Detail kreativce

Zpět na galerii

Nikola Zamcová

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 21171548

Kontakt:

Nikola Zamcová

+420733739247

nikolazamcova@gmail.com

O profilu kreativce

V marketingu se pohybuji přibližně 5 let. Ráda vám pomohu s přípravou marketingové strategie i strategie jednotlivých komunikačních kanálů, s externí i interní komunikací. Připravím vám zadání pro úpravy na web tak, aby byl srozumitelný a uživatelsky přívětivý. Mám zkušenosti s produkcí videí, tvorbou kreativního zadání pro kampaně i jejich správou. Ráda pomohu s koordinací a plánováním událostí.

PR, texty, webdesign, strategie a plány

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Valašská Senice 144
      Valašská Senice 75614 Zlínský kraj
    • Kontaktní adresa:

      Šantova 1222/1
      Olomouc 77900
      Olomoucký kraj

Místa působnosti:

  • Jihomoravský kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Středočeský kraj
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Webdesign

    • Přihlašování do programu Mezinárodní cena vévody z Edinburghu (DofE)

      Mezinárodní cecna vévody z Edinburghu (DofE), 01-2022/12/2022

      Přihlašování do programu DofE před redesignem byo pro zájemce o program velmi neintuitivní a složité. Existoval "jednoduchý" formulář k vyplnění, který však neodlišoval, zda účastník program bude vykonávat online nebo fyzicky na škole, navíc po registraci následovalo spoustu dalších složitých kroků a mnozí ze zájemců vůbec nechápali, co mají dělat. Cca 50 % zájemců přihlášku navštívila, ale nepříhlásili se. Proto jsem začala pracovat na zadání pro agenturu, která nám web spravovala. Udělala jsem focus group s několika studenty a zjistila jejich zpětné vazby, samozřejmě jsem podrobně zkoumala heat mapy a také jsem získávala zpětnou vazbu od obchodních manažerů, kteří byli s cílovou skupinou nejvíce v kontaktu. Krok po kroku jsem přihlašování zpracovala do podoby, kdy se účastník může rozhodnout, zda všemu rozumí, a chce se rovnou přihlásit, nebo chce krok po kroku zjistit více informací o tom, jak to funguje. V přihlašovacím kroku se mu pak přímo objeví údaj o tom, kdo je za program na jeho škole zodpovědný, a na koho se obrátit. V případě, že program dělal online, přesně věděl, jak dále postupovat. Bounce rate v tomto kroku se díky úpravám výrazně zmenšila.

      Přihlašování do programu DofE před redesignem byo pro zájemce o program velmi neintuitivní a složité. Existoval "jednoduchý" formulář k vyplnění, který však neodlišoval, zda účastník program bude vykonávat online nebo fyzicky na škole, navíc po registraci následovalo spoustu dalších složitých kroků a mnozí ze zájemců vůbec nechápali, co mají dělat. Cca 50 % zájemců přihlášku navštívila, ale nepříhlásili se. Proto jsem začala pracovat na zadání pro agenturu, která nám web spravovala. Udělala jsem focus group s několika studenty a zjistila jejich zpětné vazby, samozřejmě jsem podrobně zkoumala heat mapy a také jsem získávala zpětnou vazbu od obchodních manažerů, kteří byli s cílovou skupinou nejvíce v kontaktu. Krok po kroku jsem přihlašování zpracovala do podoby, kdy se účastník může rozhodnout, zda všemu rozumí, a chce se rovnou přihlásit, nebo chce krok po kroku zjistit více informací o tom, jak to funguje. V přihlašovacím kroku se mu pak přímo objeví údaj o tom, kdo je za program na jeho škole zodpovědný, a na koho se obrátit. V případě, že program dělal online, přesně věděl, jak dále postupovat. Bounce rate v tomto kroku se díky úpravám výrazně zmenšila.

      https://dofe.cz/zacni-s-dofe
    • Homepage: Mezinárodní cena vévody z Edinburghu (DofE)

