Detail kreativce
David Krátký
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 09125493
Kontakt:
David Kratky
+420602531890
kratky.david@gmail.com
O profilu kreativce
Jsem David. Posledních 8 let jsem pečoval o růst a identitu úspěšných technologických start-upů i etablovaných firem, pracoval v agenturním prostředí, lákal lidi do kin nebo na mezinárodní festivaly, ale také se věnoval vlastní fotografické tvorbě. Teď pomáhám značkám se strategií a komunikací. Stejně tak mě naplňuje právě fotografie a tvorba video obsahu.
Strategie značky a péče o ní
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Dvorní 760
Ostrava 70800 -
Kontaktní adresa:
U Druhé Baterie 29
Praha 6 - Břevnov 162 00
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Design služeb
-
Automatická odpověď
Neziskový projekt, 06/2023 - nyní
Dostat trochu umění a emocí do oblasti mezilidské komunikace, která bývá věcná a odosobněná. S takovým cílem jsme začali pracovat na projektu Automatická odpověď, do kterého se zapojilo přes 30 českých spisovatelek, spisovatelů, básnířek, básníků, ilustrátorek a ilustrátorů. Každá z osobností připravila svou verzi e-mailu určeného k rozesílání během dovolených. Všechna díla jsou ode dneška volně k dispozici na webu automatickaodpoved.cz. Kdokoliv si tedy může při příštím pobytu mimo kancelář nastavit „out of office” od Petry Soukupové, Jaroslava Rudiše a Jaromíra 99, Petry Hůlové, Jana Němce, Nikoly Logosové nebo mnoha dalších držitelů prestižních cen, ale i mladých talentovaných autorů. "To je super" - Leoš Mareš O projektu natáčela Česká televize, TV Nova, napsali o nás v Respetku, Reflexu, na iDnes.cz, Novinkách, Deníku N, ve Forbesu a ve spoustě dalších médiích.
Dostat trochu umění a emocí do oblasti mezilidské komunikace, která bývá věcná a odosobněná. S takovým cílem jsme začali pracovat na projektu Automatická odpověď, do kterého se zapojilo přes 30 českých spisovatelek, spisovatelů, básnířek, básníků, ilustrátorek a ilustrátorů. Každá z osobností připravila svou verzi e-mailu určeného k rozesílání během dovolených. Všechna díla jsou ode dneška volně k dispozici na webu automatickaodpoved.cz. Kdokoliv si tedy může při příštím pobytu mimo kancelář nastavit „out of office” od Petry Soukupové, Jaroslava Rudiše a Jaromíra 99, Petry Hůlové, Jana Němce, Nikoly Logosové nebo mnoha dalších držitelů prestižních cen, ale i mladých talentovaných autorů. "To je super" - Leoš Mareš O projektu natáčela Česká televize, TV Nova, napsali o nás v Respetku, Reflexu, na iDnes.cz, Novinkách, Deníku N, ve Forbesu a ve spoustě dalších médiích.
-
Spuštění Woltu v Česku a na Slovensku
Wolt, jaro 2018 - podzim 2020
David byl součástí core týmu, který v Česku a na Slovensku spustil jednorožce na poli doručování jídla, finský Wolt. Z ryze skandinávského hráče pomohl za půl roku vytvořit lovebrand, který zná dnes téměř každý.
David byl součástí core týmu, který v Česku a na Slovensku spustil jednorožce na poli doručování jídla, finský Wolt. Z ryze skandinávského hráče pomohl za půl roku vytvořit lovebrand, který zná dnes téměř každý.
-
-
Marketingové strategie
-
Kampaň pro Uber
Uber, podzim 2017
Pomohl jsem českému Uberu ke 340% meziročnímu růstu uživatelů. Také jsem inicioval první integrovanou marketingovou kampaň (online, offline, sociální sítě) v CEE regionu, která vedla k 50 000 stažením aplikace a zvýšení top-of-mind povědomí o Uberu v Praze na 99 %. "David je vzácnou kombinací praktického přístupu a kreativity. Pokud hledáte duší umělce se schopností perfektně zrealizovat komplexní kampaně od nápadu až po vyhodnocení, David je ten pravý." - Pavol Dzurjanin, Director of Global Operations, Lime. V minulosti CEE Country Manager - Lead, Uber.
Pomohl jsem českému Uberu ke 340% meziročnímu růstu uživatelů. Také jsem inicioval první integrovanou marketingovou kampaň (online, offline, sociální sítě) v CEE regionu, která vedla k 50 000 stažením aplikace a zvýšení top-of-mind povědomí o Uberu v Praze na 99 %. "David je vzácnou kombinací praktického přístupu a kreativity. Pokud hledáte duší umělce se schopností perfektně zrealizovat komplexní kampaně od nápadu až po vyhodnocení, David je ten pravý." - Pavol Dzurjanin, Director of Global Operations, Lime. V minulosti CEE Country Manager - Lead, Uber.
