj e-shop tak, aby fungoval jako dokonale sladěný stroj a přinášel dlouhodobé výsledky.
Online kurz je zaměřený na marketingovou strategii e-shopu. Kurzem prošlo přes 140 lidí. Budeš mít jasnou a dlouhodobou vizi pro svůj e-shop, která tě povede k trvalému růstu a konkurenční výhodě. Dokážeš strategicky budovat silnou značku, která přitahuje loajální zákazníky, a budeš přesně vědět, jak budovat důvěru skrze komunikaci a vizuální styl. Získáš nástroje, které ti pomohou bez zbytečného chaosu strukturovat svůj e-shop tak, aby fungoval jako dokonale sladěný stroj a přinášel dlouhodobé výsledky.
-
Mentoring pro malé e-shopy
Šťastný balónek, od 11/2024
JAKÁ TÉMATA MŮŽEME PROBRAT? Konverzní cesta zákazníka na e-shopu Definice konkurenčních výhod Branding, Tone of Voice Grafické a technické úpravy e-shopu Napojení na další systémy (Google Analytics, Search Console) Napojení dopravců (Go Balík) Nastavení uvítacích e-mailů Převedení nového e-shopu na vlastní doménu Napojení na srovnávače zboži (Heuréka, Sklik, Srovnáme) Napojení sociálních sítí Založení YouTube kanálu Algoritmus na Facebooku, Instagramu, TikToku Definice ideálního zákazníka Tvorba obsahu na sociální sítě Práce s grafikou v aplikaci Canva SWOT analýza Analýza konkurence
JAKÁ TÉMATA MŮŽEME PROBRAT? Konverzní cesta zákazníka na e-shopu Definice konkurenčních výhod Branding, Tone of Voice Grafické a technické úpravy e-shopu Napojení na další systémy (Google Analytics, Search Console) Napojení dopravců (Go Balík) Nastavení uvítacích e-mailů Převedení nového e-shopu na vlastní doménu Napojení na srovnávače zboži (Heuréka, Sklik, Srovnáme) Napojení sociálních sítí Založení YouTube kanálu Algoritmus na Facebooku, Instagramu, TikToku Definice ideálního zákazníka Tvorba obsahu na sociální sítě Práce s grafikou v aplikaci Canva SWOT analýza Analýza konkurence
-