      Mezinárodní cena vévody z Edinburghu (DofE), 01/2021-12/2021

      Obrázek reference

      Homepage programu DofE byla před úpravami statická a nepříliš atraktivní. Uchazeč byl odváděn zbytečnými prokliky a často se z hlavní stránky vůbec nedozvěděl, o čem program je. Program je velmi specifický tím, že má několik cílových skupin - studenty a žáky, rodiče, vzdělavatele a podporovatele. Při zadávávní úprav webu pro agenturu jsem se soutředila především na to, aby byl web srozumitelný pro všechny cílové skupiny. Dále jsem informace, na které se studenti často ptají, dala do grafického zpracování, přidala jsem i citaci jedné z absolventek. Zjednodušila jsem menu, které bylo zbytečně komplikované. Pohrála jsem si s texty tak, aby byly výstižné a úderné. Doprava jsem vložila CTA tlačítko. Web byl najednou veselý a hravý a ze strany všech cílových skupin jsme se setkali s velkým ohlasem. Tato změna ruku v ruce s úpravou přihlašování na webu přispěla k nižší bounce rate a v souhře s ostatními faktory (velká kampaň, práce manažerů v regionech a další) výrazně vzrostlo povědomí o programu.

      Homepage programu DofE byla před úpravami statická a nepříliš atraktivní. Uchazeč byl odváděn zbytečnými prokliky a často se z hlavní stránky vůbec nedozvěděl, o čem program je. Program je velmi specifický tím, že má několik cílových skupin - studenty a žáky, rodiče, vzdělavatele a podporovatele. Při zadávávní úprav webu pro agenturu jsem se soutředila především na to, aby byl web srozumitelný pro všechny cílové skupiny. Dále jsem informace, na které se studenti často ptají, dala do grafického zpracování, přidala jsem i citaci jedné z absolventek. Zjednodušila jsem menu, které bylo zbytečně komplikované. Pohrála jsem si s texty tak, aby byly výstižné a úderné. Doprava jsem vložila CTA tlačítko. Web byl najednou veselý a hravý a ze strany všech cílových skupin jsme se setkali s velkým ohlasem. Tato změna ruku v ruce s úpravou přihlašování na webu přispěla k nižší bounce rate a v souhře s ostatními faktory (velká kampaň, práce manažerů v regionech a další) výrazně vzrostlo povědomí o programu.

      https://dofe.cz/
  • Film / Video / Televize

    • Zvyšování kvality služeb v ČR

      CzechTourism, 06/2019-06/2020

      Obrázek reference

      V rámci projektu Český systém kvality služeb v agentuře CzechTourism jsem měla na starost kompletní zajištění mediální kampaně v televizi, rozhlase, outdooru i online. Cílem kampaně bylo podpořit malé podnikatele v regionech, kteří byli držiteli známky kvality, a zároveň podpořit značku Kudy z nudy. Kampaně jsem připravovala včetně komunikace s regiony a podnikateli, rozpočtu, počátečních nabídek, uzavírání smluv, a následné realizace a vyhodnocení. V rámci spolupráce Snídaně s Novou jsme spolu s Karlem Kašákem a štábem jezdili po ČR a natáčeli reportáže do Snídaně s Novou, na Nově a v ČT běžela i spotová reklama. Prostřednictvím sponzoringu jsme spolupracovali také s pořadem Rady ptáka Loskutáka, Toulavá kamera nebo ČT Sport. Z rádií kampaň běžela na Evropě 2 a Frekvenci 1. V online především na Seznam.cz.

      V rámci projektu Český systém kvality služeb v agentuře CzechTourism jsem měla na starost kompletní zajištění mediální kampaně v televizi, rozhlase, outdooru i online. Cílem kampaně bylo podpořit malé podnikatele v regionech, kteří byli držiteli známky kvality, a zároveň podpořit značku Kudy z nudy. Kampaně jsem připravovala včetně komunikace s regiony a podnikateli, rozpočtu, počátečních nabídek, uzavírání smluv, a následné realizace a vyhodnocení. V rámci spolupráce Snídaně s Novou jsme spolu s Karlem Kašákem a štábem jezdili po ČR a natáčeli reportáže do Snídaně s Novou, na Nově a v ČT běžela i spotová reklama. Prostřednictvím sponzoringu jsme spolupracovali také s pořadem Rady ptáka Loskutáka, Toulavá kamera nebo ČT Sport. Z rádií kampaň běžela na Evropě 2 a Frekvenci 1. V online především na Seznam.cz.

