Detail kreativce
Kontakt:
+420 731 103 817
info@advisio.cz
O profilu kreativce
Jsme [Advisio]. Radíme, jak na digitální marketing a už přes 16 let nás to živí. Nakonec jste to ale vždy vy, kdo na tom vydělá. Pomůžeme vám jednotlivě s každou z marketingových disciplín. Ale když je chytře seskládáme do kupy, roste jejich efektivita a váš zisk.
[Advisio]
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Josefa Šavla 1271/12
Ostrava 70900 -
Kontaktní adresa:
Josefa Šavla 1271/12
Ostrava 70900
Moravskoslezský kraj
-
-
-
Provozovna:
Kačírkova 982/4
Praha
Hlavní město Praha
+420 736 263 333
info@advisio.cz
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Online marketing
-
Digitální marketing pro HECHT
HECHT, 2014 - současnost
Značka HECHT na trhu působí od roku 1994 a dodává zahradní techniku do více než 30 zemí světa. Patří mezi naše dlouhodobé klienty. Digitální spolupráce začala v roce 2014, kdy nám HECHT svěřil do správy PPC reklamu pro svůj e-shop. Postupně jsme rozšířili služby na skoro celý digitál pro Česko, Slovensko a Maďarsko.
Značka HECHT na trhu působí od roku 1994 a dodává zahradní techniku do více než 30 zemí světa. Patří mezi naše dlouhodobé klienty. Digitální spolupráce začala v roce 2014, kdy nám HECHT svěřil do správy PPC reklamu pro svůj e-shop. Postupně jsme rozšířili služby na skoro celý digitál pro Česko, Slovensko a Maďarsko.
-
Správa sociálních sítí pro DPO
Dopravní podnik Ostrava, 2017 - 2023
Dopravní podnik Ostrava potřeboval pomoci se zlepšením vnímání značky a celkové komunikace na sociálních sítích. Obsah Facebookové stránky tehdy tvořily především informace o výlukách jednotlivých spojů a další, některé více či méně úspěšné příspěvky týkající se života v DPO. Společně jsme analyzovali aktuální stav DPO a jiných dopravních podniků jak v ČR, tak v zahraničí. Po nastavení tone of voice a základních aspektů komunikace byly stanoveny komunikační cíle. Navrhli jsme několik komunikačních linek a připravili veškeré grafické podklady. Kromě klasických postů s fotkou používá DPO také krátká autentická videa, nebo živá vysílání.
Dopravní podnik Ostrava potřeboval pomoci se zlepšením vnímání značky a celkové komunikace na sociálních sítích. Obsah Facebookové stránky tehdy tvořily především informace o výlukách jednotlivých spojů a další, některé více či méně úspěšné příspěvky týkající se života v DPO. Společně jsme analyzovali aktuální stav DPO a jiných dopravních podniků jak v ČR, tak v zahraničí. Po nastavení tone of voice a základních aspektů komunikace byly stanoveny komunikační cíle. Navrhli jsme několik komunikačních linek a připravili veškeré grafické podklady. Kromě klasických postů s fotkou používá DPO také krátká autentická videa, nebo živá vysílání.
-