Detail kreativce
Martin Koukal
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 19218966
Kontakt:
Martin Koukal
+420 721 978 737
msmartynik@gmail.com
O profilu kreativce
Zaměřuji se na online propagaci malých a středních e-shopů, typicky nabízejí fyzický produkt. Nejčastěji nastavuji a spravuji e-mail kampaně a PPC, dále se rád probírám daty a neustále hledám možnosti ke zlepšení a optimalizaci k dosahování maximálních výsledků. Zkušenosti mám s B2C i B2B segmentem. Rád pomohu i Vám!
Martin Koukal - Online performance marketing
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Sivice 245
Sivice 66407 -
Kontaktní adresa:
Sivice 245
Sivice 66407
Jihomoravský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Online marketing
-
Dlouhodobá správa Google Ads a Sklik
obchod-kars.cz, 2017-2020
Kompletní správa 2 hlavních PPC platforem na českém trhu od A po Z pro e-shop (i s fyzickými prodejnami).
Kompletní správa 2 hlavních PPC platforem na českém trhu od A po Z pro e-shop (i s fyzickými prodejnami).
-
Kontrola nastavení PPC pro e-shop se sportovním zbožím
jadberg.eu, 2019
Klient mě oslovil s žádostí o kontrolu správného nastavení PPC. Kromě oprav jsem měl na starosti i návrhy na zlepšení výkonnosti. Jednalo se především o Google Ads a Sklik.
Klient mě oslovil s žádostí o kontrolu správného nastavení PPC. Kromě oprav jsem měl na starosti i návrhy na zlepšení výkonnosti. Jednalo se především o Google Ads a Sklik.
-
Nastavení a spuštění e-mail marketingu pro Mobilegear.cz
Mobilegear.cz, 04/2023-12/2023
Kompletní tvorba e-mail marketingu od nuly včetně tvorby šablon pro první kampaně. Vše od nastavení účtu, propojení s e-shopem, rozdělení produktů, import + rozdělení a sběr kontaktů, až po vytvoření moderní grafické šablony pro budoucí kampaně.
-
Pravidelná správa e-mailových kampaní
LUVR s.r.o., 2019-2022
Dlouhodobá správa mixu prodejních a neprodejních e-amilových kampaní pro produktový e-shop. Vytvoření stabilní a vracející se zákaznické základy z tohoto zdroje při souběžném zvyšování dosahovaných statistických výsledků kampaní.
Dlouhodobá správa mixu prodejních a neprodejních e-amilových kampaní pro produktový e-shop. Vytvoření stabilní a vracející se zákaznické základy z tohoto zdroje při souběžném zvyšování dosahovaných statistických výsledků kampaní.
-
Sestavení automatizace e-mail marketingu outdoorovému e-shopu
SJS distrib s.r.o., 02/2022-11/2022
S klientem jsme serozhodli nakopnout plně automatizované e-mailové kampaně. Celkově se jednalo o 16 scénárů...od přání k svátku až po odměny pro nejaktivnější kontakty. Vytvoření strategie a struktury, technické nastavení, vytvoření obsahu, překlopení do SK verze - jedná se o nástroj Smartemailing. Aktuálně tento zdroj již tvoří velmi zajímavou část na celkových tržbách.
S klientem jsme serozhodli nakopnout plně automatizované e-mailové kampaně. Celkově se jednalo o 16 scénárů...od přání k svátku až po odměny pro nejaktivnější kontakty. Vytvoření strategie a struktury, technické nastavení, vytvoření obsahu, překlopení do SK verze - jedná se o nástroj Smartemailing. Aktuálně tento zdroj již tvoří velmi zajímavou část na celkových tržbách.
-
-
Marketingové strategie
-
Sestavení marketingové strategie s cílem zvýšit offline zájem
diamond-beauty.cz, 2018
Vytvoření marketingové strategie s cílem zvýšit offlice zdroj návštěv fyzického podniku.
Vytvoření marketingové strategie s cílem zvýšit offlice zdroj návštěv fyzického podniku.
-
Vytvoření roční marketingové strategie komunikace napříč 3 trhy
SJS distrib s.r.o., 01/2021-12/2021
Sestavení plánu na roční strategii marketingové komunikace v e-mailingu pro outdoorový e-shop na 3 trzích.
Sestavení plánu na roční strategii marketingové komunikace v e-mailingu pro outdoorový e-shop na 3 trzích.
-
-
Práce s texty
-
Strategická úprava textace s ohledem na cílovou skupinu
armypark-orechov.cz, 2019
Změna způsobu komunikace a textace na webu vycházející z analýzy cílové skupiny projektu.
-
Úprava produktových popisků u e-shopu
koupelna-snu.cz, 02/2021-05/2022
Vylepšení popisů produktů a kategorií u e-shopu s cílem lepších výsledků v SEO a odlišení se od konkurence.
-