Detail kreativce
Ing. Lenka Pechrová
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 06196560
Kontakt:
Lenka Pechrová
+420734174345
lenka@lenkapechrova.cz
O profilu kreativce
Marketing nejsou jen sociální sítě a PPC. Pokud chcete svou značku pořádně rozvíjet, je potřeba se na ní podívat komplexně a zvážit vše, co s ní souvisí. Komu chcete prodávat, za kolik, kde a jaké nástroje jsou k rozšíření povědomí o vaší značce nejvhodnější. Ráda vám poskytnu své zkušenosti z pole salesu i marketingu, které ověřily, že ty nejúspěšnější strategie se zrodily právě jejich propojení.
Komplexní strategie k rozvoji značky
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Kožnarova 1402
Česká Lípa 47001 -
Kontaktní adresa:
Kožnarova 1402
Česká Lípa 47001
Liberecký kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Marketingové strategie
-
Budování značky Remington v ČR a SK
Spectrum Brands, 2004-2021
Pro společnost Spectrum Brands (nyní RRH Appliances) jsem byla zodpovědná za zavedení a rozvoj značky REMINGTON na českém a slovenském trhu. Mezi mé kompetence patřilo: 1. Samotné zavedení značky na trhy CZ/SK: Byla jsem hlavní zodpovědnou osobou za uvedení značky Remington na trhy České republiky a Slovenska, jsem zajistil efektivní adaptaci globálních strategií na lokální podmínky, čímž jsem zajistila hladký vstup značky na naše trhy. 2. Definování a realizace ročních marketingových plánů: V souladu s marketingovými strategiemi mateřské společnosti jsem nastavila a následně uváděla v život roční marketingové plány, které byly klíčové pro zvýšení povědomí o značce a vedly k postupnému zvyšování tržního podílu. 3. Stanovení a implementace cenové strategie: Nastavení efektivní cenotvorby bylo jedním z mých klíčových aktivit k optimalizaci zisku a zvýšení konkurenceschopnosti. 2x ročně jsme prováděli analýzy konkurenčních produktů a revidovali naše stávající portfolio Implementace cenové strategie byla úzce propojena s marketingovými a prodejními cíli značky. 4. Řízení distribučních kanálů: Cílem aktivit bylo vybrat správné obchodní partnery pro jednotlivé výrobkové řady tak, aby cílové skupiny koncových zákazníků našli produkty tam, kde je s největší pravděpodobností čekají. Tato činnost, spolu s cenotvorbou vedla k nejlepším výsledkům v rámci měřitelných cílů – podpořit sell out a dostat produkty mezi nejprodávanější v daných kategoriích (dle nezávislého průzkumu trhu GfK) 5. Dlouhodobý a krátkodobý forecasting produktů: Efektivní plánování a forecasting bylo nezbytné pro správné řízení zásob a odpovídání na tržní požadavky. Kampaně byly navázány na konkrétní produkty a díky plánování jsme zajistili, že produktů bude dostatek (ale ne přebytek). 6. Příprava a realizace promo akcí pro zákazníky: Ve spolupráci s prodejním týmem jsem připravila a realizovala promo akce, které podpořily prodej a upevnily pozici značky na trhu. 7. Implementace ATL a BTL aktivit: Kombinace ATL a BTL marketingových aktivit pomáhala oslovit široké spektrum zákazníků a zvýšit efektivitu kampaní. 8. Monitoring trhu, trendů a konkurence: Průběžné sledování trhu a analýza konkurence umožňovala rychle reagovat na změny a udržet značku Remington v popředí trhu. V několika kategoriích seRemington dle průzkumu společnosti GfK držel na prvních příčkách v prodejnosti, což svědčí o úspěšném strategickém marketingu a schopnosti budovat silný brand v konkurenčním prostředí.
Pro společnost Spectrum Brands (nyní RRH Appliances) jsem byla zodpovědná za zavedení a rozvoj značky REMINGTON na českém a slovenském trhu. Mezi mé kompetence patřilo: 1. Samotné zavedení značky na trhy CZ/SK: Byla jsem hlavní zodpovědnou osobou za uvedení značky Remington na trhy České republiky a Slovenska, jsem zajistil efektivní adaptaci globálních strategií na lokální podmínky, čímž jsem zajistila hladký vstup značky na naše trhy. 2. Definování a realizace ročních marketingových plánů: V souladu s marketingovými strategiemi mateřské společnosti jsem nastavila a následně uváděla v život roční marketingové plány, které byly klíčové pro zvýšení povědomí o značce a vedly k postupnému zvyšování tržního podílu. 3. Stanovení a implementace cenové strategie: Nastavení efektivní cenotvorby bylo jedním z mých klíčových aktivit k optimalizaci zisku a zvýšení konkurenceschopnosti. 2x ročně jsme prováděli analýzy konkurenčních produktů a revidovali naše stávající portfolio Implementace cenové strategie byla úzce propojena s marketingovými a prodejními cíli značky. 4. Řízení distribučních kanálů: Cílem aktivit bylo vybrat správné obchodní partnery pro jednotlivé výrobkové řady tak, aby cílové skupiny koncových zákazníků našli produkty tam, kde je s největší pravděpodobností čekají. Tato činnost, spolu s cenotvorbou vedla k nejlepším výsledkům v rámci měřitelných cílů – podpořit sell out a dostat produkty mezi nejprodávanější v daných kategoriích (dle nezávislého průzkumu trhu GfK) 5. Dlouhodobý a krátkodobý forecasting produktů: Efektivní plánování a forecasting bylo nezbytné pro správné řízení zásob a odpovídání na tržní požadavky. Kampaně byly navázány na konkrétní produkty a díky plánování jsme zajistili, že produktů bude dostatek (ale ne přebytek). 6. Příprava a realizace promo akcí pro zákazníky: Ve spolupráci s prodejním týmem jsem připravila a realizovala promo akce, které podpořily prodej a upevnily pozici značky na trhu. 7. Implementace ATL a BTL aktivit: Kombinace ATL a BTL marketingových aktivit pomáhala oslovit široké spektrum zákazníků a zvýšit efektivitu kampaní. 8. Monitoring trhu, trendů a konkurence: Průběžné sledování trhu a analýza konkurence umožňovala rychle reagovat na změny a udržet značku Remington v popředí trhu. V několika kategoriích seRemington dle průzkumu společnosti GfK držel na prvních příčkách v prodejnosti, což svědčí o úspěšném strategickém marketingu a schopnosti budovat silný brand v konkurenčním prostředí.
-
Marketingová strategie pro Haaro Naturo
Haaro Naturo, 2023-2024
Pro Haaro Naturo jsem připravovala doporučení na komplexní 360° strategie k rozvoji značky. Pokračujeme s cenovou strategií pro výrobkové řady a podporou dalších aktivit paní majitelky - rozvoj kadeřnického studia a školících akcí.
-
Spotřební baterie VARTA
VARTA Consumer Batteries, 2002 - 2005
Marketingová podpora primárně na poli B2B. Nastavení kampaní ve spolupráci s obchodními partnery, jejímž cílem bylo podpořit sell out směrem k cílovým spotřebitelům. Adaptace centrálních strategií na podmínky našeho trhu, doplněné o lokální akce, které zvyšovaly povědomí o značce.
-