Detail kreativce

Zpět na galerii

Kontakt:

Irina Kondratova

+420 778 772 512

kiri@port23.cz

O profilu kreativce

Nabízím svým klientům kompletní škálu služeb v oblasti online marketingu, od strategie přes branding až po exekuci navrhovaného řešení. Moji klienti oceňují vstřícné jednání, komplexní řešení pod jednou střechou a flexibilitu, kterou jim velké agentury nejsou schopny zajistit. Můj přístup je založen na řešení na míru pro každého klienta.

port23: Irina Kiri Kondratova

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Petrohradská 3
      Praha 10100 Hlavní město Praha
    • Kontaktní adresa:

      Petrohradská 3
      Praha 10100
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Práce s texty

    • Biosuntec letáky a web

      Biosuntec, 2012-2024

      Pro Biosuntec jsme kompletně natextovali nový web, letáky pro veletrhy a odborné články pro blog (ještě nepublikováno). Zkušený textař musí nejen umět psát v tonalitě klienta, znát základy SEO, aby texty byly dohledatelné, ale i naučit se mnoho z jednotlivých odbornosti svých klientů. Díky této dlouholeté spolupráci se můžeme účastnit hlubokých debat o cirkulaci vzduchu v domě, tepelných čerpadlech a sálavosti vytápěné podlahy při večeřích s přáteli. (pozn. texty na webu se mohou lišit od odevzdané práce)

      Pro Biosuntec jsme kompletně natextovali nový web, letáky pro veletrhy a odborné články pro blog (ještě nepublikováno). Zkušený textař musí nejen umět psát v tonalitě klienta, znát základy SEO, aby texty byly dohledatelné, ale i naučit se mnoho z jednotlivých odbornosti svých klientů. Díky této dlouholeté spolupráci se můžeme účastnit hlubokých debat o cirkulaci vzduchu v domě, tepelných čerpadlech a sálavosti vytápěné podlahy při večeřích s přáteli. (pozn. texty na webu se mohou lišit od odevzdané práce)

      https://biosuntec.cz/
    • Growmarket blog

      Naarden, 2022-2024

      Pro growmarket realizujeme rozsáhĺou spolupráci, která obsahuje pravidelnou analýzu klíčových slov, linkbuildingové články a články pro interní blog, obsahovou a SEO strategii. Čísla, kterých dosahujeme v rámci velice nízkého měsíčního rozpočtu jsou velmi zajímavá a stojí za nimi vysoká odbornost a laserová přesnost při dosahování taktických cílů.

      Pro growmarket realizujeme rozsáhĺou spolupráci, která obsahuje pravidelnou analýzu klíčových slov, linkbuildingové články a články pro interní blog, obsahovou a SEO strategii. Čísla, kterých dosahujeme v rámci velice nízkého měsíčního rozpočtu jsou velmi zajímavá a stojí za nimi vysoká odbornost a laserová přesnost při dosahování taktických cílů.

      https://www.growmarket.cz/blog
  • UX design

    • Biosuntec web

      Biosuntec, 2022

      Obrázek reference

      Lidé z Biosuntecu velice flexibilně reagují na potřeby svých klientů produktovou skladbou a neustále vylepšují technologie svého řešení, proto potřebovali web, který budou moci velice snadno sami obsluhovat. Toto řešení jsme realizovali na Miowebu a v rámci nabízených možností jsme jej maximálně graficky přiblížili nové korporátní identitě.

      Lidé z Biosuntecu velice flexibilně reagují na potřeby svých klientů produktovou skladbou a neustále vylepšují technologie svého řešení, proto potřebovali web, který budou moci velice snadno sami obsluhovat. Toto řešení jsme realizovali na Miowebu a v rámci nabízených možností jsme jej maximálně graficky přiblížili nové korporátní identitě.

      https://biosuntec.cz/
    • Filbec web

      FIlbec, 2022

      Každá agentura přijde a řekně, že musíte celkově předělat web, což vyžaduje obří finanční a časovou investici, které ne vždy vede k žádoucí změně. My jsme se rozhodli se zaměřit primárně na výkonostní marketingovou strategii, kterou vyděláme peníze na větší marketingové investce a u Filbecu jsme tak pouze upravili UX, přepsali jsme texty webu a vytvořili kompletní online marketingovou strategii. Nyní má Filbec už nový web, na jehož realizaci jsme se však nepodíleli.

