Detail kreativce
Barbora Pešek
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 03541657
Kontakt:
Barbora Pešek
+420777330679
pesekba@gmail.com
Adresy
-
-
Sídlo:
Trojická 12
Praha 12800 -
Kontaktní adresa:
Trojická 12
Praha 12800
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Marketingové strategie
-
papelote - marketingová strategie
papelote, 2019 - 2023
Marketingová a produktová strategie pro B2B a B2C. Sestavení a vedení marketingového týmu (4 lidé). Zodpovědnost za plánování a řízení marketingových investic a jejich návratnost. Produktový vývoj a management. Projektové vedení nového webu a eshopu, nastavení ecommerce a výkonnostního marketingu (ve spolupráci s externími agenturami). Úzká spolupráce s kreativní ředitelkou a CEO.
Marketingová a produktová strategie pro B2B a B2C. Sestavení a vedení marketingového týmu (4 lidé). Zodpovědnost za plánování a řízení marketingových investic a jejich návratnost. Produktový vývoj a management. Projektové vedení nového webu a eshopu, nastavení ecommerce a výkonnostního marketingu (ve spolupráci s externími agenturami). Úzká spolupráce s kreativní ředitelkou a CEO.
-
Preciosa Lighting - strategie marketingové komunikace
Preciosa Lighting, 2016 - 2019
Mezinárodní strategie marketingové komunikace. Úzká spolupráce s obchodním a produktovým týmem. Vedení globálního komunikačního týmu (7 členů). Příprava a zpracování témat pro veškeré komunikační kanály (B2C a B2B). Práce na obsahu a marketingových materiálech firmy. Zodpovědnost za řízení marketingového rozpočtu a vyhodnocování investic. Úzká spolupráce s kreativními řediteli.Příprava a realizace globální marketingové komunikace.
Mezinárodní strategie marketingové komunikace. Úzká spolupráce s obchodním a produktovým týmem. Vedení globálního komunikačního týmu (7 členů). Příprava a zpracování témat pro veškeré komunikační kanály (B2C a B2B). Práce na obsahu a marketingových materiálech firmy. Zodpovědnost za řízení marketingového rozpočtu a vyhodnocování investic. Úzká spolupráce s kreativními řediteli.Příprava a realizace globální marketingové komunikace.
-