Detail kreativce

Zpět na galerii

Advisio marketing s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 04305116

Kontakt:

+420 731 103 817

info@advisio.cz

O profilu kreativce

Jsme [Advisio]. Radíme, jak na digitální marketing a už přes 16 let nás to živí. Nakonec jste to ale vždy vy, kdo na tom vydělá. Pomůžeme vám jednotlivě s každou z marketingových disciplín. Ale když je chytře seskládáme do kupy, roste jejich efektivita a váš zisk.

[Advisio]

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Josefa Šavla 1271/12
      Ostrava 70900
    • Kontaktní adresa:

      Josefa Šavla 1271/12
      Ostrava 70900
      Moravskoslezský kraj
    • Provozovna:

      Kačírkova 982/4
      Praha
      Hlavní město Praha

      +420 736 263 333

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Online marketing

    • Digitální marketing pro HECHT

      HECHT, 2014 - současnost

      Značka HECHT na trhu působí od roku 1994 a dodává zahradní techniku do více než 30 zemí světa. Patří mezi naše dlouhodobé klienty. Digitální spolupráce začala v roce 2014, kdy nám HECHT svěřil do správy PPC reklamu pro svůj e-shop. Postupně jsme rozšířili služby na skoro celý digitál pro Česko, Slovensko a Maďarsko.

      Značka HECHT na trhu působí od roku 1994 a dodává zahradní techniku do více než 30 zemí světa. Patří mezi naše dlouhodobé klienty. Digitální spolupráce začala v roce 2014, kdy nám HECHT svěřil do správy PPC reklamu pro svůj e-shop. Postupně jsme rozšířili služby na skoro celý digitál pro Česko, Slovensko a Maďarsko.

    • Správa sociálních sítí pro DPO

      Dopravní podnik Ostrava, 2017 - 2023

      Obrázek reference

      Dopravní podnik Ostrava potřeboval pomoci se zlepšením vnímání značky a celkové komunikace na sociálních sítích. Obsah Facebookové stránky tehdy tvořily především informace o výlukách jednotlivých spojů a další, některé více či méně úspěšné příspěvky týkající se života v DPO. Společně jsme analyzovali aktuální stav DPO a jiných dopravních podniků jak v ČR, tak v zahraničí. Po nastavení tone of voice a základních aspektů komunikace byly stanoveny komunikační cíle. Navrhli jsme několik komunikačních linek a připravili veškeré grafické podklady. Kromě klasických postů s fotkou používá DPO také krátká autentická videa, nebo živá vysílání.

      Dopravní podnik Ostrava potřeboval pomoci se zlepšením vnímání značky a celkové komunikace na sociálních sítích. Obsah Facebookové stránky tehdy tvořily především informace o výlukách jednotlivých spojů a další, některé více či méně úspěšné příspěvky týkající se života v DPO. Společně jsme analyzovali aktuální stav DPO a jiných dopravních podniků jak v ČR, tak v zahraničí. Po nastavení tone of voice a základních aspektů komunikace byly stanoveny komunikační cíle. Navrhli jsme několik komunikačních linek a připravili veškeré grafické podklady. Kromě klasických postů s fotkou používá DPO také krátká autentická videa, nebo živá vysílání.