Detail kreativce

Zpět na galerii

Kontakt:

+420605742925

info@wwworks.cz

O profilu kreativce

Vytváříme značky, weby, kampaně. Naší hlavní doménou je tvorba webů, vizuálního stylu, webové i tištěné grafiky, ale také fotíme, natáčíme a děláme spoustu dalších obvyklých i neobvyklých věcí.

Kreativní studio wwworks

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Toulovcovo nám. 151
      Litomyšl 57001 Pardubický kraj
    • Kontaktní adresa:

      Toulovcovo nám. 151
      Litomyšl 57001
      Pardubický kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Vizuál festivalu Smetanova Litomyšl

      Smetanova Litomyšl o.p.s., 2018 - 2025

      Obrázek reference

      Vizuál festivalu Smetanova Litomyšl se proměňuje každý rok. Na začátku spolupráce stálo zadání upravit logo a posunout festivalový vizuál do moderního a minimalistického stylu. Každý ročník přitom přichází s vlastním tématem a motem, které musí vizuál představit a zprostředkovat divákům. Vizuální styl ročníku 2023, který vidíte na přiložených fotografiích, nám přinesl 1. místo v mezinárodní soutěži Zagreb Design Week.

      Vizuál festivalu Smetanova Litomyšl se proměňuje každý rok. Na začátku spolupráce stálo zadání upravit logo a posunout festivalový vizuál do moderního a minimalistického stylu. Každý ročník přitom přichází s vlastním tématem a motem, které musí vizuál představit a zprostředkovat divákům. Vizuální styl ročníku 2023, který vidíte na přiložených fotografiích, nám přinesl 1. místo v mezinárodní soutěži Zagreb Design Week.

      https://www.smetanovalitomysl.cz
    • Grafické ztvárnění výstav pro Městskou galerii Litomyšl

      Městská galerie Litomyšl, 2019-2025

      Obrázek reference

      S Městskou galerií Litomyšl spolupracujeme dlouhodobě na grafické podobě jednotlivých výstav. Pro každou jednotlivou výstavu vždy stanovujeme její vlastní vizuální styl, navrhujeme plakáty, pozvánky, bannery pro online využití, ale také bannery pro vstup do galerie a další grafické materiály a detaily pro online nebo tiskový výstup až po popisky děl ad.

      S Městskou galerií Litomyšl spolupracujeme dlouhodobě na grafické podobě jednotlivých výstav. Pro každou jednotlivou výstavu vždy stanovujeme její vlastní vizuální styl, navrhujeme plakáty, pozvánky, bannery pro online využití, ale také bannery pro vstup do galerie a další grafické materiály a detaily pro online nebo tiskový výstup až po popisky děl ad.

  • Film / Video / Televize

    • Showreel wwworks

      wwworks s.r.o., 2022

      Obrázek reference

      Showreel wwworks je průřezem naší video tvorbou uplynulých let. Mihnou se v něm útržky z videí pro Městskou galerii Litomyšl (video pro výstavu malíře Josefa Voleského), střípek z videa pro Regionální muzeum Litomyšl a tiskárnu HRG k výstavě historického tiskařského lisu, detail z videa pro Továrnu na sushi, pro kterou jsme vytvářeli název, logo, web, fotili jsme i natáčeli, uvidíte záběr z reklamního videa na sklovláknité tapety Novelio z Adfors Saint-Gobain, ale i pohled do videa plného dětí, které nastartovalo litomyšlskou kampaň: Litomyšl chodí pěšky. Při tvorbě tohoto videa jsme spolupracovali s litomyšlskou základní školou a Městským úřadem Litomyšl. Baletka v úvodu videa byla ztělesněním múzy, která rozhýbala logo festivalu Smetanova Litomyšl.

      Showreel wwworks je průřezem naší video tvorbou uplynulých let. Mihnou se v něm útržky z videí pro Městskou galerii Litomyšl (video pro výstavu malíře Josefa Voleského), střípek z videa pro Regionální muzeum Litomyšl a tiskárnu HRG k výstavě historického tiskařského lisu, detail z videa pro Továrnu na sushi, pro kterou jsme vytvářeli název, logo, web, fotili jsme i natáčeli, uvidíte záběr z reklamního videa na sklovláknité tapety Novelio z Adfors Saint-Gobain, ale i pohled do videa plného dětí, které nastartovalo litomyšlskou kampaň: Litomyšl chodí pěšky. Při tvorbě tohoto videa jsme spolupracovali s litomyšlskou základní školou a Městským úřadem Litomyšl. Baletka v úvodu videa byla ztělesněním múzy, která rozhýbala logo festivalu Smetanova Litomyšl.

