Detail kreativce
Ing. arch. Anette Husárová
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 09380132
Kontakt:
Ing. arch. Anette Husárová
+420 739 929 616
husarova.anette@gmail.com
O profilu kreativce
Zpracování architektonických studií a vizualizací exteriéru, interiéru ve 2D a ve 3D. Návrhy designu interiéru, design nábytku, grafický design a návrhy webových aplikací a stránek. Projektování staveb a profesní koordinace. Realizace interiérů na „klíč“, koordinace interiérových subdodávek.
Architekt, projektant, designer, webdesigner
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Oblá 41
Brno 634 00 -
Kontaktní adresa:
Oblá 41
Brno 634 00
Jihomoravský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Architektura / Interiérový design / Design nábytku / Světelný design
-
2_Designový návrh vstupního prostoru pro AG FOODS Group a.s.
AG FOODS Group a.s., Škrobárenská, Brno, 2023
Návrh a design vstupního reprezentačního prostoru firmy AG FOODS Group a.s. v Brně, ve třech variantách. Hlavním záměrem bylo vytvoření poutavého vstupního prostoru, tvořící image firmy, a zároveň vše navrhnout do již stávajícího malého vstupního prostoru a oddělit hlavní vstupní provoz od stávajícího hygienického zařízení. Samotná firma AG FOODS Group a. s. se specializuje na vývoj, výrobu a distribuci rozpustných nápojových směsí, ale i technologii jejich přípravy. Mezi její produkty patří mimo jiné zrnková káva, jejíž organická buněčná struktura byla samotnou inspirací pro návrh vstupního prostoru.
Návrh a design vstupního reprezentačního prostoru firmy AG FOODS Group a.s. v Brně, ve třech variantách. Hlavním záměrem bylo vytvoření poutavého vstupního prostoru, tvořící image firmy, a zároveň vše navrhnout do již stávajícího malého vstupního prostoru a oddělit hlavní vstupní provoz od stávajícího hygienického zařízení. Samotná firma AG FOODS Group a. s. se specializuje na vývoj, výrobu a distribuci rozpustných nápojových směsí, ale i technologii jejich přípravy. Mezi její produkty patří mimo jiné zrnková káva, jejíž organická buněčná struktura byla samotnou inspirací pro návrh vstupního prostoru.
-
3_Změna dokončené stavby - návrh, projekt a realizace přístavby k RD
Klient - soukromá osoba, Mokrá u Brna, 2023
Projekt rozšíření stávajícího RD v podobě přístavby v Mokré u Brna. V rámci 1.NP jsou navrženy prostory "reprezentační garáže" se zázemím, dále hrací soukromý prostor kulečníku a prostor sauny s hygienickým zařízením, ochlazovnou a odpočívárnou. V prostoru 1.PP, pod prostorem kulečníku. je navržen vinný sklep.
Projekt rozšíření stávajícího RD v podobě přístavby v Mokré u Brna. V rámci 1.NP jsou navrženy prostory "reprezentační garáže" se zázemím, dále hrací soukromý prostor kulečníku a prostor sauny s hygienickým zařízením, ochlazovnou a odpočívárnou. V prostoru 1.PP, pod prostorem kulečníku. je navržen vinný sklep.
-
4_SUEZ Sklad nebezpečného odpadu s ideovým návrhem nové spalovny
SUEZ, Ostrava, 2018
Objekt pro rozvoj deponovacích kapacit je řešen v rámci stávajícího provozu v areálu „centra pro nakládání s odpady“ Ostrava. Stavba je pohledově vnímána z prostoru dálničního tělesa a vytváří kreativní „image“ společnosti SUEZ nejen na českém trhu. Je kladen důraz na objemovou a výrazovou kvalitu objektu v návaznosti na okolní prostředí a využívá navržené environmentální prvky ke zkvalitnění okolního prostoru. Z hlediska architektonického výrazu je střešní plášť odlehčen příhradovou ocelovou konstrukcí ve tvaru „S“. Využívá se pohledového betonu v kombinaci s horizontální profilací kovového opláštění v návaznosti na sekční průmyslová vrata.