      https://tv.nova.cz/porad/snidane/clanek/66839-privatni-wellness-i-lahodne-vino-vyhrajte-pohadkovy-pobyt-na-zamku-v-liblicich
    • Jak program Mezinárodní cena vévody z Edinburghu (DofE) vnímají jeho účastníci

      Mezinárodní cena vévody z Edinburghu (DofE), 04/2022-08/2022

      Obrázek reference

      Cílem videa bylo předat reálné zkušenosti s programem mladým lidem, kteří o zapojení uvažovali. Měla jsem na starost produkci videa - scénář, účinkující, koordinaci natáčení i následnou postprodukci ve spolupráci s kameramanem. Video je používáno jako materiál na besedách ve školách i jako inspirace pro ty, kteří se nemohou rozhodnout nebo mají strach. Společně s videem s účastníky vznikla také videa s řediteli škol a učiteli.

      Cílem videa bylo předat reálné zkušenosti s programem mladým lidem, kteří o zapojení uvažovali. Měla jsem na starost produkci videa - scénář, účinkující, koordinaci natáčení i následnou postprodukci ve spolupráci s kameramanem. Video je používáno jako materiál na besedách ve školách i jako inspirace pro ty, kteří se nemohou rozhodnout nebo mají strach. Společně s videem s účastníky vznikla také videa s řediteli škol a učiteli.

      https://www.dofe.cz
  • Marketingové strategie

    • Kampaň "Hrdinové každého dne" s Kovym

      Mezinárodní cena vévody z Edinburghu (DofE), 01/2022-12/2022

      Obrázek reference

      V roce 2022 jsem měla na starost přípravou kampaně "Hrdinové každého dne", která byla významnou součástí marketingové strategie organizace Mezinárodní cena vévody z Edinburghu (DofE) 2025+. Společně s týmem kolegů jsme připravili podrobnou strategii pro rok 2022, jejíž součástí byla také úprava webových stránek a nový branding. Hlavním cílem bylo zvýšení povědomí o značce i nárust registrací do programu. Krok po kroku jsme definovali cílovou skupinu i hlavní cíl kampaně, připravovali jsme scénář, natáčení, poté jsme ladili postprodukci i samotný release. Díky této kampani se organizace DofE poprvé objevila i v outdoorové reklamě a výrazně vzrostlo povědomí o tomto programu i počet registrací nových účastníků. S brandingem vzniklým v průběhu kampaně se pracuje doposud na všech komunikačních kanálech organizace.

      V roce 2022 jsem měla na starost přípravou kampaně "Hrdinové každého dne", která byla významnou součástí marketingové strategie organizace Mezinárodní cena vévody z Edinburghu (DofE) 2025+. Společně s týmem kolegů jsme připravili podrobnou strategii pro rok 2022, jejíž součástí byla také úprava webových stránek a nový branding. Hlavním cílem bylo zvýšení povědomí o značce i nárust registrací do programu. Krok po kroku jsme definovali cílovou skupinu i hlavní cíl kampaně, připravovali jsme scénář, natáčení, poté jsme ladili postprodukci i samotný release. Díky této kampani se organizace DofE poprvé objevila i v outdoorové reklamě a výrazně vzrostlo povědomí o tomto programu i počet registrací nových účastníků. S brandingem vzniklým v průběhu kampaně se pracuje doposud na všech komunikačních kanálech organizace.

      https://feedit.cz/2022/11/03/dofe-spousti-kampan-hrdinove-kazdeho-dne-s-kovym/
    • Oslavy 100 let prince Philipa

      Mezinárodní cena vévody z Edinburghu (DofE), 01/2022-12/2022

      Obrázek reference

      V průběhu roku 2022 jsme společně s týmem Mezinárodní ceny vévody s Edinburghu (DofE) připravovali rozsáhlou kampaň, která opět byla součástí marketingové strategie 2025+. Její téma bylo "Oslavy 100 let prince Philipa", jakožto zakladatele programu. Součástí bylo stanovování cílů, příprava toolkitů, podrobný content plán, i crowdfunding. Realizovali jsme také výzvu pro studenty, do kampaně tedy byly zapojeny všechny cílové skupiny. Bohužel se z oslav nakonec stala oslava nedožitých 100 let prince Philipa, nicméně, dopad byl obrovský a vznikly významné marketingové i mediální výstupy (např. ČT24, TV Nova, CNN Prima News, ČRo) a proběhla také akce "Sázení Aleje prince Philipa" ve Vestci s významným fundraisingovým dopadem.

