Detail kreativce

Zpět na galerii

Martin Koukal

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 19218966

Kontakt:

Martin Koukal

+420 721 978 737

msmartynik@gmail.com

O profilu kreativce

Zaměřuji se na online propagaci malých a středních e-shopů, typicky nabízejí fyzický produkt. Nejčastěji nastavuji a spravuji e-mail kampaně a PPC, dále se rád probírám daty a neustále hledám možnosti ke zlepšení a optimalizaci k dosahování maximálních výsledků. Zkušenosti mám s B2C i B2B segmentem. Rád pomohu i Vám!

Martin Koukal - Online performance marketing

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Sivice 245
      Sivice 66407
    • Kontaktní adresa:

      Sivice 245
      Sivice 66407
      Jihomoravský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Online marketing

    • Dlouhodobá správa Google Ads a Sklik

      obchod-kars.cz, 2017-2020

      Kompletní správa 2 hlavních PPC platforem na českém trhu od A po Z pro e-shop (i s fyzickými prodejnami).

      Kompletní správa 2 hlavních PPC platforem na českém trhu od A po Z pro e-shop (i s fyzickými prodejnami).

    • Kontrola nastavení PPC pro e-shop se sportovním zbožím

      jadberg.eu, 2019

      Klient mě oslovil s žádostí o kontrolu správného nastavení PPC. Kromě oprav jsem měl na starosti i návrhy na zlepšení výkonnosti. Jednalo se především o Google Ads a Sklik.

      Klient mě oslovil s žádostí o kontrolu správného nastavení PPC. Kromě oprav jsem měl na starosti i návrhy na zlepšení výkonnosti. Jednalo se především o Google Ads a Sklik.

  • Marketingové strategie

    • Sestavení marketingové strategie s cílem zvýšit offline zájem

      diamond-beauty.cz, 2018

      Vytvoření marketingové strategie s cílem zvýšit offlice zdroj návštěv fyzického podniku.

      Vytvoření marketingové strategie s cílem zvýšit offlice zdroj návštěv fyzického podniku.

    • Vytvoření roční marketingové strategie komunikace napříč 3 trhy

      SJS distrib s.r.o., 01/2021-12/2021

      Sestavení plánu na roční strategii marketingové komunikace v e-mailingu pro outdoorový e-shop na 3 trzích.

      Sestavení plánu na roční strategii marketingové komunikace v e-mailingu pro outdoorový e-shop na 3 trzích.

  • Práce s texty

    • Strategická úprava textace s ohledem na cílovou skupinu

      armypark-orechov.cz, 2019

      Změna způsobu komunikace a textace na webu vycházející z analýzy cílové skupiny projektu.

      Změna způsobu komunikace a textace na webu vycházející z analýzy cílové skupiny projektu.

      https://www.armypark-orechov.cz/
    • Úprava produktových popisků u e-shopu

      koupelna-snu.cz, 02/2021-05/2022

      Vylepšení popisů produktů a kategorií u e-shopu s cílem lepších výsledků v SEO a odlišení se od konkurence.

      Vylepšení popisů produktů a kategorií u e-shopu s cílem lepších výsledků v SEO a odlišení se od konkurence.

      https://www.koupelna-snu.cz/