      Každá agentura přijde a řekně, že musíte celkově předělat web, což vyžaduje obří finanční a časovou investici, které ne vždy vede k žádoucí změně. My jsme se rozhodli se zaměřit primárně na výkonostní marketingovou strategii, kterou vyděláme peníze na větší marketingové investce a u Filbecu jsme tak pouze upravili UX, přepsali jsme texty webu a vytvořili kompletní online marketingovou strategii. Nyní má Filbec už nový web, na jehož realizaci jsme se však nepodíleli.

      https://www.filbec.cz
  • Webdesign

    • Biosuntec web

      Biosuntec, 2022

      Obrázek reference

      Lidé z Biosuntecu velice flexibilně reagují na potřeby svých klientů produktovou skladbou a neustále vylepšují technologie svého řešení, proto potřebovali web, který budou moci velice snadno sami obsluhovat. Toto řešení jsme realizovali na Miowebu a v rámci nabízených možností jsme jej maximálně graficky přiblížili nové korporátní identitě.

      Lidé z Biosuntecu velice flexibilně reagují na potřeby svých klientů produktovou skladbou a neustále vylepšují technologie svého řešení, proto potřebovali web, který budou moci velice snadno sami obsluhovat. Toto řešení jsme realizovali na Miowebu a v rámci nabízených možností jsme jej maximálně graficky přiblížili nové korporátní identitě.

      https://biosuntec.cz/
    • Smille web

      Smille Dental Clinic, 2017

      Zde jsme měli na starosti realizaci nového webu - řízení UX, copy, programování tak, aby do sebe vše zapadlo a klient s tím neměl starosti. S výsledkem jsme spokojeni. V současné době už je web zastaralý, takže se předělává a modernizuje. V době psaní této recenze ještě web není na světě. Mimo nový web jsme pro Smille realizovali tvorbu kampaní na sociálních sítích a tvorbu grafických podkladů pro bannery.

      Zde jsme měli na starosti realizaci nového webu - řízení UX, copy, programování tak, aby do sebe vše zapadlo a klient s tím neměl starosti. S výsledkem jsme spokojeni. V současné době už je web zastaralý, takže se předělává a modernizuje. V době psaní této recenze ještě web není na světě. Mimo nový web jsme pro Smille realizovali tvorbu kampaní na sociálních sítích a tvorbu grafických podkladů pro bannery.

      https://www.smille.cz
  • Film / Video / Televize

    • Biosuntec YouTube kanál

      Biosuntec, 2020

      Obrázek reference

      Nejlepší reklamou je spokojený zákazník. Z toho jsme vyšli při tvorbě videoreferencí a právě celého YouTube kanálu pro poskytovatele energetických řešení do domů - Biosuntec. Pro Biosuntec jsme dále kompletně natextovali nový web, letáky pro veletrhy a odborné články pro blog (ještě nepublikováno). Zkušený textař musí nejen umět psát v tonalitě klienta, znát základy SEO, aby texty byly dohledatelné, ale i naučit se mnoho z jednotlivých odbornosti svých klientů. Díky této dlouholeté spolupráci se můžeme účastnit hlubokých debat o cirkulaci vzduchu v domě, tepelných čerpadlech a sálavosti vytápěné podlahy při večeřích s přáteli. (pozn. texty na webu se mohou lišit od odevzdané práce)