-
Strategie pro Signal Festival
Signal Festival, jaro 2023
Nejdříve jsme připravili půldenní workshop pro Signal Festival, při kterém si členové týmu ujasnili motivaci, vizi a klíčové hodnoty festivalu. Výstupy z workshopu vytvořily pevné základy pro strategii značky, kterou jsme poté také zpracovali. Ta dá celému týmu jasnou představu o tom, jak nyní postavit startegii marketingovou, a to nejen pro nadcházející ročník festivalu. "Brand strategy workshop s krátkým noháčem byl nejen inspirativní, ale také velmi praktický. Honza a David nás vedli skrze různé aspekty značky a pomohli nám zformulovat jasnější a silnější identitu našeho podnikání." - Martin Pošta, CEO Signal Festival
Nejdříve jsme připravili půldenní workshop pro Signal Festival, při kterém si členové týmu ujasnili motivaci, vizi a klíčové hodnoty festivalu. Výstupy z workshopu vytvořily pevné základy pro strategii značky, kterou jsme poté také zpracovali. Ta dá celému týmu jasnou představu o tom, jak nyní postavit startegii marketingovou, a to nejen pro nadcházející ročník festivalu. "Brand strategy workshop s krátkým noháčem byl nejen inspirativní, ale také velmi praktický. Honza a David nás vedli skrze různé aspekty značky a pomohli nám zformulovat jasnější a silnější identitu našeho podnikání." - Martin Pošta, CEO Signal Festival
-
Strategie pro Trh knih
Trh knih, 04/2022 - nyní
Od jara roku 2022 se věnujeme projektu Trh knih, který zprostředkovává přímý nákup a prodej knih mezi lidmi. Po interním sjednocení, zevrubné analýze a vypracování strategie značky měli s typografem na starosti i její redesign. Konkrétně šlo o úpravu loga, písem, barev a manuálu k jejich používání. Nyní se staráme o obsah na sociální sítě, vedeme rozsáhlou kampaň u příležitosti prodeje milionté knihy a plánujeme kampaně další. "Od začátku se mi líbil systematický a analytický přístup Honzy s Davidem. Chtěli do hloubky pochopit náš produkt a od začátku uvažovali ve smyslu jeho konsolidace, vylepšení. Sesbírali nezávisle data o našich uživatelích a provozu a nespolehli se na námi poskytnuté údaje. Leckterý jejich poznatek nám následně otevřel oči. Postupně vytvořili strategii naší značky a nyní máme za sebou první opravdovou mediální kampaň pod jejich vedením. Začínáme pociťovat přínosy investice do naší značky. Spolupráci s Honzou a Davidem považuji za klíčovou pro hodnotu naší firmy." - Petr Sobotka, CEO a zakladatel Trhu knih
Od jara roku 2022 se věnujeme projektu Trh knih, který zprostředkovává přímý nákup a prodej knih mezi lidmi. Po interním sjednocení, zevrubné analýze a vypracování strategie značky měli s typografem na starosti i její redesign. Konkrétně šlo o úpravu loga, písem, barev a manuálu k jejich používání. Nyní se staráme o obsah na sociální sítě, vedeme rozsáhlou kampaň u příležitosti prodeje milionté knihy a plánujeme kampaně další. "Od začátku se mi líbil systematický a analytický přístup Honzy s Davidem. Chtěli do hloubky pochopit náš produkt a od začátku uvažovali ve smyslu jeho konsolidace, vylepšení. Sesbírali nezávisle data o našich uživatelích a provozu a nespolehli se na námi poskytnuté údaje. Leckterý jejich poznatek nám následně otevřel oči. Postupně vytvořili strategii naší značky a nyní máme za sebou první opravdovou mediální kampaň pod jejich vedením. Začínáme pociťovat přínosy investice do naší značky. Spolupráci s Honzou a Davidem považuji za klíčovou pro hodnotu naší firmy." - Petr Sobotka, CEO a zakladatel Trhu knih
-
-
Fotografie
-
Založení fotokroužku CVAK
CVAK, od 05/2022
Jsem zakládajícím členem fotografického kroužku CVAK, který se skládá ze 7 fotografů a fotografek. Jednou za měsíc vybereme téma, na kterém poté každý zvlášť pracujeme. Poté se setkáme a zpracované (a vytištěné) série na dané téma si navzájem ukazujeme a diskutujeme o nich. Součástí CVAKu je ukázka prací na Instagramu, kde zároveň sdílíme samotná témata, tipy na fotografické publikace a výstavy, stejně tak plánujeme dělat rozhovory s fotografy. V příloze je nahráno logo CVAKu a jedna z mých sérií nazvána "Platan", která vznikla v rámci jednoho z úkolů, "Domov". Více informací k sérii zde: https://www.instagram.com/p/Cqf3OC8smzw/?img_index=1
Jsem zakládajícím členem fotografického kroužku CVAK, který se skládá ze 7 fotografů a fotografek. Jednou za měsíc vybereme téma, na kterém poté každý zvlášť pracujeme. Poté se setkáme a zpracované (a vytištěné) série na dané téma si navzájem ukazujeme a diskutujeme o nich. Součástí CVAKu je ukázka prací na Instagramu, kde zároveň sdílíme samotná témata, tipy na fotografické publikace a výstavy, stejně tak plánujeme dělat rozhovory s fotografy. V příloze je nahráno logo CVAKu a jedna z mých sérií nazvána "Platan", která vznikla v rámci jednoho z úkolů, "Domov". Více informací k sérii zde: https://www.instagram.com/p/Cqf3OC8smzw/?img_index=1