    • Reportážní video

      Aleš Lamr, 2020

      Obrázek reference

      Jsme rádi, že máme poměrně často příležitost spolupracovat s umělěckým světem, ať už se to týká výtvarného umění nebo hudby. V tomto krátkém reportážním videu o tvorbě Aleše Lamra, osobitého malíře, grafika, sochaře a keramika, můžete zahlédnout umělce uprostřed tvorby. Zakázky na videa k nám často přicházejí z Městské galerie Litomyšl, ale toto bylo realizováno přímo na zakázku pana Lamra.

      Jsme rádi, že máme poměrně často příležitost spolupracovat s umělěckým světem, ať už se to týká výtvarného umění nebo hudby. V tomto krátkém reportážním videu o tvorbě Aleše Lamra, osobitého malíře, grafika, sochaře a keramika, můžete zahlédnout umělce uprostřed tvorby. Zakázky na videa k nám často přicházejí z Městské galerie Litomyšl, ale toto bylo realizováno přímo na zakázku pana Lamra.

  • Marketingové strategie

    • Předvolební kampaň Generace89

      Generace89 z.s., 2022

      Obrázek reference

      V letech 2018 a 2022 jsme vedli úspěšnou předvolební kampaň Generace89 do městského zastupitelstva v Litomyšli. V obou volbách se nám podařilo komunikovat jejich poselství úspěšně a Generace89 získala vždy větší zastoupení oproti minulým volbám a dosáhla v obou případech i na starostenský post. Pro kampaň jsme připravovali celkovou strategii, navrhovali jsme formy tištěné grafiky, fotili jsme kandidáty, natáčeli videa a vytvářeli celkově obsah na sociální sítě.

      V letech 2018 a 2022 jsme vedli úspěšnou předvolební kampaň Generace89 do městského zastupitelstva v Litomyšli. V obou volbách se nám podařilo komunikovat jejich poselství úspěšně a Generace89 získala vždy větší zastoupení oproti minulým volbám a dosáhla v obou případech i na starostenský post. Pro kampaň jsme připravovali celkovou strategii, navrhovali jsme formy tištěné grafiky, fotili jsme kandidáty, natáčeli videa a vytvářeli celkově obsah na sociální sítě.

    • Zaměstnanecká kampaň pro Adfors Saint Gobain

      Adfors Saint Gobain, 2022

      Obrázek reference

      V kampaních na nábor nových zaměstnanců do gigantu Adfors Saint-Gobain jsme spolupracovali s firmou Adfors Saint-Gobain opakovaně. Pro kampaně jsme natáčeli videa s medailonky zaměstnanců, fotky pro využití na sítích a taky pro náborové plakáty, které měly za cíl motivovat stávající zaměstnance, aby firmě doporučili schopné lidi ze svého okolí, kteří by ve firmě rádi začali pracovat.

      V kampaních na nábor nových zaměstnanců do gigantu Adfors Saint-Gobain jsme spolupracovali s firmou Adfors Saint-Gobain opakovaně. Pro kampaně jsme natáčeli videa s medailonky zaměstnanců, fotky pro využití na sítích a taky pro náborové plakáty, které měly za cíl motivovat stávající zaměstnance, aby firmě doporučili schopné lidi ze svého okolí, kteří by ve firmě rádi začali pracovat.

  • Fotografie

    • Reportážní foto - Dřevotvar Jablonné

      Dřevotvar Jablonné, 2019

      Obrázek reference

      Reportážní fotky jsou podstatnou částí naší fotografické tvorby. Jako příklad uvádíme reportážní fotky, které si u nás nechala realizovat firma Dřevotvar Jablonné, protože se v nich krásně ukazuje spojení reportážního zadání a citu pro umělecký detail, který umí naše fotografka do reportážního focení vložit. Krom výrob a reportáží z firem máme zkušenost také s reportážním focením divadelních představení, svateb, dnů otevřených dveří, firemních akcí a mnoha dalších příležitostí.