      Nejlepší reklamou je spokojený zákazník. Z toho jsme vyšli při tvorbě videoreferencí a právě celého YouTube kanálu pro poskytovatele energetických řešení do domů - Biosuntec. Pro Biosuntec jsme dále kompletně natextovali nový web, letáky pro veletrhy a odborné články pro blog (ještě nepublikováno). Zkušený textař musí nejen umět psát v tonalitě klienta, znát základy SEO, aby texty byly dohledatelné, ale i naučit se mnoho z jednotlivých odbornosti svých klientů. Díky této dlouholeté spolupráci se můžeme účastnit hlubokých debat o cirkulaci vzduchu v domě, tepelných čerpadlech a sálavosti vytápěné podlahy při večeřích s přáteli. (pozn. texty na webu se mohou lišit od odevzdané práce)

      https://www.biosuntec.cz
    • Biosuntec: Jak vypadá úsporný dům

      Biosuntec, 2019

      Video popisující fungování systému Biosuntec Home. Dále jsme dotvořili celý YT kanál a sekci referencí. Při tvorbě videoreferencí a právě celého YouTube kanálu pro poskytovatele energetických řešení do domů - Biosuntec. Pro Biosuntec jsme dále kompletně natextovali nový web, letáky pro veletrhy a odborné články pro blog (ještě nepublikováno). Zkušený textař musí nejen umět psát v tonalitě klienta, znát základy SEO, aby texty byly dohledatelné, ale i naučit se mnoho z jednotlivých odbornosti svých klientů. Díky této dlouholeté spolupráci se můžeme účastnit hlubokých debat o cirkulaci vzduchu v domě, tepelných čerpadlech a sálavosti vytápěné podlahy při večeřích s přáteli. (pozn. texty na webu se mohou lišit od odevzdané práce)

      Video popisující fungování systému Biosuntec Home. Dále jsme dotvořili celý YT kanál a sekci referencí. Při tvorbě videoreferencí a právě celého YouTube kanálu pro poskytovatele energetických řešení do domů - Biosuntec. Pro Biosuntec jsme dále kompletně natextovali nový web, letáky pro veletrhy a odborné články pro blog (ještě nepublikováno). Zkušený textař musí nejen umět psát v tonalitě klienta, znát základy SEO, aby texty byly dohledatelné, ale i naučit se mnoho z jednotlivých odbornosti svých klientů. Díky této dlouholeté spolupráci se můžeme účastnit hlubokých debat o cirkulaci vzduchu v domě, tepelných čerpadlech a sálavosti vytápěné podlahy při večeřích s přáteli. (pozn. texty na webu se mohou lišit od odevzdané práce)

      https://www.biosuntec.cz
  • Grafický design / branding

    • Biosuntec: Nová korporátní identita

      Biosuntec, 2022

      Obrázek reference

      Omladili jsme, osvěžili a zároveň jsme učinili grafiku značky Biosuntec zapamatovatelnou. Klient se nebál vytvořit něco odvážného a okázalého a my jsme vděční za každého, kdo chápe fungování MAYA konceptu - most advanced yet acceptable. Pro Biosuntec jsme dále kompletně natextovali nový web, letáky pro veletrhy a odborné články pro blog (ještě nepublikováno). Zkušený textař musí nejen umět psát v tonalitě klienta, znát základy SEO, aby texty byly dohledatelné, ale i naučit se mnoho z jednotlivých odbornosti svých klientů. Díky této dlouholeté spolupráci se můžeme účastnit hlubokých debat o cirkulaci vzduchu v domě, tepelných čerpadlech a sálavosti vytápěné podlahy při večeřích s přáteli. (pozn. texty na webu se mohou lišit od odevzdané práce)

