Detail kreativce
Peter Fabo
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 88204031
Kontakt:
+420 604 539 673
mail@peterfabo.cz
O profilu kreativce
Jsem Peter Fabo, fotograf. Fabo je prý původně jméno ze Sicílie, ale já jsem Slovák z venkova. Svoje kořeny hledám v obrazech na rohu ulice, v mikro zátiších Makra, nebo na světelné hranici lesa. Umění je to, pro co jsem se narodil, komerční práce je to, čím žiju. Vím, že fotka může měnit realitu, ale mně se líbí svět takový jaký je. Proto svými fotkami nelžu a rád zprostředkovávám reálnou krásu.
Fotograf, umělec, lektor, otec, syn, člověk
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Rymaně 1190
Mníšek pod Brdy 25210 Hlavní město Praha -
Kontaktní adresa:
Rymaně 1190
Mníšek pod Brdy 25210
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Fotografie
-
Architektura, Design
klient, 2010-2023
Uvědomuju si, že fotografie je komunikační nástroj, který dokáže sdělit hodně, pokud mluví ve správnou chvíli k těm správným lidem. Proto jsem svoje služby rozšířil o tým spolupracujících dodavatelů, kteří dokážou vymýšlet a doručovat inteligentní komunikační strategie na míru konkrétnímu projektu v domácích i zahraničních médiích specializujících se na architekturu a design.
Uvědomuju si, že fotografie je komunikační nástroj, který dokáže sdělit hodně, pokud mluví ve správnou chvíli k těm správným lidem. Proto jsem svoje služby rozšířil o tým spolupracujících dodavatelů, kteří dokážou vymýšlet a doručovat inteligentní komunikační strategie na míru konkrétnímu projektu v domácích i zahraničních médiích specializujících se na architekturu a design.
-
Edukační centrum České filharmonie
05 studio, 2022
Tvorba prostorů Edukačního centra České filharmonie v pražském Rudolfinu začala koncem roku 2018 vyzvanou soutěží, ve kterém zvítězilo 0,5 Studio architektů Pavla Nového a Víta Svobody. Vznikl silný formativní prostor, který návštěvníky nadchne, osloví a současně bude dobře plnit svojí funkci. Kompozice prostoru odpovídá jeho využívání – mimo jiné umožňuje několikafázové edukační programy podle nejnovějších vzdělávacích metod. Snahou architektů bylo navázat na velkorysost a honosnost neoklasicistického paláce. V návrhu architekti záměrně pracují s různými atmosférami prostoru, které mohou ve struktuře edukačního kurzu působit na vnímání a soustředěnost posluchačů. Různorodost prostředí v jednotlivých úsecích umožňuje jak soustředěné vnímání hudby a sdělovaných informací, tak relaxaci. Povedlo se vytvořit současné prostředí jako autonomní svět, který reflektuje architekturu budovy, kontext české filharmonie a především fenomén hudby. Poskytuje volné pole pro práci lektorů a jejich rozmanité programy. Návrh reflektuje současný pohled na hudební svět a cílí ještě dál, svým estetickým působením vtáhne všechny návštěvníky do probíhajícího programu. Upravené prostory se nacházejí v přízemí historické budovy, v místě původních pokladen a kanceláří. Zdánlivě nevyhovující prostory se podařilo přizpůsobit jejich nové funkci a na první pohled zásadní limity a nedostatky přetvořit v jejich přednosti. Vzniklé prostory jsou pojaty nejenom jako místo pro výuku, workshopy a komorní koncerty, ale i jako reprezentativní prostor vhodný pro využití širokého spektra kulturních a vzdělávacích aktivit české filharmonie.
Tvorba prostorů Edukačního centra České filharmonie v pražském Rudolfinu začala koncem roku 2018 vyzvanou soutěží, ve kterém zvítězilo 0,5 Studio architektů Pavla Nového a Víta Svobody. Vznikl silný formativní prostor, který návštěvníky nadchne, osloví a současně bude dobře plnit svojí funkci. Kompozice prostoru odpovídá jeho využívání – mimo jiné umožňuje několikafázové edukační programy podle nejnovějších vzdělávacích metod. Snahou architektů bylo navázat na velkorysost a honosnost neoklasicistického paláce. V návrhu architekti záměrně pracují s různými atmosférami prostoru, které mohou ve struktuře edukačního kurzu působit na vnímání a soustředěnost posluchačů. Různorodost prostředí v jednotlivých úsecích umožňuje jak soustředěné vnímání hudby a sdělovaných informací, tak relaxaci. Povedlo se vytvořit současné prostředí jako autonomní svět, který reflektuje architekturu budovy, kontext české filharmonie a především fenomén hudby. Poskytuje volné pole pro práci lektorů a jejich rozmanité programy. Návrh reflektuje současný pohled na hudební svět a cílí ještě dál, svým estetickým působením vtáhne všechny návštěvníky do probíhajícího programu. Upravené prostory se nacházejí v přízemí historické budovy, v místě původních pokladen a kanceláří. Zdánlivě nevyhovující prostory se podařilo přizpůsobit jejich nové funkci a na první pohled zásadní limity a nedostatky přetvořit v jejich přednosti. Vzniklé prostory jsou pojaty nejenom jako místo pro výuku, workshopy a komorní koncerty, ale i jako reprezentativní prostor vhodný pro využití širokého spektra kulturních a vzdělávacích aktivit české filharmonie.
-