Detail kreativce
Marie Kortanová
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 01941381
Kontakt:
Maru Kortanová
+420777585053
maru.kortanova@gmail.com
O profilu kreativce
Jsem multidisciplinární designérka, která kombinuje roky zkušeností z marketingu a designu služeb. Učím organizace navrhovat, tvořit, testovat a implementovat lepší produkty a služby. Pohybuji se v produktovém i digitálním designu, zajímají mě inovace ve vzdělávání a mentoruji a rozvíjím projekty v rámci sociálního podnikání.
Content & Service Designer
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Sedláčkova 2902/12
Brno - Líšeň 62800 -
Kontaktní adresa:
Horní Kosov c. ev. 81
Jihlava 586 01
Kraj Vysočina
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Marketingové strategie
-
Employer brand strategie a její implementace
Adastra CZ, 2017–2023
Dlouholetá spolupráce s klientem pokrývala aktivity v rámci marketingu, náboru, interní komunikace a sběru dat pro strategická rozhodnutí v rámci řízení firmy jako celku. V rámci své role jsem pro klienta zastřešovala designový výzkum zaměřený na firemní kulturu a vzdělávání (focus groups, celofiremní dotazník, kontextové rozhovory), strategická setkání s klíčovými stakeholdery, sérii školení pro tým recruiterů a také design a testování komunikace, která se odráží v novém náborovém webu, online kampaních, inzerátech a komunikační strategii firmy.
Dlouholetá spolupráce s klientem pokrývala aktivity v rámci marketingu, náboru, interní komunikace a sběru dat pro strategická rozhodnutí v rámci řízení firmy jako celku. V rámci své role jsem pro klienta zastřešovala designový výzkum zaměřený na firemní kulturu a vzdělávání (focus groups, celofiremní dotazník, kontextové rozhovory), strategická setkání s klíčovými stakeholdery, sérii školení pro tým recruiterů a také design a testování komunikace, která se odráží v novém náborovém webu, online kampaních, inzerátech a komunikační strategii firmy.
-
Set workshopů a konzultace při tvorbě nové platformy CAMP
CAMP, 2022–2023
Definice organizace jako značky a jejího přínosu v oblasti městského plánování a architektury. Zmapování zákaznických segmentů a jejich potřeb. Audit komunikační strategie a pojmenování klíčových příležitostí v rovině marketingové komunikace. Spolupráce, kterou odstartovala série workshopů, pokračovala pravidelnými konzultacemi a mentoringem při tvorbě zadání a následné realizace nové komunikační platformy CAMPu.
Definice organizace jako značky a jejího přínosu v oblasti městského plánování a architektury. Zmapování zákaznických segmentů a jejich potřeb. Audit komunikační strategie a pojmenování klíčových příležitostí v rovině marketingové komunikace. Spolupráce, kterou odstartovala série workshopů, pokračovala pravidelnými konzultacemi a mentoringem při tvorbě zadání a následné realizace nové komunikační platformy CAMPu.
-
-
Design služeb
-
Participativní design v prostředí střední školy a učiliště
Biskupské gymnázium Žďár nad Sázavou, 2023–dosud
Navrhla jsem a odvedla několikaměsíční projekt, který měl za cíl seznámit středoškolské studenty s principy participace a designového přemýšlení jako celku Navrhla jsem a odvedla několikaměsíční projekt, který měl za cíl seznámit středoškolské studenty s principy participace a designového přemýšlení. 70+ studentů ve věku 11 až 21 let si vyzkoušelo, jak postavit a realizovat designový výzkum, jak vyhodnocovat data, a jak pomocí nich vytvořit smysluplné prototypy. Společně jsme dali dohromady zadání pro architektonické studio, které na základě dat tvoří studii pro nový vestibul školy.
Navrhla jsem a odvedla několikaměsíční projekt, který měl za cíl seznámit středoškolské studenty s principy participace a designového přemýšlení jako celku Navrhla jsem a odvedla několikaměsíční projekt, který měl za cíl seznámit středoškolské studenty s principy participace a designového přemýšlení. 70+ studentů ve věku 11 až 21 let si vyzkoušelo, jak postavit a realizovat designový výzkum, jak vyhodnocovat data, a jak pomocí nich vytvořit smysluplné prototypy. Společně jsme dali dohromady zadání pro architektonické studio, které na základě dat tvoří studii pro nový vestibul školy.
-
Produktová strategie a inovace
Plastia, 2022–dosud
Interim manažerka, produktová designérka, výzkumnice, marketérka… Má role mnohdy nemá tu správnou kolonku, mnohem důležitější je průnik kompetencí, které klientovi do firmy nebo týmu přináším. Pro Plastii jsem tvořila Design Kit, který funguje jako strategický materiál pro tvorbu nových produktů, jejich zařazení do produktového portfolia a zjednodušuje spolupráci firmy s externími produktovými designéry a partnery. Aktuálně se společně věnujeme optimalizaci produktového vývoje – zapojení designových metod do jednotlivých fází tvorby produktu.
Interim manažerka, produktová designérka, výzkumnice, marketérka… Má role mnohdy nemá tu správnou kolonku, mnohem důležitější je průnik kompetencí, které klientovi do firmy nebo týmu přináším. Pro Plastii jsem tvořila Design Kit, který funguje jako strategický materiál pro tvorbu nových produktů, jejich zařazení do produktového portfolia a zjednodušuje spolupráci firmy s externími produktovými designéry a partnery. Aktuálně se společně věnujeme optimalizaci produktového vývoje – zapojení designových metod do jednotlivých fází tvorby produktu.
-