      Reportážní fotky jsou podstatnou částí naší fotografické tvorby. Jako příklad uvádíme reportážní fotky, které si u nás nechala realizovat firma Dřevotvar Jablonné, protože se v nich krásně ukazuje spojení reportážního zadání a citu pro umělecký detail, který umí naše fotografka do reportážního focení vložit. Krom výrob a reportáží z firem máme zkušenost také s reportážním focením divadelních představení, svateb, dnů otevřených dveří, firemních akcí a mnoha dalších příležitostí.

    • Reklamní foto

      Smetanova Litomyšl o.p.s., 2018 - 25

      Obrázek reference

      Od roku 2018 každoročně spolupracujeme s festivalem Smetanova Litomyšl. Přiložené foto je fotkou múzy, která roztančila logo jednoho z uplynulých festivalových ročníků. Reklamní fotky jsou samozřejmým doplňkem naší práce, ať už se jedná o fotky, které používáme pro další zpracování grafických materiálů pro naše zákazníky nebo fotky, které použijí klienti pro propagaci na webu nebo sociálních sítích. U nás jde reklamní focení velice často ruku v ruce s tvorbou nového webu nebo zakládáním profilů na sociálních sítích.

      Od roku 2018 každoročně spolupracujeme s festivalem Smetanova Litomyšl. Přiložené foto je fotkou múzy, která roztančila logo jednoho z uplynulých festivalových ročníků. Reklamní fotky jsou samozřejmým doplňkem naší práce, ať už se jedná o fotky, které používáme pro další zpracování grafických materiálů pro naše zákazníky nebo fotky, které použijí klienti pro propagaci na webu nebo sociálních sítích. U nás jde reklamní focení velice často ruku v ruce s tvorbou nového webu nebo zakládáním profilů na sociálních sítích.

  • Online marketing

    • Reklama pro eshopy

      Boutiqo s.r.o., 2010-2025

      Obrázek reference

      Nabízíme vypracování reklamních strategií pro eshopy. Dlouhodobě spolupracujeme např. se sadky-do-vysavace.com, ale máme také zákazníky, pro které vytváříme pravidelné reklamy a obsah na sítě. Máme zkušenosti v oblasti PPC, reklamy na sociálních sítích a samozřejmě v oblasti emailingu. U reklamy nepoužíváme jedno kopyto, ale vždycky se snažíme zákazníkovi nabídnout nejrozumnější cestu.

      Nabízíme vypracování reklamních strategií pro eshopy. Dlouhodobě spolupracujeme např. se sadky-do-vysavace.com, ale máme také zákazníky, pro které vytváříme pravidelné reklamy a obsah na sítě. Máme zkušenosti v oblasti PPC, reklamy na sociálních sítích a samozřejmě v oblasti emailingu. U reklamy nepoužíváme jedno kopyto, ale vždycky se snažíme zákazníkovi nabídnout nejrozumnější cestu.

    • Série online kampaní pro město Litomyšl

      Město Litomyšl, 2017-2025

      Obrázek reference

      S městem Litomyšl dlouhodobě spolupracujeme na celé řadě kampaní, které komunikují různá témata směrem k občanům. Vždycky se snažíme o nápaditý scénář a vtip, protože když chcete něco nového vysvětlit nebo představit lidem kolem vás, je nejjednodušší, když je pro to dokážete nadchnout. V kampani pro participativní rozpočet i v dalších městských kampaních (chození pěšky, kampaň na třídění odpadů ad.) spolupracujeme s litomyšlskou radnicí pravidelně.

      S městem Litomyšl dlouhodobě spolupracujeme na celé řadě kampaní, které komunikují různá témata směrem k občanům. Vždycky se snažíme o nápaditý scénář a vtip, protože když chcete něco nového vysvětlit nebo představit lidem kolem vás, je nejjednodušší, když je pro to dokážete nadchnout. V kampani pro participativní rozpočet i v dalších městských kampaních (chození pěšky, kampaň na třídění odpadů ad.) spolupracujeme s litomyšlskou radnicí pravidelně.

      https://www.litomysl.cz/aktuality/participativni_rozpocet_2025
  • Práce s texty

    • Školaloka

      wwworks s.r.o., 2021

      Obrázek reference

      Pro projekt Školaloka - osvěžení pro školy - jsme zpracovali komplet texty i web skolaloka.cz. Školaloka je naším projektem, který cíli speciálně na školy a nabízí jim kompletní balíček služeb na míru školnímu prostředí: od vizuální identity, přes web a další formy propagace školy. Součástí je samozřejmě práce s texty. Na webu školaloky najdete samozřejmě naše autorské texty, ale zároveň tam najdete reference škol, kterým jsme pomáhali mj. i s textovým obsahem webu. V poslední době to byla např. Stavební škola z Vysokého Mýta.