Objekt pro rozvoj deponovacích kapacit je řešen v rámci stávajícího provozu v areálu „centra pro nakládání s odpady“ Ostrava. Stavba je pohledově vnímána z prostoru dálničního tělesa a vytváří kreativní „image“ společnosti SUEZ nejen na českém trhu. Je kladen důraz na objemovou a výrazovou kvalitu objektu v návaznosti na okolní prostředí a využívá navržené environmentální prvky ke zkvalitnění okolního prostoru. Z hlediska architektonického výrazu je střešní plášť odlehčen příhradovou ocelovou konstrukcí ve tvaru „S“. Využívá se pohledového betonu v kombinaci s horizontální profilací kovového opláštění v návaznosti na sekční průmyslová vrata.
-
Kulturní dědictví
-
1_Galerie moderního umění
Fakulta architektury, VUT v Brně, 2020
Koncepční návrh Galerie moderního umění je zpracován s cílem vybudování nadčasového společensko-kulturního centra zasazeného do městské památkové rezervace v návaznosti na kulturní osu stávající okružní třídy města Brna. Navržený objekt je situován v lokalitě Moravského náměstí, a to v prostoru stávajícího parku. Jedná se o novotvar v historickém prostředí, který svým pojetím dodává danému prostředí jedinečnost. Navržený objekt bude zrcadlit nejmodernější architektonické, stavební a konstrukční prvky. Hmota: Objekt Galerie je navržen ze tří solitérních částí vzájemně propojených atriem galerie. Pro potlačení hmotového výrazu jsou jednotlivá podlaží navrženého objektu ustupující od parteru směrem nahoru. Tímto koncepčním záměrem se využívá prostorové perspektivní vnímání objektu z pohledu pasantů, kteří ve spodní části vnímají objekt vyrůstající ze zeleně. Dalo by se říci, „jakoby objekt vyrůstal z korun stromů“. Toto vnímání je viditelné především z hlavních přístupových urbanistických os. Z hlediska urbanistického je objekt navržen tak, aby respektoval hlavní pohledy na významné historické objekty města Brna a nezasahoval do jejich vnímaného tvarosloví. Ale naopak, aby je svým kontrastem zvýraznil a podtrhl. Prostor: Dispozice jednotlivých expozičních pater jsou navržena tak, aby návštěvník kontinuálně procházel jednotlivými expozicemi v „jednom toku“ podél vnitřního atria. Tvar: Konstrukce objektu je navržena z vnějšího obalu tvořeného ocelovou třívrstvou diagridovou konstrukcí v návaznosti na propojující příhradové ocelové vazníky, které jsou paprskovitě kotveny do ztužujících železobetonových jader.
Koncepční návrh Galerie moderního umění je zpracován s cílem vybudování nadčasového společensko-kulturního centra zasazeného do městské památkové rezervace v návaznosti na kulturní osu stávající okružní třídy města Brna. Navržený objekt je situován v lokalitě Moravského náměstí, a to v prostoru stávajícího parku. Jedná se o novotvar v historickém prostředí, který svým pojetím dodává danému prostředí jedinečnost. Navržený objekt bude zrcadlit nejmodernější architektonické, stavební a konstrukční prvky. Hmota: Objekt Galerie je navržen ze tří solitérních částí vzájemně propojených atriem galerie. Pro potlačení hmotového výrazu jsou jednotlivá podlaží navrženého objektu ustupující od parteru směrem nahoru. Tímto koncepčním záměrem se využívá prostorové perspektivní vnímání objektu z pohledu pasantů, kteří ve spodní části vnímají objekt vyrůstající ze zeleně. Dalo by se říci, „jakoby objekt vyrůstal z korun stromů“. Toto vnímání je viditelné především z hlavních přístupových urbanistických os. Z hlediska urbanistického je objekt navržen tak, aby respektoval hlavní pohledy na významné historické objekty města Brna a nezasahoval do jejich vnímaného tvarosloví. Ale naopak, aby je svým kontrastem zvýraznil a podtrhl. Prostor: Dispozice jednotlivých expozičních pater jsou navržena tak, aby návštěvník kontinuálně procházel jednotlivými expozicemi v „jednom toku“ podél vnitřního atria. Tvar: Konstrukce objektu je navržena z vnějšího obalu tvořeného ocelovou třívrstvou diagridovou konstrukcí v návaznosti na propojující příhradové ocelové vazníky, které jsou paprskovitě kotveny do ztužujících železobetonových jader.
