Detail kreativce
port23 s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 19892187
Kontakt:
Irina Kondratova
+420 778 772 512
kiri@port23.cz
O profilu kreativce
Nabízím svým klientům kompletní škálu služeb v oblasti online marketingu, od strategie přes branding až po exekuci navrhovaného řešení. Moji klienti oceňují vstřícné jednání, komplexní řešení pod jednou střechou a flexibilitu, kterou jim velké agentury nejsou schopny zajistit. Můj přístup je založen na řešení na míru pro každého klienta.
port23: Irina Kiri Kondratova
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Petrohradská 3
Praha 10100 Hlavní město Praha -
Kontaktní adresa:
Petrohradská 3
Praha 10100
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Práce s texty
-
Biosuntec letáky a web
Biosuntec, 2012-2024
Pro Biosuntec jsme kompletně natextovali nový web, letáky pro veletrhy a odborné články pro blog (ještě nepublikováno). Zkušený textař musí nejen umět psát v tonalitě klienta, znát základy SEO, aby texty byly dohledatelné, ale i naučit se mnoho z jednotlivých odbornosti svých klientů. Díky této dlouholeté spolupráci se můžeme účastnit hlubokých debat o cirkulaci vzduchu v domě, tepelných čerpadlech a sálavosti vytápěné podlahy při večeřích s přáteli. (pozn. texty na webu se mohou lišit od odevzdané práce)
Pro Biosuntec jsme kompletně natextovali nový web, letáky pro veletrhy a odborné články pro blog (ještě nepublikováno). Zkušený textař musí nejen umět psát v tonalitě klienta, znát základy SEO, aby texty byly dohledatelné, ale i naučit se mnoho z jednotlivých odbornosti svých klientů. Díky této dlouholeté spolupráci se můžeme účastnit hlubokých debat o cirkulaci vzduchu v domě, tepelných čerpadlech a sálavosti vytápěné podlahy při večeřích s přáteli. (pozn. texty na webu se mohou lišit od odevzdané práce)
-
Growmarket blog
Naarden, 2022-2024
Pro growmarket realizujeme rozsáhĺou spolupráci, která obsahuje pravidelnou analýzu klíčových slov, linkbuildingové články a články pro interní blog, obsahovou a SEO strategii. Čísla, kterých dosahujeme v rámci velice nízkého měsíčního rozpočtu jsou velmi zajímavá a stojí za nimi vysoká odbornost a laserová přesnost při dosahování taktických cílů.
Pro growmarket realizujeme rozsáhĺou spolupráci, která obsahuje pravidelnou analýzu klíčových slov, linkbuildingové články a články pro interní blog, obsahovou a SEO strategii. Čísla, kterých dosahujeme v rámci velice nízkého měsíčního rozpočtu jsou velmi zajímavá a stojí za nimi vysoká odbornost a laserová přesnost při dosahování taktických cílů.
-
-
UX design
-
Biosuntec web
Biosuntec, 2022
Lidé z Biosuntecu velice flexibilně reagují na potřeby svých klientů produktovou skladbou a neustále vylepšují technologie svého řešení, proto potřebovali web, který budou moci velice snadno sami obsluhovat. Toto řešení jsme realizovali na Miowebu a v rámci nabízených možností jsme jej maximálně graficky přiblížili nové korporátní identitě.
Lidé z Biosuntecu velice flexibilně reagují na potřeby svých klientů produktovou skladbou a neustále vylepšují technologie svého řešení, proto potřebovali web, který budou moci velice snadno sami obsluhovat. Toto řešení jsme realizovali na Miowebu a v rámci nabízených možností jsme jej maximálně graficky přiblížili nové korporátní identitě.
-
Filbec web
FIlbec, 2022
Každá agentura přijde a řekně, že musíte celkově předělat web, což vyžaduje obří finanční a časovou investici, které ne vždy vede k žádoucí změně. My jsme se rozhodli se zaměřit primárně na výkonostní marketingovou strategii, kterou vyděláme peníze na větší marketingové investce a u Filbecu jsme tak pouze upravili UX, přepsali jsme texty webu a vytvořili kompletní online marketingovou strategii. Nyní má Filbec už nový web, na jehož realizaci jsme se však nepodíleli.
Každá agentura přijde a řekně, že musíte celkově předělat web, což vyžaduje obří finanční a časovou investici, které ne vždy vede k žádoucí změně. My jsme se rozhodli se zaměřit primárně na výkonostní marketingovou strategii, kterou vyděláme peníze na větší marketingové investce a u Filbecu jsme tak pouze upravili UX, přepsali jsme texty webu a vytvořili kompletní online marketingovou strategii. Nyní má Filbec už nový web, na jehož realizaci jsme se však nepodíleli.
