Detail kreativce
bV24 s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 04635612
Kontakt:
Petr Buroň
+420 601 390 256
info@bv24.cz
O profilu kreativce
Brandové kreativní studio, corporate identity, UX/UI/CRO (web, app iOS, Android), Videa a content pro sociální sítě, Video produkce, HTML5 bannery, print. Marketingové strategie a analýzy. media plán, media mix, predikce výkonu. PPC, SEO, mediální nákup. Řízení kampaní v systémech Google Ads, Seznam Sklik, Facebook, Instagram, TikTok, X, Linkedin, Youtube, Sklik video, Adform, Strossle. CZ, SK, EU
TOP Digitální marketing branding/performance
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
28. října 3388/111
Ostrava - Moravská Ostrava 70200 Moravskoslezský kraj -
Kontaktní adresa:
28. října 3388/111
Ostrava - Moravská Ostrava 70200
Moravskoslezský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
UX design
-
Telly s.r.o. (Pay TV)
Telly s.r.o., 08/2018-01/2024
UX/UI řešení pro nákup služeb. Výsledkem bylo podstatné zvýšení konverznosti webových aplikací klienta, především jsme se soustředili na uživatele co nakupující přes mobil. V rámci strategie jsem klientovi dle našeho know-how poradili s komunikací služeb a výhod dle očekávání jejich zákazníků a hlavně přehlednost a rychlost v rámci mobilních zařízení, kde měl klient právě podstatnou návštěvnost klientů. Výsledkem byla podstatně větší konverznost webových stránek a snížení celkových nákladu na akvizici nového zákazníka.
UX/UI řešení pro nákup služeb. Výsledkem bylo podstatné zvýšení konverznosti webových aplikací klienta, především jsme se soustředili na uživatele co nakupující přes mobil. V rámci strategie jsem klientovi dle našeho know-how poradili s komunikací služeb a výhod dle očekávání jejich zákazníků a hlavně přehlednost a rychlost v rámci mobilních zařízení, kde měl klient právě podstatnou návštěvnost klientů. Výsledkem byla podstatně větší konverznost webových stránek a snížení celkových nákladu na akvizici nového zákazníka.
-
Auto Stoniš - web, UX
David Stoniš - Auto Stoniš, 10/2023-12_2023
Pro klienta jsme při realizaci webu hlavně řešili UX. Uživatelé podobných služeb potřebuji využit rychle a přes mobilní zařízení, proto je web přizpůsoben tak ať co nejdříve získám informaci na svůj dotaz a hned ať zákazník ví, že má udělal interakci. U klienta se nám podstatně podařilo zvýšit konverznost v mobilním zařízení.
Pro klienta jsme při realizaci webu hlavně řešili UX. Uživatelé podobných služeb potřebuji využit rychle a přes mobilní zařízení, proto je web přizpůsoben tak ať co nejdříve získám informaci na svůj dotaz a hned ať zákazník ví, že má udělal interakci. U klienta se nám podstatně podařilo zvýšit konverznost v mobilním zařízení.
-
-
Grafický design / branding
-
Brand manuál pro Zlato Klenoty s.r.o.
ZLATO-KLENOTY s.r.o., 02/2021-04/2021
Brand manuál pro klienta Zlato Klenoty s.r.o. - Jednotná komunikace značky v rámci digitálního marketingu, web designu, videí pro sociální sítě. U klienta se podařilo ukázat více exkluzivitu a profesionalitu. Jednotná komunikace firmy usnadňuje identifikaci zákazníků a tím zvyšuje retenci při nabídce nových šperků. Cílem bylo ukázat pěkné šperky, skvělé služby a za dostupnou cenu, dle preferenci většího počtu klasických zákazníků tj. nákup do 2000 Kč.
Brand manuál pro klienta Zlato Klenoty s.r.o. - Jednotná komunikace značky v rámci digitálního marketingu, web designu, videí pro sociální sítě. U klienta se podařilo ukázat více exkluzivitu a profesionalitu. Jednotná komunikace firmy usnadňuje identifikaci zákazníků a tím zvyšuje retenci při nabídce nových šperků. Cílem bylo ukázat pěkné šperky, skvělé služby a za dostupnou cenu, dle preferenci většího počtu klasických zákazníků tj. nákup do 2000 Kč.