-
2_Ideový koncept pro Saint-Dié-des-Vosges, Francie
Re-FACT, Saint-Dié-des-Vosges, Francie, 2019
Architektonicko-urbanistický návrh veřejného prostoru v rámci mezinárodního workshopu průmyslového dědictví Re-FACT (International workshop on industrial heritage). Tématem byla továrna Le Corbusier's Duval v Saint-Dié-des-Vosges, památka světového dědictví UNESCO z 20. století, jejímž architektem je světoznámý Le Corbusier. Cílem projektu bylo, na základě analýzy kontextu a historie místa, navrhnout rozšíření a vzájemné propojení stávajícího objektu s okolním prostředím a vytvořit tak interakci mezi stávajícím historickým objektem a současnou architekturou. Návrh tak řešil nově navržený dialog mezi stávajícím Le Corbusierovým objektem továrny, muzeem a hlavním náměstím v podobě "green landscape" architektury. Povaha projektu byla definována jak z hlediska urbanistického konceptu, památkové ochrany, koncepčních vztahů, architektonického výrazu, tak i věcnosti stavby s přesahem její trvanlivosti a schopnosti stavby se vyvíjet, či dokonce přetvářet.
Architektonicko-urbanistický návrh veřejného prostoru v rámci mezinárodního workshopu průmyslového dědictví Re-FACT (International workshop on industrial heritage). Tématem byla továrna Le Corbusier's Duval v Saint-Dié-des-Vosges, památka světového dědictví UNESCO z 20. století, jejímž architektem je světoznámý Le Corbusier. Cílem projektu bylo, na základě analýzy kontextu a historie místa, navrhnout rozšíření a vzájemné propojení stávajícího objektu s okolním prostředím a vytvořit tak interakci mezi stávajícím historickým objektem a současnou architekturou. Návrh tak řešil nově navržený dialog mezi stávajícím Le Corbusierovým objektem továrny, muzeem a hlavním náměstím v podobě "green landscape" architektury. Povaha projektu byla definována jak z hlediska urbanistického konceptu, památkové ochrany, koncepčních vztahů, architektonického výrazu, tak i věcnosti stavby s přesahem její trvanlivosti a schopnosti stavby se vyvíjet, či dokonce přetvářet.
-
3_Nová scéna Besedního domu ve Vyškově
Fakulta architektury, VUT v Brně, 2018
Jedná se o území v centrální poloze města, v hranicích městské památkové zóny, v bezprostřední návaznosti na hlavní náměstí. Území je definováno blízkostí významných historických objektů – farního kostela, barokní fary a Besedního domu. Návrh řeší dostavbu nového objektu Besedního domu ve Vyškově. Hlavní ideou nového objektu bylo vytvoření novotvaru. Ve své formě je dynamicky ztvárněn plastickou fasádou ve formě pozinkovaných lamel, které v jednoduché půdorysné stopě sehrávají plastickou výškovou dynamičnost. Funkce objektu se propisuje na vnější fasádu ve formě šířících se zvukových vln, které jsou prostorově dynamické. Hlavním dominantním tělesem je navržený sál s kapacitou 636 míst. Toto těleso prorůstá celým objektem a vnější stěny v interiéru jsou výrazově ztvárněny konstrukční strukturou geodetického blobu. Sál je tepajícím srdcem samotného objektu, který dodává živost a okysličuje daný prostor v regionu. Z hlediska dispozic navržený objekt citlivě propojuje stávající Besední dům s Novou scénou. Ideový návrh Nové scény vychází z analyzovaných potřeb a cílů, s ohledem na objekty nacházející se v městské památkové zóně. Navržený objekt tak nezasahuje do stávajícího památkového stavebního fondu ani jej nijak stavebně nepřetváří v hmotovém výrazu.