-
-
Webdesign
-
Biosuntec web
Biosuntec, 2022
Lidé z Biosuntecu velice flexibilně reagují na potřeby svých klientů produktovou skladbou a neustále vylepšují technologie svého řešení, proto potřebovali web, který budou moci velice snadno sami obsluhovat. Toto řešení jsme realizovali na Miowebu a v rámci nabízených možností jsme jej maximálně graficky přiblížili nové korporátní identitě.
Lidé z Biosuntecu velice flexibilně reagují na potřeby svých klientů produktovou skladbou a neustále vylepšují technologie svého řešení, proto potřebovali web, který budou moci velice snadno sami obsluhovat. Toto řešení jsme realizovali na Miowebu a v rámci nabízených možností jsme jej maximálně graficky přiblížili nové korporátní identitě.
-
Smille web
Smille Dental Clinic, 2017
Zde jsme měli na starosti realizaci nového webu - řízení UX, copy, programování tak, aby do sebe vše zapadlo a klient s tím neměl starosti. S výsledkem jsme spokojeni. V současné době už je web zastaralý, takže se předělává a modernizuje. V době psaní této recenze ještě web není na světě. Mimo nový web jsme pro Smille realizovali tvorbu kampaní na sociálních sítích a tvorbu grafických podkladů pro bannery.
Zde jsme měli na starosti realizaci nového webu - řízení UX, copy, programování tak, aby do sebe vše zapadlo a klient s tím neměl starosti. S výsledkem jsme spokojeni. V současné době už je web zastaralý, takže se předělává a modernizuje. V době psaní této recenze ještě web není na světě. Mimo nový web jsme pro Smille realizovali tvorbu kampaní na sociálních sítích a tvorbu grafických podkladů pro bannery.
-
-
Film / Video / Televize
-
Biosuntec YouTube kanál
Biosuntec, 2020
Nejlepší reklamou je spokojený zákazník. Z toho jsme vyšli při tvorbě videoreferencí a právě celého YouTube kanálu pro poskytovatele energetických řešení do domů - Biosuntec. Pro Biosuntec jsme dále kompletně natextovali nový web, letáky pro veletrhy a odborné články pro blog (ještě nepublikováno). Zkušený textař musí nejen umět psát v tonalitě klienta, znát základy SEO, aby texty byly dohledatelné, ale i naučit se mnoho z jednotlivých odbornosti svých klientů. Díky této dlouholeté spolupráci se můžeme účastnit hlubokých debat o cirkulaci vzduchu v domě, tepelných čerpadlech a sálavosti vytápěné podlahy při večeřích s přáteli. (pozn. texty na webu se mohou lišit od odevzdané práce)
Nejlepší reklamou je spokojený zákazník. Z toho jsme vyšli při tvorbě videoreferencí a právě celého YouTube kanálu pro poskytovatele energetických řešení do domů - Biosuntec. Pro Biosuntec jsme dále kompletně natextovali nový web, letáky pro veletrhy a odborné články pro blog (ještě nepublikováno). Zkušený textař musí nejen umět psát v tonalitě klienta, znát základy SEO, aby texty byly dohledatelné, ale i naučit se mnoho z jednotlivých odbornosti svých klientů. Díky této dlouholeté spolupráci se můžeme účastnit hlubokých debat o cirkulaci vzduchu v domě, tepelných čerpadlech a sálavosti vytápěné podlahy při večeřích s přáteli. (pozn. texty na webu se mohou lišit od odevzdané práce)
-
Biosuntec: Jak vypadá úsporný dům
Biosuntec, 2019
Video popisující fungování systému Biosuntec Home. Dále jsme dotvořili celý YT kanál a sekci referencí. Při tvorbě videoreferencí a právě celého YouTube kanálu pro poskytovatele energetických řešení do domů - Biosuntec. Pro Biosuntec jsme dále kompletně natextovali nový web, letáky pro veletrhy a odborné články pro blog (ještě nepublikováno). Zkušený textař musí nejen umět psát v tonalitě klienta, znát základy SEO, aby texty byly dohledatelné, ale i naučit se mnoho z jednotlivých odbornosti svých klientů. Díky této dlouholeté spolupráci se můžeme účastnit hlubokých debat o cirkulaci vzduchu v domě, tepelných čerpadlech a sálavosti vytápěné podlahy při večeřích s přáteli. (pozn. texty na webu se mohou lišit od odevzdané práce)