-
Brand manuál pro CEA
CZECH Employer agency s.r.o., 04/2023-07/2023
Brand manuál pro firmu CEA + následně se podle daného manuálu udělal web design, kreativa tj. bannery a videa pro sociální sítě Youtube, Facebook, Instagram. Plus příprava materiálu pro print v rámci připravované akce na veletrhu. Jednotná komunikace firmy usnadňuje identifikaci značky zákazníkům a tvorbu veškerých materiálu dle následných plánových aktivit.
Brand manuál pro firmu CEA + následně se podle daného manuálu udělal web design, kreativa tj. bannery a videa pro sociální sítě Youtube, Facebook, Instagram. Plus příprava materiálu pro print v rámci připravované akce na veletrhu. Jednotná komunikace firmy usnadňuje identifikaci značky zákazníkům a tvorbu veškerých materiálu dle následných plánových aktivit.
-
-
Informační / komunikační technologie
-
CEA - aplikace pro sběr a správu kontaktu
CZECH Employer agency s.r.o., 11/2023-11/2023
Klientovi jsem připravili aplikaci, kde může v terénu nebo přes QR kód jednoduše od zájemců získávat kontakty a zároveň má vše v rámci GDPR a zpracování osobních kontaktu vč. následného obchodního vše správně. Klientovi jsem aplikaci vymysleli, následně graficky navrhli, programování + napojení na interní systémy firmy v rámci CRM a účetního programu.
Klientovi jsem připravili aplikaci, kde může v terénu nebo přes QR kód jednoduše od zájemců získávat kontakty a zároveň má vše v rámci GDPR a zpracování osobních kontaktu vč. následného obchodního vše správně. Klientovi jsem aplikaci vymysleli, následně graficky navrhli, programování + napojení na interní systémy firmy v rámci CRM a účetního programu.
-
Telly (pay TV)
Telly s.r.o., 01/2021-12/2023
Analytika firmy v rámci webu a napojení na interní systémy, CRM, účetní programy a další. Např. jsme řešili systém, kde bude zákazník obsloužen komplexně online až do samotného využití služeb vč. napojení na následné potřebné programy pro pravidelné platby, automatickou fakturaci, nebo informovanosti o novinách a programových nabídkách v rámci automatizovaných systémů.
Analytika firmy v rámci webu a napojení na interní systémy, CRM, účetní programy a další. Např. jsme řešili systém, kde bude zákazník obsloužen komplexně online až do samotného využití služeb vč. napojení na následné potřebné programy pro pravidelné platby, automatickou fakturaci, nebo informovanosti o novinách a programových nabídkách v rámci automatizovaných systémů.
-
-
Práce s texty
-
PR a media - Skinso
Skinso s.r.o., 11/2021-12/2021
Pro klienta Skinso editujeme texty na webu a v reklamách + vytváříme pravidelné články na blog, nebo v rámci PR pro zveřejnění na ve vybraných denících online i v printovém vydání. Vždy se snažíme ukázat exkluzivitu jejich výrobků, kvalitu a hlavně výsledku a zkušenosti zákazníků. Což se projevuje větší známosti značky a pravidelně zvyšované návštěvnosti webu z daných aktivit.
Pro klienta Skinso editujeme texty na webu a v reklamách + vytváříme pravidelné články na blog, nebo v rámci PR pro zveřejnění na ve vybraných denících online i v printovém vydání. Vždy se snažíme ukázat exkluzivitu jejich výrobků, kvalitu a hlavně výsledku a zkušenosti zákazníků. Což se projevuje větší známosti značky a pravidelně zvyšované návštěvnosti webu z daných aktivit.
-
PR a media - Hellp Line s.r.o.
Hellp Line s.r.o., 06/2021-08-2021
Příprava textace pro web, blog a PR. Klient měl řadu projektů zabývajícími se finančními službami. Cílem bylo zvýšit návštěvnost stránek a celkově dobře a snadno představit služby, jeji výhody. Výsledkem bylo podstatné zvýšení návštěvnosti z organického hledání, kterou jsem využili v rámci následné komunikace konkrétních služeb v rámci ostatních reklamních kanálu.
Příprava textace pro web, blog a PR. Klient měl řadu projektů zabývajícími se finančními službami. Cílem bylo zvýšit návštěvnost stránek a celkově dobře a snadno představit služby, jeji výhody. Výsledkem bylo podstatné zvýšení návštěvnosti z organického hledání, kterou jsem využili v rámci následné komunikace konkrétních služeb v rámci ostatních reklamních kanálu.