      Omladili jsme, osvěžili a zároveň jsme učinili grafiku značky Biosuntec zapamatovatelnou. Klient se nebál vytvořit něco odvážného a okázalého a my jsme vděční za každého, kdo chápe fungování MAYA konceptu - most advanced yet acceptable. Pro Biosuntec jsme dále kompletně natextovali nový web, letáky pro veletrhy a odborné články pro blog (ještě nepublikováno). Zkušený textař musí nejen umět psát v tonalitě klienta, znát základy SEO, aby texty byly dohledatelné, ale i naučit se mnoho z jednotlivých odbornosti svých klientů. Díky této dlouholeté spolupráci se můžeme účastnit hlubokých debat o cirkulaci vzduchu v domě, tepelných čerpadlech a sálavosti vytápěné podlahy při večeřích s přáteli. (pozn. texty na webu se mohou lišit od odevzdané práce)

      https://www.biosuntec.cz
    • Smille Dental Clinic bannery

      Smille Dental Clinic, 2021-2024

      Obrázek reference

      Pro dentální kliniku Smille, která vyrábí i vlastní zubní pastu a těší se mezi klienty velké spokojenosti tradičně vytváříme sezónní reklamní bannery a kampaň i realizujeme. Měla jsem tu čest vést i tvorbu jejich webových stránek. Pro dentální kliniku Smille, která vyrábí i vlastní zubní pastu a těší se mezi klienty velké spokojenosti tradičně vytváříme sezónní reklamní bannery a kampaň i realizujeme. Měla jsem tu čest vést i tvorbu jejich webových stránek.

      Pro dentální kliniku Smille, která vyrábí i vlastní zubní pastu a těší se mezi klienty velké spokojenosti tradičně vytváříme sezónní reklamní bannery a kampaň i realizujeme. Měla jsem tu čest vést i tvorbu jejich webových stránek. Pro dentální kliniku Smille, která vyrábí i vlastní zubní pastu a těší se mezi klienty velké spokojenosti tradičně vytváříme sezónní reklamní bannery a kampaň i realizujeme. Měla jsem tu čest vést i tvorbu jejich webových stránek.

      https://www.smille.cz/
  • Online marketing

    • Filbec

      Filbec, 2022

      Pro Filbec jsme realizovali kompletní online marketingovou strategii - SEM, SEO, PPC, UX a copywriting. Největší výzvou bylo vysvětlit koncovým zákazníkům nutnost foiltrace vody bez toho, abychom zákazníky strašili, protože to jde proti našim friemním hodnotám. Nakonec se nám podařilo vyvážit šíření osvěty a důrazné varování před současnou kvalitou vody ve vodovodech. Jak už to u nás bývá, stali jsme se zákazníky našich zákazníků.

      Pro Filbec jsme realizovali kompletní online marketingovou strategii - SEM, SEO, PPC, UX a copywriting. Největší výzvou bylo vysvětlit koncovým zákazníkům nutnost foiltrace vody bez toho, abychom zákazníky strašili, protože to jde proti našim friemním hodnotám. Nakonec se nám podařilo vyvážit šíření osvěty a důrazné varování před současnou kvalitou vody ve vodovodech. Jak už to u nás bývá, stali jsme se zákazníky našich zákazníků.

      https://www.filbec.cz/
    • Growmarket.cz - Pěstuj radost

      Naarden, 2022-2024

      U zahradních potřeb growmarket.cz jsme realizovali kompletní online marketingovou strategii, která zahrnovala jak online, tak offline kanály. Zaměřili jsme se na SEO, kde jsme ucítili příležitost díky nízké konkurenčnosti a vytvořili jsme obsahovou strategii pro blog. Dále jsme podstatně vylepšili PPC a spárovanost produktů u zbožových srovnávaču, což vedlo k nárůstu konverzního poměru a tím pádem i revenue. Datová integrace, direct mailing a komunikace na sociálních sítích byla v našem mixu samozřejmostí. Součástí bylo i plánování sezónních kampaní a vedení interního týmu, který jsme pomohli vytvořit, nastavit workflow a vyškolit. Klient díky této strategii překonal složité období způsobené cenovou válkou a stal se jedním z leaderů v oboru a my jsme se inspirovali a začali pěstovat na balkóně rajčata, papriky a bazalku.

