Detail kreativce
Eva Kneblová
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 02362945
Kontakt:
+420776218544
eva@marketacka.com
O profilu kreativce
Téměr 20 let pomáhám klientům s realizací průzkumů a praktickým využitím jejich výsledků. Pracuji s marketingovými agenturami, pro klienty z výrobního, obchodního nebo finančního sektoru, neziskovkami i městy: tedy se všemi, kdo potřebují zmapovat trh, vylepšit služby, zjistit zákaznickou / zaměstnaneckou spokojenost. Získaná data často slouží jako podklad marketingové strategie.
Marketérka se specializací na průzkumy
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Banskobystrická 178
Brno 62100 -
Kontaktní adresa:
Banskobystrická 178
Brno 62100
Jihomoravský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Design služeb
-
Iniciativa Vím, co jím: podklady pro vznik mobilní aplikace
Vím, co jím, 2018, 2023
Jako spolupracovnice pražské PR agentury Focus Agency, která stojí za iniciativou Vím, co jím, jsem se podílela na realizaci průzkumu, díky kterému zadavatelé podrobně poznali životní styl české populace a na základě získaných dat vytvořili aplikaci Aktivně a zdravě. Ta byla společně s webem k projektu oceněna v soutěži Zlatý středník 2018. 2023 jsem spolupracovala na vzniku prototypu aplikace verze 2.0 (odborné konzultace, scénáře rozhovorů s uživateli).
Jako spolupracovnice pražské PR agentury Focus Agency, která stojí za iniciativou Vím, co jím, jsem se podílela na realizaci průzkumu, díky kterému zadavatelé podrobně poznali životní styl české populace a na základě získaných dat vytvořili aplikaci Aktivně a zdravě. Ta byla společně s webem k projektu oceněna v soutěži Zlatý středník 2018. 2023 jsem spolupracovala na vzniku prototypu aplikace verze 2.0 (odborné konzultace, scénáře rozhovorů s uživateli).
-
Profil uchazeče / studenta / absolventa vysoké školy
Vysoké učení technické v Brně, 2008-2023
Pro brněnskou technickou univerzitu jsem téměř 15 let komplexně zpracovávala průzkumy mapující cyklus studenta: od založení přihlášky až po jeho zaměstnání. Průzkumy sloužily jako zpětná vazba pro úpravu studijních programů, poskytovaly klíčové informace pro tvorbu strategických dokumentů, komunikaci univerzity, pro získávání projektů i PR / marketingové aktivity.
Pro brněnskou technickou univerzitu jsem téměř 15 let komplexně zpracovávala průzkumy mapující cyklus studenta: od založení přihlášky až po jeho zaměstnání. Průzkumy sloužily jako zpětná vazba pro úpravu studijních programů, poskytovaly klíčové informace pro tvorbu strategických dokumentů, komunikaci univerzity, pro získávání projektů i PR / marketingové aktivity.
-
Průzkum mezi návštěvníky a místními obyvateli – cestovní plány a doporučení
Visit Plzeň, 2022-2023
Společně s Visit Plzeň jsme v roce 2022 spustili rozsáhlý průzkum, ve kterém jsme několik měsíců dotazovali turisty i místní obyvatele (různá forma sběru dat: papírový dotazník, tazatelé v ulicích, online průzkum na stránkách). Cílem bylo zjistit, kdo jsou turisté přijíždějící do Plzně a jak plánují svůj pobyt: kde získávají informace, jak hledají ubytování, jakým způsobem do Plzně cestují nebo s čím se jim Plzeň spojuje. Od místních jsme pak zjišťovali jejich doporučení na vylepšení služeb. Získaná data jsou podkladem pro nastavení marketingových aktivit a produktů cestovního ruchu. V letošním roce navazujeme na spolupráci definováním profilu návštěvníka pěti klíčových akcí.
Společně s Visit Plzeň jsme v roce 2022 spustili rozsáhlý průzkum, ve kterém jsme několik měsíců dotazovali turisty i místní obyvatele (různá forma sběru dat: papírový dotazník, tazatelé v ulicích, online průzkum na stránkách). Cílem bylo zjistit, kdo jsou turisté přijíždějící do Plzně a jak plánují svůj pobyt: kde získávají informace, jak hledají ubytování, jakým způsobem do Plzně cestují nebo s čím se jim Plzeň spojuje. Od místních jsme pak zjišťovali jejich doporučení na vylepšení služeb. Získaná data jsou podkladem pro nastavení marketingových aktivit a produktů cestovního ruchu. V letošním roce navazujeme na spolupráci definováním profilu návštěvníka pěti klíčových akcí.
-
Průzkum mezi uživateli open space (brněnský kreativní voucher)
U1 s.r.o., 2016
Předmětem spolupráce byl komplexní marketingový průzkum mezi pracovníky velkoprostorových kanceláří, kterým klient získal argumenty pro prodej / marketing svého produktu a jeho další rozvoj. Design průzkumu vznikl rešerší dostupných zdrojů o kancelářském prostředí, včetně existujících průzkumů i zahraničních studií, a řady rozhovorů se zadavatelem.
Předmětem spolupráce byl komplexní marketingový průzkum mezi pracovníky velkoprostorových kanceláří, kterým klient získal argumenty pro prodej / marketing svého produktu a jeho další rozvoj. Design průzkumu vznikl rešerší dostupných zdrojů o kancelářském prostředí, včetně existujících průzkumů i zahraničních studií, a řady rozhovorů se zadavatelem.
-
Strategie HR marketingu založená na několika typech průzkumu
Velká mezinárodní pojišťovna, 2019-2020
Pro jednu z největších pojišťoven jsem realizovala hloubkové rozhovory mezi současnými zaměstanci, rozsáhlý desk research české i zahraniční konkurence včetně využití sekundárních dat (např. Atmoskop.cz) a průzkum mezi bývalými zaměstnanci. Získala jsem řadu podnětů pro HR oddělení i celé vedení společnosti a navrhla postup marketingových aktivit.
Pro jednu z největších pojišťoven jsem realizovala hloubkové rozhovory mezi současnými zaměstanci, rozsáhlý desk research české i zahraniční konkurence včetně využití sekundárních dat (např. Atmoskop.cz) a průzkum mezi bývalými zaměstnanci. Získala jsem řadu podnětů pro HR oddělení i celé vedení společnosti a navrhla postup marketingových aktivit.
-