-
PR a media - PsHajduková, s.r.o.
PsHajduková, s.r.o., 12/2021-3/2022
Komplexní copywriting pro nový web. Klient nás oslovil se zájem o komunikaci těchto úplně ne příjemných a zato potřebných služeb. V rámci komunikace bylo nutné zachovat právě podstatné náležitosti co řeší každý klient, který o někoho přišel. S právně mu nabídnou řešení a zároveň být vždy uctivý a pokorný k jeho situaci. Výsledkem byla také podstatně větští návštěvnost webu v rámci organického vyhledávání a dle reference jejich zákazníků důstojnou komunikaci při řešení nelehké situaci.
Komplexní copywriting pro nový web. Klient nás oslovil se zájem o komunikaci těchto úplně ne příjemných a zato potřebných služeb. V rámci komunikace bylo nutné zachovat právě podstatné náležitosti co řeší každý klient, který o někoho přišel. S právně mu nabídnou řešení a zároveň být vždy uctivý a pokorný k jeho situaci. Výsledkem byla také podstatně větští návštěvnost webu v rámci organického vyhledávání a dle reference jejich zákazníků důstojnou komunikaci při řešení nelehké situaci.
-
Copywriting - webové stránky
Tepelná čerpadla Lhotský &Drahanský s.r.o., 10/2021-12/2021
Klientovi jsem připravili komplexní texty webových stránek s cílem zvýšit návštěvnost webu z organického hledání a také konverznost webu. Ukázat zákazníkovi řešení pro jeho vytápění, výhody dodávky a montáže našim klientem a celkovou důvěru pro výběr daného dodavatele. Výsledkem bylo až 30 poptávek z webu za 1 měsíců.
Klientovi jsem připravili komplexní texty webových stránek s cílem zvýšit návštěvnost webu z organického hledání a také konverznost webu. Ukázat zákazníkovi řešení pro jeho vytápění, výhody dodávky a montáže našim klientem a celkovou důvěru pro výběr daného dodavatele. Výsledkem bylo až 30 poptávek z webu za 1 měsíců.
-
-
Film / Video / Televize
-
Video produkce pro Církevní Turistiku
Biskupství ostravsko-opavské, 05/2020-10/2020
Video produkce pro Církevní Turistiku, podívejte se jak jsme zvali zájemce o návštěvu krásných kostelů v MSK, kampaň následně běžela na sociálních sítích Youtube, Facebook, Instagram a to v ČR a PL. Cílem bylo ukázat alternativním způsobem, že kostely jsou tady pro všechny a vždy přístupné a rozhodně stojí za to je navštívit, kdykoli mám možnost a je jedno co mám na sobě tj. otevřenost pro všechny.
Video produkce pro Církevní Turistiku, podívejte se jak jsme zvali zájemce o návštěvu krásných kostelů v MSK, kampaň následně běžela na sociálních sítích Youtube, Facebook, Instagram a to v ČR a PL. Cílem bylo ukázat alternativním způsobem, že kostely jsou tady pro všechny a vždy přístupné a rozhodně stojí za to je navštívit, kdykoli mám možnost a je jedno co mám na sobě tj. otevřenost pro všechny.
-
Video pro sociální sítě
BIOFARMA LUKAS, s.r.o., 07/2022-12/2022
Příprava kreativní strategie pro komunikaci na sociálních sítích Youtube, Facebook, Instagram, Sklik video. Vytvoření několika sad videí pro formáty YT, Feed, Stories, Reels. Koncept pro následnou práci během celého roku a změnou dle preference nabídky a sezóny (jaro, Vánoce apod.). Hlavní claim kampaně "S láskou k sobě" měl evokovat pocit kvalitnějších, regionálních potravin, které si kupuju pro své zdraví a dobrý pocit z nákup v rodinné firmě.
Příprava kreativní strategie pro komunikaci na sociálních sítích Youtube, Facebook, Instagram, Sklik video. Vytvoření několika sad videí pro formáty YT, Feed, Stories, Reels. Koncept pro následnou práci během celého roku a změnou dle preference nabídky a sezóny (jaro, Vánoce apod.). Hlavní claim kampaně "S láskou k sobě" měl evokovat pocit kvalitnějších, regionálních potravin, které si kupuju pro své zdraví a dobrý pocit z nákup v rodinné firmě.
