Detail kreativce
Jakub Rendla
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 71064125
Kontakt:
Jakub Rendla
+420 777 504 631
jakub.rendla@gmail.com
O profilu kreativce
Opravdu dlouho se věnuji především značkové komunikaci a identitě. A nejen tomu. Věnuji se i UX, UI a project managementu a u jednoho většího IT projektu jsem i v roli product ownera. Mimo to se věnuji i audio tvorbě a produkci.
Jsem stratég, analytik, kreativec a designér.
stratég, analytik, ideamaker, kreativec, designer, webflow developer, project manager
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Klobouček 317
Brno 64100 Jihomoravský kraj -
Kontaktní adresa:
Klobouček 317
Brno 64100
Jihomoravský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Webdesign
-
Coverally – web
Coverally, 2024
Webové stránky pro startup v oblasti pojištění kaucí. Coverally jsme v širším týmu budovali jako značku od začátku. Pro web jsme zpracovali vše od návrhu struktury, designu, textařiny a developmentu. Jednou ze zajímavostí webu je fakt, že jsou téměř všechny obrázky generovány pomocí AI. Web je postaven ve Webflow a je opatřen redakčním systémem.
Webové stránky pro startup v oblasti pojištění kaucí. Coverally jsme v širším týmu budovali jako značku od začátku. Pro web jsme zpracovali vše od návrhu struktury, designu, textařiny a developmentu. Jednou ze zajímavostí webu je fakt, že jsou téměř všechny obrázky generovány pomocí AI. Web je postaven ve Webflow a je opatřen redakčním systémem.
-
Kam to dáme?! – web
Stride XL, 2024
Pro zajímavou službu, který vám pomůže uskladnit věci, které vám doma překážejí, ale nechcete se jich zbavit, jsem designoval jednoduchý web ve Webflow a navrhl jednoduchou (MVP) vizuální identitu. Web je postaven na vlastní modulární šabloně za využití komponent a variables. Zatím není opatřen CMS, ale je na to připraven.
Pro zajímavou službu, který vám pomůže uskladnit věci, které vám doma překážejí, ale nechcete se jich zbavit, jsem designoval jednoduchý web ve Webflow a navrhl jednoduchou (MVP) vizuální identitu. Web je postaven na vlastní modulární šabloně za využití komponent a variables. Zatím není opatřen CMS, ale je na to připraven.
-
-
Grafický design / branding
-
Coverally – značková identita
Coverally, 2024
Pro slovenský startup v oblasti pojištění kaucí jsme v menším kompaktním týmu navrhli komplexní značkovou strategiia identitu. Pomocí workshopů a metodiky MAJAK guide jsme zpracovali název, vizi, misi, positioning, tonalitu,... Prostě vše, co bylo důležuté pro položení dobrých základů, na kterých značku dále stavět. A já osobně jsem i autorem vizuální identity značky.
Pro slovenský startup v oblasti pojištění kaucí jsme v menším kompaktním týmu navrhli komplexní značkovou strategiia identitu. Pomocí workshopů a metodiky MAJAK guide jsme zpracovali název, vizi, misi, positioning, tonalitu,... Prostě vše, co bylo důležuté pro položení dobrých základů, na kterých značku dále stavět. A já osobně jsem i autorem vizuální identity značky.
-
U1
U1, 2022
Společnost U1 nabízí celkové řešení interiérového designu, od zadání až po předání hotového projektu, a to s důrazem na vysoký standard, estetickou hodnotu a bezprecedentní funkčnost. Po živé a inspirativní diskusi jsme společně s U1 dospěli k tomu, že abychom mohli smysluplně aktualizovat vizuální podobu značky, vypracujeme předtím hloubkovou značkovou strategii. Do procesu bylo po celou dobu angažované i samotné vedení firmy, které celý proces mělo pod kontrolou a legitimizovalo.
Společnost U1 nabízí celkové řešení interiérového designu, od zadání až po předání hotového projektu, a to s důrazem na vysoký standard, estetickou hodnotu a bezprecedentní funkčnost. Po živé a inspirativní diskusi jsme společně s U1 dospěli k tomu, že abychom mohli smysluplně aktualizovat vizuální podobu značky, vypracujeme předtím hloubkovou značkovou strategii. Do procesu bylo po celou dobu angažované i samotné vedení firmy, které celý proces mělo pod kontrolou a legitimizovalo.
-