      Pro projekt Školaloka - osvěžení pro školy - jsme zpracovali komplet texty i web skolaloka.cz. Školaloka je naším projektem, který cíli speciálně na školy a nabízí jim kompletní balíček služeb na míru školnímu prostředí: od vizuální identity, přes web a další formy propagace školy. Součástí je samozřejmě práce s texty. Na webu školaloky najdete samozřejmě naše autorské texty, ale zároveň tam najdete reference škol, kterým jsme pomáhali mj. i s textovým obsahem webu. V poslední době to byla např. Stavební škola z Vysokého Mýta.

      https://www.skolaloka.cz
    • Texty předvolební kampaně Generace89

      Generace89 z.s., 2018-2022

      Obrázek reference

      Vedli jsme práci s texty pro předvolební kampaně Generace89 do městského zastupitelstva. Pro kampaň jsme připravovali vícestránkový leták s programem sdružení, připravili a navrhli jsme jeho strukturu a upravovali i finální texty tak, jak nám přišly pro voliče co nejstravitelnější. Kromě letáku jsme pro Generaci89 vytvořili a komplet otextovali web.

      Vedli jsme práci s texty pro předvolební kampaně Generace89 do městského zastupitelstva. Pro kampaň jsme připravovali vícestránkový leták s programem sdružení, připravili a navrhli jsme jeho strukturu a upravovali i finální texty tak, jak nám přišly pro voliče co nejstravitelnější. Kromě letáku jsme pro Generaci89 vytvořili a komplet otextovali web.

      https://generace89.cz/
  • Webdesign

    • Web litomysl.cz

      Město Litomyšl, 2020

      Obrázek reference

      Navrhli jsme design webu pro město litomysl.cz. Moc nás potěšilo, že záhy získal ocenění Zlatý erb za nejlepší městský web Pardubického kraje. Web funguje současně jako turistický portál i mobilní aplikace. Těšila nás ale především pochvala od tehdejšího tiskového mluvčí města Michela Vojáčka: "Spolupráci s wwworks na redesignu webu www.litomysl.cz si velmi pochvalujeme, zejména aktivní přístup nejenom při tvorbě drátěného modelu a spuštění stránek, ale také při nevyhnutelných dalších úpravách ostré verze."

      Navrhli jsme design webu pro město litomysl.cz. Moc nás potěšilo, že záhy získal ocenění Zlatý erb za nejlepší městský web Pardubického kraje. Web funguje současně jako turistický portál i mobilní aplikace. Těšila nás ale především pochvala od tehdejšího tiskového mluvčí města Michela Vojáčka: "Spolupráci s wwworks na redesignu webu www.litomysl.cz si velmi pochvalujeme, zejména aktivní přístup nejenom při tvorbě drátěného modelu a spuštění stránek, ale také při nevyhnutelných dalších úpravách ostré verze."

      https://www.litomysl.cz
    • Web společnosti Biohealing

      Biohealing, 2021

      Obrázek reference

      Společnost BioHealing je průkopníkem nové třídy léků, léčivých přípravků a zdravotnických prostředků regenerativní medicíny. Jejich obor je moderní, vysoce specializovaný a náročný. Přesně takový webdesign chtěli a my jsme ho, podle našeho nejlepšího přesvědčení, také dodali. V jejich vlastních barvách jsme jim navrhli moderní webdesign, který je plný vkusných ilustrací a zajímavých funkcionalit webu, ale zároveň působí vhodně formálně i seriózně.

      Společnost BioHealing je průkopníkem nové třídy léků, léčivých přípravků a zdravotnických prostředků regenerativní medicíny. Jejich obor je moderní, vysoce specializovaný a náročný. Přesně takový webdesign chtěli a my jsme ho, podle našeho nejlepšího přesvědčení, také dodali. V jejich vlastních barvách jsme jim navrhli moderní webdesign, který je plný vkusných ilustrací a zajímavých funkcionalit webu, ale zároveň působí vhodně formálně i seriózně.

      https://www.biohealingeurope.eu