-
Event UFC 295
Telly s.r.o., 09/2023-11/2023
Kreativa pro kampaň na podporu UFC Eventu 295 s Jiřím Procházkou, pro klienta Telly. Příprava celé sady banneru v HTML5 a videa pro Youtube, Seznam Video, Facebook a Instagram (Feed, Stories, Reels), dále pro TikTok, X, Adform + přímý mediální nákup video prostoru. Komunikace k cílovému publiku. Rychlá aktivace, aplikace pro smart TV, termín eventu a cena.
Kreativa pro kampaň na podporu UFC Eventu 295 s Jiřím Procházkou, pro klienta Telly. Příprava celé sady banneru v HTML5 a videa pro Youtube, Seznam Video, Facebook a Instagram (Feed, Stories, Reels), dále pro TikTok, X, Adform + přímý mediální nákup video prostoru. Komunikace k cílovému publiku. Rychlá aktivace, aplikace pro smart TV, termín eventu a cena.
-
-
Online marketing
-
Expanze na trh v PL - Strategie, PPC, media plán, media mix, predikce výkonu
Invent Medical Group, s.r.o., 01/2018-01/2023
Podívejte se na případovou studii "Jak jsme pomohli klientovi s expanzí na Polský trhu". Aktuálně klientovi pomáháme také s expanzí na další zahraniční trhy a to především německý trh. Cílem je ukázat pokrok v léčebných metodách, v přístupu k léčbě od vyšetření po skvělý výsledek. Výsledek a délku léčení neovlivňují jen inovativní pomůcky, ale také lepší psychická pohoda klienta, když vidí profesionalitu péče.
Podívejte se na případovou studii "Jak jsme pomohli klientovi s expanzí na Polský trhu". Aktuálně klientovi pomáháme také s expanzí na další zahraniční trhy a to především německý trh. Cílem je ukázat pokrok v léčebných metodách, v přístupu k léčbě od vyšetření po skvělý výsledek. Výsledek a délku léčení neovlivňují jen inovativní pomůcky, ale také lepší psychická pohoda klienta, když vidí profesionalitu péče.
-
Podstatné zvýšení prodejů na sociální sítí
Vavex 1990 s.r.o., 04/2023-09/2023
Klientovi jsme pomohli změnit komunikační strategii v rámci sociálních sítí pro následné řízení kampaní a podstatné zvýšení prodejů v rámci aktuálně stagnujících sociálních sítí. Naše know-how na propojení zákazníku se značkou jsem zapracovali do kreativ a nastavili vhodnou intenzitu a cílení. Připravili jsem predikci výkonu a cenu za akvizici klienta. Výsledek tj. prodeje se projevili v rádu 14 dní a již za 30 dní jsem byli na optimální predikované ceně za akvizici zákazníka. Viz v příloze case study.
Klientovi jsme pomohli změnit komunikační strategii v rámci sociálních sítí pro následné řízení kampaní a podstatné zvýšení prodejů v rámci aktuálně stagnujících sociálních sítí. Naše know-how na propojení zákazníku se značkou jsem zapracovali do kreativ a nastavili vhodnou intenzitu a cílení. Připravili jsem predikci výkonu a cenu za akvizici klienta. Výsledek tj. prodeje se projevili v rádu 14 dní a již za 30 dní jsem byli na optimální predikované ceně za akvizici zákazníka. Viz v příloze case study.
-
-
Marketingové strategie
-
Telly (pay TV)
Telly s.r.o., 06/2018-6/2024
Pro klienta pracujeme již více než 6 let, pravidelně připravujeme marketingové strategie, media plány, media mixy, predikce výkonu u služeb, nebo zvažovaných služeb. Výsledkem bylo přivedení desítek tisíc nových platících zákazníků a zvýšení podvědomí o značce. Zavedení nových kanálu a především výkonnostní komunikace dle preferencí zákazníků tj. rychlá aktivace služby, aplikace pro smart TV a vše za dobrou a jasnou cenu. Naše predikce prodejů v rámci aplikace prvků strategie, vždy naplnili prodejní očekávání klienta a zároveň správně připravená komunikační kampaň pomohla prohloubit vztah zákazníku se značkou a její nabídkou služeb, což má dopad na menší fluktuaci klientů v rámci podobných služeb.