      V průběhu roku 2022 jsme společně s týmem Mezinárodní ceny vévody s Edinburghu (DofE) připravovali rozsáhlou kampaň, která opět byla součástí marketingové strategie 2025+. Její téma bylo "Oslavy 100 let prince Philipa", jakožto zakladatele programu. Součástí bylo stanovování cílů, příprava toolkitů, podrobný content plán, i crowdfunding. Realizovali jsme také výzvu pro studenty, do kampaně tedy byly zapojeny všechny cílové skupiny. Bohužel se z oslav nakonec stala oslava nedožitých 100 let prince Philipa, nicméně, dopad byl obrovský a vznikly významné marketingové i mediální výstupy (např. ČT24, TV Nova, CNN Prima News, ČRo) a proběhla také akce "Sázení Aleje prince Philipa" ve Vestci s významným fundraisingovým dopadem.

      https://www.adam.cz/cesko-se-pripoji-k-oslavam-sta-let-prince-philipa-a-odstartuje-globalni-vyzvu/
  • Práce s texty

    • PR a média, newslettery, sociální sítě

      Mezinárodní cena vévody z Edinburghu (DofE), Škola Populo, Ipsos, 01/2018-12/2023

      Obrázek reference

      V Mezinárodní ceně vévody z Edinburghu (DofE) jsem měla na starost veškerou komunikaci - interní i externí. Součástí byly newslettery, sociální sítě, tiskové zprávy, textace kampaní a další. Vždy když probíhaly ceremonie, kde účastníci získávali ocenění, jsem připravovala tiskové zprávy pro kraj, ze kterého účastníci pocházeli, případně verzi pro celostátní média. Přikládám také ukázku textace reklamy pro Školu Populo i článek pro Marketing a Media z agentury Ipsos.

      V Mezinárodní ceně vévody z Edinburghu (DofE) jsem měla na starost veškerou komunikaci - interní i externí. Součástí byly newslettery, sociální sítě, tiskové zprávy, textace kampaní a další. Vždy když probíhaly ceremonie, kde účastníci získávali ocenění, jsem připravovala tiskové zprávy pro kraj, ze kterého účastníci pocházeli, případně verzi pro celostátní média. Přikládám také ukázku textace reklamy pro Školu Populo i článek pro Marketing a Media z agentury Ipsos.

      https://www.novinky.cz/clanek/veda-skoly-cesti-studenti-ziskaji-cenu-vevody-z-edinburghu-za-svuj-rozvoj-40345395
    • Textace webu Mezinárodní cena vévody z Edinburghu (DofE)

      Mezinárodní cena vévody z Edinburghu (DofE), 1/2021-12/2022

      Obrázek reference

      V rámci úprav webu jsem přetextovávala hlavní stránku i celý proces přihlašování do programu tak, aby textu nebyl nadbytek ale zároveň aby zájemci lépe chápali, o čem program je. Zároveň jsem pracovala s CTA a snažila se vyvolat v zájemcích touhu po tom, stát se součástí programu DofE. Obsah jsem uzpůsobovala jednotlivým cílovým skupinám.

      V rámci úprav webu jsem přetextovávala hlavní stránku i celý proces přihlašování do programu tak, aby textu nebyl nadbytek ale zároveň aby zájemci lépe chápali, o čem program je. Zároveň jsem pracovala s CTA a snažila se vyvolat v zájemcích touhu po tom, stát se součástí programu DofE. Obsah jsem uzpůsobovala jednotlivým cílovým skupinám.

      https://www.dofe.cz