Jedná se o území v centrální poloze města, v hranicích městské památkové zóny, v bezprostřední návaznosti na hlavní náměstí. Území je definováno blízkostí významných historických objektů – farního kostela, barokní fary a Besedního domu. Návrh řeší dostavbu nového objektu Besedního domu ve Vyškově. Hlavní ideou nového objektu bylo vytvoření novotvaru. Ve své formě je dynamicky ztvárněn plastickou fasádou ve formě pozinkovaných lamel, které v jednoduché půdorysné stopě sehrávají plastickou výškovou dynamičnost. Funkce objektu se propisuje na vnější fasádu ve formě šířících se zvukových vln, které jsou prostorově dynamické. Hlavním dominantním tělesem je navržený sál s kapacitou 636 míst. Toto těleso prorůstá celým objektem a vnější stěny v interiéru jsou výrazově ztvárněny konstrukční strukturou geodetického blobu. Sál je tepajícím srdcem samotného objektu, který dodává živost a okysličuje daný prostor v regionu. Z hlediska dispozic navržený objekt citlivě propojuje stávající Besední dům s Novou scénou. Ideový návrh Nové scény vychází z analyzovaných potřeb a cílů, s ohledem na objekty nacházející se v městské památkové zóně. Navržený objekt tak nezasahuje do stávajícího památkového stavebního fondu ani jej nijak stavebně nepřetváří v hmotovém výrazu.
-
4_BIOSFÉRA - expoziční pavilony tuzemské fauny a flóry
Fakulta architektury, VUT v Brně, 2017
Jedná se o bývalý prostor „štěpnice“, v areálu zámecké zahrady, jež je na seznamu kulturních památek a také v návaznosti na stávající ZOO ve Vyškově. V návaznosti na historickou stopu bylo záměrem návrhu vytvořit pavilony, které budou zrcadlit část biosféry tvořené tuzemskou faunou a flórou. Stejně tak, jak sdružuje a chrání „živý obal země“ faunu a flóru, tak jsou navrženy dva vzájemně propojené pavilony tvořící její "obal". Hlavní myšlenkou proto bylo to, že stejně jako biosféra je sama o sobě živým organismem, tak rovněž navržená stavba evokuje svým tvaroslovím tuto „živost“. Stavba je konstrukčně navržena formou ocelového skeletu, na který je kotven obvodový plášť s vnitřní konstrukcí s tepelnou izolací a s materiálovým opláštěním. Detail styku pláště se sloupy je řešen prostřednictvím „větvového“ ocelového uchycení. Profilace je důležitá součást detailu skeletu. Samotný prostor a dispozice objektu jsou dispozičně rozděleny na sekce: A - Život pod zemí, B - Život na zemi, C - Život nad zemí. Samotnou inspirací pro konstrukční tvarosloví objektu a tvar dispozic byla buněčná struktura semen.
