Detail kreativce
Pro-idea s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 28738608
Kontakt:
+420606548271
info@proidea.digital
O profilu kreativce
Využijte svůj digitální potenciál Ověřené postupy, ale i inovace. Při naší práci kombinujeme mnohaleté zkušenosti s novými nápady a moderními technologiemi. Podívejte se, v čem vás můžeme posunout: - Webové stránky a vývoj online SW - Online marketing - Produkce - Design a branding
Digitální agentura pro ambiciózní projekty.
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Zámecké náměstí 511/10
Teplice 41501 -
Kontaktní adresa:
U divadla 25/2
Teplice 41501
Ústecký kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Film / Video / Televize
-
Ať děláš cokoliv, buď DOPE
DanCzek Teplice, 2021
Dostali jsme za úkol vytvořit krátké video s tématikou hokeje a prezentací produktu českého výrobce. Dali jsme dohromady tým, se kterým jsme se ve velmi krátkém čase pustili do tvorby videa pro našeho klienta. Chtěli jsme udělat dynamické video s jednoduchým příběhem z prostředí, které je pro velkou část zákazníků našeho klienta blízké. Hokej byl jasnou volbou.
Dostali jsme za úkol vytvořit krátké video s tématikou hokeje a prezentací produktu českého výrobce. Dali jsme dohromady tým, se kterým jsme se ve velmi krátkém čase pustili do tvorby videa pro našeho klienta. Chtěli jsme udělat dynamické video s jednoduchým příběhem z prostředí, které je pro velkou část zákazníků našeho klienta blízké. Hokej byl jasnou volbou.
-
Loupež Snatch
DanCzek Teplice, 2021
S klientem jsme se domluvili, že chceme oslovit novou cílovou skupinu pro produkty Snatch. Proto jsme připravili koncept videa z kancelářského prostředí, abychom ukázali, že produkty Snatch jsou vhodnou alternativou pro ty, kdo pracují v uzavřených prostorách. Dali jsme dohromady jednoduchý scénář a tým lidí, se kterými jsme chtěli video točit. Dohodli jsme se, že produkčně vše posuneme trochu výš, proto jsme potřebovali více techniky, abychom mohli naplnit potřebný vizuální potenciál videa.
S klientem jsme se domluvili, že chceme oslovit novou cílovou skupinu pro produkty Snatch. Proto jsme připravili koncept videa z kancelářského prostředí, abychom ukázali, že produkty Snatch jsou vhodnou alternativou pro ty, kdo pracují v uzavřených prostorách. Dali jsme dohromady jednoduchý scénář a tým lidí, se kterými jsme chtěli video točit. Dohodli jsme se, že produkčně vše posuneme trochu výš, proto jsme potřebovali více techniky, abychom mohli naplnit potřebný vizuální potenciál videa.
-
-
Online marketing
-
Cricket Mania
DanCzek Teplice, 2020
Převzali jsme správu sociálních sítí legendárního brandu – zapalovačů Cricket. Po delším spánku bylo potřeba sítě opět nastartovat, a proto ve spolupráci s klientem vznikla kampaň Cricket Mania. Cíl kampaně byl jednoduchý: rozhoupat profily klienta, přivést nové a hlavně relevantní sledující a zvýšit celkové povědomí o značce Cricket. Abychom kampaň udělali zajímavější, hlavním motivem byla soutěž pro majitele zapalovačů Cricket. Stačilo sledovat náš profil a zveřejnit fotografii se zapalovačem Cricket s označením našeho profilu.
Převzali jsme správu sociálních sítí legendárního brandu – zapalovačů Cricket. Po delším spánku bylo potřeba sítě opět nastartovat, a proto ve spolupráci s klientem vznikla kampaň Cricket Mania. Cíl kampaně byl jednoduchý: rozhoupat profily klienta, přivést nové a hlavně relevantní sledující a zvýšit celkové povědomí o značce Cricket. Abychom kampaň udělali zajímavější, hlavním motivem byla soutěž pro majitele zapalovačů Cricket. Stačilo sledovat náš profil a zveřejnit fotografii se zapalovačem Cricket s označením našeho profilu.
-
Snatch citrus
DanCzek Teplice, 2022
Dostali jsme za úkol představit v online prostředí nový produkt nikotinových sáčků značky Snatch. Čekala nás spousta práce a bylo potřeba připravit hodně materiálů, abychom mohli celou kampaň kvalitně odbavit. Všechny produkty jsme nafotili, natočili záběry pro finální animaci, vymodelovali 3D obaly pro větší interaktivitu hlavního spotu, navrhli plakáty a bannery. Vše v jednotném stylu a v různých variantách, abychom mohli měřit, jaké vizuály lépe osloví různé cílové skupiny.
Dostali jsme za úkol představit v online prostředí nový produkt nikotinových sáčků značky Snatch. Čekala nás spousta práce a bylo potřeba připravit hodně materiálů, abychom mohli celou kampaň kvalitně odbavit. Všechny produkty jsme nafotili, natočili záběry pro finální animaci, vymodelovali 3D obaly pro větší interaktivitu hlavního spotu, navrhli plakáty a bannery. Vše v jednotném stylu a v různých variantách, abychom mohli měřit, jaké vizuály lépe osloví různé cílové skupiny.
-
-
Webdesign
-
Eventival SP
Eventival s.r.o., 2020
Další díl skládačky v ekosystému našeho klienta, společnosti Eventival. Místo, kde se setkávají tvůrci filmů a festivaly. Hezké profily, pohodlná správa a automatizace komunikace a dalších procesů. Vytvořili jsme design webového rozhraní a tematické ilustrace. Na novém webu služby Eventival Submission Platform jsme se snažili nastavit nový vzhled rozhraní pro budoucí rozvoj dalších produktů, které vytváří společnost Eventival.
Další díl skládačky v ekosystému našeho klienta, společnosti Eventival. Místo, kde se setkávají tvůrci filmů a festivaly. Hezké profily, pohodlná správa a automatizace komunikace a dalších procesů. Vytvořili jsme design webového rozhraní a tematické ilustrace. Na novém webu služby Eventival Submission Platform jsme se snažili nastavit nový vzhled rozhraní pro budoucí rozvoj dalších produktů, které vytváří společnost Eventival.
-
Koloshop.cz
Koloshop s.r.o., 2023
Dostali jsme velkou příležitost během pouhých 6 měsíců vytvořit úplně nový e-shop pro jednoho z vedoucích internetových cykloobchodů v Čechách a na Slovensku - Koloshop.cz. Během 4 měsíců jsme vytvořili první testovací verzi a další dva měsíce jsme trávili testováním, laděním a plněním požadavků. S menším zpožděním se nám to podařilo, a to i přesto, že na projektu pracoval malý tým složený z čtyř lidí. Vnímáme to jako velký úspěch. Projekty podobného rozsahu obvykle trvají okolo jednoho roku. Díky důvěře a skvělé spolupráci na straně klienta jsme to zvládli za polovinu času.
Dostali jsme velkou příležitost během pouhých 6 měsíců vytvořit úplně nový e-shop pro jednoho z vedoucích internetových cykloobchodů v Čechách a na Slovensku - Koloshop.cz. Během 4 měsíců jsme vytvořili první testovací verzi a další dva měsíce jsme trávili testováním, laděním a plněním požadavků. S menším zpožděním se nám to podařilo, a to i přesto, že na projektu pracoval malý tým složený z čtyř lidí. Vnímáme to jako velký úspěch. Projekty podobného rozsahu obvykle trvají okolo jednoho roku. Díky důvěře a skvělé spolupráci na straně klienta jsme to zvládli za polovinu času.
-