Detail kreativce

Zpět na galerii

Creatyp s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 04885341

Kontakt:

+420 774 545 554

petr@creatyp.cz

O profilu kreativce

Jsme kreativní reklamní studio působící na jižní Moravě od roku 2012. Za tu dobu máme za sebou stovky projektů – každý byl jinak zajímavý – všechny ale spojuje osobní přístup. Ten považujeme za hlavní devízu spokojeného zákazníka a kvalitně odvedené práce. Moc dobře si totiž uvědomujeme důležitost vašeho podnikání, kterému obětujete nejen svůj čas.

Creatyp - reklamní studio

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Národních hrdinů 12
      Břeclav 69002
    • Kontaktní adresa:

      Kupkova 380/2
      Břeclav 69002
      Jihomoravský kraj

Místa působnosti:

  • Jihomoravský kraj
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Fotografie

    • Fotografování hotel

      Hotel Galant, 09/21

      Obrázek reference

      Fotografie interiéru a exteriéru celého komplexu hotelu.

      Fotografie interiéru a exteriéru celého komplexu hotelu.

    • Fotografování vinařství

      Vinařství Velké Bílovice, 08/22

      Obrázek reference

      Fotografování interiéru vinařství, včetně výroby. Stylizované foto vč. aranže a fotografování exteriérů.

      Fotografování interiéru vinařství, včetně výroby. Stylizované foto vč. aranže a fotografování exteriérů.

  • Marketingové strategie

    • JRCC - Komunikační strategie

      JRCC, 07-09/23

      • Komunikační strategie – komunikace s jednotlivými cílovými skupinami (texty, vizuální styl, styl komunikace, …) • Analýza jak si podnik stojí na trhu v porovnání s konkurencí • Analýza vhodných témat, kanálů, nástrojů • Stanovení komunikačních cílů s ohledem na jednotlivá období, ve kterém se firma bude nacházet • Tvorba komunikačních materiálů pro sociální sítě, tiskoviny, POS • Rozplánování efektivity vynaloženého kapitálu pro tuto kampaň • Měření a hodnocení výsledků

      • Komunikační strategie – komunikace s jednotlivými cílovými skupinami (texty, vizuální styl, styl komunikace, …) • Analýza jak si podnik stojí na trhu v porovnání s konkurencí • Analýza vhodných témat, kanálů, nástrojů • Stanovení komunikačních cílů s ohledem na jednotlivá období, ve kterém se firma bude nacházet • Tvorba komunikačních materiálů pro sociální sítě, tiskoviny, POS • Rozplánování efektivity vynaloženého kapitálu pro tuto kampaň • Měření a hodnocení výsledků

      https://www.jrcc.cz
    • Základní marketingová strategie pro vinařskou firmu v online světě

      Vinařství Slunský, 02/24

      Velmi obecná a základní marketingová strategie, která slouží jako vhled této do problematiky, pro vinařskou firmu, která stojí na začátku své online prezentace. Je rozfázovaná do 5ti základních bodů, které se navzájem doplňují. Vytvoření příběhu značky, založení webových stránek s e-shopem, optimalizace pro webové vyhledávače, prezentace na sociálních sítích a placená propagace.

      Velmi obecná a základní marketingová strategie, která slouží jako vhled této do problematiky, pro vinařskou firmu, která stojí na začátku své online prezentace. Je rozfázovaná do 5ti základních bodů, které se navzájem doplňují. Vytvoření příběhu značky, založení webových stránek s e-shopem, optimalizace pro webové vyhledávače, prezentace na sociálních sítích a placená propagace.

  • Film / Video / Televize

    • Promo video Farma Ovčí Terasy

      Farma Ovčí Terasy, 09/21

      Představení krásného penzionu nedaleko Němčiček na jižní Moravě.

      Představení krásného penzionu nedaleko Němčiček na jižní Moravě.

    • Promo video kolekce a památky

      Vinařství Velké Bílovice, 10/22

      Promo video k vínu, které je pocta vinařství drobnému architektonickému skvostu v bývalé bažantnici, kterou vybudovala lichtenštejnská knížata v sedmnáctém století na území lednicko-valtického areálu v takzvaném „širokém lese“.

      Promo video k vínu, které je pocta vinařství drobnému architektonickému skvostu v bývalé bažantnici, kterou vybudovala lichtenštejnská knížata v sedmnáctém století na území lednicko-valtického areálu v takzvaném „širokém lese“.