      U zahradních potřeb growmarket.cz jsme realizovali kompletní online marketingovou strategii, která zahrnovala jak online, tak offline kanály. Zaměřili jsme se na SEO, kde jsme ucítili příležitost díky nízké konkurenčnosti a vytvořili jsme obsahovou strategii pro blog. Dále jsme podstatně vylepšili PPC a spárovanost produktů u zbožových srovnávaču, což vedlo k nárůstu konverzního poměru a tím pádem i revenue. Datová integrace, direct mailing a komunikace na sociálních sítích byla v našem mixu samozřejmostí. Součástí bylo i plánování sezónních kampaní a vedení interního týmu, který jsme pomohli vytvořit, nastavit workflow a vyškolit. Klient díky této strategii překonal složité období způsobené cenovou válkou a stal se jedním z leaderů v oboru a my jsme se inspirovali a začali pěstovat na balkóně rajčata, papriky a bazalku.

      https://www.growmarket.cz/
  • Marketingové strategie

    • Film Kolektiv

      Film Kolektiv, 2022

      Kolektiv významných producentů českých i zahraničních filmů pro nás přichystal zajímavý projekt. Nechtěli pouze získat strategii komunikace na sociálních sítích, chtěli být při tom a naučit se to též. Série školení a workshopů tak vyústila v perfektní výstup, který byl vyjímečný svou konkrétností a akcentoval jednotlivé osobnosti producentů, kteří se u stolu sešli. Já jsem za tento náhled do vysokého filmového světa velmi vděčná a vážím si času, který svému vzdělání v online marketingových vodách všichni věnovali.

      Kolektiv významných producentů českých i zahraničních filmů pro nás přichystal zajímavý projekt. Nechtěli pouze získat strategii komunikace na sociálních sítích, chtěli být při tom a naučit se to též. Série školení a workshopů tak vyústila v perfektní výstup, který byl vyjímečný svou konkrétností a akcentoval jednotlivé osobnosti producentů, kteří se u stolu sešli. Já jsem za tento náhled do vysokého filmového světa velmi vděčná a vážím si času, který svému vzdělání v online marketingových vodách všichni věnovali.

      https://www.filmkolektiv.cz/
    • Growmarket.cz - Pěstuj radost

      Naarden, 2022-2024

      U zahradních potřeb growmarket.cz jsme realizovali kompletní online marketingovou strategii, která zahrnovala jak online, tak offline kanály. Zaměřili jsme se na SEO, kde jsme ucítili příležitost díky nízké konkurenčnosti a vytvořili jsme obsahovou strategii pro blog. Dále jsme podstatně vylepšili PPC a spárovanost produktů u zbožových srovnávaču, což vedlo k nárůstu konverzního poměru a tím pádem i revenue. Datová integrace, direct mailing a komunikace na sociálních sítích byla v našem mixu samozřejmostí. Součástí bylo i plánování sezónních kampaní a vedení interního týmu, který jsme pomohli vytvořit, nastavit workflow a vyškolit. Klient díky této strategii překonal složité období způsobené cenovou válkou a stal se jedním z leaderů v oboru a my jsme se inspirovali a začali pěstovat na balkóně rajčata, papriky a bazalku.

      U zahradních potřeb growmarket.cz jsme realizovali kompletní online marketingovou strategii, která zahrnovala jak online, tak offline kanály. Zaměřili jsme se na SEO, kde jsme ucítili příležitost díky nízké konkurenčnosti a vytvořili jsme obsahovou strategii pro blog. Dále jsme podstatně vylepšili PPC a spárovanost produktů u zbožových srovnávaču, což vedlo k nárůstu konverzního poměru a tím pádem i revenue. Datová integrace, direct mailing a komunikace na sociálních sítích byla v našem mixu samozřejmostí. Součástí bylo i plánování sezónních kampaní a vedení interního týmu, který jsme pomohli vytvořit, nastavit workflow a vyškolit. Klient díky této strategii překonal složité období způsobené cenovou válkou a stal se jedním z leaderů v oboru a my jsme se inspirovali a začali pěstovat na balkóně rajčata, papriky a bazalku.

      https://www.growmarket.cz/