Pro klienta pracujeme již více než 6 let, pravidelně připravujeme marketingové strategie, media plány, media mixy, predikce výkonu u služeb, nebo zvažovaných služeb. Výsledkem bylo přivedení desítek tisíc nových platících zákazníků a zvýšení podvědomí o značce. Zavedení nových kanálu a především výkonnostní komunikace dle preferencí zákazníků tj. rychlá aktivace služby, aplikace pro smart TV a vše za dobrou a jasnou cenu. Naše predikce prodejů v rámci aplikace prvků strategie, vždy naplnili prodejní očekávání klienta a zároveň správně připravená komunikační kampaň pomohla prohloubit vztah zákazníku se značkou a její nabídkou služeb, což má dopad na menší fluktuaci klientů v rámci podobných služeb.
-
LAMA ENERGY GROUP a.s.
LAMA ENERGY GROUP a.s., 01/2022-04/2022
Pro klienta jsme připravili marketintovou strategie, media plán, media mix, predikci výkonu u služeb, nebo zvažovaných služeb. Připravili jsem analýzu konkurence, provedli výzkum potřeb dle preferencí zákazníka a tyto poznatky zakomponovali do komunikační strategie a ukázky kreativ. Připravili jsem predikce výkonu, přesné náklady a očekávání. To klientovi dává možnosti se rozhodnout na základně skutečně očekávaného prodejů z dané investice.
Pro klienta jsme připravili marketintovou strategie, media plán, media mix, predikci výkonu u služeb, nebo zvažovaných služeb. Připravili jsem analýzu konkurence, provedli výzkum potřeb dle preferencí zákazníka a tyto poznatky zakomponovali do komunikační strategie a ukázky kreativ. Připravili jsem predikce výkonu, přesné náklady a očekávání. To klientovi dává možnosti se rozhodnout na základně skutečně očekávaného prodejů z dané investice.
-
POMPO spol. s r.o.
POMPO spol. s r.o., 09/2023-12/2023
Pro klienta jsem realizovali komplexní marketingovou strategii, media plán a predikce výkonu, v rámci perfomance a brandingu pro Facebook, Instagram a Youtube. Následné realizace, potvrdila připravenost kampaně. Díky dobré strategie, predikci a kreativě se podařilo meziročně zvýšit třeby o 1000% na čásku v mil. Kč a snížit PNO na 5 %.
Pro klienta jsem realizovali komplexní marketingovou strategii, media plán a predikce výkonu, v rámci perfomance a brandingu pro Facebook, Instagram a Youtube. Následné realizace, potvrdila připravenost kampaně. Díky dobré strategie, predikci a kreativě se podařilo meziročně zvýšit třeby o 1000% na čásku v mil. Kč a snížit PNO na 5 %.
-
-
Webdesign
-
Nové webové stránky pro TCLD
Tepelná čerpadla Lhotský &Drahanský s.r.o., 01/2019-03/2019
Pro klienta TCLD, jsme vytvořili nový design webu. Cílem bylo celkově připravit prezentaci firmy, v konkurenčním oboru tak ať se více vyzdvihne autenticita značka, což se povedlo. Klientovi se následně díky novému desingu podstatně zvedli poptávky z webu a zvýšila se orientace klienta v rámci nabídky služeb, řešení, platebních podmínek, akčních nabídek, nebo dotačních pobídek v rámci cíle komplexního řešení ideálního vytápění domu pro klienty.
Pro klienta TCLD, jsme vytvořili nový design webu. Cílem bylo celkově připravit prezentaci firmy, v konkurenčním oboru tak ať se více vyzdvihne autenticita značka, což se povedlo. Klientovi se následně díky novému desingu podstatně zvedli poptávky z webu a zvýšila se orientace klienta v rámci nabídky služeb, řešení, platebních podmínek, akčních nabídek, nebo dotačních pobídek v rámci cíle komplexního řešení ideálního vytápění domu pro klienty.
-
Nové webové stránky pro pyrometrcz.cz
Ing. Ján Majer, 04/2023/08/2023
Pro klienta Pyrometrcz.cz, jsme vytvořili nový design webu. V rámci odborné komunikace k cílové skupině B2B jsem vytvořili a opravovali obsah, který pomohl zvýšit návštěvnost webu v rámci specifického oboru a nabídky. Výsledkem byla přehlednější a profesionálnější prezentace firmy, což vedlo k větší atraktivnosti jako možnost solidního obchodního partnera.