Video popisující fungování systému Biosuntec Home. Dále jsme dotvořili celý YT kanál a sekci referencí. Při tvorbě videoreferencí a právě celého YouTube kanálu pro poskytovatele energetických řešení do domů - Biosuntec. Pro Biosuntec jsme dále kompletně natextovali nový web, letáky pro veletrhy a odborné články pro blog (ještě nepublikováno). Zkušený textař musí nejen umět psát v tonalitě klienta, znát základy SEO, aby texty byly dohledatelné, ale i naučit se mnoho z jednotlivých odbornosti svých klientů. Díky této dlouholeté spolupráci se můžeme účastnit hlubokých debat o cirkulaci vzduchu v domě, tepelných čerpadlech a sálavosti vytápěné podlahy při večeřích s přáteli. (pozn. texty na webu se mohou lišit od odevzdané práce)
-
-
Grafický design / branding
-
Biosuntec: Nová korporátní identita
Biosuntec, 2022
Omladili jsme, osvěžili a zároveň jsme učinili grafiku značky Biosuntec zapamatovatelnou. Klient se nebál vytvořit něco odvážného a okázalého a my jsme vděční za každého, kdo chápe fungování MAYA konceptu - most advanced yet acceptable. Pro Biosuntec jsme dále kompletně natextovali nový web, letáky pro veletrhy a odborné články pro blog (ještě nepublikováno). Zkušený textař musí nejen umět psát v tonalitě klienta, znát základy SEO, aby texty byly dohledatelné, ale i naučit se mnoho z jednotlivých odbornosti svých klientů. Díky této dlouholeté spolupráci se můžeme účastnit hlubokých debat o cirkulaci vzduchu v domě, tepelných čerpadlech a sálavosti vytápěné podlahy při večeřích s přáteli. (pozn. texty na webu se mohou lišit od odevzdané práce)
Omladili jsme, osvěžili a zároveň jsme učinili grafiku značky Biosuntec zapamatovatelnou. Klient se nebál vytvořit něco odvážného a okázalého a my jsme vděční za každého, kdo chápe fungování MAYA konceptu - most advanced yet acceptable. Pro Biosuntec jsme dále kompletně natextovali nový web, letáky pro veletrhy a odborné články pro blog (ještě nepublikováno). Zkušený textař musí nejen umět psát v tonalitě klienta, znát základy SEO, aby texty byly dohledatelné, ale i naučit se mnoho z jednotlivých odbornosti svých klientů. Díky této dlouholeté spolupráci se můžeme účastnit hlubokých debat o cirkulaci vzduchu v domě, tepelných čerpadlech a sálavosti vytápěné podlahy při večeřích s přáteli. (pozn. texty na webu se mohou lišit od odevzdané práce)
-
Smille Dental Clinic bannery
Smille Dental Clinic, 2021-2024
Pro dentální kliniku Smille, která vyrábí i vlastní zubní pastu a těší se mezi klienty velké spokojenosti tradičně vytváříme sezónní reklamní bannery a kampaň i realizujeme. Měla jsem tu čest vést i tvorbu jejich webových stránek. Pro dentální kliniku Smille, která vyrábí i vlastní zubní pastu a těší se mezi klienty velké spokojenosti tradičně vytváříme sezónní reklamní bannery a kampaň i realizujeme. Měla jsem tu čest vést i tvorbu jejich webových stránek.
Pro dentální kliniku Smille, která vyrábí i vlastní zubní pastu a těší se mezi klienty velké spokojenosti tradičně vytváříme sezónní reklamní bannery a kampaň i realizujeme. Měla jsem tu čest vést i tvorbu jejich webových stránek. Pro dentální kliniku Smille, která vyrábí i vlastní zubní pastu a těší se mezi klienty velké spokojenosti tradičně vytváříme sezónní reklamní bannery a kampaň i realizujeme. Měla jsem tu čest vést i tvorbu jejich webových stránek.
-
-
Online marketing
-
Filbec
Filbec, 2022
Pro Filbec jsme realizovali kompletní online marketingovou strategii - SEM, SEO, PPC, UX a copywriting. Největší výzvou bylo vysvětlit koncovým zákazníkům nutnost foiltrace vody bez toho, abychom zákazníky strašili, protože to jde proti našim friemním hodnotám. Nakonec se nám podařilo vyvážit šíření osvěty a důrazné varování před současnou kvalitou vody ve vodovodech. Jak už to u nás bývá, stali jsme se zákazníky našich zákazníků.
Pro Filbec jsme realizovali kompletní online marketingovou strategii - SEM, SEO, PPC, UX a copywriting. Největší výzvou bylo vysvětlit koncovým zákazníkům nutnost foiltrace vody bez toho, abychom zákazníky strašili, protože to jde proti našim friemním hodnotám. Nakonec se nám podařilo vyvážit šíření osvěty a důrazné varování před současnou kvalitou vody ve vodovodech. Jak už to u nás bývá, stali jsme se zákazníky našich zákazníků.