Jedná se o bývalý prostor „štěpnice“, v areálu zámecké zahrady, jež je na seznamu kulturních památek a také v návaznosti na stávající ZOO ve Vyškově. V návaznosti na historickou stopu bylo záměrem návrhu vytvořit pavilony, které budou zrcadlit část biosféry tvořené tuzemskou faunou a flórou. Stejně tak, jak sdružuje a chrání „živý obal země“ faunu a flóru, tak jsou navrženy dva vzájemně propojené pavilony tvořící její "obal". Hlavní myšlenkou proto bylo to, že stejně jako biosféra je sama o sobě živým organismem, tak rovněž navržená stavba evokuje svým tvaroslovím tuto „živost“. Stavba je konstrukčně navržena formou ocelového skeletu, na který je kotven obvodový plášť s vnitřní konstrukcí s tepelnou izolací a s materiálovým opláštěním. Detail styku pláště se sloupy je řešen prostřednictvím „větvového“ ocelového uchycení. Profilace je důležitá součást detailu skeletu. Samotný prostor a dispozice objektu jsou dispozičně rozděleny na sekce: A - Život pod zemí, B - Život na zemi, C - Život nad zemí. Samotnou inspirací pro konstrukční tvarosloví objektu a tvar dispozic byla buněčná struktura semen.
-
5_Zastřešení zámeckého hotelu v Račičích
e-Finance,a.s., Račice - Pístovice, 2018
Cílem návrhu bylo vytvořit multifunkční zastřešený prostor nádvoří Račického zámku a navrhnout rezidenční ubytování ***** pro hosty hotelu. Samotný zámek je významnou goticko-renesančně-klasicistní kulturní památkou, nacházející se v atraktivním prostředí Drahanské vrchoviny nedaleko Brna. Na základě podrobného stavebně-historického průzkumu a v návaznosti na historickou stopu navrženo otevření renesančních arkád. Dostavba zastřešení nádvoří zámku je navržena jako celoprosklená, umožňující výhled do okolní krajiny lesů. Návrh konstrukce a její tvarové řešení vychází z přírody, a to v nepravidelnosti a členitosti stromů. Asymetrická dispozice konstrukce podpěrných sloupů přechází do sítě ocelových střešních trámů, které jsou navrženy jako větevní systém stromů. Návrh tak využívá samotnou dominantu venkovního prostoru – výhledu na okolní lesy a vtáhnutí tak této atmosféry do nádvoří samotného zámku. Navržená nosná ocelová konstrukce tak vynáší skleněný obvodový plášť. Výsledkem je syntéza mezi moderním řešením stavby s prosklenou fasádou a historickou hmotou zámku. Navržené prosklené nádvoří je tak citlivě rozpoznatelné jako dostavba ke staré historické hmotě zámku.
Cílem návrhu bylo vytvořit multifunkční zastřešený prostor nádvoří Račického zámku a navrhnout rezidenční ubytování ***** pro hosty hotelu. Samotný zámek je významnou goticko-renesančně-klasicistní kulturní památkou, nacházející se v atraktivním prostředí Drahanské vrchoviny nedaleko Brna. Na základě podrobného stavebně-historického průzkumu a v návaznosti na historickou stopu navrženo otevření renesančních arkád. Dostavba zastřešení nádvoří zámku je navržena jako celoprosklená, umožňující výhled do okolní krajiny lesů. Návrh konstrukce a její tvarové řešení vychází z přírody, a to v nepravidelnosti a členitosti stromů. Asymetrická dispozice konstrukce podpěrných sloupů přechází do sítě ocelových střešních trámů, které jsou navrženy jako větevní systém stromů. Návrh tak využívá samotnou dominantu venkovního prostoru – výhledu na okolní lesy a vtáhnutí tak této atmosféry do nádvoří samotného zámku. Navržená nosná ocelová konstrukce tak vynáší skleněný obvodový plášť. Výsledkem je syntéza mezi moderním řešením stavby s prosklenou fasádou a historickou hmotou zámku. Navržené prosklené nádvoří je tak citlivě rozpoznatelné jako dostavba ke staré historické hmotě zámku.
-
-
Grafický design / branding
-
1_Grafický návrh obálky knihy "Památková péče na Fakultě architektury VUT v Brně"
Fakulta architektury, VUT v Brně, 2020
Grafický návrh obálky pro odbornou publikaci prezentující problematiku památkové péče a ochrany kulturního dědictví tak, jak byla a je vyučována na Fakultě architektury, Vysokého učení technického v Brně.
-
-
UX design
-
Webdesign