Pro klienta Pyrometrcz.cz, jsme vytvořili nový design webu. V rámci odborné komunikace k cílové skupině B2B jsem vytvořili a opravovali obsah, který pomohl zvýšit návštěvnost webu v rámci specifického oboru a nabídky. Výsledkem byla přehlednější a profesionálnější prezentace firmy, což vedlo k větší atraktivnosti jako možnost solidního obchodního partnera.
-
Nové webové stránky pro stolařství Štěpán
Petr Štěpán, 08/2022-10/2022
Pro klienta stolařství Štěpán, jsme vytvořili nový design webu. Cílem bylo ukázat rodinné truhlářství se speciální nabídkou individuálně zpracovaného interiéru, nebo exteriéru ze dřeva. Zvolili jsem jednoduchost web, kde si klient v cílové skupině dané firmy snadno udělá představu o rozsahu a možnosti služeb a pošle poptávku.
Pro klienta stolařství Štěpán, jsme vytvořili nový design webu. Cílem bylo ukázat rodinné truhlářství se speciální nabídkou individuálně zpracovaného interiéru, nebo exteriéru ze dřeva. Zvolili jsem jednoduchost web, kde si klient v cílové skupině dané firmy snadno udělá představu o rozsahu a možnosti služeb a pošle poptávku.
-
Nové webové stránky pro PS Hajduková
PsHajduková, s.r.o., 10/2021-03/2022
Pro klienta PS Hajduková, jsme vytvořili nový design webu. Chtěli jsem hlavně ukázat profesionalitu a pak klíčově věci pro rychle a jasné řešení v dané nelehké situaci klienta. Vše důstojně a profesionálně ať klient ví, že má partnera, který vše zařídí a bude všemu věnovat jen nezbytně nutný minimální čas. Zároveň, lze čekat, že převážně tyto služby budou vyhledávány v rámci mobilu na což jsem se speciálně soustředili ať rychle a snadno najdete co potřebujte, pokud to je bohužel nutné.
Pro klienta PS Hajduková, jsme vytvořili nový design webu. Chtěli jsem hlavně ukázat profesionalitu a pak klíčově věci pro rychle a jasné řešení v dané nelehké situaci klienta. Vše důstojně a profesionálně ať klient ví, že má partnera, který vše zařídí a bude všemu věnovat jen nezbytně nutný minimální čas. Zároveň, lze čekat, že převážně tyto služby budou vyhledávány v rámci mobilu na což jsem se speciálně soustředili ať rychle a snadno najdete co potřebujte, pokud to je bohužel nutné.
-
-
Fotografie
-
Wellnes Hotel Harmony
CROWN CZ a.s., 04/2020-05/2020
Focení exteriéru a interiéru hotelu, editace fotek. Následné využití materiálu pro tvorbu webové prezentace, videa a bannery pro digitální marketing vč. sociálních sítí. Ukázat zákazníkovi možnosti výběru úrovně ubytování, nabídku a možnosti využití dalších služeb v hotelu. Hlavně pak ukázat možnosti výletu a aktivit v rámci lokace hotelu např. města Telč, kde lze dojet i na kole, které Vám zapůjčíme.
Focení exteriéru a interiéru hotelu, editace fotek. Následné využití materiálu pro tvorbu webové prezentace, videa a bannery pro digitální marketing vč. sociálních sítí. Ukázat zákazníkovi možnosti výběru úrovně ubytování, nabídku a možnosti využití dalších služeb v hotelu. Hlavně pak ukázat možnosti výletu a aktivit v rámci lokace hotelu např. města Telč, kde lze dojet i na kole, které Vám zapůjčíme.
-
Penzion u Kačenky
CROWN CZ a.s., 07/2020 až 08/2020
Komplexní focení rezortu "penzion u kačenky" materiály pro web design, videa a bannery pro sociální sítě. Cílem bylo přenést autentičnost prostředí na zájemce o pěkně strávený víkend, plný výletu a přitom rodinným zázemím. Fotografie se následně využili v rámci dlouhodobé komunikace a pro další materiály v rámci printu apod.
Komplexní focení rezortu "penzion u kačenky" materiály pro web design, videa a bannery pro sociální sítě. Cílem bylo přenést autentičnost prostředí na zájemce o pěkně strávený víkend, plný výletu a přitom rodinným zázemím. Fotografie se následně využili v rámci dlouhodobé komunikace a pro další materiály v rámci printu apod.
-