-
Growmarket.cz - Pěstuj radost
Naarden, 2022-2024
U zahradních potřeb growmarket.cz jsme realizovali kompletní online marketingovou strategii, která zahrnovala jak online, tak offline kanály. Zaměřili jsme se na SEO, kde jsme ucítili příležitost díky nízké konkurenčnosti a vytvořili jsme obsahovou strategii pro blog. Dále jsme podstatně vylepšili PPC a spárovanost produktů u zbožových srovnávaču, což vedlo k nárůstu konverzního poměru a tím pádem i revenue. Datová integrace, direct mailing a komunikace na sociálních sítích byla v našem mixu samozřejmostí. Součástí bylo i plánování sezónních kampaní a vedení interního týmu, který jsme pomohli vytvořit, nastavit workflow a vyškolit. Klient díky této strategii překonal složité období způsobené cenovou válkou a stal se jedním z leaderů v oboru a my jsme se inspirovali a začali pěstovat na balkóně rajčata, papriky a bazalku.
U zahradních potřeb growmarket.cz jsme realizovali kompletní online marketingovou strategii, která zahrnovala jak online, tak offline kanály. Zaměřili jsme se na SEO, kde jsme ucítili příležitost díky nízké konkurenčnosti a vytvořili jsme obsahovou strategii pro blog. Dále jsme podstatně vylepšili PPC a spárovanost produktů u zbožových srovnávaču, což vedlo k nárůstu konverzního poměru a tím pádem i revenue. Datová integrace, direct mailing a komunikace na sociálních sítích byla v našem mixu samozřejmostí. Součástí bylo i plánování sezónních kampaní a vedení interního týmu, který jsme pomohli vytvořit, nastavit workflow a vyškolit. Klient díky této strategii překonal složité období způsobené cenovou válkou a stal se jedním z leaderů v oboru a my jsme se inspirovali a začali pěstovat na balkóně rajčata, papriky a bazalku.
-
-
Marketingové strategie
-
Film Kolektiv
Film Kolektiv, 2022
Kolektiv významných producentů českých i zahraničních filmů pro nás přichystal zajímavý projekt. Nechtěli pouze získat strategii komunikace na sociálních sítích, chtěli být při tom a naučit se to též. Série školení a workshopů tak vyústila v perfektní výstup, který byl vyjímečný svou konkrétností a akcentoval jednotlivé osobnosti producentů, kteří se u stolu sešli. Já jsem za tento náhled do vysokého filmového světa velmi vděčná a vážím si času, který svému vzdělání v online marketingových vodách všichni věnovali.
Kolektiv významných producentů českých i zahraničních filmů pro nás přichystal zajímavý projekt. Nechtěli pouze získat strategii komunikace na sociálních sítích, chtěli být při tom a naučit se to též. Série školení a workshopů tak vyústila v perfektní výstup, který byl vyjímečný svou konkrétností a akcentoval jednotlivé osobnosti producentů, kteří se u stolu sešli. Já jsem za tento náhled do vysokého filmového světa velmi vděčná a vážím si času, který svému vzdělání v online marketingových vodách všichni věnovali.
-
Growmarket.cz - Pěstuj radost
Naarden, 2022-2024
U zahradních potřeb growmarket.cz jsme realizovali kompletní online marketingovou strategii, která zahrnovala jak online, tak offline kanály. Zaměřili jsme se na SEO, kde jsme ucítili příležitost díky nízké konkurenčnosti a vytvořili jsme obsahovou strategii pro blog. Dále jsme podstatně vylepšili PPC a spárovanost produktů u zbožových srovnávaču, což vedlo k nárůstu konverzního poměru a tím pádem i revenue. Datová integrace, direct mailing a komunikace na sociálních sítích byla v našem mixu samozřejmostí. Součástí bylo i plánování sezónních kampaní a vedení interního týmu, který jsme pomohli vytvořit, nastavit workflow a vyškolit. Klient díky této strategii překonal složité období způsobené cenovou válkou a stal se jedním z leaderů v oboru a my jsme se inspirovali a začali pěstovat na balkóně rajčata, papriky a bazalku.
U zahradních potřeb growmarket.cz jsme realizovali kompletní online marketingovou strategii, která zahrnovala jak online, tak offline kanály. Zaměřili jsme se na SEO, kde jsme ucítili příležitost díky nízké konkurenčnosti a vytvořili jsme obsahovou strategii pro blog. Dále jsme podstatně vylepšili PPC a spárovanost produktů u zbožových srovnávaču, což vedlo k nárůstu konverzního poměru a tím pádem i revenue. Datová integrace, direct mailing a komunikace na sociálních sítích byla v našem mixu samozřejmostí. Součástí bylo i plánování sezónních kampaní a vedení interního týmu, který jsme pomohli vytvořit, nastavit workflow a vyškolit. Klient díky této strategii překonal složité období způsobené cenovou válkou a stal se jedním z leaderů v oboru a my jsme se inspirovali a začali pěstovat na balkóně rajčata, papriky a bazalku.
-