Detail kreativce

Zpět na galerii

Michal Doskočil

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 05159385

Kontakt:

Michal Doskočil

+420732669184

doskocilmichal@gmail.com

O profilu kreativce

Specialista zabývající se digitálním marketingem se zaměřením na optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO) a placených kampaní (PPC). Realizace komplexních auditů/analýz, tvorba komplexních srategií a samotná realizace dílčích činností.

Specialista digitálního marketingu

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Horní Čermná 289 289
      Horní Čermná 56156
    • Kontaktní adresa:

      Horní Čermná 289 289
      Horní Čermná 56156
      Pardubický kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Online marketing

    • Migrace webu Damejidlo.cz na Foodora.cz

      Delivery Hero, 02/2023-06/2023

      Obrázek reference

      Realizace a kontrola při migraci webu damejidlo.cz na foodora.cz v oblasti eliminace poklesu organické návštěvnosti z vyhledávačů. Tvorba analýzy návštěvnosti webu, doporučení jednotlivých krokům jako je přesměrování jednotlivých typů stránek a ostatních "best practises". Následná kontrola a vyhodnocení. Realizováno pod záštitou agentury eVisions advertising s.r.o. S tímto projektem se podařilo vyhrát projekt SEO roku v soutěži WebTOP100 (https://www.webtop100.cz/vysledky/2023/seo) Kromě vedení migrace webu byla na projektu realizována kontinuální SEO práce, především v rámci úprav struktury webu a obsahové optimalizace.

      Realizace a kontrola při migraci webu damejidlo.cz na foodora.cz v oblasti eliminace poklesu organické návštěvnosti z vyhledávačů. Tvorba analýzy návštěvnosti webu, doporučení jednotlivých krokům jako je přesměrování jednotlivých typů stránek a ostatních "best practises". Následná kontrola a vyhodnocení. Realizováno pod záštitou agentury eVisions advertising s.r.o. S tímto projektem se podařilo vyhrát projekt SEO roku v soutěži WebTOP100 (https://www.webtop100.cz/vysledky/2023/seo) Kromě vedení migrace webu byla na projektu realizována kontinuální SEO práce, především v rámci úprav struktury webu a obsahové optimalizace.

      https://foodora.cz
    • SEO projekt pro web autopalace.cz

      AutoPalace Group, 06/2022-10/2023 (možné pokračování)

      Obrázek reference

      Komplexní uchopení projektu v SEO pro web Autopalace.cz. Od vypracování technické analýzy, analýzy klíčových slov, stanovení strategie až po tvorbu konkrétních zadání pro optimalizaci webu pro vyhledáváče. Hlavní oblastí optimalizace byla filtrace produktů, o které pojednávám ve svém článku (https://www.evisions.cz/blog-2023-07-03-filtrace-od-a-do-z-svaty-gral-seo-e-shopu/). Další úspěchem je optimalizace webu v oblasti elektromobilů. Opět SEO projekt realizován pod záštitou agentury eVisions advertising s.r.o.

      Komplexní uchopení projektu v SEO pro web Autopalace.cz. Od vypracování technické analýzy, analýzy klíčových slov, stanovení strategie až po tvorbu konkrétních zadání pro optimalizaci webu pro vyhledáváče. Hlavní oblastí optimalizace byla filtrace produktů, o které pojednávám ve svém článku (https://www.evisions.cz/blog-2023-07-03-filtrace-od-a-do-z-svaty-gral-seo-e-shopu/). Další úspěchem je optimalizace webu v oblasti elektromobilů. Opět SEO projekt realizován pod záštitou agentury eVisions advertising s.r.o.

      https://autopalace.cz